Jump to content

sfaturi


oxide

Recommended Posts

doresc sa cumpar un bmw seria 5 si dupa capu' meu si putina experienta am ajuns la un 520i din 91

 

V-as ruga sa-mi dati cateva sfaturi avand in vedere ca(ce urmeaza este descrierea proprietarului):

-Dotari:

CUTIE MANUALA 5+1; GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE; OGLINZI INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; COMPUTER BORD; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA;

NELOVITA , BETON ESTETIC SI TEHNIC. DISCUTABIL

 

-pretul este de 4500E platibili astfel:3000 inainte si doua rate de 750 in urmatoarele 2 luni

-masina nu are A/C-are trapa(cica la cele cu trapa A/C este optional!)

-ar avea 231K pe bord(ma cam indoiesc, dupa atatia ani, dar ma rog)

-va fi verificata pe banii mei la $$$(pe elevator, motor, directie, frane etc...)

 

Pot gasi ceva mai bun la banii astia?Si daca nu la ce trebuie sa fiu atent?

 

Va multumesc mult, faceti o treaba beton aici!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

-masina nu are A/C-are trapa(cica la cele cu trapa A/C este optional!)

Pai nu stiu in ce masura AC-ul era standard ca sa zici ca dom'le are trapa si de asta nu are AC. Plus ca sunt atatea care au chiar si climatronic si mai au si trapa. Irelevant motivul, ideea e ca s-ar putea sa o re-vinzi mai greu mai incolo sau sa trebuiasca sa mai lasi la pret. Bine, daca tie iti place masina si te simti bine fara AC nu e un motiv sa nu o cumperi.

 

Bafta si te asteptam cu poze si pareri despre masina :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu in ce masura AC-ul era standard ca sa zici ca dom'le are trapa si de asta nu are AC. Plus ca sunt atatea care au chiar si climatronic si mai au si trapa. Irelevant motivul, ideea e ca s-ar putea sa o re-vinzi mai greu mai incolo sau sa trebuiasca sa mai lasi la pret. Bine, daca tie iti place masina si te simti bine fara AC nu e un motiv sa nu o cumperi.

 

Bafta si te asteptam cu poze si pareri despre masina :blink:

3509[/snapback]

 

Merci chas, e adevarat ca A/C e bun sa-l ai,l-am adus in discutie doar legat de pret, as prefera k masina sa fie asa cum o prezinta el(propitaru') adica ,,beton,, si nu ma deranjeaza fara A/C si cu siguranta k la revindere o sa trebuiasca sa las jos-poate mult de tot, peste 1-1.5 ani cand sper sa fac ,,upgrade,,

 

deocamdata m-a luat capu' si nu mai pot rezista inca cine stie cate luni sa pun bani deoparte pt ceva mai bun si, asa cum am scris despre leasing SH,deocamdata a zburat puiu' cu atza si nu mai merita acest mod de a cumpara o masina

Link to comment
Share on other sites

doresc sa cumpar un bmw seria 5 si dupa capu' meu si putina experienta am ajuns la un 520i din 91

Un 520i din 1991 mi se pare o masina OK overall. E o masina cu o caroserie cu linii "curate", confortabila, iar cu motorul de 150 CP iti permite un condus dinamic (dar nu sportiv!) si un consum redus de benzina. Trebuie sa te gandesti cat de vital este pentru tine A/C. Eu am un BMW cu trapa, fara A/C, si sunt super multumit. Mai ales ca mi se face rau (hai, radeti cu gura pana la urechi) in masina de la A/C.

 

Cel mai fiabil motor de pe E34 este, fara indoiala, M30 de 6 in linie montat pe 535i. Totusi, dupa cum stii, trebuie sa bagi adanc mana in buzunar dupa bani de benzina.

 

Daca vrei mai multa sportivitate decat intr-un 520i dar totusi facturi mai decente la benzina, cred ca cea mai buna optiune este un 525i post 1990 (cu motor M50, in nici un caz M20). Un 525i este practic la fel de sportiv ca un 535i, dar motorul sau, M50, este MULT mai modern decat un M30 - de unde randamentul mai bun, elasticitatea superioara, consumul mai redus si greutatea mai mica.

Link to comment
Share on other sites

Un 520i din 1991 mi se pare o masina OK overall.

 

Multam pt sfaturi-super!

