Jump to content

e 36 325 tds


methos

Recommended Posts

vreau sa cumpar un bmw 325 tds din 1997.ajutati-ma cu indrumari despre acest model-tot ce trebuie sa stiu ( costuri piese, puncte forte si minusuri ). la un bmw se poate schimba airbag-ul din dreapta cu un airbag luat de pe alta masina similara sau trebuie sa achizitionez unul nou si care ar fi costurile .mersi anticipat!!!!!!!!!!!!!! :blink: :) :)
Link to comment
Share on other sites

Daca masina nu a avut airbag in dreapta, nu cred ca o sa poti pune airbag fara costuri enorme si modificari majore. Veau sa spun sa fie si functional, nu doar de decor. Daca a avut airbag, se poate pune second hand, dar ca sa functioneze ar trebui sa mergi la tester la reprezentanta.

 

Motorul 2.5 TDS e puternic, 143 de cai, consuma sub 10 in oras si cam 7 in afara.

Link to comment
Share on other sites

masina are airbag-ul din dreapta si este sarit. am vorbit cu cei de la service bmw constanta si mi-au spus ca unu nou ma ajunge cam 500 EUR. mi se pare cam mult. din aceasta cauza am intrebat daca pot pune SH.

ajuta-ma te rog cu niste preturi de piese sa ma pot orienta, daca pot face fata unei asemenea masina. din totdeauna am vrut un bmw si acum am ocazia sa imi iau unu dar beleaua e ca dau cam toti banii pe care ii am si trebuie sa imi revin o perioada ca sa pot baga bani in el.

ma intereseaza un schimb de ulei, bucse, pivoti, amortizoare si cam tot ce se poate strica fregvent la aceasta masina. (nu neaparat preturi de reprezentanta)

Link to comment
Share on other sites

Pai un airbag second hand gasesti cam pe la 150 de euro. Dar tre sa cauti mult, ca sunt cam rare.

 

Ulei iti intra in jur de 6 litri (5.75l nu sunt sigur). Castrol se baga, cam 3 milioane un schimb cu tot cu filtru.

 

Nu am avut E36 si nu stiu sa iti zic preturi la piese. Oricum nu sunt scumpe asa cum crede lumea. Un Passat e de 2 ori mai scump de intretinut .

 

Pentru linistea ta, neaparat sa faci un test de compresie la motor.

Link to comment
Share on other sites

zi-mi un service in bucuresti unde ma pot duce cu masina sa ii fac un test si cam cat ma costa.

zi-mi la ce sa fiu atent cand o iau si unde sunt slabiciunile masinii ca sa nu imi iau teapa.

da-ti cu parerea te rog : bmw 325 tds din '97 full fara piele (jante.clima,pilot autimat, computer bord, asc, geamuri electrice) 150 mii km,vopsea originala, masina a fost avariata in fata si are airbag-urile sarite dar a fost reparata (cat de bine nu pot sa spun) si vrea pe ea 6500 EUR

SFATURI pls ca nu stiu ce sa fac. sunt in impas!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink: :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Din pacate eu sunt din Cluj. Pretul mi se pare acceptabil.

 

Daca a fost lovita in fata, uita-te si tu la lonjeroane, fa-i un test de directie sa vezi cum stau rotile una fata de cealalta, vezi daca ii merge clima, e posibil sa nu aiba freon.

Link to comment
Share on other sites

Masina o poti testa aici: http://www.computest.ro/

 

Eu am avut 325tds. Masina e buna cu o singura conditie: sa fie in perfecta stare si ingrijita, ceea ce nu cred ca e cazul masinii pe care ai gasit-o.

Airbaguri sarite inseamna avarii serioase in fatza si din cate imi amintesc, la 325tds era cam ingehsuit compartimentul motor, greu de raparat calumea tot ce-i pe acolo, usor de carpit de mantulaia si de vandut in graba. Eu unul nu m-as arunca, chiar daca tentatia e mare, s-ar putea sa iti ingropi banii in masina aia. In plus, doar 150kkm la o masina diesel din '97 suna cam suspect.

 

Daca totusi ta ambitionezi sa o iei:

- arunca un oki sub masina, in fatza, sub spoiler este racitorul de ulei, vezi ce mai face - este un radiator foarte lung si subtire - e posibil sa fi fost inlocuit cu un simplu furtun dupa lovitura.

- verifica existenta intercoolerului - de asemenea un artificiu popular pentru a repara cate ceva pe fuga. Motorul functioneaza si fara, dar nu in parametrii.

- caseta de directie inclina sa piarda lichid servo.

- inchiderea centralizata, trapa - in general instalatia electrica - nu sunt cele mai fiabile, verifica-le cu rabdare. Nu accepta scuze de genul "lipseste dpar o siguranta undeva", orice defect electric poate insemna ceva grav.

- acul de temperatura trebuie sa urce pe marcajul de pe mijloc si sa ramana acolo in timpul mersului, indeferent de cat de tare e solicitat motorul - nu accepta explicatii complicate si scuze ieftine - daca se incinge e foarte probabil sa fie probleme cu chiulasa, probleme foarte scumpe de altfel.

- masina trebuie sa mearga absolut drept, sa stea lipita de asfalt, fara vibratii si fara a fi nevoie sa corectezi continuu traiectoria din directie. Daca la viteza are probleme de stabilitate - uita-o, inseamna ca ceva nu e in regula pe dedesubt.

 

...si multe altele...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.