Jump to content

De ce vibreaza volanul cand franez?


Recommended Posts

  • Replies 389
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat au tinut?

 

Inca mai tin. 200ooo km am facut doar eu cu masina (luata la 108ooo, acum are 307ooo). Nu erau noi cand am cumparat masina.

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Greu de crezut.

 

Parere personala

 

Asta nu afecteaza cu nimic viata discurilor mele de frana :twoup:

 

Realitate obiectiva

 

exact. masina mea are 208000 si nu au fost schimbate discurile niciodata, nu bat la franare, n au motiv sa fie date jos inca. se ovalizeaza datorita supraincalzirii si franari, nu de la apa ma baieti. cine v a dat explicatia asta ori habar n-are de mecanica, fizica si eu ai stiu ce, ori sunt eu singuru tampit care stie despre ce e vb de fapt.

iar la faza cu rugina, chiar pic din picioare. pot fi ruginite, dar daca pui de 10 ori frana se lustruiesc din nou.

 

si daca ar fi vb de pivoti, bucsi etc, ar bate indiferent de viteza cu care rulezi, nu doar la 80. oricum bafta la reparatii

 

Nu esti singurul tampit, mai sustin si eu aceeasi situatie. Cat despre rugina, mai stiu eu pe cineva care se uita ca curca in lemne la niste discuri ruginite la spalatorie.

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta problema este de la discuri. Am impresia ca e un mic bug la e46. Eu am pus discuri Zimmerman perforate (cumparate de la o firma de tuning serioasa) si problema a disparut, plus ca franeaza simtitor mai bine. Nu dati banii pe prostii gen "Brembo" din Vitan, ca ambalaje colorate stie oricine sa faca, sunt niste prostii si e siguranta voastra in joc.

 

Apoi evitati cand mergeti la spalatorie (eventual dupa ce ati mers mai tare prin oras cu frane violente) sa spalati masina imediat. Asteptati 10 min sa se raceasca un pic discurile si spuneti-i baiatului sa nu dea cu jet de apa pe ele la inceput.

astazi am fost la service sa schimb pe partea dreapta bratul cu cei 2 pivoti ca troncanea si a ramas sa schimb si discurile care sunt ovalizate iar cei de la service care imi sunt si prieteni miau recomandat acelas model ca si tie sau discuri ATE care cica sunt chiar mai bune...oricum inclin spre cele perforate adica Zimmerman,sper sa fie ok

Link to comment
Share on other sites

nu o am de noua insa stiu sigur ca nu au fost schimbate. singurul lucru care l am facut pt ca deranjau, le am frezat marginea ca atingea de placute cand ajungeau la o anumita dimensiune.

io nu s de acord la faza cu apa, o sa ma informez serios pe tema asta, dar pt mine e hilar. daca sunt fierbinti si iti intra abs ul atunci sigur le ovalizezi, da de la apa se racesc instantaneu si se schimba culoarea, se albastresc, ruginesc, cel mai rau se pot fisura, dar nu cred ca e adevaratul motiv datorita carora se ovalizeaza. ramane de vazut

acelas lucru am facut si eu am rectificat marginea aia la discuri care nu era mare dar am zis sa fie ok.....sa dovedit o mare prostie cel putin la mine...exact dupa faza asta a inceput sa aibe trepidatia la franare...acum asta este le schimb si gata

Link to comment
Share on other sites

Cele perforate sunt doar mai frumoase.

 

ATE sunt mai bune decat Zimmerman.

asta am auzit si eu dar acum ma gandesc ca cele perforate se racesc mai bine nu? oricum diferenta intre ele nu este mare 1 mil asa ca sa vad pana la urma ce iau...

Link to comment
Share on other sites

Este relativ.

 

Eu am ATE ventilate (fara gaurele), si nu a aparut niciodata fenomenul de fading.

 

Iar masina mea este steptronic, deci nu fac frana de motor in general.

 

Gaurelele sunt mai mult pentru design.

 

Asta se aplica la masinile normale, la o masina de peste 400 cp, lucrurile stau altfel.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Discurile nu se rectifica ci se schimba.

 

Insa fiecare face dupa cum il taie capul.

da asta asa este dar nu aveam probleme cu ele sa le schimb a fost o chestie de moment cand am schimbat placutele am zis sa le ia si gradul acela care chiar nu era mare

Link to comment
Share on other sites

dap...am zis ca poate fii si de la discuri...dar la mine am avut alta problema....am schimbat bratele si acum nu mai face (culmea).

Florentincristea poate stii tu mai bine dar ca se pare ca eu nu mi-am rupt pantofii aiurea...adica sigur stii daca ai zis ca poti merge cu discurile de frana 200000km si daca ai intles ca se schimba placutele odata cu discurile :twoup:):twoup:)=))

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca astea Zimmerman perforate au gaurile alea doar de frumusete sau nu (desi inclin sa cred ca nu), dar cert e ca franeaza foarte bine si simtitor mai bine decat cele originale. Cand o sa vina vremea sa le schimb si pe spate...o sa caut tot perforate.

