Jump to content

Cum sa fac sa fiu sigur ca este euro 3 ?


sherby33oxi

Recommended Posts

eu mi-am adus masina in 28.05.2008 din germania si scrie si in cartea de identitate si in talon Euro 3.in plus mai este trecut si CO2 (dar numai in talon) pentru ca in carte nu este rubrica pt CO2.

asa ca daca vrei sa fi sigur ca este euro3 trebuie sa gasesti scris in carte si in talon Euro 3.

daca tin minte a 2-a rubrica din carte scrie ce fel de norme de poluare are masina.

bafta

Link to comment
Share on other sites

Nu e obligatoriu sa scrie in brief norma euro, cam in 50% din cazuri e trecuta norma lor, adica "D", un D4 are mari sanse sa fie euro 3, dar poate sa fie si Euro2 si chiar Euro4. Dupa lista informativa a celor de la RAR, codul motor ar trebui sa fie 194E1 - asta poti sa o cauti pe o placheta neagra pe undeva in spatele farului stang. De obicei BMW'urile fabricate dupa 01.06.1999 au mari sanse sa fie peste Euro2.

Ar mai fi si slussnr care ar trebui sa fie peste 44, dar aici nu e o regula prea exacta, sunt multe euro3 cu slussnr 32.

Cam astea ar fi "metodele babesti" :twoup: , daca vrei sa fii sigur si ai o cunostinta la RAR si ceva timp la dispozitie: un telefon, sau un fax cu brief'urile si astepti raspuns...

Daca ai noroc si in brief e trecut Euro3, RAR bate din buze si nu are ce sa faca, daca e trecut D4, stai cu emotiile si astepti raspunsul lor, daca e negativ si zic ca Euro2 desi masina in Germania e considerata D4 -adica mult peste Euro2, e nasol- trebuie sa o duci sa verifice ei nivelul de poluare, costa undeva peste 20mil si oricum nu o sa o scoata euro3 ...suntem in Romania..din pacate

Edited by ada
Link to comment
Share on other sites

Nu e obligatoriu sa scrie in brief norma euro, cam in 50% din cazuri e trecuta norma lor, adica "D", un D4 are mari sanse sa fie euro 3, dar poate sa fie si Euro2 si chiar Euro4. Dupa lista informativa a celor de la RAR, codul motor ar trebui sa fie 194E1 - asta poti sa o cauti pe o placheta neagra pe undeva in spatele farului stang. De obicei BMW'urile fabricate dupa 01.06.1999 au mari sanse sa fie peste Euro2.

Ar mai fi si slussnr care ar trebui sa fie peste 44, dar aici nu e o regula prea exacta, sunt multe euro3 cu slussnr 32.

Cam astea ar fi "metodele babesti" :twoup: , daca vrei sa fii sigur si ai o cunostinta la RAR si ceva timp la dispozitie: un telefon, sau un fax cu brief'urile si astepti raspuns...

Daca ai noroc si in brief e trecut Euro3, RAR bate din buze si nu are ce sa faca, daca e trecut D4, stai cu emotiile si astepti raspunsul lor, daca e negativ si zic ca Euro2 desi masina in Germania e considerata D4 -adica mult peste Euro2, e nasol- trebuie sa o duci sa verifice ei nivelul de poluare, costa undeva peste 20mil si oricum nu o sa o scoata euro3 ...suntem in Romania..din pacate

 

Si daca nu scrie codu ala(194e1), inseamna ca nu este euro 3??? toate euro 3 au acest cod??

Link to comment
Share on other sites

chiar cum se procedeaza in cazul unei cereri de consultanta privind gradul de poluare, tinand cont ca nu esti din Bucuresti?

 

Nu e obligatoriu sa scrie in brief norma euro, cam in 50% din cazuri e trecuta norma lor, adica "D", un D4 are mari sanse sa fie euro 3, dar poate sa fie si Euro2 si chiar Euro4. Dupa lista informativa a celor de la RAR, codul motor ar trebui sa fie 194E1 - asta poti sa o cauti pe o placheta neagra pe undeva in spatele farului stang. De obicei BMW'urile fabricate dupa 01.06.1999 au mari sanse sa fie peste Euro2.

Ar mai fi si slussnr care ar trebui sa fie peste 44, dar aici nu e o regula prea exacta, sunt multe euro3 cu slussnr 32.

Cam astea ar fi "metodele babesti" :twoup: , daca vrei sa fii sigur si ai o cunostinta la RAR si ceva timp la dispozitie: un telefon, sau un fax cu brief'urile si astepti raspuns...

