Jump to content

Inmatriculare 1 iulie BMW E36


xenonxxl

Recommended Posts

Va salut pe toti cu aceasta ocazie, si doresc sa va intreb daca stiti cumva ceva concret despre noua taxa de inmatriculare ce a intrat in vigoare de la 1 iulie 2008.

Pe scurt vreau sa imi aduc o pisicuta (BMW E 36) cu motor de 2000 cmc din 1992 si vreau sa stiu sigur cat am de platit, pe calculatorul online al taxe, aratandumi-se o taxa de 420 euro, dar din alte surse am aflat probabil eronat ca ar mai fii de platit si o taxa la RAR de testare CO2.

Intrebarea mea este urmatoarea : mai am de platit si acea taxa la RAR, sau numai cei 420 de euro ?

Va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

salut . Intrebarea este daca tie iti scrie in brief ce euro este masina . Sa zicem ca tie in brief iti scrie ca masina este euro 2 si tu asa ai calculat taxa . Dar trebuie sa mergi cu masina la RAR sa iti zica ei ce norma este . Aici te pot da peste cap si sa iti scoata masina alta norma de euro decat o ai tu trecuta acum in brieful masinii .
Link to comment
Share on other sites

pot sa fie sau nu . Eu am inmatriculat un urs din 93 care in brief scria ca e euro 2 si desteptii de la rar mi-au scos-o euro 1 . Cel mai bine este ca inainte sa mergi dupa masina sa ii ceri VIN-ul proprietarului si sa mergi la rar sa faci o verificare dupa vin (mi se pare ca este cateva sute de mii) . In legatura cu CO2 nu ai nici o treaba . CO2 nu se iau in calcul decat de la masinile euro 3 in sus inclusiv !
Link to comment
Share on other sites

Nu poĂži sĂŁ ceri VIN-ul ĂŽnainte sĂŁ pleci ? :twoup:

exact asta era si in capul meu . Dar poate vrea sa isi aleaga masina direct in germania . Oricum poate trimite un fax cu vin-ul la cineva din romania care se duce la rar si raspunsul se da in maxim 20 de minute ... Mie mi l-au dat la un e46 in 3 minute

Link to comment
Share on other sites

Astazi la RAR am auzit de unu care a asteptat de la buc.. sa-i vina hartie cu norma Euro... se astepta la un euro3.. si i-a venit euro2.. la el e dezastru ca o inmatriculeaza acum, eu astept sa-mi vina doar CO2.. sper sa nu ma surprinda si sa-mi schimbe si norma Euro.. la euro2.... ca pierd niste bani.. nu e asa grav ca la cel care inmatriculeaza acum masina... dar e nasol...
Link to comment
Share on other sites

...pai daca in cartea masinii este trecuta norma de poluare (euro1, euro2, etc) atunci la rar iti face doar o... interpretare ca sa zic asa, adica daca in carte scrie euro 2 (pentru cartile din germania scrie E2 sau D3), trec si ei tot euro 2, daca in carte nu scrie nimic (putin probabil) atunci face rarul teste si incadreaza masina dupa cum ii taie capu'. Eu mi'am adus o pisica din 94 318is, este trecut E2 in brief si ma astept ca si rar'ul sa'mi treaca tot euro 2 fara nici un test... teste se fac doar daca masina este peste euro2 si trebuie sa stabileasca CO2'ul (pana la euro2 nu se ia in considerare co2'ul). Pe 21 am programare la rar, va tin la curent (taxa ptr mine este 640 euro).
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Si eu ma uit dupa un e36, dar cabrio... din ce am citit despre norme, Euro 2 a fost obligatorie din 96 , dar exista si unele masini din 95 cu aceasta specificatie.

 

Problema mea este ca nu stiu daca masina pe care m-a atras pe mine (318i cabrio din 7/1995) este euro 1 sau euro 2. Am trimis mail la vanzator si sa incerc sa-i dau de cap :twoup:

 

PS. Am auzit de cazuri care aveau scris pe brief Euro 3, dar cei de la rar au zis ca e Euro 2 ... deci nici daca e scris de nemti nu e sigur :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Consultatia RAR nu se face doar cu ajutorul VIN-ului ci si cu codul motorului, care din pacate nu se prea regaste in acte.

Oricum, cererea e aici: http://www.rarom.ro/cs-uploads/21_anexaf.pdf si costa 30 Ron. Inainte primeai raspunsul in aceeasi zi, acuma cu toata nebunia poate sa dureze cateva zile ...

