Jump to content

Problema mare cu masina mea .


Recommended Posts

Pai refuza sa se mai opreasca....nu mai are ca si combustibil motorina ci....uleiul :D

Oricum dupa o asa isprava e imperios necesar sa schimbi si catalizatorul....

Omul a schimbat motorul .. cu totul .. :twoup:

 

in cazul prietenului tau era imperios necesar acest lucru :D ...oricum daca o patzeam eu schimbam sursa de energie daca intelegi ce vreau sa zic :twoup:

Link to comment
Share on other sites

parerea mea proprie si personala despre turbine e urmatoarea. ele au nevoie de vapori de ulei ca sa functioneze fara frecare puternica si sa se uzeze rapit. asa ca pentru o mentinere in timp a turbinei e foarte recomandat sa nu dai in ea, in masina peste 2000 ture pana nu se ridica temp apei in motor si bineinteles si a uleiului. dai blana cu pleci de pe loc, uzezi turbina. si nu mergi prea mult ca bubuie. nu s mecanic nici impresar atotstiutor da mintea mea asa concepe despre functionarea turbinei. faceti ce recomand si va fi mai bine pt ea.
Link to comment
Share on other sites

parerea mea proprie si personala despre turbine e urmatoarea. ele au nevoie de vapori de ulei ca sa functioneze fara frecare puternica si sa se uzeze rapit. asa ca pentru o mentinere in timp a turbinei e foarte recomandat sa nu dai in ea, in masina peste 2000 ture pana nu se ridica temp apei in motor si bineinteles si a uleiului. dai blana cu pleci de pe loc, uzezi turbina. si nu mergi prea mult ca bubuie. nu s mecanic nici impresar atotstiutor da mintea mea asa concepe despre functionarea turbinei. faceti ce recomand si va fi mai bine pt ea.

 

turbinele au ungere, sunt unse cu uleiul din motor (partea lagarelor), este foarte corect ca nu trebuie sa dai carja la masina pana nu ajunge la temperatura oprima de functionare, nu se uzeaza prematur numai turbina ci si motorul. Turbina nu are nevoie de vapori de ulei, ea trebuie sa fie uscata (ma refer la palele turbinei, aceste nu "se freaca" de nimic).

Link to comment
Share on other sites

nu m am referit la partea din turbina care preia rotatia din motor si la partea care absoarbe aerul pt amestec. acolo e nevoie de vapori de ulei. io asa gandesc. daca o sa am ocazia sa vad o turbina demontata o sa mi schimb poate parerea. eu atata stiu asta scriu.

 

ideea e ca pana nu o sa dea jos turbina nu are cum sa se repare de pe forum

Link to comment
Share on other sites

...nici la parta de evacuare nici la partea de admisie o turbina nu are nevoie de ulei pentru ca NU exista frecare. Turbina nu are de ce sa o dea jos de pe masina pentru ca eu cred ca nu are nici o treaba in ceea ce s'a intamplat la el. Este parere mea si sfatul meu este sa puna masina pe tester la un service specializat, daca nu se constata nici o eroare (putin probabil), sa caute un service si sa faca teste la pompa de injectie, injectoare, daca nici aici nu se constata nimic nu mai ramane decat calculatorul de verificat. Asta este sfatul si parerea mea (pe forum ne dam cu pareri), din partea mea poate sa dea si cutia jos in spatele blocului atat timp cat demonteaza cutia de pe masina lui si nu imi pune mie in pericol siguranta :twoup: :twoup: Edited by Catalin_BMW
Link to comment
Share on other sites

Ulei e nevoie pe lagarul axului care uneste partea de admisie de cea de evacuare, cand acolo e uzura prea mare axul vibreaza in lagar si produce zgomote ciudate, plus fiind spatiu intre lagar si ax uleiul scapa in admisie/evacuare si iese afara sub forma de fum albastrui. Turbina nu mai atinge aceeasi presiune datorita energiei pierdute in vibratii, motorul pierde putere si trage din ce in ce mai prost.

 

Luand astea in considerare, turarea la maxim a motorului nu are cum sa fie cauzata de turbina, iar fumul negru rezulta din arderea incompleta a motorinei, lucru oarecum normal la turatii mari (desi depinde cat de mult fum e). Eu as zice ca e o problema electronica, fie senzorul de la pedala de acceleratie fie ceva legat de cruise control, probabil depistabila printr-o diagnoza.

 

Bafta multa !

Edited by razvanfatu
Link to comment
Share on other sites

Oricum, faza cu vaporii de ulei e marfa :twoup: pe care ii inhaleaza motorul......cat despre bubuit, daca turbina e in stare buna si temperatura nu creste excesiv, nu are de ce sa bubuie....a mai fost odata o discutie pe tema turbo, pur si simplu turatia turbinei este foarte mare (ajunge si la aproape 200.000 rot/min), de asta trebuie sa fie motorul cald si sa se asigure racirea ei treptata, nu o incingi si apoi opresti brusc motorul....

Si daca stai cu masina scoasa din viteza si ii dai blana, normal ca-ti iese un nor negru in spate.....de asta pare mai plauzibil ca e ceva pe partea de alimentare cu combustibil/accelerare, decat sa fie turbina de vina......

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sal bmw-istilor.....haideti sa va spun de la ce e!!! cine are urechi sa auda ca se poate intampla oricui.....

exista langa filtru de aer al motorului un filtru care se numeste Filtru Epurator.....de care multi nu stiu...chiar nici cei de la magazinele de piese auto (a trebuit sa le dau eu codul pentru a face comanda) ....sunt doua tipuri de filtre....cu cartus filtrant din pasla si cu cartus filtrant din plastic....ambele cred ca se potrivesc si la 318 si la 320d.....in momentul cand mi s-a infundat filtrul asta a tasnit uleiul , din cauza, presiunii pe joja....noroc ca am oprit si am vazut balta sub masina......mecanicul meu mi-a spus din prima ca asta e cauza si ca am avut noroc ca "nu a luat-o pe ulei"....adica ..in loc sa tasneasca uleiul pe joja din cauza presiunii intra in camera de admisie si se tureaza motorul pana crapa....e bine ca amicului nostru i-a venit ideea sa o opreasca in viteza ca altfel......... asa ca ...parerea mea e sa verifici intai filtru epurator....daca e din ala de pasla te sfatuiesc sa iei unul cu filtru din plastic (e model mai nou si se infunda mai greu)....iar pentru toti ceilalti, daca masina voastra are peste 100.000 km si nu l-ati schimbat niciodata va sfatuies sa o facet.... o sa vedeti ca motorul trage si mai bine....costa in jur de 2 milioane ... volaniti cu placere!!!

Link to comment
Share on other sites

am fost azi cu masina la tester si mi-au spus ca ori este senzorul RPM ori pompa de injectie !! :twoup: :twoup:

acuma sper sa fie doar ssenzorul ala , ca daca e pompa de injectie e belea mare. Cat costa o pompa de injectie ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am fost azi cu masina la tester si mi-au spus ca ori este senzorul RPM ori pompa de injectie !! :twoup: :twoup:

acuma sper sa fie doar ssenzorul ala , ca daca e pompa de injectie e belea mare. Cat costa o pompa de injectie ?

96 mil cu cea veche la schimb io am reconditionato si ma ajuns 2000e cu tot cu manopera :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.