Jump to content

Problema mare cu masina mea .


Recommended Posts

Cred ca m-a lasat turbina ... sper sa nu fie , in fine.. Sa va povestesc : azi eram pe un drum de tara .. nu aveam decat 80 90 km/h , mergeam lejer .. de odata a inceput sa se tureze singura la maxim(4500 rot/min) si in spate pe esapament scotea un fum negru .. nu mai stiam cum sa opresc masina mai repede, am bagat in a-5-a si am saltat abreajul .Intr`un final s-a oprit. Ce parere aveti mi s-a dus turbina ? cineva mi-a spus ca ori senzorul de turatie , ori debitmetrul . Masina inca este la tara undeva (in siguranta) pana maine poimaine cand o aduc cu o platforma. Mentionez ca nu am mai mers nici 1 m cu ea in halul ala , iar cand dau la automat invarte dar nu porneste !! Va multumesc :twoup: :twoup:

 

Masina este un 320d din 2001 fara facelift , are 202000 km

Edited by cEasCa
Link to comment
Share on other sites

Din cele povestite de tine deduc ca "a luat-o pe ulei" - cum se zice in popor, adica dintr-un motiv sau altul, a intrat ulei intr-o camera de ardere. Din pacate, cea mai probabila cauza este, asa cum ai intuit si tu, turbina.

 

Sa speram ca ma insel.

Link to comment
Share on other sites

Nu are cum sa o "ia pe ulei" asa de brusc. Din ce ai povestit pare sa fie turbina. Am mai vazut cazuri de masina cu turbina stricata (una din cauza unui caine) si toate scot fum mai ceva ca un raba stricata. In primul rand cand se strica turbina automat nu mai reuseste sa-si faca acelasi amestec optim aer/benzina, iar prind arderea amestecului prost nu poti sa te alegi decat cu mult fum, putere motor mai mica, etc. Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

nu este dusa turbina, daca turbina se strica (in orice fel) masina nu se tureaza de nebuna ci din contra, nu se mai tureaza nici sa vrei tu (bine, impropriu zis).

Fumul negru nu este datorat uleiului (de la ulei iesea fum albastru), fumul negru este datorat unei cantitati prea mari de combustibil (amestec bogat). Daca scotea mult fum negru si se tura de nebuna asta inseamna ca ceva o facea sa arda prea multa motorina, asta se poate intampla din "n" motive, zic si eu cateva cele mai probabile: debitmetru, injector sau injectoare, regulator presiune diversi senzori.

Link to comment
Share on other sites

nu este dusa turbina, daca turbina se strica (in orice fel) masina nu se tureaza de nebuna

 

 

Ba da, exista posibilitatea sa se tureze asa cum zice baiatul, de nebuna, insa fumul nu e negru intr-adevar...

 

...pai zi si situatile in care exista posibilitatea sa se tureze motorul din cauza turbinei, ca eu nu am auzit de nici una si nici nu vad cum dar cat traim invatam :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca era turbina, scotea fum alb....si daca nu era in sarcina, e prea putin probabil sa fi plesnit atunci....

Faptul ca nu mai porneste deloc ma face sa cred ca e pompa de injectie sau altceva, senzor acceleratie......

 

...intelegeti ca fumul nu este alb, fumul este albastru ...ma rog albastrui aka. albastru deschis :twoup: ...fumul alb (alb in adevaratul sens al cuvantului) este dat de apa in motor :twoup:

Edited by Catalin_BMW
Link to comment
Share on other sites

nu este dusa turbina, daca turbina se strica (in orice fel) masina nu se tureaza de nebuna

 

 

Ba da, exista posibilitatea sa se tureze asa cum zice baiatul, de nebuna, insa fumul nu e negru intr-adevar...

 

...pai zi si situatile in care exista posibilitatea sa se tureze motorul din cauza turbinei, ca eu nu am auzit de nici una si nici nu vad cum dar cat traim invatam :twoup:

intra ulei intr-o camera de ardere.

Link to comment
Share on other sites

Albastru deschis spre alb...:twoup: probabil ca nu ai mai auzit de fenomenul mentionat la turbina
ca eu nu am auzit de nici una si nici nu vad cum
....cand o ia pe ulei se intampla ce a spus Ice_2k "intra ulei intr-o camera de ardere. ".....

 

 

acuma ce-o fii o fii ... trebuie sa o aduc acasa. Sa o pun pe tester ? sau pur si simplu ma duc la un service si imi demonteaza tot "motoru" sa vada ce are? imi arata pe tester daca e turbina stricata ?

