Jump to content

De ce vibreaza volanul cand franez?


Recommended Posts

  • Replies 389
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce nu ? Atat timp cat e apasat ambreiajul, nu vad nici un inconvenient.

Aveam o discutie cu un prieten tot cu 318i care spunea ca daca scoti DSC ai mai multa putere sau cuplu ma rog. Eu i-am spus ca e total eronat. Daca scoti DSC poti face tire burning si sa-ti dansaza spatele intr-un mod inutil si periculos. Asa si cu motorul il tii cuplat pina la 40km/h din treapat 5 dupa care poti face ce vrei tu

 

De ce nu ? Atat timp cat e apasat ambreiajul, nu vad nici un inconvenient.

Aveam o discutie cu un prieten tot cu 318i care spunea ca daca scoti DSC ai mai multa putere sau cuplu ma rog. Eu i-am spus ca e total eronat. Daca scoti DSC poti face tire burning si sa-ti dansaza spatele intr-un mod inutil si periculos. Asa si cu motorul il tii cuplat pina la 40km/h din treapat 5 dupa care poti face ce vrei tu

Ma refer la o reducere de viteza de peste 120km/h

Link to comment
Share on other sites

N-am inteles nimic, dar fie... :blink:

Eu unul prefer sa uzez mai mult placutele/discurile decat transmisia, dar poate ca gresesc, de asta am intrebat. Era discutia cu uzura cutiei de viteze lasata pe liber la viteze mari, dar presupun ca atat timp cat ambreiajul este apasat si nu mai exista legatura in ceea ce priveste cuplul intre motor si cutie, n-are ce sa se strice.

Link to comment
Share on other sites

De ce nu ? Atat timp cat e apasat ambreiajul, nu vad nici un inconvenient.

Aveam o discutie cu un prieten tot cu 318i care spunea ca daca scoti DSC ai mai multa putere sau cuplu ma rog. Eu i-am spus ca e total eronat. Daca scoti DSC poti face tire burning si sa-ti dansaza spatele intr-un mod inutil si periculos. Asa si cu motorul il tii cuplat pina la 40km/h din treapat 5 dupa care poti face ce vrei tu

 

Daca scoti DSC-ul ai performante mai bune, este valabil la orice BMW.

 

Asta pentru ca DSC-ul franeaza rotile in caz de pierdere a aderentei deci pierzi timp la demaraj.

 

DSC-ul este orientat spre siguranta nu spre performanta.

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu cu sistemul de franare si tin sa cred ca e altcevadupa ce am schimbat 2 seturi de discuri si placute dupa vreo 3.ooo kmincepea sa faca din nou acea franare parac oprea trenul in gara :) asa ma leagana si nu stiu ce are.Am schimbat si lichidul de frana din instalatie iar acum urmeaza sa duc jantele la indreptat desi ele nu au indoituri.Totusi ma gandeam daca nu aceasta problema apare si de la volanta pentru ca majoritatea soferilor franeaza in timp ce masina e intr-o treapta de viteza panala un anumit nivel dupa care se calca ambreiajul iar daca volanta e ovalizata se transmite acel impuls la roti si uzeaza neuniform discurile de frana.E o parere de a mea si vreau sa spuneti si voi daca poate aparea de aici?

dupa parerea mea nu are treaba volanta cu franarea.eu si daca franez de la 100 scoasa din viteza trepideaza un pic pana se stabilizeaza ceva (ce nustiu??)...apoi nu mai face deloc..

De ce frinezi de la 100km /h cu motorul decuplat?

da de ce nu ? scrie undeva ca nu ie voie?...nu cred :blink:

Link to comment
Share on other sites

De ce nu ? Atat timp cat e apasat ambreiajul, nu vad nici un inconvenient.

Aveam o discutie cu un prieten tot cu 318i care spunea ca daca scoti DSC ai mai multa putere sau cuplu ma rog. Eu i-am spus ca e total eronat. Daca scoti DSC poti face tire burning si sa-ti dansaza spatele intr-un mod inutil si periculos. Asa si cu motorul il tii cuplat pina la 40km/h din treapat 5 dupa care poti face ce vrei tu

 

Daca scoti DSC-ul ai performante mai bune, este valabil la orice BMW.

 

Asta pentru ca DSC-ul franeaza rotile in caz de pierdere a aderentei deci pierzi timp la demaraj.

 

DSC-ul este orientat spre siguranta nu spre performanta.

Oare?

