Jump to content

Seria 7 - 2008


Leusor

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

marfa, in 2008 BMW va scoate un model de top mai urat decat S klasse-ul lansat in 2005?

57235[/snapback]

Da, se pare ca asta e mai nou politica BMW. Sa te tina caseta de directie de la dealer si pana la pod!!! Si sa scoata obligatoriu masini mai urate decat Mercedes si cu motoare mai putin performante . In rest rezolva marketing-ul cu explicatiile pe care vanzatorii trebuie sa le dea clientilor pentru a-i convinge ca "ce daca S-ul are cu 150 CP mai mult, tot BMW-ul e mai bun"!? Oare nu isi dau seama ca au devenit penibili? De multe ori iti dai seama ca toata legatura intre noile modele si marca e doar emblema. Scoate-le emblema si pot fi orice, numai BMW nu (vezi spatele de la ultimul 3, mai c-arata a KIA sau minunatul X3 care a adus tractiunea ca noutate (pe care Nissan X-trail o avea de 4 ani!). Rusine pentru o marca care (scuze pentru cacofonie) se vrea No.1 in lume! Oare intamplator in 2005 n-au luat nici o distinctie in State? Ati vazut vreun bord mai urat ca la seria 7? Raspunsul este da! La seria 6! Mai bine ar aparea despre BMW in cataloage ca a fost infiintat in 1917 si a disparut in 2001!!! Si cand ma gandesc ca sunt fan BMW din 1976, odata cu seria 6. Da, pe atunci BMW facea MASINI!

Link to comment
Share on other sites

Malayezia, dupa cum esti de pornit, zici ca te-ai intalnit azi cu Bangle.  :blink:

Ce te-a suparat asa tare?

67944[/snapback]

Buna dimineata Leusor. Imi pare rau ca nu am putut sa iti raspund mai devreme. Scuze, dar abia am ajuns la firma. Crezi ca nu am dreptate? Hai sa ne gandim putin la valorile marcii BMW in decursul timpului, care l-au facut sa fie referinta pentru multe alte marci:

- design exterior inconfundabil, agresiv, absolut original; unde e asta acum? uite aici:

- seria 3 - scoate-i emblema de la spate - poate fi orice marca!

- seria 5 - lampile spate seamana uluitor cu cele de la fostul KIA Rio! ca sa nu mai vorbim de interior - greseli conceptuale (chiar daca iei piele si lemn, schimbatorul si manerele interioare ale usii raman tot din aluminiu - clasic, sport, amalgam); daca apesi pe zona ceasurilor pe butonul de resetare counter kilometraj, se misca ceasurile in spatele geamului????!!!!!

- Z4 - lampi spate de Corvette / Ferrari; capota portbagaj inaltata in partea centrala ca la Ferrari 456 Mondial; bloc optic fata ca la Audi TT (daca tai coltul exterior al farului, ramane bloc optic de Audi TT - semnalizator liniar jos cu faruri duble identice); daca pui CD - changer si magazie - pa torpedou, ramane doar ala dintre scaune pentru portofel!; buzunarele din usi sunt spatioase, da' la intrare nu incape o doza de bere / cola etc.

- seria 6 - cum a aparut, asa a si "disparut"- vorbeste cineva de ea? a da, a aparut M6 - Mercedes era de 2 ani cu peste 600 CP, nu cu un 507 CP; design, da, la interior la fel de "frumos" ca la 7; la exterior, din profil, daca iei capota portbagajului ramane silueta lui 911 (aripa si stop); cum arata si ce a reprezentat seria 6 in '76 pentru acel moment? cu totul altceva

- X3 - eu cred ca asta e una dintre cele mai urate SUV-uri de pe piata. Nu imi pot imagina cum board-ul lor a putut aproba intrarea in productie a unei masini cu design neterminat. Tot zici ca e mascata si o vor baga din nou la retus pentru design-ul final. Blocul optic fata e total aiurea, semnalizatoarele nu au nici o legatura cu farurile alea turtite. Ai vazut vreodata seara blocul spate iluminat? Ingrozitor!!! Un amestec penibil de forme geometrice, iarasi fara nici o legatura aparenta intre ele. Trapez pe hayon cu semicerc pe stalpul C! Si un diletant ar fi putut scoate mult mai multa armonie. In interior, materialele sunt mediocre (ai vazut noul Grandeur de la Hyundai? Intamplator un vecin si-a luat unul). E rusine pentru BMW cu materialele astea. Or fi in economii ca sa-l poata plati pe Bangle!