Link to comment
Share on other sites

la mine cand a inceput sa se accelereze singura si sa porneasca foarte greu sau deloc...mecanicul mi-a zis ca e pompa de injectie...dar era unu din furtunele acelea tur-retur de motorina...lua aer pe acolo...nu am bmw dar ti-am expus problema de am avut-o...ca mi se pare asemanatoare
Link to comment
Share on other sites

daca turbina "o ia pe ulei " se tureaza singur dar fumul este alb nu negru,nici albastrui... si porneste f greu prima oara dupa ce ai reusit sa opresti motorul din cauza uleiului care ramane in cap la pistoane (camere de ardere,cum vreti sa le spuneti)
Link to comment
Share on other sites

corect Dizlpower sa sti ca este plin de astia care nu au nici o treaba cu masinile si fac pe mecanicii pe la service.

cel mai bine este sa mergi sa o verifici la un service (acum vezi tu unde) der ai grija ca sunt multi filozofi si pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

nu este dusa turbina, daca turbina se strica (in orice fel) masina nu se tureaza de nebuna

 

 

Ba da, exista posibilitatea sa se tureze asa cum zice baiatul, de nebuna, insa fumul nu e negru intr-adevar...

 

...pai zi si situatile in care exista posibilitatea sa se tureze motorul din cauza turbinei, ca eu nu am auzit de nici una si nici nu vad cum dar cat traim invatam :twoup:

intra ulei intr-o camera de ardere.

 

si in acest caz fumul tot albastru o sa fie, in toate cazurile in care uleiul arde (intra in camera de ardere, intra in turbina pe partea de evacuare, etc) fumul o sa fie ALBASTRU sau ALBASTRUI cu tenta de alb na :twoup: ...o dam in nuante acum. Intrebati orice mecanic, fum negru cand ? fum albastru cand ? si fum alb cand.

 

Albastru deschis spre alb...:D probabil ca nu ai mai auzit de fenomenul mentionat la turbina
ca eu nu am auzit de nici una si nici nu vad cum
....cand o ia pe ulei se intampla ce a spus Ice_2k "intra ulei intr-o camera de ardere. ".....

 

 

acuma ce-o fii o fii ... trebuie sa o aduc acasa. Sa o pun pe tester ? sau pur si simplu ma duc la un service si imi demonteaza tot "motoru" sa vada ce are? imi arata pe tester daca e turbina stricata ?

 

linistestete in legatura cu turbina ca nu este ea, dute cu masina si pune testerul pe ea, ai senzori peste tot si iti poate depista o eventuala problema, sunt sigur ca este ceva minor, un furtun crapat, spart sau un contact aiurea. NU DEMONTA TURBINA SUB NICI O FORMA inainte sa fi sigur de ce are masina. Mai era cineva pe forum care a cumparat un kit complet de ambreiaj pentru ca a luat sfaturile de pe forum de bune :D ...mergi la service sa bage testerul.

Link to comment
Share on other sites

nu este dusa turbina, daca turbina se strica (in orice fel) masina nu se tureaza de nebuna

 

 

Ba da, exista posibilitatea sa se tureze asa cum zice baiatul, de nebuna, insa fumul nu e negru intr-adevar...

Da, am si eu un prieten caruia i s-a busit turbina .. s-a turat masina in blana ... si a spart si motorul... el a oprit-o din contact .. dar ea a refuzat sa se opreasca... se duce in 10 mii de ture .. si crapa :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu este dusa turbina, daca turbina se strica (in orice fel) masina nu se tureaza de nebuna

 

 

Ba da, exista posibilitatea sa se tureze asa cum zice baiatul, de nebuna, insa fumul nu e negru intr-adevar...

Da, am si eu un prieten caruia i s-a busit turbina .. s-a turat masina in blana ... si a spart si motorul... el a oprit-o din contact .. dar ea a refuzat sa se opreasca... se duce in 10 mii de ture .. si crapa :twoup:

 

cititi mai cu atentie va rog, nu am zis ca nu se poate tura motorul de nebun, se poate DAR NU DIN CAUZA TURBINEI !!!!! ...de vina poate sa fie pompa de injectie sau calculatorul

Edited by Catalin_BMW
Link to comment
Share on other sites

nu este dusa turbina, daca turbina se strica (in orice fel) masina nu se tureaza de nebuna

 

 

Ba da, exista posibilitatea sa se tureze asa cum zice baiatul, de nebuna, insa fumul nu e negru intr-adevar...

Da, am si eu un prieten caruia i s-a busit turbina .. s-a turat masina in blana ... si a spart si motorul... el a oprit-o din contact .. dar ea a refuzat sa se opreasca... se duce in 10 mii de ture .. si crapa :twoup:

 

cititi mai cu atentie va rog, nu am zis ca nu se poate tura motorul de nebun, se poate DAR NU DIN CAUZA TURBINEI !!!!! ...de vina poate sa fie pompa de injectie sau calculatorul

 

daca avea ca si combustibil uleiul nu mai scotea fumul negru

Link to comment
Share on other sites

Pai refuza sa se mai opreasca....nu mai are ca si combustibil motorina ci....uleiul :twoup:

Oricum dupa o asa isprava e imperios necesar sa schimbi si catalizatorul....

Omul a schimbat motorul .. cu totul .. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.