 

aceeasi problema o am si eu cu sistemul de franare si tin sa cred ca e altcevadupa ce am schimbat 2 seturi de discuri si placute dupa vreo 3.ooo kmincepea sa faca din nou acea franare parac oprea trenul in gara :) asa ma leagana si nu stiu ce are.Am schimbat si lichidul de frana din instalatie iar acum urmeaza sa duc jantele la indreptat desi ele nu au indoituri.Totusi ma gandeam daca nu aceasta problema apare si de la volanta pentru ca majoritatea soferilor franeaza in timp ce masina e intr-o treapta de viteza panala un anumit nivel dupa care se calca ambreiajul iar daca volanta e ovalizata se transmite acel impuls la roti si uzeaza neuniform discurile de frana.E o parere de a mea si vreau sa spuneti si voi daca poate aparea de aici?

dupa parerea mea nu are treaba volanta cu franarea.eu si daca franez de la 100 scoasa din viteza trepideaza un pic pana se stabilizeaza ceva (ce nustiu??)...apoi nu mai face deloc..

De ce frinezi de la 100km /h cu motorul decuplat?

da de ce nu ? scrie undeva ca nu ie voie?...nu cred :blink:

DSC-ul frineaza rotile? In caz de pierdere adrerenta? Daca scoti DCS-ul adaugi CP pe axul motor?

Link to comment
Share on other sites

Asta pentru ca DSC-ul franeaza rotile in caz de pierdere a aderentei deci pierzi timp la demaraj.

 

Deci cand rotile patineaza castigi timp la demaraj.

Interesant. :blink:

Ce face DSC-ul? Impiedica rotile sa patinaze si deci cistigi timp la demaraj.

Si ma refer la la condusul normal de oras. Nu faci burnout inainte sa pleci din parcare si nici dupa 50 de km nu ai pneurile calde mai ales pe vremea asta. De ce sa scoti DSC-ul????????????

Link to comment
Share on other sites

Ce face DSC-ul? Impiedica rotile sa patinaze si deci cistigi timp la demaraj.

 

Asa ma gandeam si eu.Unii sustin altceva :blink:

Dca scoti ASC sau DSC nu faci dacit sa pierzi controlul rotilor motrice si timp in demaraj. Puterea motorului si cea transmisa in roti ramine aceias.

 

Ce face DSC-ul? Impiedica rotile sa patinaze si deci cistigi timp la demaraj.

 

Asa ma gandeam si eu.Unii sustin altceva :)

Dca scoti ASC sau DSC nu faci dacit sa pierzi controlul rotilor motrice si timp in demaraj. Puterea motorului si cea transmisa in roti ramine aceias.

Am uitat sa adaug. Pentru car drift scoti DSC-ul.

Link to comment
Share on other sites

Ce face DSC-ul? Impiedica rotile sa patinaze si deci cistigi timp la demaraj.

 

Asa ma gandeam si eu.Unii sustin altceva :blink:

Dca scoti ASC sau DSC nu faci dacit sa pierzi controlul rotilor motrice si timp in demaraj. Puterea motorului si cea transmisa in roti ramine aceias.

 

Ce face DSC-ul? Impiedica rotile sa patinaze si deci cistigi timp la demaraj.

 

Asa ma gandeam si eu.Unii sustin altceva :)

Dca scoti ASC sau DSC nu faci dacit sa pierzi controlul rotilor motrice si timp in demaraj. Puterea motorului si cea transmisa in roti ramine aceias.

Am uitat sa adaug. entru car drift scoti DSC-ul.

Duxter la care masini de curse te referi? Formula 1 sau 3

Discuri descentrate, crapate sau cu abraziuni da. Placute de frina tocite neuniform da. Etrier distrus da. Ovalizarea discurilor pe verticala nu afecteaza. Acum de unde a luat omu discurile?

Link to comment
Share on other sites

Este careva de pe forum care lucreaza la un service Bmw ca mecanic?Ce marca de discuri se folosesc pt bmw E34 525 '95?Si daca poate sa imi confirme ca orice disc pt masinile de zi cu zi au un voal.Acest voal permite departarea placutelor.Daca nu ele ar ramane continuu in contact cu discul si sar incalzi.
Link to comment
Share on other sites

Asta pentru ca DSC-ul franeaza rotile in caz de pierdere a aderentei deci pierzi timp la demaraj.

 

Deci cand rotile patineaza castigi timp la demaraj.

Interesant. :blink:

 

Pai daca stii sa conduci nu vor patina foarte mult insa daca vrei sa pleci cu DSC on, masina va pleca mult mai prost decat cu DSC off.

 

Asta e realitatea, daca nu o accepti e problema ta.

 

De ce nu ? Atat timp cat e apasat ambreiajul, nu vad nici un inconvenient.