 

Nu cred ca tre sa ai masina de peste 400 cai sa ai asa ceva; de exemplu M3 are doar 343 CP si are perforate fata/spate :twoup:

 

Repet, daca vrei sa cumperi Zimmerman, Brembo sau mai stiu eu ce din targ din Vitan, e o mare prostie...sunt niste facaturi. Daca iei ceva de firma original, o sa coste mai mult, dar o sa ai frane.

 

PS: pt discuri perforate e bine sa pui si niste placute mai tari; oricum se mananca ceva mai repede.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca astea Zimmerman perforate au gaurile alea doar de frumusete sau nu (desi inclin sa cred ca nu), dar cert e ca franeaza foarte bine si simtitor mai bine decat cele originale. Cand o sa vina vremea sa le schimb si pe spate...o sa caut tot perforate.

 

Nu cred ca tre sa ai masina de peste 400 cai sa ai asa ceva; de exemplu M3 are doar 343 CP si are perforate fata/spate :twoup:

 

Repet, daca vrei sa cumperi Zimmerman, Brembo sau mai stiu eu ce din targ din Vitan, e o mare prostie...sunt niste facaturi. Daca iei ceva de firma original, o sa coste mai mult, dar o sa ai frane.

 

PS: pt discuri perforate e bine sa pui si niste placute mai tari; oricum se mananca ceva mai repede.

placutele acum 2 sapt leam schimbat asa ca nu ar fii o problema,discurile leam gasit la un magazin de piese de unde am mai luat si altceva si nu am avut probleme cred ca nu sunt facaturi dar nu stiu ce sa zic cele perforate pe zimmerman sunt 250 ron bucata iar pe ate cele cu santuri 200 ron bucata deci mare diferenta intre ele nu este ca pret.....am mai vb si eu cu cineva azi de cele perforate si intradevar nu sunt asa doar de frumusete

Link to comment
Share on other sites

pie, cu alte cuvinte ma faci prost. nu i pb imi sta bine cand fac pe prostu. faza e ca daca vrei sa testezi brate , amortizoare, etc, se face pe un elevator sau se scoate roata si cu masina pe cric probezi jocurile respective. ce ai spus tu ca dai cu picioru, chiar nu e relevant, crede ma. iar la faza cu schimbat discurile la 15000 nu ca n am inteles eu ce ai scris tu, citeste ce a scris romulus parca, si ce au mai scris colegii intre timp, dupa tine si chiar dupa mine. ca unii schimba chiar si la 10k, 15k, 20k discurile. are dreptate, insa numai daca sunt dintr alea buneeeeeeee de aruncat, favcute din fier mort. acu ploua si nu am chef de demontat insa in weekend dau jos rotile si ma uit la discuri dupa stante sa vad data fabricatiei. si daca e cum spun, si cum stiu ca e, o sa trebuiasca sa recunoaste ti in sinea voastra ca se poate, ca nu e o regula sa fie asa, dar e posibil.

 

si ca sa ma si laud, nu ma dau pe 50% din mecanicii care au facut reparatii la masinile celor de pe acest forum. nu stiu sa fac multe dar nu ma dau inapoi si am in spate nu experienta neaparat, ci intuitie, viziune, noroc, etc. am facut cursuri de mecanica in liceu, am avut cateva masini pe care le am facut aproape orice cu manutele astea 2, dar daca as fi fost mecanic, eram printre cei buni cu siguranta. am preferat in schimb sa lucrez mai curat si sa stau la birou intr o banca momentan. deci daca eram un tiriplici eram lacatus, daca mi a mers un pic mintea facui facultate, acu master, da ma dau si pe alte domenii cum ar fi mecanica. si pun pariu ca cel putin jumate din cei de pe forum merg la service pt schimbat un filtru sau placute. si le ia bavaria 1000 ron pe un sch placute, pe mine ma costa cel mult 300. da asa e cand esti mai sarac si ti le faci singur. bafta tuturor

Link to comment
Share on other sites

pie, cu alte cuvinte ma faci prost. nu i pb imi sta bine cand fac pe prostu. faza e ca daca vrei sa testezi brate , amortizoare, etc, se face pe un elevator sau se scoate roata si cu masina pe cric probezi jocurile respective. ce ai spus tu ca dai cu picioru, chiar nu e relevant, crede ma. iar la faza cu schimbat discurile la 15000 nu ca n am inteles eu ce ai scris tu, citeste ce a scris romulus parca, si ce au mai scris colegii intre timp, dupa tine si chiar dupa mine. ca unii schimba chiar si la 10k, 15k, 20k discurile. are dreptate, insa numai daca sunt dintr alea buneeeeeeee de aruncat, favcute din fier mort. acu ploua si nu am chef de demontat insa in weekend dau jos rotile si ma uit la discuri dupa stante sa vad data fabricatiei. si daca e cum spun, si cum stiu ca e, o sa trebuiasca sa recunoaste ti in sinea voastra ca se poate, ca nu e o regula sa fie asa, dar e posibil.