Azi am vazut masina(prima vizita)si va pot spune cateva amanunte, mai exact umile pareri pro si contra,formate la o analiza,,vizuala,, doar, deocamdata:

 

Pro:

-motor curat

-suspensii sport

-volan si schimbator sport

-toba sport

-piele relativ bine intretinuta(are totusi 13 ani!)

-praguri si margini inferioare usi fara rugina

Contra:

-pivot stanga dus(exista unul rezerva nou)

-multe bucse de inlocuit

-ceva scartiie pe spate(owneru' zice ca e cutia cu scule de pe usa de la portbagaj)

-1-2cm de vopsea sarita la doua clape de portiere si tot asa cativa cm par acoperiti sumar cu vopsea tot pe o poertiera

-portiera spate stanga se inchide relativ greu(aproape trantita)

-janta aliaj putin indoita(cica se repara usor?!)

-tweeter stanga lipsa(ar fi pe undeva p-acasa)

-maner portiera stanga(iar aia!) aproape smuls(nevasta enervata rau!)

-material bord intepat intr-un loc(parca ar fi bahgat surubelnita-n el!)

-grila de la aeroterma bord deplasata(parca s-ar fi umblat la ea)

-plina de noroi-asta arata, cred, respectul propietarului pt ea-mai ales ca stia ca vin sa o vad

-si cel mai ciudat:in locul OBC-ului e doar un mare ceas cu limbi!

 

Asta e ce am vazut la prima vizita si ma gandesc daca sa ma mai duc cu ea la o inspectie.Btw-in cazul asta, unde imi recomandati sa merg?Am tot auzit de Filaret, e ok ca munca si pret?

 

Multumesc mult de tot!

Link to comment
Share on other sites

NU merita 4500E

"NELOVITA , BETON ESTETIC SI TEHNIC" nu prea rezulta din descrierea pe care ai facut-o.

In 4500 ar trebui sa gasesti una ceva mai ingrijita, fara 'tuninguri' cu volan sport s.a. Iar suspensia sport nu e deloc placuta in Bucuresti. Daca e revopsita ia-ti gandul de la ea ca sigur a fost lovita.

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

Apropo, a trecut o saptamana, ai cumparat-o pana la urma sau ai renuntat?

4249[/snapback]

 

 

Nu numai k n-am cumparat-o , dar am mai vazut fo' doua de atunci, iar ultima(un 525i full din 89')am ratat-o(macar s-o vad)cu o juma' de ora-deja omu' facea actele la Udriste

Cred ca ,,mi se arata,, sa stau cuminte pana la primavara si sa iau ceva mai bun cu 6000E , desi cineva zicea ca decembrie e o luna buna de achizitionat asemenea masini(tractiunea pe spate-zapada)

 

Apropos-unde sunt seriile 5(eventual 7) cu 3500?Ca doar o singura 520(89') intr-o revista am vazut la pretul asta si crdeti-ma ca am cautat peste tot(zic eu):ziare, reviste de specialitate, netu' nu mai zic...chiar si pe strada fo' doua am gasit da' toate peste 4500-4700 - sa nu mai zic ca ultima 525 din 90 era cu tapiteria vai de mama ei, fara geamuri electrice si cu rugina pe praguri si cerea 4700!

Daca aveti mai multe info, spuneti-mi si mie k sunt pe cale sa give up!

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

nu chiar, unii mai vand si masini bune aduse din afara , la ei ma refer, care isi castiga partea lor, drumul si acel comision, ca totusi au cautat masina aia si au alergat destul pentru ea. cunosc si cazuri bune

4252[/snapback]

 

Da, dar stii cat de rare sunt cazurile. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Saga continua!(sau povesti de plictisit membri)

 

Ultimul 520 pe care am vrut sa il cumpar nici macar nu l-am vazut!

 

Dupa ce propitaru' a fost de acord cu avansul si ratele(la telefon), cand l-am sunat sa vedem masina(eu si un pretin)s-a dat la fund si n-a mai raspuns doua zile...am renuntat...

 

Am mai trimis doua mailuri cu propuneri unora care au postat pe net anunturi cu 520, da' nu mai am sperante luna asta!

 

cred ca cel mai greu e sa fii fan BMW(in devenire) si sa nu poti sa ai masina pe care ti-o doresti!