Volanul e aproape plin, astfel incat la un bracaj usor , pa instrumente! Da, stiu, mai e si optiunea cu volanul de acu' 10 ani, multifunctional, lansat pe 5 in '95, dar asta n-are iar nici o legatura cu design-ul bordului (daca o fi vorba de vreun design).

Ideal ar fi sa intrerupa productia si sa-l faca din nou.

- motoare de referinta, cu puteri litrice si absolute superioare cvasitotalitatii concurentei; sa nu uitam teste in care Z3 M Roadster batea Porsche si chiar Ferrari - care e locul azi pentru Z4?

- de ce nu e o versiune competitiva la X5 pentru Cayenne? aveau 340 CP pe 4.6is - a aparut Cayenne si nimeni n-a mai luat X5; a aparut si reactia BMW - 4.8is (370 / 380 CP in functie de piata)!

- design interior "driver oriented" care inca din anii '70-'80 era referinta ca fiind ani si ani cel mai ergonomic - cum arata bordul de la 7, de la 6? ; o plansa neteda cu cateva excrescente (butoane) - citat din prezentari ale modelelor pe piata americana

- fiabilitate? mai rarutz; Da, se pare ca asta e mai nou politica BMW. Sa te tina caseta de directie de la dealer si pana la pod!!! Si sa scoata obligatoriu masini mai urate decat Mercedes si cu motoare mai putin performante . In rest rezolva marketing-ul cu explicatiile pe care vanzatorii trebuie sa le dea clientilor pentru a-i convinge ca "ce daca S-ul are cu 150 CP mai mult, tot BMW-ul e mai bun"!? Oare nu isi dau seama ca au devenit penibili? De multe ori iti dai seama ca toata legatura intre noile modele si marca e doar emblema. Scoate-le emblema si pot fi orice, numai BMW nu (vezi spatele de la ultimul 3, mai c-arata a KIA sau minunatul X3 care a adus tractiunea ca noutate (pe care Nissan X-trail o avea de 4 ani!). Rusine pentru o marca care (scuze pentru cacofonie) se vrea No.1 in lume! Oare intamplator in 2005 n-au luat nici o distinctie in State? Ati vazut vreun bord mai urat ca la seria 7? Raspunsul este da! La seria 6! Mai bine ar aparea despre BMW in cataloage ca a fost infiintat in 1917 si a disparut in 2001!!! Si cand ma gandesc ca sunt fan BMW din 1976, odata cu seria 6. Da, pe atunci BMW facea MASINI!

Scuza-ma ca te-am tinut atat de mult. Dar chiar sunt fan BMW (1917 - 2001).

O zi buna Leusor si BMW-uri frumoase

Link to comment
Share on other sites

Buna dimineata Leusor. Imi pare rau ca nu am putut sa iti raspund mai devreme. Scuze, dar abia am ajuns la firma. Crezi ca nu am dreptate? Hai sa ne gandim putin la valorile marcii BMW in decursul timpului, care l-au facut sa fie referinta pentru multe alte marci:

- design exterior inconfundabil, agresiv, absolut original; unde e asta acum? uite aici:

      - seria 3 - scoate-i emblema de la spate - poate fi orice marca!

      - seria 5 - lampile spate seamana uluitor cu cele de la fostul KIA Rio! ca sa nu    mai vorbim de interior - greseli conceptuale (chiar daca iei piele si lemn, schimbatorul si manerele interioare ale usii raman tot din aluminiu - clasic, sport, amalgam); daca apesi pe zona ceasurilor pe butonul de resetare counter kilometraj, se misca ceasurile in spatele geamului????!!!!!

      - Z4 - lampi spate de Corvette / Ferrari; capota portbagaj inaltata in partea centrala ca la Ferrari 456 Mondial; bloc optic fata ca la Audi TT (daca tai coltul exterior al farului, ramane bloc optic de Audi TT - semnalizator liniar jos cu faruri duble identice); daca pui CD - changer si magazie - pa torpedou, ramane doar ala dintre scaune pentru portofel!; buzunarele din usi sunt spatioase, da' la intrare nu incape o doza de bere / cola etc.