 

si ca sa ma si laud, nu ma dau pe 50% din mecanicii care au facut reparatii la masinile celor de pe acest forum. nu stiu sa fac multe dar nu ma dau inapoi si am in spate nu experienta neaparat, ci intuitie, viziune, noroc, etc. am facut cursuri de mecanica in liceu, am avut cateva masini pe care le am facut aproape orice cu manutele astea 2, dar daca as fi fost mecanic, eram printre cei buni cu siguranta. am preferat in schimb sa lucrez mai curat si sa stau la birou intr o banca momentan. deci daca eram un tiriplici eram lacatus, daca mi a mers un pic mintea facui facultate, acu master, da ma dau si pe alte domenii cum ar fi mecanica. si pun pariu ca cel putin jumate din cei de pe forum merg la service pt schimbat un filtru sau placute. si le ia bavaria 1000 ron pe un sch placute, pe mine ma costa cel mult 300. da asa e cand esti mai sarac si ti le faci singur. bafta tuturor

colegu nu cred ca a zis cu rea intentie adevarul este ca pare cam mult 200000 fara sa schimbi discurile dar nu imposibil acum depinde de fiecare cum merge eu recunosc ca merg mai sportiv sau mai violent deci franez mai mult si mai brusc,cred ca e normal ca la cineva care merge mai lejer sau incet sau etc sa tina mai mult, am fost nevoit ca franez de la 230 pana pe la 130 cam asa cand mam trezit cu un caine pe autostrada in fata mea deci cred ca sau cam incis discurile... :twoup: iar referitor la mecanica nimeni nu iti pune la indoiala abilitatile dar asa sunt uniii poate stiu mai mult altii mai putin,daca eram toti destepti sau descurcareti unde ajungeam? :D si eu ma pricep cat de cat si chiar am lucrat la opel dar sincer nu imi place sa ma mai bag si unde nu sunt sigur mai intreb asta asa sa nu schimb ceva aiurea. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

da nu m am suparat pe el, stiu cum a zis si de ce, nu i imp asta. eu doar am spus ca ale mele au 200k, si ca nu au pb, dar tie ti am spus ca sunt discurile sigur. deci nu mi am dat cu presupusu ca altfel ziceam ca e de la pivoti si bucsi, daca aveam certitudinea ca discurile nu se strica decat la peste 200k. unele de proasta calitate se sch des, dar nu de la spalat masina si balti, nu se schimba chiar la 15 dar nici la 200k. sunt cazuri diferite, masini diferite soferi mai agresivi sau mai cuminti. ma bucur ca toti intrebam si ne ajutam ca sa fim cat mai aproape de pb reale ale masinilor, insa ma deranjeaza cand cineva care nu stie unde e pusa bateria, imi zice ca bat campii ca e imposibil sa fie cum zic eu in unele cazuri. io sunt pe forumu asta ca am avut nevoie de sfaturi si ca ceea ce am primit a fost util, si la randul meu am incercat sa dau sfaturi realiste si cat mai eficiente. nu sunt aici pt ironii, jigniri, profit de pe urma unora sau sa agat fetel de pe forum. desi recunosc nu ar fi o idee rea. glumesc.

 

on topic, cauta discuri bune, nu neaparat ventilate, mai bine asteapta dupa ate da faci un lucru bun. bafta.

Link to comment
Share on other sites

da nu m am suparat pe el, stiu cum a zis si de ce, nu i imp asta. eu doar am spus ca ale mele au 200k, si ca nu au pb, dar tie ti am spus ca sunt discurile sigur. deci nu mi am dat cu presupusu ca altfel ziceam ca e de la pivoti si bucsi, daca aveam certitudinea ca discurile nu se strica decat la peste 200k. unele de proasta calitate se sch des, dar nu de la spalat masina si balti, nu se schimba chiar la 15 dar nici la 200k. sunt cazuri diferite, masini diferite soferi mai agresivi sau mai cuminti. ma bucur ca toti intrebam si ne ajutam ca sa fim cat mai aproape de pb reale ale masinilor, insa ma deranjeaza cand cineva care nu stie unde e pusa bateria, imi zice ca bat campii ca e imposibil sa fie cum zic eu in unele cazuri. io sunt pe forumu asta ca am avut nevoie de sfaturi si ca ceea ce am primit a fost util, si la randul meu am incercat sa dau sfaturi realiste si cat mai eficiente. nu sunt aici pt ironii, jigniri, profit de pe urma unora sau sa agat fetel de pe forum. desi recunosc nu ar fi o idee rea. glumesc.

 

on topic, cauta discuri bune, nu neaparat ventilate, mai bine asteapta dupa ate da faci un lucru bun. bafta.

da aici ai dreptate si chiar iti multumesc tie si colegilor pentru ajutorul acordat.... :twoup: in rest ce sa zic drum bun la toata lumea si fara incidentete, iar legat de fete mai repede prin oras ca tot a venit vara :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.