Jump to content

2008 Mitsubishi Lancer 1.8 M/T Instyle


Apple

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

OK.Acum am inteles "Este un membru vechi"

nu, n-ai inteles:

 

"7. Masina. Inscrierea ca membru activ pe bmwclub.ro nu este conditionata de ce masina detineti. Pasiunea sau interesul fata de marca BMW este suficienta pentru a putea accesa acest forum." (Punctul 7 din Regulament)

Link to comment
Share on other sites

hehe..eu am condus deja modelul asta acum o luna. Un vecin de-al meu si-a luat unul, culoarea aia visiniu cumva, foarte frumos.

Este super masina, sa ai parte de ea, succes cu noua achizitie!

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Ceva de genul "Am Mitsubishi dar imi plac BMW-urile" :twoup:

 

Dupa cum a spus si MuadDib

 

Eu de exemplu am Volvo. Sa imi dau ban? :twoup:

 

Ca sa fiu franc: pe banii mei conduc ce masina vreau si imi plac si alte masini, nu doar cea pe care o conduc. In momentul asta, ma satisface un Mitsubishi. Asta e alegerea mea ptr urmatorii ani. Are o motorizare care-mi este suficienta, are toate dotarile care mi le doresc pe o masina si este masina care mi-am permis-o. Prefer Mitsubishi nou. N-am emis judecati de valoare gen "e mai tare Mitsubishi decat BMW" sau "Lancer este mai tare ca e90". Chiar trebuie sa avem ochelari de cal si sa vedem doar o marca pe piata? Iarasi iti mai spun ceva, franc: am mai multa incredere in service-ul reprezentantei Mitsu decat in AB. E o opinie personala, si una care a contat foarte mult.

End of story.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare.De ce nu ti-ai luat un BMW ? :twoup:

Ca sa fiu sincer, am vrut masina noua si-am vrut japoneza. Si mai mult de 25.000 pe o masina nu sunt dispus sa dau. Cum pretul pentru un BMW nou cu genul asta de optiuni sarea de suma asta, nu m-am gandit nici o secunda sa iau BMW. Am vrut Mitsubishi de la inceput...

 

na ca te-am prins si pe topicu' tau

vezi ca vin peste tine in weekend sa dam o tura, nu scapi

te gasesc eu, cate lancer-uri pot sa fie pe la biserica aia de lemn ? :twoup: :D :D

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare , m-am suit intr-un lancer cea mai ieftina varianta si plasticul mi s-a parut de o calitate f proasta , la ultimele 2 variante este altfel ? Ca am observat si volanul imbracat in piele arata mult mai bine decat cel simplu care e pe prima varianta de echipare.
Link to comment
Share on other sites

A deci am banuit bine ca tu esti acel Apple de pe forumul Mitsu. Sa o stapanesti sanatos si sa te tina mii de km. Eu as fi luat cu CVT, m-am cam saturat de cutia manuala. De ce nu ai asteptat sa bage baietii pe ebay, daca nu au bagat deja, eleronul de EVO X sau replica? Ala chiar arata misto. Iti recomand si suportul de numar in lateral ca la EVO.

 

Raspunsul la intrebarea lui seerkan pot sa il dau si eu, da plasticul arata urat pe toate variantele, asta e, nu poti sa le ai pe toate.

Edited by 2dor
Link to comment
Share on other sites

A deci am banuit bine ca tu esti acel Apple de pe forumul Mitsu. Sa o stapanesti sanatos si sa te tina mii de km. Eu as fi luat cu CVT, m-am cam saturat de cutia manuala. De ce nu ai asteptat sa bage baietii pe ebay, daca nu au bagat deja, eleronul de EVO X sau replica? Ala chiar arata misto. Iti recomand si suportul de numar in lateral ca la EVO.

 

Raspunsul la intrebarea lui seerkan pot sa il dau si eu, da plasticul arata urat pe toate variantele, asta e, nu poti sa le ai pe toate.

 

Imi place mai mult cu numarul pe mijloc, sincer sa fiu.

Cat depre plastic, n-am nimic personal cu plasticul, chiar mi se pare suficient de dur si totusi placut la atingere. Fata de plasticele de pe Golf, Mazda etc. e ok. Si intr-adevar, mi s-a parut diferit plasticul de pe primele doua variante de echipare, Inform si Invite, fata de cel de pe Intense si Instyle.

 

Eleronul il prefer pe cel care l-am aratat. Imi place mai mult. Chestie de gusturi :twoup: Iar CVT-ul e foarte misto, dar ma simt mai bine cu schimbatorul manual. Iarasi chestie de gusturi, insa cutia manuala de pe 1.8 mi s-a parut chiar foarte ok. Nu agata, are un feeling placut la schimbatul treptelor, o simti ca si cum ar avea short shift si-mi place capul imbracat in piele cu cifrele vitezelor gravate in adancime :twoup:.

 

Multumesc ptr urari...

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cum e schimbatorul, asa e la mine, nu misca nici in dreapta, nici in stanga, e perfect.

 

Plasticele la Golf sunt mult peste, in primul rand ca e senzatia aceea de buretos care imi place la nebunie, evident chestie de gusturi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pt mine un club BMW inseamna un loc unde discuta nu neaparat posesori de BMW dar macar cei pasionati,cei pe care i-a infectat microbul.Desigur a fost optiunea ta ,dar totusi cred ca e bine sa se incadreze omu cat de cat in imaginea forumului.Si eu am avut inainte de BMW o alta marca si credema nu am postat pe clubul respectiv pt ca nu m-a pasionat.Sper ca azi maine nu vor veni altii si vor posta despre orice marca pe BMWClub!Tu ai o

scuza ca esti membru vechi :) .

 

Tare sistemul RockfordFosgate :) , si frumoasa si masina!

Link to comment
Share on other sites

bine ca ai comandat ornamentul de toba, ca asta chiar strica spatele masinii. si eu am fost interesat de modelul asta, nu mi s-a parut scump la dotarile pe care le are, dar am optat pentru BMW, l-am dorit de mult si acum il am si nu l-as schimba pe nici o alta masina, poate pe un Subaru, dar sigur m-as gandi bine inainte de schimb.

frumoasa si sa o stapansti sanatos. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

pozele sunt facute in italia, pasul Bosco.

 

fata de masina standard care a iesit din fabrica, s-au adaugat, la partea din spate de exemplu, bara spate Ralliart, stopuri spate EVO X model 2010, evacuare dubla Evo X si adaugata o camera de marsarier.

 

In fata s-au adaugat ornamente cromate proiectoare, grile cromata partea de jos.

 

Sistemul de franare s-a schimbat, Brembo - 4 pistonase pe fata si tot Brembo pe spate (dar cu 2 pistonase)

 

Era sa uit de eleronul Evo X,s-au mai schimbat jantele si masina a primit si un Cold Air Intake de la Pipercross.

post-1970-1284533796_thumb.jpg

post-1970-1284533819_thumb.jpg

post-1970-1284533879_thumb.jpg

post-1970-1284534181_thumb.jpg

post-1970-1284534292_thumb.jpg

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.