Jump to content

sfaturi


oxide

Recommended Posts

pai cred ca mai conteaza si cum mergi cuel, si daca te "tragi" cu altii sau faci demonstratii de forta. am impresia ca proprietarul de dinaintea mea (si primul de altfel) era un om linistit, iar eu am inca frica de monrisohor (e greu dupa matiz...). si sa nu ma injurati, dar ma rog sa nu ninga prea curand, pentru ca e greu de ajuns la serviciu...ieri, pe poleiul ala de dimineata dadea di fund ca o cocota.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea este ca nimic nu se compara cu un BMW seria 7 model 86-94.Este o masina perfecta,un adevarat "tanc" care ofera comfort,putere si silentiozitate mult peste nivelul acelor ani.Si la banii pe care-i ai poti sa gasesti una buna.Am avut mai multe si pot sa-ti spun ca satisfactia este enorma,de fiecare data cind te urci in ea si o conduci te simti in al noualea cer.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca nimic nu se compara cu un BMW seria 7 model 86-94.Este o masina perfecta,un adevarat "tanc" care ofera comfort,putere si silentiozitate mult peste nivelul acelor ani.Si la banii pe care-i ai poti sa gasesti una buna.Am avut mai multe si pot sa-ti spun ca satisfactia este enorma,de fiecare data cind te urci in ea si o conduci te simti in al noualea cer.

6695[/snapback]

 

nu te pot contrazice, atata timp cat nu am fost intr-un bmw serie 7, nici in serie 3...in niciun altul inafara de cel pe care il am acum.

Link to comment
Share on other sites

La amulti ani si un 05 de 10 ori mai bun decat 04!

 

din pacate, dupa ce am vazut atatea masini si am adunat tone de informatie despre modelele dupa care sunt innebunit(e32-e34), am hotarat ca pt inceput modelul cel mai suitabil pt mine sa fie un 520(cu motor M50 de 150) dupa 92(din septembrie acel an au introdus vanos-ul) asa ca , desi ravnesc la 3.5 litri(cine nu?)voi amana puterea pentru 2 ani

 

-oricum wlf si scarface va multumesc pt oferta

 

si kim:

cand m-a luat capu' k vreau bmw, prima masina vazuta a fost un 730 din 88-intr-adevar e32 e o masina pe cinste si senzatia de putere, soliditate si confort nu o poti gasi la 3 sau 5-acum as fi avut acea masina caci la inspectie totul era aproape ok(micile probleme se rezolvau), insa la testul de putere au lipsit fo'40 de cai din 188 asa ca ar fi trebuit sa mai bag inca 1000e, cel putin

 

oricum, si 730 in sase cilindri(nu ala in 8 ca e durere cu consumu')ar mai putea fi o optiune pt mine, dar acum, asa cum spunea chas, cu cat am vazut mai multe masini, cu atat sunt mai pretentios si incerc sa casc ochii

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca nimic nu se compara cu un BMW seria 7 model 86-94.Este o masina perfecta,un adevarat "tanc" care ofera comfort,putere si silentiozitate mult peste nivelul acelor ani.Si la banii pe care-i ai poti sa gasesti una buna.Am avut mai multe si pot sa-ti spun ca satisfactia este enorma,de fiecare data cind te urci in ea si o conduci te simti in al noualea cer.

6695[/snapback]

 

 

 

Caroseria cu siguranata nu o sa rugineasca prea usor,comfortu e excelent(daca ai trapa ca clima nu toate au,geamuri el etc) doar ca motoru odata desfacut si reparat numai probleme ai cu el.cu e23ul meu am avut probleme cu chiulasa o data si dupa aia a trebuit si segmentat(dupa 400km)

Link to comment
Share on other sites

Interesanta treaba cu caii.Ia zii cum se face testul ala sa vezi cati cai mai ai?

7112[/snapback]

 

Foarte exact nu stiu sa-ti spun-au un program care face un calcul bazat pe o relatie simpla, turatie-viteza, cred ca au niste grafice pt fiecare model de masina...masina era asezata pe un banc de teste, stii, din ala cu role pt roti si notau de fiecare data(au facut de 3 ori testul asta-cred ca pt acuratetze) notau, apoi au introdus intr-un program si au scos rapoartele-la Autovit(daca-ti spune ceva locul) au o hala mare, moderna, unde din pacate nu te lasa sa intri decat dupa ce s-au terminat toate testele-poti doar sa privesti prin geam de la 3-4m

Link to comment
Share on other sites

haha pai la testu asta un BMW E30 cu motor de 1.8 modificat a iesit cu 180 de cai testu cica ar fi 1.500.000 o sa merg si eu sa vad cati cai scot :blink: .

7755[/snapback]

 

haha-ul ala nu l-am inteles-poate-mi explici tu!si motoare de 1.8 modificate care sa scoata 180pwh exista, daca te indoiesti cumva!.Si nu, testul asta nu costa 1.5mil, ci intreaga inspectie.