  - seria 6 - cum a aparut, asa a si "disparut"- vorbeste cineva de ea? a da, a aparut M6 - Mercedes era de 2 ani cu peste 600 CP, nu cu un 507 CP; design, da, la interior la fel de "frumos" ca la 7; la exterior, din profil, daca iei capota portbagajului ramane silueta lui 911 (aripa si stop); cum arata si ce a reprezentat seria 6 in '76 pentru acel moment? cu totul altceva

  - X3 - eu cred ca asta e una dintre cele mai urate SUV-uri de pe piata. Nu imi pot imagina cum board-ul lor a putut aproba intrarea in productie a unei masini cu design neterminat. Tot zici ca e mascata si o vor baga din nou la retus pentru design-ul final. Blocul optic fata e total aiurea, semnalizatoarele nu au nici o legatura cu farurile alea turtite. Ai vazut vreodata seara blocul spate iluminat? Ingrozitor!!! Un amestec penibil de forme geometrice, iarasi fara nici o legatura aparenta intre ele. Trapez pe hayon cu semicerc pe stalpul C! Si un diletant ar fi putut scoate mult mai multa armonie. In interior, materialele sunt mediocre (ai vazut noul Grandeur de la Hyundai? Intamplator un vecin si-a luat unul). E rusine pentru BMW cu materialele astea. Or fi in economii ca sa-l poata plati pe Bangle!

Volanul e aproape plin, astfel incat la un bracaj usor , pa instrumente! Da, stiu, mai e si optiunea cu volanul de acu' 10 ani, multifunctional, lansat pe 5 in '95, dar asta n-are iar nici o legatura cu design-ul bordului (daca o fi vorba de vreun design).

Ideal ar fi sa intrerupa productia si sa-l faca din nou.

- motoare de referinta, cu puteri litrice si absolute superioare cvasitotalitatii concurentei; sa nu uitam teste in care Z3 M Roadster batea Porsche si chiar Ferrari - care e locul azi pentru Z4?

- de ce nu e o versiune competitiva la X5 pentru Cayenne? aveau 340 CP pe 4.6is - a aparut Cayenne si nimeni n-a mai luat X5; a aparut si reactia BMW - 4.8is (370 / 380 CP in functie de piata)!

- design interior "driver oriented" care inca din anii '70-'80 era referinta ca fiind ani si ani cel mai ergonomic - cum arata bordul de la 7, de la 6? ; o plansa neteda cu cateva excrescente (butoane) - citat din prezentari ale modelelor pe piata americana

- fiabilitate? mai rarutz; Da, se pare ca asta e mai nou politica BMW. Sa te tina caseta de directie de la dealer si pana la pod!!! Si sa scoata obligatoriu masini mai urate decat Mercedes si cu motoare mai putin performante . In rest rezolva marketing-ul cu explicatiile pe care vanzatorii trebuie sa le dea clientilor pentru a-i convinge ca "ce daca S-ul are cu 150 CP mai mult, tot BMW-ul e mai bun"!? Oare nu isi dau seama ca au devenit penibili? De multe ori iti dai seama ca toata legatura intre noile modele si marca e doar emblema. Scoate-le emblema si pot fi orice, numai BMW nu (vezi spatele de la ultimul 3, mai c-arata a KIA sau minunatul X3 care a adus tractiunea ca noutate (pe care Nissan X-trail o avea de 4 ani!). Rusine pentru o marca care (scuze pentru cacofonie) se vrea No.1 in lume! Oare intamplator in 2005 n-au luat nici o distinctie in State? Ati vazut vreun bord mai urat ca la seria 7? Raspunsul este da! La seria 6! Mai bine ar aparea despre BMW in cataloage ca a fost infiintat in 1917 si a disparut in 2001!!! Si cand ma gandesc ca sunt fan BMW din 1976, odata cu seria 6. Da, pe atunci BMW facea MASINI!

Scuza-ma ca te-am tinut atat de mult. Dar chiar sunt fan BMW (1917 - 2001).