 

O iesi poate si soarele(E34) pe ulita mea one day...

Link to comment
Share on other sites

pentru oxide.

 

Daca nu ti-ai gasit inca o masina,iti vand eu 5-ul meu.Vreau 5500 Euro fix,pentru ca merita cu adevarat,chiar daca gasesti si la bani putini.

Tocmai am luat un E39 si pe cel care il am acum un 535i vreau sa il dau.Daca te sperie consumul,iti vand si instalatie de gaz.

Iti garantez ca masina e beton.Cand ti-o vand nu vei avea nimic de comentat,ca bate ceva sau ca nu stiu ce scartaie.O ducem unde vrei tu la verificat, si tot ce gasim ca nu e in regula eu platesc.

Am 190 de mii de km reali.La astea ca sa dai km inapoi,trebuie sa scoti mufa din bord si sa o bagi pe tester.Cand am luat masina acum un an am dat bordul jos si am verificat mufa si era intacta(daca o scoti se rupe plasticul care o tine de bord).Am verificat si bordul si e original,nu l-a schimbat nimeni.

Are tot ce iti doresti in ea.Exterior are Kit de M5 si e tare greu de gasit una asemanatoare.Are bara fata,bara spate,volanul,scaunele fata,capota si grilele sunt modelul mai lat.Optiunile sunt:piele neagra impecabila,A/C,ASC,geamuri si oglinzi electrice,pilot automat,tetiere electrice,oglinda interioara automata,computer de bord cu Check Control,cheie cu cip si alarma originala,cd player Alpine.Jantele din pacate sunt clasice de fabrica.

Masina e la Cluj,dar asa cum m-am dus eu la Galati si am luat E39-le lui Chas3,si tu poti sa vii pana la Cluj.

post-116-1104165255_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa iti spun ca masina am reusit sa o lovesc putin,de fapt un idiot m-a plesnit intr-o intersectie,deloc grav.Bara are o fisura de vreo 5 cm care inca nu am gasit un specialist sa mi-o poata lipi.Bara de M5 e dintr-un material foarte dubios,cica ar contine kevlar,si nu se topeste ca barile normale.Asa ca unde am fost cu ea nu am putut sa o lipesc.Dar e absolut minor aspectul.Doar un carcotas ar comenta ceva.
Link to comment
Share on other sites

Iti iau eu masina dar daca accepti shimb tot un 535i plus diferenta daca nu incerc sa il dau pe al meu cat mai repede.Nu stiu dece dar stiu masina ta de undeva ......Daca nu te grabesti ar fi perfect ca si mie mi-ar convenii mai mult sa o dau pe a mea si sa iti dau si tie banul cash.

 

Din ce an este??

 

Vedem poate iese ceva :blink:

 

PS: nu o chinuii cu gaz te rog eu mult....e pacat de ea :)

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca nu are gaz pe ea.Am eu o instalatie de gaz care e de pe un 520 din Italia.

Doar asa pentru cei care sunt speriati de consum,le dau instalatia bonus.Dau bonus si manualul Bentley de E34,l-am adus din State si e super frumos.

 

Mi-am luat un E39 si il dau pe asta vechi ca nu pot intretine 2 masini.Deci nu pot lua la schimb altul.De grabit nu ma grabesc,ca E39 e lovit si pana in februarie nu e gata.Si ma tin si la pret,ca sincer imi pare rau de ea sa o dau la bani putini.Sunt multe 535-uri care se vand la 3-4 mii de euro,dar sunt jeguri.Ma gandeam ca daca mai produc niste bani,sa i-o dau lui tata ca s-o fii saturat saracu si el de Dacie.

 

Masina o am din ianuarie anu asta si e pe numele meu din martie.Era normala,tot ce e de M5 in exterior am pus eu,inclusiv fata modelul lat.Si i-am vopsit partea de jos gri ca la M5,dar nu arata grozav pe laterale ca nu are praguri.Am si oglinzi de M,dar le pun pe E39.Fata de poza aia,difera semalele fata,ca nu am mai gasit fumuriu pe partea care m-a lovit idiotul ala,si am pus albe.Si stopurile pe spate sunt rosii complet,cu tot cu partea care vine pe sub numar.

