Jump to content

2008 Mitsubishi Lancer 1.8 M/T Instyle


Apple

Recommended Posts

frumoasa masina, modificari cat cuprinde, are faĂža.. spate.. frane.. da' sub capota.. ?? ce ai modificat ? :)

 

Deocamdata interne, garnituri metalice :twoup: , o admisie de aer rece, am un intercooler si un kit turbo pe stoc.

Mai imi trebuie niste timp sa le montez. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fumoasa masina dar prea scumpa pentru motorizarea aceasta.Exista versiunea Lancer Evolution de baza 2.0t 240 cp la acelasi pret mentionat de tine.(doar ca fara frane mari, eleronu pe spate si suspensia mai rigida)

 

EVO X este 36.000 model pe care sper sa mi-l achizitionez si eu.

 

ce-i drept cand iti trec pandaliile cu bavareza , incepi sa vezi realitatea si anume ca sunt si alti constructori mult mai buni de masini supersport.

 

Evo X MR 400 scoate cai din 2.0 t cat scoate M3 e92 din 4.0.Alte comentarii sunt de prisos.

Link to comment
Share on other sites

Fumoasa masina dar prea scumpa pentru motorizarea aceasta.Exista versiunea Lancer Evolution de baza 2.0t 240 cp la acelasi pret mentionat de tine.(doar ca fara frane mari, eleronu pe spate si suspensia mai rigida)

 

EVO X este 36.000 model pe care sper sa mi-l achizitionez si eu.

 

ce-i drept cand iti trec pandaliile cu bavareza , incepi sa vezi realitatea si anume ca sunt si alti constructori mult mai buni de masini supersport.

 

Evo X MR 400 scoate cai din 2.0 t cat scoate M3 e92 din 4.0.Alte comentarii sunt de prisos.

 

versiunea de care zici tu de 240 CP se numeste Ralliart si se aduce abia de anul acesta in Romania. Iar la pretul mentionat de mine este o versiune de echipare Invite practic (lipsesc navigatia de fabrica, sunetul Rockford Fosgate, ceea ce zici si tu: frane, eleron si suspensie), sistemul de acces si pornire fara cheie, scaune de piele cu incalzire si costa 21.000 fara tva. In aceeasi versiune de echipare cu a mea, adica Instyle, si cu motorizarea de care vorbesti, costa 24.000 fara tva.

E adevarat, cand am luat-o eu pe a mea, era alta piata si erau alte preturi, de aici si faptul ca atunci, in iulie 2008, am dat 20.000 fara tva si niste accesorii (dar cu tva de 19% si deductibil integral), iar astazi este vreo 18.000 fara tva (dar TVA-ul e 24% si se deduce in alte conditii).

 

Daca s-ar fi adus si atunci Ralliart-ul de 240 CP, da, as fi luat-o, tot in echipare Instyle. Dar nu se aduceau atunci si nu mai puteam astepta, trebuia sa-mi cumpar masina.

Daca intreaba cineva de ce am dat 25.000 (cu toate taxele si acareturile) pe un Mitsubishi cand la aceeasi bani puteam sa iau un e60 second si bine dotat, raspunsul e ca am dorit totusi o masina noua, cu garantie fara tiganeala (adica nu sa ma duc si sa am discutii ca nu e acoperit nu stiu ce de garantie, etc.) si care sa aiba intretinerea in niste limite de preturi rezonabile. N-am vrut sa-mi bat capul cu service-uri si cheltuielile de intretinere care pentru un e60 probabil ar fi dublat costurile de intretinere pe care le-am avut pana acum.

In cazul de fata, intretinerea lancer-ului s-a rezumat la revizii din 20 in 20.000 km pana acum (am facut aproximativ 55.000 km pana acum), revizii care au costat intre 950 si 1300 RON (in functie de ce s-a schimbat) si in rest doar benzina si roviniete/impozite. Restul de modificari/adaugiri nu le iau in calcul pentru ca au fost moftul meu.

La un Ralliart sau EVO reviziile sunt la 7500 km si se duc pe la 2000 RON, pentru cine e curios sa stie.

Link to comment
Share on other sites

Apple oricum ai da-o ai luat o masina buna .Iar Evo merita toti banii indiferent ca reviziile sunt la 7500 , in romania eu fac reviziile la 10.000 asa ca 2500 km in minus nu ma deranjeaaza absolut deloc.