O zi buna Leusor si BMW-uri frumoase

68109[/snapback]

 

in mare parte de acord cu tine, a inceput BMW sa fie o firma mai mult comerciala decat exclusivista ?? e38 e cel mai tare (mai tine si de gusturi) bafta maxima

Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi plac discurile de vinil. :blink:

 

Dar imi plac si cele vechi si cele noi. In special cele noi. De X3 si X5 nu ma pronunt, pentru ca imi plac sedanurile. Dar gresesti mult in ce priveste seria 3, 5, 6 si 7.

 

Nici mie nu mi-a placut pentru un timp E90, dar am invatat sa-l privesc si acum ma incanta. E un design inaintea timpului sau. Clar nu va placea celor care sunt in prezent, darmite celor "opriti" in timp in trecut.

 

Seria 5 mi se pare una din cele mai agresive masini care nu sunt in clasa sport. Seria 6 are ceva care nu a inceput sa-mi placa, dar totusi e altceva.

 

In rest toate bune... CD-uri sau vinil? Melancolia trecutului sau viitor?

 

Toate vor fi neschimbate si in 20 de ani. Numai sa traim noi atata.

Link to comment
Share on other sites

Si apropos, designul la nici una din masinile BMW nu e semnat direct de Bangle, ci pre-aprobat de el. Si oricum designurile sunt aprobate de consiliul director... Asa ca nu putem da vina pe un anume designer.

 

De exemplu, amprenta de design la E60 poarta semnatura Adrian van Hooydonk , un olandez.

Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi plac discurile de vinil.  :blink:

 

Dar imi plac si cele vechi si cele noi. In special cele noi. De X3 si X5 nu ma pronunt, pentru ca imi plac sedanurile. Dar gresesti mult in ce priveste seria 3, 5, 6 si 7.

 

Nici mie nu mi-a placut pentru un timp E90, dar am invatat sa-l privesc si acum ma incanta. E un design inaintea timpului sau. Clar nu va placea celor care sunt in prezent, darmite celor "opriti" in timp in trecut.

 

Seria 5 mi se pare una din cele mai agresive masini care nu sunt in clasa sport. Seria 6 are ceva care nu a inceput sa-mi placa, dar totusi e altceva.

 

In rest toate bune... CD-uri sau vinil? Melancolia trecutului sau viitor?

 

Toate vor fi neschimbate si in 20 de ani. Numai sa traim noi atata.

68120[/snapback]

Salut Romulus,

Ma bucur ca mesajul meu nu a trecut neobservat din partea ta. Poate ca dezamagirea mea in tot ceea ce inseamna BMW acum la momentul 2006 este atat de mare incat nu am reusit sa ma fac inteles . Si imi pare sincer rau.

As dori sa iti precizez inca o data ca SUNT FAN BMW. Tocmai acesta este motivul care ma face sa "strig" atat de vehement!

Ceea ce de fapt doream sa spun este atat absolut, cat si relativ si vreau sa ma justific:

- absolut , adica comparat cu el insusi - BMW nu mai starneste nici pe departe pasiunile pe care le starnea odata; si nu numai pe langa cei care au avut privilegiul sa le cunoasca in timpul lor si nu din povesti, documentare sau enciclopedii, ci si printre cei care "cresc" cu piata, cei sa zicem intre 10 si 25 ani; eu am devenit fan BMW la 13 ani si pasiunea asta m-a facut sa-nvat si cumplita aia de limba germana si sa acumulez in timp o colectie de 326 minimodele (numai) BMW (stii cate mii de euro m-au costat?); lumea cumpara, dar nu mai vorbesc despre masina lor oricand si cu oricine; a ramas o marca foarte buna, dar nu mai e sigur de referinta, nu mai este MASINA!

- relativ , adica comparat cu concurenta - nu mai castiga atatea premii si distinctii; de ex. anul trecut, in State, nu a existat in calcul la nici o categorie!!! (un loc 2, locuri 3, 4,...); Audi l-a surclasat clar cu A8, A6 si A3 (ti se pare ca 3 Compact arata a ceva? - compara-l cu C Sport Coupe - design , performante, vanzari de 3 ori mai mari!) si Audi a venit mult din urma (nu uita proximitatea falimentului din anii '70), avand dupa cum se stie "complexul" BMW in stabilirea pretului (98% din pretul BMW la echipare echivalenta - oferind spun ei avantajul quattro; X-traction pana acum era un gadget de marketing, n-avea nici o eficienta

- si pune 5 langa E sau A6 sau 7 langa S sau A8; nu-mi place ca am dreptate, dar trebuie sa accept; admite-mi te rog frumos jocul de cuvinte

Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi plac discurile de vinil.  :blink:

 

Dar imi plac si cele vechi si cele noi. In special cele noi. De X3 si X5 nu ma pronunt, pentru ca imi plac sedanurile. Dar gresesti mult in ce priveste seria 3, 5, 6 si 7.