 

E din 1990.La optiuni am uitat sa adaug EML si incalzire in scaune.Singura problema care nu stiu sa o rezolv inca,este ca la scaunul de la sofer,daca pun pe incalzire mi se arde siguranta nr.4 si raman fara lumini in interior,bord si pozitia dreapta.Am scos mufa ca ma dispera.Cred ca din cauza butonului,ca s-au ars ledurile din el,si e singura legatura intre incalzirea in scaune si iluminat.Cand am timp o sa schimb butoanele intre ele la scaune sa vad daca face asa si la scaunul de la pasager.

 

Nu prea cred ca ai vazut masina,ca la Bucuresti am fost doar de cateva ori,si masina a stat vara asta pe la Valcea mai mult.

 

O sa ii fac poze mai multe si ti le trimit.

Link to comment
Share on other sites

Am pus 2 poze cu ea la galerie.Eram la pescuit si era murdara.Nu am deocamdata cu interiorul.

5308[/snapback]

 

 

si eu ma gandeam la un moment dat sa imi vand "puiul". nu m-am hotarat inca, dar, daca exista vreo oferta valabila, de ce nu? exista sanse mari sa primesc masina la jobul pe care il incep in ianuarie, si u are rost sa tin doua masini in fata blocului.

vorbim despre un 520i din 1988. nu are geamuri electrice si nici piele, dar este o masina intretinuta foarte bine de fostul proprietar (cel care a adus-o din germania, un om in toata firea, la 50 de ani, si care o scotea din garaj pentru drumuri mai lungi). doar eu am chinuit-o cu mersul prin bucuresti din mai, cand am cumparat-o.

cateva date, cat ma pricep si mi-au zis mecanicii: motorul este excelent, 2000cmc, 130cp, consuma cam 12 in oras, daca nu te dai la ea, 9 afara.

ceasul de bord este defect de cand am luat masina, dar omul spunea ca nu are mai mult de 140.000 si inclin sa il cred. eu am mai fost de 2 ori la mare si o data la sinaia.

pe la finele lui ianuarie intentionam sa o duc la un control amanuntit, pentru ca am gasit un mecanic foarte bun, specialist si iubitor de bmw.

Link to comment
Share on other sites

si eu ma gandeam la un moment dat sa imi vand "puiul". nu m-am hotarat inca, dar, daca exista vreo oferta valabila, de ce nu? exista sanse mari sa primesc masina la jobul pe care il incep in ianuarie, si u are rost sa tin doua masini in fata blocului.

vorbim despre un 520i din 1988. nu are geamuri electrice si nici piele, dar este o masina intretinuta foarte bine de fostul proprietar (cel care a adus-o din germania, un om in toata firea, la 50 de ani, si care o scotea din garaj pentru drumuri mai lungi). doar eu am chinuit-o cu mersul prin bucuresti din mai, cand am cumparat-o.

cateva date, cat ma pricep si mi-au zis mecanicii: motorul este excelent, 2000cmc, 130cp, consuma cam 12 in oras, daca nu te dai la ea, 9 afara.

ceasul de bord este defect de cand am luat masina, dar omul spunea ca nu are mai mult de 140.000 si inclin sa il cred. eu am mai fost de 2 ori la mare si o data la sinaia.

pe la finele lui ianuarie intentionam sa o duc la un control amanuntit, pentru ca am gasit un mecanic foarte bun, specialist si iubitor de bmw.

5863[/snapback]

Si la ce pret vinzi "puiul" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si la ce pret vinzi "puiul" :blink:

6007[/snapback]

 

pai l-am luat cu 4500 in mai. este adevarat ca sistemul audio este bunicel, si a fost inclus in pret (sa nu imi ceri detalii, ca nu stiu decat ca are o statie pioneer si o magazie de 6 cd-uri). asadar, nu ma pot gandi sa il dau cu mai putin.

...si totusi cand ma gandesc sa nu ii mai aud motorasul...ma doare sufletul

Link to comment
Share on other sites

Atunci nu-l mai vinde :) ,daca zici ca o sa ai alta masina pastreaza-l ca masina cu care sa mergi doar in w\end,sau seara in timpul saptamanii.Ca o paranteza primul BMW condus de mine a fost un 520i din 93 cu motorul de 150 cai :blink:

6032[/snapback]

 

orisicat, era cu 5 ani mai tanar... il tin in rezerva, in caz ca nu il mai pot intretine, il vand

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.