 

Alex230ro: daca puteau ,faceau,deocamdata nic un constructor nu a scos atata putere din fabrica dintr-un motor de 2.0 in afara de ei.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Stefan, da ai dreptate, e o masina buna. A trecut de doi ani fara probleme, iar plasticele din interior de exemplu si pielea de pe scaune arata bine. Mai toata lumea era nemultumita de plastice, ca e prea dur, ca e prea nu stiu cum, uite ca au rezistat si n-am nici greieri.

Cat despre revizii, da, atunci cand va iesi din garantie si va trece de 100.000 km probabil ca voi face reviziile mai des, in functie de cum se prezinta si starea masinii. Culmea e ca, de exemplu, m-am dus la 45.000 km sa schimb uleiul la cutie si service-ul reprezentantei incepuse sa rada de mine, ca verificarea uleiului la cutie se face la 60.000 km si nu se schimba ci doar se completeaza. Mi l-au schimbat ca am insistat eu... Asa ca n-am de ce sa o tin in puf cu revizii la 10.000, le fac la cat zic ei si gata...

Minusul masinii, ca trebuia sa existe si asa ceva, este vopseaua pe baza de apa, care se zgarie destul de usor si pe negru arata naspa.

Am dat si peste unii binevoitori care mi-au desenat o linie de jur imprejurul masinii la un moment dat, am facut o revopsire pe Casco, dar facand-o la reprezentanta, nu stiu daca e mai rezistenta sau nu vopseaua. Am impresia uneori ca e mai proasta. Ma rog, I can live with that...

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Dc n-ai facut-o neagra mat , era mai rezistenta si daca nu o faceai cu lac si mai greu de zgariat.

 

Urmaresc de ceva vreme promotiile astea si la Ralliart sunt 24500e, cu 2.0t 240 cp. fara suspensie intarita , frane si caroseria mai rigida ca la evo.

Deci in principiu se justifica evo daca nu te satisfac cei 240 de cai.

Am mers cu ala de 295 cp, sta ca pe sine, frane beton, stabilitate numai zic.O masina de vis.Si ca fost bmwist pot sa zic ca e mult mai tare decat orice bmw cu care am mers.

 

Plus ca iarta multe chiar si cu sistemele decuplate.E o masina incredibila la un pret derizoriu .Chiar nu intelg de ce lumea ar opta pt un 320d nou la aceeasi bani adica 36.000.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Ar face tot ceea ce n-ar putea face cu 320. Spre ex: stabilitatea pe ploaie si iarna.pe care nici o tractiune spate nu ti-o poate da cu orice fel de cauciucuri.

 

Se conduce la fel numai ca e ceva mai rigida , in rest e spatioasa, nu consuma mult daca mergi chill.E ca o masina obisnuita numai ca are valente sportive superioare multora de pe strada. :twoup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Dc n-ai facut-o neagra mat , era mai rezistenta si daca nu o faceai cu lac si mai greu de zgariat.

 

Urmaresc de ceva vreme promotiile astea si la Ralliart sunt 24500e, cu 2.0t 240 cp. fara suspensie intarita , frane si caroseria mai rigida ca la evo.

Deci in principiu se justifica evo daca nu te satisfac cei 240 de cai.

Am mers cu ala de 295 cp, sta ca pe sine, frane beton, stabilitate numai zic.O masina de vis.Si ca fost bmwist pot sa zic ca e mult mai tare decat orice bmw cu care am mers.

 

Plus ca iarta multe chiar si cu sistemele decuplate.E o masina incredibila la un pret derizoriu .Chiar nu intelg de ce lumea ar opta pt un 320d nou la aceeasi bani adica 36.000.

Din ce punct de vedere e mai tare decat orice bmw cu care ai mers?

Link to comment
Share on other sites

Stabilitate, dinamica, frane, schimbare de directie si toate astea la limita nu la mers normal.

 

De ce crezi ca pilotii prefera mitsubishi -subaru la raliuri , pentru ca ai nevoe de stabilitate la viteze mari ca de spate toate pleaaca dar intr-un mod controlat nu necontrolat ca la bmw.

 

PS: cate accidente ai vazut cu Mitsubishi? bine raportat la cate sunt adica mult mai putine si cate ai vazut cu bmw?Asta e o intrebare ft reala pt ca arata cat de grea este tractiune fatta de integrala.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.