 

Nici mie nu mi-a placut pentru un timp E90, dar am invatat sa-l privesc si acum ma incanta. E un design inaintea timpului sau. Clar nu va placea celor care sunt in prezent, darmite celor "opriti" in timp in trecut.

 

Tot intr-o discutie de genul acesta in care eu o tineam sus si tare cu e38 un bun prieten imi zice ca daca asa avea bani de un 5 sau 7 nou tot mi-as lua ca nu m-as putea abtine, iar eu i-am raspuns ca mi-as lua un e38 full si cu restul de bani as face altceva :) . pe bune la mine e vorba de design care te atrage si o linie care simti ca ti se potriveste. bafta maxima :)

Link to comment
Share on other sites

Si apropos, designul la nici una din masinile BMW nu e semnat direct de Bangle, ci pre-aprobat de el. Si oricum designurile sunt aprobate de consiliul director... Asa ca nu putem da vina pe un anume designer.

 

De exemplu, amprenta de design la E60 poarta semnatura Adrian van Hooydonk , un olandez.

68121[/snapback]

Stiu si nu neaparat el este vinovatul, ci si cei care si-a dat acordul pentru "verde" la productie. La urma urmei el a desenat, nu a obligat pe nimeni sa il accepte. Greaseala a fost la varf si a fost de natura colectiva. Ei spun ca ce daca, dar se vinde. Asta vor, dar si Lexus vinde si multi il cred nedemn de BMW. Dar dupa criteriile BMW,... Lexus vinde in state de "n" ori mai mult ca BMW si toti ceilalati "grei" in total! Si cand a aparut Lexus? Cine e Lexus? O inventie!

Ca si Maybach (care e de fapt Mercedes si nimic mai mult). La fel si Bugatti, Lambo, Rolls Royce, Bentley. Sunt inventii de marketing cu piese si alte elemente de Mercedes, VW, Audi. Totul e impachetarea. Stiai ca Bentley are butoane de VW pe bord???????

Oare de ce o fi MINI o marca premium? E iarasi o inventie artificiala de marketing!

De ce ar trebui sa fie MINI de lux cand este de fapt o redesenare a unei biete masini populare care in anii 50 avea adresabilitate spre patura ultra low?

Subiectul nu cred ca era Christopher Bangle, ci ce a ramas din BMW odata (nu stiu daca a fost simpla coincidenta venirea lui Bangle) cu intrarea in mileniul III.

Link to comment
Share on other sites

To each his own.

 

[...] si pune 5 langa E sau A6 sau 7 langa S sau A8; nu-mi place ca am dreptate, dar trebuie sa accept; admite-mi te rog frumos jocul de cuvinte

68129[/snapback]

 

E-ul e invechit rau ca design, pe mine ma plictiseste. Cel nou va fi un S mai mic din cate am vazut. A6-le nici nu va fi observat/remarcat peste 3-4 ani. In afara de grila fata nu prea are nimic. E60-ul va ramane si peste 20 de ani in mintea oamenilor.

 

Dar sigur, e parerea mea. Am scris-o aici si timpul ne va spune.

Link to comment
Share on other sites

Si apropos, designul la nici una din masinile BMW nu e semnat direct de Bangle, ci pre-aprobat de el. Si oricum designurile sunt aprobate de consiliul director... Asa ca nu putem da vina pe un anume designer.

 

De exemplu, amprenta de design la E60 poarta semnatura Adrian van Hooydonk , un olandez.

68121[/snapback]

Iarta-ma ca nu te-am salutat la incheiere. Mi-a sunat telefonul si am apasat din greseala pe "add entry". Numai bine si iti multumesc pentru posibilitatea de dialog!

Link to comment
Share on other sites

To each his own.

