Jump to content

e 46,316 i,2000,105 cai


relanti

Recommended Posts

salut,dupa cum am spus,am schimbat 2 sonde,scoate eroarea merge 10 sec bine si revine la mersul ei.....da in nas,motorul merge rotund la relanti,la fel si in turatii,numai ca la plecarea de pe loc da in nas,trebuie sa o turez pe la 2000 de ture ca sa lucreze bine.nu stiu ce sa mai cred?,concluzie:cred ca am intreruperi de tensiune pe circuitul sondei....dar poate sa mai intalnit careva cu aceasta situatie,ar fi mai usor de rezolvat;va multumesc anticipat.

p.s. am schimbat;debitmetru,sonda lambda,bujii,filtru benzina.

Link to comment
Share on other sites

Esti din Bucuresti?

 

din targoviste,dar ma pot deplasa

 

 

cat ai dat pe sonda lambda?

430 bosch

 

apare check engie in bord ?

verifica pompa de benzina ,posibil sa nu traga bine .

nu se aprinde check engine,as verifica pompa dar nu stiu ce debit trebuie sa scoata

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Daca ai rezolvat te rog spune-mi ce a avut ca a mea are aceleasi simptome, da in nas, nu mai trage la fel, consuma multa benzina, trepideaza la acceleratii bruste si abia apoi se accelereaza.... M-am saturat, am schimbat debitmetru, potentiometru acceleratie, pompa benzina, filtru benzina, bujii, am curatat injectoare, ...nu mai stiu ce sa-i mai fac. Imi schimb parerea despre BMW. Am uitat sa va spun, la BAVARIA MOTORS nu le da nici o eroare, zic ca masina merge in parametri normali. Mai am un pic si ma urc pe pereti.
Link to comment
Share on other sites

Cand nu mai e buna sonda lambda (cea de dinainte de catalizator in principal) masina nu mai trage cum trebuie, consuma din ce in ce mai mult, si trepideaza turatia la relanti, implicit nu se tureaza cum trebuie...Dar ar trebui sa iasa la tester..

Poate nu e debitmetrul de vina, ci vreun furtun/cot fisurat si trage aer fals pe undeva...se aude ceva de genul asta?

Mecanicii astia chiar nu stiu decat sa schimbe piese pana nimeresc buba?

Link to comment
Share on other sites

verifica si valva de relanti...impreuna cu furtunul aferent....este responsabila cu turatia la relanti...la mine oscila si le-am schimbat pe aman2 ...( furtun si valva)....si vreo 2 sonde lambda la interval de 6 luni cu aceeasi eroare de check engine...de asta iti spun ca banuiesc ca sondele le-am schimbat degeaba..de abia cand a aparut aceasta fluctuatie de turatie la relanti ( mai vizibila ca sa zic asa) am schimbat ce ti-am spus...e o idee posibil sa fie si altele...dar nu strica sa verifici si asta...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.