Daca ai noroc si in brief e trecut Euro3, RAR bate din buze si nu are ce sa faca, daca e trecut D4, stai cu emotiile si astepti raspunsul lor, daca e negativ si zic ca Euro2 desi masina in Germania e considerata D4 -adica mult peste Euro2, e nasol- trebuie sa o duci sa verifice ei nivelul de poluare, costa undeva peste 20mil si oricum nu o sa o scoata euro3 ...suntem in Romania..din pacate

 

Si daca nu scrie codu ala(194e1), inseamna ca nu este euro 3??? toate euro 3 au acest cod??

 

 

asa zic cei de la RAR ca trebuie sa aiba codul ala..dar mai bine suni si intrebi

Link to comment
Share on other sites

Codul 194e1 e scris pe caroserie, masina mea este din 99 e un 316 si in brief scria D4 si in casuta de langa scria 32, si D-ul plus numarul respectiv da norma de poluare la ei, sincer sa fiu nu ma vazut nici un brief sa scrie in el Euro 3,4. Si am inteles ca ce este peste 2000 pe benzina este euro 2 pana in anul 2002.
Link to comment
Share on other sites

Codul 194e1 e scris pe caroserie, masina mea este din 99 e un 316 si in brief scria D4 si in casuta de langa scria 32, si D-ul plus numarul respectiv da norma de poluare la ei, sincer sa fiu nu ma vazut nici un brief sa scrie in el Euro 3,4. Si am inteles ca ce este peste 2000 pe benzina este euro 2 pana in anul 2002.[/i]

serios ???

si cine ma rog ti-a vandut balivernele astea ???

nivelul de poluare chimica (noxele de CO si SO) se stabileste in raport direct de codul motorului...

mai uita-te pe cateva fahrzeugbrief-uri si vei constata cu stupoare/bucurie/etc. (la alegere) ca scrie pe ele si norma de poluare EURO__ la rubrica Schadstoffarm.

de exemplu... foto 1 si 2

in foto 3 (desi nu se vede prea bine) e incercuita rubrica unde ar trebui sa fie scris mare si clar norma de poluare EURO !!!

normele germane D3, D4 sunt CU TOTUL ALTCEVA, sunt norme fiscale, nu au legatura cu performantele si calitatea motorului, se refera exlusiv la nivelul de impozitare a masinii in functie de caracteristicile ei!

a fost o solutie temporara aleasa de nemti (cei mai importanti fabricanti in domeniu) care nu au avut ce sa faca in perioada anului 2000, cand norma EURO2 era depasita si se trecuse deja la performante superioare, dar inca nu fusese adoptata norma EURO3... ulterior, tot nemtii au ales sa scrie in documentele masinii literal si norma de poluare EURO.

mai exista Fahrzeugbriefuri ceva mai vechi in care nu scrie norma de poluare, dar ea se constata din anumite coduri de cifre asa cum spuneai mai sus "in brief scria D4 si in casuta de langa scria 32, si D-ul plus numarul respectiv da norma de poluare la ei "...

D4 este norma fiscala de incadrare la impozitare a masinii, iar acel 32 reprezinta adevarata norma de poluare, care in cazul asta este EURO2... pentru EURO 3 trebuia sa fie cel putin 44, iar pentru EURO4 cel putin 62, dar deja ne situam in aria briefurilor cu norma de poluare scrisa literal la Schadstoffarm.

la fel, anul de fabricatie nu are legatura cu norma de poluare chimica EURO... poti avea o masina din 1998 cu EURO3 sau alta din 2008 NONEURO!

nu mai face afirmatii aiurea, pt ca induci si pe altii in eroare...

rechner_fahrzeugschein.gif

sva_fahrzeugbrief_150x135.jpg

fahrzeugbrief.JPG

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

Salut. Vreau sa-mi aduc si eu un e46 de dincolo, euro3. Insa nu prea am incredere in ce scriu aia pe masina (D4-Kat). Am auzit de foarte multe tepe.Cum sa fac sa fiu sigur ca este euro 3....sa nu ma trezesc ca dupa ce am dat banii pe el, de fapt sa fie euro 2???? Mersi mult

eu am un e 46 316 i din 99 cu seria motorului 194 E1.si este euro 3.seria respectiva este scrisa sub capota motorului in partea stanga a masinii undeva pe acolo!!!!!! se vede oricum.....poate t ajuta cu ceva.Bafta multa

Link to comment
Share on other sites

D4 este norma fiscala de incadrare la impozitare a masinii, iar acel 32 reprezinta adevarata norma de poluare, care in cazul asta este EURO2... pentru EURO 3 trebuia sa fie cel putin 44, iar pentru EURO4 cel putin 62, dar deja ne situam in aria briefurilor cu norma de poluare scrisa literal la Schadstoffarm.

la fel, anul de fabricatie nu are legatura cu norma de poluare chimica EURO... poti avea o masina din 1998 cu EURO3 sau alta din 2008 NONEURO!

nu mai face afirmatii aiurea, pt ca induci si pe altii in eroare...