 

Oricum, daca mergi e bine pt inca o parere de pus aici , ca multi din experienta invatam, nu ne nastem cu bimmeru' la poarta!

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca nimic nu se compara cu un BMW seria 7 model 86-94.Este o masina perfecta,un adevarat "tanc" care ofera comfort,putere si silentiozitate mult peste nivelul acelor ani.Si la banii pe care-i ai poti sa gasesti una buna.Am avut mai multe si pot sa-ti spun ca satisfactia este enorma,de fiecare data cind te urci in ea si o conduci te simti in al noualea cer.

6695[/snapback]

 

te sustin

am mers cu un 735i din 94 cutie automata. nu stiu cati cai avea (in jur de 240?!) dar fugea masina aia si era atat de bine intretinuta. avea vreo 180000 anul trecut. era masina unor turci din constanta. am auzit ca a dato anu trecut cu vreo 7000 usd. fugea mai bine decat 730 din dec95 cu 230.000km al unui prieten (avea motorul varza). pana si franele erau mai calumea. pacat ca nu avea piele in rest nota 10. sunetul motorului te inebunea

Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme ma bantuie un gand criminal :blink: ,as vinde ursuletul si mi-as cumpara un 530 sau 535 E34.Poate cineva sa-mi dea niste date privind aceste modele?Consumul stiu ca se invarte pe la 18l asa ca m-ar interesa mai mult problemele ce pot apare pe partea mecanica si electrica.A m-ar ajuta si niste preturi de piese sa le comapar cu cele de E30
Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme ma bantuie un gand criminal :) ,as vinde ursuletul si mi-as cumpara un 530 sau 535 E34.Poate cineva sa-mi dea niste date privind aceste modele?Consumul stiu ca se invarte pe la 18l asa ca m-ar interesa mai mult problemele ce pot apare pe partea mecanica si electrica.A m-ar ajuta si niste preturi de piese sa le comapar cu cele de E30

9152[/snapback]

 

18litrii vara ca iarna sare de 20litrii....si deja nu-i mai vad rostul....ai cumva 1 milion pe zii sa bagi benzina??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha in sensul ca nu prea am incredere in testul ala-aci vorbeam de motor M40 de pe ursulet,daca il modifici tu pe ala sa aiba 180 de cai....Oricum cu prima ocazie merg sa fac si eu testul ala

8208[/snapback]

 

poate nu exista modificari(pe la noi) care sa mai adauge 40pwh la cei 140 de la 318i, dar unii mai,,nebuni(in sensul de pasionati) de p-afara cred ca pot sa scoata cu te miri cine stie ce modificari, la asta ma refeream-anyway, daca mergi la testul ala mai ai un avantaj:

-in cazul in care dosarelul ala pe care ti-l dau la sfarsit are date bune despre masina ta(contine si un punctaj general,0-10) poti sa o vinzi mai bine, deoarece cel care o va cumpara are un document oficial de evaluare

Daca-l faci, intreaba-i p-aia pe ce relatie se bazeaza testul de pwh, ca eu nu m-am gandit atunci

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

poate nu exista modificari(pe la noi) care sa mai adauge 40pwh la cei 140 de la 318i, dar unii mai,,nebuni(in sensul de pasionati) de p-afara cred ca pot sa scoata cu te miri cine stie ce modificari, la asta ma refeream-anyway, daca mergi la testul ala mai ai un avantaj:

-in cazul in care dosarelul ala pe care ti-l dau la sfarsit are date bune despre masina ta(contine si un punctaj general,0-10) poti sa o vinzi mai bine, deoarece cel care o va cumpara are un document oficial de evaluare

Daca-l faci, intreaba-i p-aia pe ce relatie se bazeaza testul de pwh, ca eu nu m-am gandit atunci

Bafta!

9167[/snapback]

Aha am inteles :blink: ,a 140 de cai are 318 is ala din ce am inteles de la proprietar era 318 i simplu.Oricum e interesant de facut testul lor sa vad macar ce bani as potea lua pe masina

Link to comment
Share on other sites

Aha am inteles :blink: ,a 140 de cai are 318 is ala din ce am inteles de la proprietar era 318 i simplu.Oricum e interesant de facut testul lor sa vad macar ce bani as potea lua pe masina

9169[/snapback]

 

da, is :) -nici tu nu specificasei...

 

stie oare cineva ceva de:

1.vanos la seria 5, e34?

din informatiile gasite pe net se spune ca a fost introdus in septembrie 92, iar 520-ul pe care vreau sa-l cumpar nu are , desi propitaru' zice ca e de la sfarsitul lui 92-oare se refera cumva la data primei inmatriculari?k poate masina a fost iesita din fabrica innainte de septembrie 92 si o mai fi stat pe la deal-eri....

