Jump to content

Inmatriculare 1 iulie BMW E36


xenonxxl

Recommended Posts

Si eu la fel am pe 15 Porgramare la rar si sper sa iasa euro2, E36 325i Motor m50 ECE. Daca rar-ul rom o ia prin balarii cu norma euro1 sper sa-l putem drege cu ceva banuti la fata locului.

Pe net am gasit foarte putine legate de normele de poluare pt E36, si majoritatea in germana.

 

Va astept si pe ceilalti cu ceva vesti si sa ne spuneti cum a mers treaba.

 

Deja am vb cu cineva de la rar sa-mi dea itp-ul din prima cu o mica atentie bineinteles, mai se inchide ohii la un stergator, la un rulment care trebuie schimbat si nu am avut cum, si la ce se mai poate. Acum daca merge sa intervii si la norma de poluare nu stiu, eu doar sper sa nu fie nevoie.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Va salut pe toti cu aceasta ocazie, si doresc sa va intreb daca stiti cumva ceva concret despre noua taxa de inmatriculare ce a intrat in vigoare de la 1 iulie 2008.

Pe scurt vreau sa imi aduc o pisicuta (BMW E 36) cu motor de 2000 cmc din 1992 si vreau sa stiu sigur cat am de platit, pe calculatorul online al taxe, aratandumi-se o taxa de 420 euro, dar din alte surse am aflat probabil eronat ca ar mai fii de platit si o taxa la RAR de testare CO2.

Intrebarea mea este urmatoarea : mai am de platit si acea taxa la RAR, sau numai cei 420 de euro ?

Va multumesc !

Nu trebuie sa faci CO2,daca e eur 1 sau 2,numai de la 3 in sus. Eu nu stiu daca are eur 2 din 92,pt k si eu mi-am adus una din 95 si o trebuit sa trimita clarificare la bucuresti si am ast cateva ore la rar pana mi-au spus k e eur 2. dak ai brieful, acolo ii trecuta norma de poluare pe randul 2 schadstoffarm e2 / 14,cel putin asa era la mine si a f eur 2,dak ii sub 14 nu stiu pt k am vazut una cu 12 s era eur 1. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Am fost la RAR cu un 316 e36 compact din 11/94 pe brief scria E2 eu credeam sigur ca e Euro1 ,ca E2 la ei cam euro1 e la impozit,si la RAR mi-au trecut-o euro2...bun.Mi-au luat si gazele,desi stiam ca nu se iau la euro2 ,si singura treaba ca fost ca nu se vedea seria la motor si au trecut-o fara serie,nu stiu daca conta pentru norma de poluare.

nu conta seria pt norma de poluare,nici la mine nu au putut-o citi si o f ok,un 316 din 1/95 pe brieful german si romanii mi-au trecut-o pe 94.si a f eur 2

Link to comment
Share on other sites

Am o pisicuta din 11/94... inmatriculata in RO in 98.

1. In cartea masinii scrie M40B16... motorul este M43B16 ... se potriveste la serii etc... nu a fost schimbat dar au trecut altul

2. Masina e trecuta NON EURO :twoup: tr sa trec pe la ei sa imi treaca euro x... cand am facut ITP'ul cei de la statia respectiva mi-au spus ca dupa noxe am euro2... acum sa vad cand am timp sa ma duc

Link to comment
Share on other sites

Salut .Tocmai am inmatriculat un E 36 318is.An fabricatie '91 prima inmatriculare in '92.Masina e euro 2 si taxa a fost 297 eur.Singura problema e ca in talon au trecut 318i nu 318is desi la rubrica de putere au trecut 103kw...
Link to comment
Share on other sites

La mine nici in Breif-ul mare si nici in cel mic nu e trecuta norma de poluare ... e doar o liniuta.