Aveam o discutie cu un prieten tot cu 318i care spunea ca daca scoti DSC ai mai multa putere sau cuplu ma rog. Eu i-am spus ca e total eronat. Daca scoti DSC poti face tire burning si sa-ti dansaza spatele intr-un mod inutil si periculos. Asa si cu motorul il tii cuplat pina la 40km/h din treapat 5 dupa care poti face ce vrei tu

 

Daca scoti DSC-ul ai performante mai bune, este valabil la orice BMW.

 

Asta pentru ca DSC-ul franeaza rotile in caz de pierdere a aderentei deci pierzi timp la demaraj.

 

DSC-ul este orientat spre siguranta nu spre performanta.

Oare?

DSC-ul frineaza rotile? In caz de pierdere adrerenta? Daca scoti DCS-ul adaugi CP pe axul motor?

 

Da, DSC-ul este orientat spre siguranta nu spre performanta.

 

DSC-ul franeaza roata care pierde aderenta, astfel se pierde timp pretios la demaraj.

 

Daca scoti DSC-ul poti folosi eficient puterea motorului.

 

Este careva de pe forum care lucreaza la un service Bmw ca mecanic?Ce marca de discuri se folosesc pt bmw E34 525 '95?

 

BMW echipeaza masinile cu discuri ATE si placute Texter, nu stiu exact daca si pe E34 se puneau tot aceste marci insa este foarte probabil.

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu cu sistemul de franare si tin sa cred ca e altcevadupa ce am schimbat 2 seturi de discuri si placute dupa vreo 3.ooo kmincepea sa faca din nou acea franare parac oprea trenul in gara :blink: asa ma leagana si nu stiu ce are.Am schimbat si lichidul de frana din instalatie iar acum urmeaza sa duc jantele la indreptat desi ele nu au indoituri.Totusi ma gandeam daca nu aceasta problema apare si de la volanta pentru ca majoritatea soferilor franeaza in timp ce masina e intr-o treapta de viteza panala un anumit nivel dupa care se calca ambreiajul iar daca volanta e ovalizata se transmite acel impuls la roti si uzeaza neuniform discurile de frana.E o parere de a mea si vreau sa spuneti si voi daca poate aparea de aici?

dupa parerea mea nu are treaba volanta cu franarea.eu si daca franez de la 100 scoasa din viteza trepideaza un pic pana se stabilizeaza ceva (ce nustiu??)...apoi nu mai face deloc..

De ce frinezi de la 100km /h cu motorul decuplat?

totusi topicul era despre vibratii la franare.Eu cred ca nu e nimeni care la o simpla curba sau cand ajungi pe vreunul mai lenes si nu e nevoie de schimbat treapta de viteza calca ambreiajul!

ex-esti in treapta a 4 si ai viteza de 90-100 km/h si urmeaza o curba usoara care se poate aborda cu 70 km/h, nu tii calcat ambreiajul pana iesi din acea curba sau din treapta a-5-a de la 140 la 100 si eu cred ca in timp se formeaza aceea deformare a discurilor.La plecarea de pe loc am o usoara vibratie in ambreiaj si schimbator si de aceea cred ca e volanta ovalizata.

Link to comment
Share on other sites

Este careva de pe forum care lucreaza la un service Bmw ca mecanic?Ce marca de discuri se folosesc pt bmw E34 525 '95?Si daca poate sa imi confirme ca orice disc pt masinile de zi cu zi au un voal.Acest voal permite departarea placutelor.Daca nu ele ar ramane continuu in contact cu discul si sar incalzi.

nu, nu este nimeni pe forum care sa lucreze la BMW ca mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Este careva de pe forum care lucreaza la un service Bmw ca mecanic?Ce marca de discuri se folosesc pt bmw E34 525 '95?Si daca poate sa imi confirme ca orice disc pt masinile de zi cu zi au un voal.Acest voal permite departarea placutelor.Daca nu ele ar ramane continuu in contact cu discul si sar incalzi.

nu, nu este nimeni pe forum care sa lucreze la BMW ca mecanic.

nu sunt de acord cu tine :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
daca rulez cu peste 80 si pun frana am constatat ca trepideaza volanu,placutele sunt noi iar rotile sunt echilibrate asa ca nu stiu de la ce poate sa fie,poate ati patit si voi si imi dai un sfat...multumesc
Link to comment
Share on other sites

Can ai schimbat placutele fata trebuia sa schimbi si discurile.

am vrut sa le schimb dar nu aveau grad decat foarte putin oricum si eu tind sa cred ca de la discuri face k altceva nu vad ce

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.