 

2.exista un engine check(si la e32 valabil) care se face astfel:cu cheia pe ,,on,, se apasa relativ rapid pedala de acceleratie de 5 ori si obc-ul trebuie sa-ti afiseze 1444(2444 daca ai 8 cilindri) daca motorul e ok, sau diferse coduri de avarie-la asta nu face nimic! anyone, help?

 

merci!

Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme ma bantuie un gand criminal :blink: ,as vinde ursuletul si mi-as cumpara un 530 sau 535 E34.Poate cineva sa-mi dea niste date privind aceste modele?Consumul stiu ca se invarte pe la 18l asa ca m-ar interesa mai mult problemele ce pot apare pe partea mecanica si electrica.A m-ar ajuta si niste preturi de piese sa le comapar cu cele de E30

9152[/snapback]

Nu e un gind criminal,ci doar unul curajos,am avut un 524td de 115 cai din 89 cutie automata si l-am dat la schimb pe un 535i din 91 cu kit aerodinamik de m5...Am regretat doar in prima zi caci imi era dor de masinutza mea asa cum era ea si 535iu avea un miros nefamiliar dar dupa ce am umblat un pik cu ea si mai ales iam dat pe coaja n-am regretat nici o clipa alegerea(batrinelu diesel avea probleme mari de motor si caroserie saracu trebuia dat oricum)daca merg cuminte fac cu 500 de mii(cam 16,17 litri) 130km in oras deci nu ia pielea de pe tine si daca te superi nuti sta nimeni in fata....dar nu vreau sa te influentez :)

Link to comment
Share on other sites

da, is  :blink: -nici tu nu specificasei...

 

stie oare cineva ceva de:

1.vanos la seria 5, e34?

din informatiile gasite pe net se spune ca a fost introdus in septembrie 92, iar 520-ul pe care vreau sa-l cumpar nu are , desi propitaru' zice ca e de la sfarsitul lui 92-oare se refera cumva la data primei inmatriculari?k poate masina a fost iesita din fabrica innainte de septembrie 92 si o mai fi stat pe la deal-eri....

 

2.exista un engine check(si la e32 valabil) care se face astfel:cu cheia pe ,,on,, se apasa relativ rapid pedala de acceleratie de 5 ori si obc-ul trebuie sa-ti afiseze 1444(2444 daca ai 8 cilindri) daca motorul e ok, sau diferse coduri de avarie-la asta nu face nimic! anyone, help?

 

merci!

9173[/snapback]

 

Nu la toate face chestia aia cu engine check.Nici la mine nu face.Inseamna ca masinile nu au bulb pentru check engine.Nici nu ti se va aprinde vreodata check engine in bord.

 

Daca vrei sa afli data cand a fost facuta masina,este un test pe OBC:

 

http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm

 

E valabil si pentru seria 5.

Link to comment
Share on other sites

Nu la toate face chestia aia cu engine check.Nici la mine nu face.Inseamna ca masinile nu au bulb pentru check engine.Nici nu ti se va aprinde vreodata check engine in bord.

 

Daca vrei sa afli data cand a fost facuta masina,este un test pe OBC:

 

http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm

 

E valabil si pentru seria 5.

9675[/snapback]

 

mercic!am ajuns sa-i fac testu' acela!

Daca n-am avut BMW pan' acum , toate informatiile le stiu de pe net(btw-proprietaru nu stia de testu' asta! :blink: ) si contactul trebuia pus pe radio si mai ales trebuie resetat indicatorul de km - acum trebuie doar sa aflu fault codes , k am pierdut pagina cu ele si le caut din nou

 

vanosu' ala tot n-am aflat de ce nu-l are...

 

btw-520 asta are set motor nou(30k)-pot aparea probleme la inlocuirea lui, in sensul sa nu mai mearga la fel de bine ca originalul, eventual din lipsa de experienta a mecanicului care l-a schimbat?

 

nu vreau sa spun ca cel care l-a inlocuit n-o fi meserias, da' am auzit si de d-aia care se pricep la politica si fotbal, aranjeaza Dacii si cand au timp se minuneaza de motoare capsulate de la BMW...

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Mai depinde de mecanicul care l-a facut :blink: .Intrebarea mea ar fi alta cati km are masina?

9808[/snapback]

 

 

pai fo 30 mii -nu stiu exact cand a facut setul motor-innainte de resetarea celor 300.000 sau dupa(am inteles ca dupa 300.000 se reseteaza automat), insa e ce-a mai buna conditie la E34 pe care am vazut-o pana acum-si am vazut cateva!

 

mai mult-e singurul care a admis ca a sarit de 300.000-majoritatea zic in anunturi si pe gura:,,are o suta saizeci mii dom'le, merge beton!,,

 

bineinteles ca are si minusuri masina, dar astea le voi pune spre analiza aici(daca o mai raspunde cineva k s-or fi saturat de atatea sfaturi sa-mi dea :) ) si poate ma inteleg la pret pan' la urma caci sper k pasiunea poate sa rezolve probleme la un 520 din 92!

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.