Si inca ceva: E2 nu inseamna neaparat Euro 2. Confuzia se creeaza pentru ca si RAR codifica pe CIV-ul romanesc Euro 2 cu E2.

Mai exista un topic (deschis de mine) pe tema asta.

Link to comment
Share on other sites

...pai daca in cartea masinii este trecuta norma de poluare (euro1, euro2, etc) atunci la rar iti face doar o... interpretare ca sa zic asa, adica daca in carte scrie euro 2 (pentru cartile din germania scrie E2 sau D3), trec si ei tot euro 2, daca in carte nu scrie nimic (putin probabil) atunci face rarul teste si incadreaza masina dupa cum ii taie capu'. Eu mi'am adus o pisica din 94 318is, este trecut E2 in brief si ma astept ca si rar'ul sa'mi treaca tot euro 2 fara nici un test... teste se fac doar daca masina este peste euro2 si trebuie sa stabileasca CO2'ul (pana la euro2 nu se ia in considerare co2'ul). Pe 21 am programare la rar, va tin la curent (taxa ptr mine este 640 euro).

 

eu de abia acum am reusit sa trec de rar dupa ce m-au plimbat pe la comisie si reveniri , intradevar norma ti-o ia dupa carte si la comisie iti zice ala sigur ce eruo e plus ca cica ei ti-ar spune dupa noxele care ti le iau acolo pe stand dar asta e vrajeala . bafta la cautat si ai mare grija cu seriile si de unde o iei

Link to comment
Share on other sites

Consultatia RAR nu se face doar cu ajutorul VIN-ului ci si cu codul motorului, care din pacate nu se prea regaste in acte.

Oricum, cererea e aici: http://www.rarom.ro/cs-uploads/21_anexaf.pdf si costa 30 Ron. Inainte primeai raspunsul in aceeasi zi, acuma cu toata nebunia poate sa dureze cateva zile ...

Si inca ceva: E2 nu inseamna neaparat Euro 2. Confuzia se creeaza pentru ca si RAR codifica pe CIV-ul romanesc Euro 2 cu E2.

Mai exista un topic (deschis de mine) pe tema asta.

 

Ms. Am citit si topicul creat de tine si muuulte altele legate de aceasta taxa... Concluzia mea este ca daca nu reusesc sa aflu sigur de la RAR norma de poluare atunci iau pauza o perioada si astept sa se clarifice... cel putin pt mine sunt prea multe variabile :twoup:

 

 

Spor! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Da, dar cum imi explica si doamna amabila de la serviciul clienti de la bmw germania, poti intalni doua masini din 1995, ambele 316i, una fiind E2/EURO1 si alta D3/EURO2. Asa ca mai bine e sa nu ne luam dupa nimeni si sa verificam noi cu manuta noastra la RAR ...
Link to comment
Share on other sites

Am fost la RAR cu un 316 e36 compact din 11/94 pe brief scria E2 eu credeam sigur ca e Euro1 ,ca E2 la ei cam euro1 e la impozit,si la RAR mi-au trecut-o euro2...bun.Mi-au luat si gazele,desi stiam ca nu se iau la euro2 ,si singura treaba ca fost ca nu se vedea seria la motor si au trecut-o fara serie,nu stiu daca conta pentru norma de poluare.
Link to comment
Share on other sites

Am fost la RAR cu un 316 e36 compact din 11/94 pe brief scria E2 eu credeam sigur ca e Euro1 ,ca E2 la ei cam euro1 e la impozit,si la RAR mi-au trecut-o euro2...bun.Mi-au luat si gazele,desi stiam ca nu se iau la euro2 ,si singura treaba ca fost ca nu se vedea seria la motor si au trecut-o fara serie,nu stiu daca conta pentru norma de poluare.

 

 

o veste buna inseamna... ce tip de motor ai ? m42b18 sau m44b18 ? m42 este cu debitmetru metalic si patratzos asha, iar m44 este din plastic sub forma de tub. Nu mai stiu exact de cand s'au pus m44 pe compact...

Link to comment
Share on other sites

Zi-ne si noua ce masina e, an, motorizare si in ce norma au incadrat-o ...

 

masina e un e36 316 i din 95' si ala de la comisie mi-a zis ca e euro 2 far sa se uite pe carte sau sa aiba in fat vreo foaie , pur si simplu am ramas prost cand mi-a ridicat capota si mi-a si aaa da e euro 2 si nu ai serie la motor...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.