E-ul e invechit rau ca design, pe mine ma plictiseste. Cel nou va fi un S mai mic din cate am vazut. A6-le nici nu va fi observat/remarcat peste 3-4 ani. In afara de grila fata nu prea are nimic. E60-ul va ramane si peste 20 de ani in mintea oamenilor.

 

Dar sigur, e parerea mea. Am scris-o aici si timpul ne va spune.

68134[/snapback]

 

Corect am zis-o si eu si o mai spun o data si acum BMW este mereu avangarda designului, multa lume spune asta, dar fiecare cu cei place si mai ales fiecare cu slabiciunea lui pentru un anumit model.

Link to comment
Share on other sites

defapt mereu in privirile celor obiectivi mercedes a fost cu cativa pasi inainte de BMW, mai ales la clasa mare... si eu, oricat de fan as fi, nu pot sa ma gandesc la vreun seria 7 mai frumos decat s klasse-ul aceleiasi perioade. batalia adevarata este intre audi si BMW si se pare ca BMW lupta din greu si nu da semne de victorie detasata.

57236[/snapback]

Am amara convingere ca ai dreptate! Ai cam gasit, plastic vorbind, esenta! Felicitari! Dar oricum, este dureros!

Link to comment
Share on other sites

Am amara convingere ca ai dreptate! Ai cam gasit, plastic vorbind, esenta! Felicitari! Dar oricum, este dureros!

68142[/snapback]

Esenta parerilor voastre, fara doar si poate. Nu esenta adevarului absolut relativ la BMW. Parerile voastre nu sunt impartite de toata lumea.

 

Clasa S de la Mercedes este o alta nisa dupa mine decat seria 7. Iar intre seria 7 si A8 parerea mea e ca nisele de piata se suprapun foarte putin. Deci vorbim vorbe.

 

Imi vine greu de crezut ca cineva in clasele astea sta si analizeaza diferentele dintre liderii de piata, consum, performante si asa mai departe. Aici nu conteaza. Aici se vinde marca si ce iti doresti de la ea. Frumusetea este in ochii privitorului. Chiar daca 1.000 oameni gasesc o piatra frumoasa, poate ca 10 vor gasi-o urata si invers. Nu dovedeste "frumusetea" nimic.

 

Un E38 e un clasic, si nu incape in indoiala ca e bine vazut de toti care accepta o masina asa veche sub pedala. E65 e o alta masina. Nu sunt convins ca nisa de piata nu s-a schimbat intre timp. Dar si oamenii se schimba si generatiile se schimba.

 

Intotdeauna vor exista cei care sunt melancolici la "frumusetea" si durabilitatea trecutului. Dar lumea evolueaza in fiecare moment. Asta nu inseamna ca se duce de rapa.

 

BMW nu face masini pentru noi, le face pentru profit. In momentul in care nu o va face pentru profit, va muri. Nu exista intr-o lume capitalista o firma care face masini de dragul traditiei si al fanilor.

Link to comment
Share on other sites

Esenta parerilor voastre, fara doar si poate. Nu esenta adevarului absolut relativ la BMW. Parerile voastre nu sunt impartite de toata lumea.

 

Clasa S de la Mercedes este o alta nisa dupa mine decat seria 7. Iar intre seria 7 si A8 parerea mea e ca nisele de piata se suprapun foarte putin. Deci vorbim vorbe.

 

Imi vine greu de crezut ca cineva in clasele astea sta si analizeaza diferentele dintre liderii de piata, consum, performante si asa mai departe. Aici nu conteaza. Aici se vinde marca si ce iti doresti de la ea. Frumusetea este in ochii privitorului. Chiar daca 1.000 oameni gasesc o piatra frumoasa, poate ca 10 vor gasi-o urata si invers. Nu dovedeste "frumusetea" nimic.

 

Un E38 e un clasic, si nu incape in indoiala ca e bine vazut de toti care accepta o masina asa veche sub pedala. E65 e o alta masina. Nu sunt convins ca nisa de piata nu s-a schimbat intre timp. Dar si oamenii se schimba si generatiile se schimba.

 

Intotdeauna vor exista cei care sunt melancolici la "frumusetea" si durabilitatea trecutului. Dar lumea evolueaza in fiecare moment. Asta nu inseamna ca se duce de rapa.