 

Eu am primit ieri nota de consultanta de la RAR pt un BMW 316i , 1.9 cu cod motor 194e1, si in brief trecut D4 si Sclusser Number 32 si ia ghici. Este euro 3. Masina e fabricata in octombrie 1998. Deci n-ai dreptate la faza cu Sclussel Number

Link to comment
Share on other sites

D4 este norma fiscala de incadrare la impozitare a masinii, iar acel 32 reprezinta adevarata norma de poluare, care in cazul asta este EURO2... pentru EURO 3 trebuia sa fie cel putin 44, iar pentru EURO4 cel putin 62, dar deja ne situam in aria briefurilor cu norma de poluare scrisa literal la Schadstoffarm.

la fel, anul de fabricatie nu are legatura cu norma de poluare chimica EURO... poti avea o masina din 1998 cu EURO3 sau alta din 2008 NONEURO!

nu mai face afirmatii aiurea, pt ca induci si pe altii in eroare...

 

Eu am primit ieri nota de consultanta de la RAR pt un BMW 316i , 1.9 cu cod motor 194e1, si in brief trecut D4 si Sclusser Number 32 si ia ghici. Este euro 3. Masina e fabricata in octombrie 1998. Deci n-ai dreptate la faza cu Sclussel Number

bravo tie, esti norocos !

ba chiar stiu ce spun, doar ca in astfel de cazuri adica la BMW si RENAULT, decizia de acordare a normei superioare EURO se ia si in functie de codul motorului... la MERCEDES de exemplu mai exista un cod pe cutia de viteze, care si asta e luat in calcul...

s.a.m.d.

 

Toate masinile BMW E46 sunt Euro 3.

GRESIT !

Link to comment
Share on other sites

D4 este norma fiscala de incadrare la impozitare a masinii, iar acel 32 reprezinta adevarata norma de poluare, care in cazul asta este EURO2... pentru EURO 3 trebuia sa fie cel putin 44, iar pentru EURO4 cel putin 62, dar deja ne situam in aria briefurilor cu norma de poluare scrisa literal la Schadstoffarm.

la fel, anul de fabricatie nu are legatura cu norma de poluare chimica EURO... poti avea o masina din 1998 cu EURO3 sau alta din 2008 NONEURO!

nu mai face afirmatii aiurea, pt ca induci si pe altii in eroare...

 

Eu am primit ieri nota de consultanta de la RAR pt un BMW 316i , 1.9 cu cod motor 194e1, si in brief trecut D4 si Sclusser Number 32 si ia ghici. Este euro 3. Masina e fabricata in octombrie 1998. Deci n-ai dreptate la faza cu Sclussel Number

bravo tie, esti norocos !

ba chiar stiu ce spun, doar ca in astfel de cazuri adica la BMW si RENAULT, decizia de acordare a normei superioare EURO se ia si in functie de codul motorului... la MERCEDES de exemplu mai exista un cod pe cutia de viteze, care si asta e luat in calcul...

s.a.m.d.

 

Toate masinile BMW E46 sunt Euro 3.

GRESIT !

Aratami-si mie un E46 euro 2 .

Link to comment
Share on other sites

cum il vad, ti-l arat ! :twoup:

exista, sa stii... garantat !

mai ales cele pe benzina, care au preluat motoarele de pe E36...

dieselurile au avut un avantaj la intrarea in vigoare a lui EURO3, aceasta norma fiind emisa mai mult pentru a reglementa nivelul de noxe emise de motoarele diesel.

de-aceea, inainte de a deveni obligatoriu, fabricantii importanti de autovehicule isi luasera deja masuri de implementare a lui EURO3...

asta e viata...

E46 nu a fost un model de caroserie gandit pentru un anumit tip de motor, deci nici nu ar avea cum sa fie TOATE cu o anumita norma de poluare...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.