Am vazut cazuri de pisici care stiau ca e trecut euro2 si dupa masuratori la incadrat ca euro 1 ... deci e foarte probabil sa se ia si dupa nivelul de noxe si sa te incadreze ei. Acum care sunt povesti si care nu, nu prea am de unde sa stiu. Cel mai bine e sa nu ai catalizatorul ragusit si sa-i bagi benzina de 100 ... poate poate le-o trece prin cap sa-i ia noxele. Si un aditiv nu ar strica.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Cu totii faceti o mare confuzie.....nu se iau gazele in vederea incadrarii in norma de poluare, nici pentru CO2 , ci pur si simplu pentru inspectia tehnica periodica , care se face la RAR la prima inmatriculare. Pentru CO2 se face un test special care costa cam 6000ron (se stabileste cantitatea in gr/km deci prin teste in parcurs etc), dar nu e cazul la euro1-2.
Link to comment
Share on other sites

O veste buna intr-adevar. Eu maine am programarea. Ce cod motor ai ? Sau nu-l stii ?

Eu am 164E2 (M43B16). 316i '07/94

Acelasi tip de motor si eu si a iesit euro 2.

 

Mi-ai ridicat speranta :twoup: Daca luam ITP-ul stiam pe loc, asa trebe sa ma duc iara Luni dimineata, cu franele facute. Sper sa primesc cartea tot Luni ...

Link to comment
Share on other sites

Am trecut de frane cu o diferenta intre fortele de franare de doar 2% fata de 28% initial.

S-au mai chinuit cu seria motorului care nu se vedea si am avut nevoie de identificare, dar asta e ...

Si cica dureaza vreo saptamana doua pana-mi iese cartea ... asa ca doar cand am civ-ul in mana o sa va spun exact cum l-au incadrat

Link to comment
Share on other sites

Am trecut de frane cu o diferenta intre fortele de franare de doar 2% fata de 28% initial.

S-au mai chinuit cu seria motorului care nu se vedea si am avut nevoie de identificare, dar asta e ...

Si cica dureaza vreo saptamana doua pana-mi iese cartea ... asa ca doar cand am civ-ul in mana o sa va spun exact cum l-au incadrat

 

 

spor la treaba. cum ai facut franele ? ai schimbat placutele ? cat te'a costat ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am si eu o problema....inca nu am primit un raspuns concret si nus ce va fi dar de la rar mi-au spus ca e non-euro,am un e36 316 din 8-'98,dar e la bmw mi-au spus ca e euro1.Maine merg la bmw sa iau o hartie oficiala si marti trebuie sa efectuez rar...oare cum o vor scoate???oricum o sa o inscriu da e ceva diferenta....A mai patit cineva ceva asemanator???sunt tare curios e va fi.... :twoup: ....nu mai am rabdare sa vad ce va fi o sa va tin la curent...am vazut ca mai multi chiar iau dat in judecata...a castigat cnv procesul....sunt 900 de euro de ce sa-i dai statului.... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

de cat sa dam la stat mai bine investim intr o masina mai scumpa si sa iasa si euro 2.... :twoup: Si avem 2 avantaje.... si masina mai noua si euro2 :twoup:

Deci ce trebuie avut in vedere la un 318 ca sa fie euro2 aici in tara.... Unde trebuie sa ne uitam?

Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema....inca nu am primit un raspuns concret si nus ce va fi dar de la rar mi-au spus ca e non-euro,am un e36 316 din 8-'98,dar e la bmw mi-au spus ca e euro1.Maine merg la bmw sa iau o hartie oficiala si marti trebuie sa efectuez rar...oare cum o vor scoate???oricum o sa o inscriu da e ceva diferenta....A mai patit cineva ceva asemanator???sunt tare curios e va fi.... :twoup: ....nu mai am rabdare sa vad ce va fi o sa va tin la curent...am vazut ca mai multi chiar iau dat in judecata...a castigat cnv procesul....sunt 900 de euro de ce sa-i dai statului.... :twoup:

 

E36 316i din 1998 ?

Asta sub nici o forma nu poate fi NON-EURO sau EURO 1 !!!!

Masina e clar EURO 2. Ai depus cererea de consultanta la RAR ?

 

Tu ai codul motor 164E2. Si eu am pe 316 exact acelasi motor si deja am inmatriculat masina. Este EURO 2 !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.