 

BMW nu face masini pentru noi, le face pentru profit. In momentul in care nu o va face pentru profit, va muri. Nu exista intr-o lume capitalista o firma care face masini de dragul traditiei si al fanilor.

68147[/snapback]

ABSOLUT CORECT ce ai afirmat , dar atunci si pretentiile se schimba. Intr-adevar, cu "creionul pe hartie" totul se face pentru profit, numai ca uite ca si ierarhiile se schimba. Din pacate pentru noi BMW-istii, defavorabil.

Link to comment
Share on other sites

ABSOLUT CORECT ce ai afirmat , dar atunci si pretentiile se schimba. Intr-adevar, cu "creionul pe hartie" totul se face pentru profit, numai ca uite ca si ierarhiile se schimba. Din pacate pentru noi BMW-istii, defavorabil.

68159[/snapback]

Pai si eu sunt BMW-ist si nu simt schimbarea de care vorbesti. Cel putin NU in defavorabil.

 

Deci doar pentru o parte din BMW-isti afirmatia ta e corecta. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai si eu sunt BMW-ist si nu simt schimbarea de care vorbesti. Cel putin NU in defavorabil.

 

Deci doar pentru o parte din BMW-isti afirmatia ta e corecta. :blink:

68161[/snapback]

Iarasi ai dreptate. Nici nu am incercat macar sa afirm ceva cu caracter de generalitate. Ar fi fost o greseala teribila. Am facut doar niste afirmatii, unele fiind chiar convingeri personale, altele opinii de pe diferite piete, cu predilectie USA. Altele sunt doar niste transpuneri de date in cuvinte.

Link to comment
Share on other sites

Iarasi ai dreptate. Nici nu am incercat macar sa afirm ceva cu caracter de generalitate. Ar fi fost o greseala teribila. Am facut doar niste afirmatii, unele fiind chiar convingeri personale, altele opinii de pe diferite piete, cu predilectie USA. Altele sunt doar niste transpuneri de date in cuvinte.

68163[/snapback]

 

ce imi plac discutiile astea, cu mingi la fileu si intelegere si toleranta maxima :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mama ce imi place discutia si ce rau imi pare ca azi a trebuit sa circul prin frumoasa patrie si nu am putut sa dialoghez. Nu stiu daca ti-am urat bun venit malayezia pe forum, pentru ca modul in care ai pornit a fost foarte furtunos. Ieri am crezut ca tocmai l-ai vazut pe Bangle si te-ai certat cu el :blink: . Iti respect opiniile si trebuie sa subliniez un pic ceea ce Romulus incerca sa spuna: ne plac clasicele si inca foarte mult, parca ne supara "neorealismul" actual, insa uite ca cu toate acestea, BMW a surclasat Mercedes in 2005 la vanzari. Si acesta probabil este etalonul suprem, verdictul pietei. Nu comentez faptul ca perceptiile americane sunt diverse de cele europene, si poate din acest motiv BMW sufera (Audi incearca sa se adapteze, vezi recentul Q7-clar lansat pentru piata americana, aproape 5 metri de masina), insa uite ca caricatura de X3 (salut Doru) a fost cel mai vandut model de BMW in Ro, a crescut cu 100% in Italia si a fost un succes peste cel prevazut. Nici pe mine nu m-a incantat la inceput, insa acum e de-a dreptul simpatic. S-a mai intamlat aceeasi chestie cu Fiat Multipla: la inceput o consideram o hidosenie, insa anul trecut cand a aparut face lift-ul, am zis ca modelul initial era simpatic. Poate ca cei care studiaza modelele vad un pic mai in viitor, sau poate ca ei creaza moda. Cert e ca actualul 5 imi place mai mult decat cand a aparut, asa mi se pare acum ca ar trebui sa arate.

Ma opresc, ca deja am bataturi :)

Edited by Leusor
Link to comment
Share on other sites

Corect am zis-o si eu si o mai spun o data si acum BMW este mereu avangarda designului, multa lume spune asta, dar fiecare cu cei place si mai ales fiecare cu slabiciunea lui pentru un anumit model.

68137[/snapback]

 

da... la capitolul "masina dorita, dar la care ajungi mai greu" :), asta insemnand pretu ridicat, ei am marea slabiciune la noul M5 :blink: E60

una mai usor de procurat ar fi E36... si asta e super :)

 

numa binhe :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.