Jump to content

probleme pornire la cald E36


Recommended Posts

Poate ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat. Am un E36 318 iS din 1995 si am urmatoarea problema:

Cand e rece porneste relativ bine (mai oscileaza cateodata relantiul imediat dupa pornire), mai nou am vazut ca la cald porneste si apoi moare imediat motorul adica la prima oscilatie pe care o da la pornire. Daca incerc sa o ambalez tremura motorul la turatie mica iar apoi cand accelerez mai tare merge rotund. Daca incerc sa o las la relanti se opreste instant. Am observat ca scoate un miros pe toba de esapament de zici ca arde ceva mocnit de te tampeste de cap (cand face treaba asta cu pornitu si vad ca imi inegreste toba finala , cred ca scoate fum). Mentionez ca in timpul mersului cand merge normal daca incerc sa o accelerez un pic mai brusc ca sa demarez imi da in nas , face ca si cum ar merge in 2 pistoane si tremura toata masina.

De la ce poate sa fie ca pe unde merg pe la testere astia nu au softul necesar sa vada problema dau din umeri imi iau banii si plec de acolo asa cum am venit.

Daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema va rog ajutati-ma cu un sfat

 

Va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

io an avut problema asta cand a intrat apa in senzorul de la clapeta, mergea foarte prost cu relantiu cand de 500 cand 1300 cu fum ca la tractor mers inecat

incearca sa faci rost de un senzor si vezi cum se comporta

Link to comment
Share on other sites

am fost la bmw aici la mine la constanta si au dat din umeri baietii spunand ca nu au software ptr masina mea.

astazi am mers cu masina, am observat ca scoate fum negru dupa 4000 de ture, in schimb la pornire aceeasi problema oscileaza turometrul de cateva ori pana se stabilizeaza turatia pe la 800 de ture

daca dau drumul la AC e clar, numai ma inteleg cu ea.

 

inca mai astept pe cineva care s-a lovit de o problema ca a mea.

 

multumesc anticipat.

Edited by ct-xx-cda
Link to comment
Share on other sites

verifica bujiile si sonda lamda. daca tot te bagi sub ea , vezi sa nu fie fisurata toba inainte de sonda, ca nu mai merge k lumea

 

 

am fost la bmw aici la mine la constanta si au dat din umeri baietii spunand ca nu au software ptr masina mea.

astazi am mers cu masina, am observat ca scoate fum negru dupa 4000 de ture, in schimb la pornire aceeasi problema oscileaza turometrul de cateva ori pana se stabilizeaza turatia pe la 800 de ture

daca dau drumul la AC e clar, numai ma inteleg cu ea.

 

inca mai astept pe cineva care s-a lovit de o problema ca a mea.

 

multumesc anticipat.

am patit si eu ca tine. am schimbat bujiile... si... nimic.

m-am uitat la debitmetru si abmisie daca trag aer fals... nimic.

problema?: o mica fisura in esapament, fix inainte de sonda lamda, care nu mai functiona la parametri normali.

verifica esapamentul!!!!!!!! si anunta-ma ce descoperi

Link to comment
Share on other sites

merci pentru sfat , am sa incerc ambele variante sa vedem ce si cum si va anunt pe site. macar sa fie de la asta.

 

Salut!

Poate te ajuta si ce am patit eu.........Am bagat-o in service pentru revizie generala.Si inainte si dupa revizie oscileaza motorul de la 300rpm-1300rpm.Ei spuneau ca ar fi sonda(?lei),debitmetrul(4200 Lei)....etc.Am facut eu o constatare mai amanuntita si am descoperit ca racordul de aer(din cauciuc)debitmetru-motor era fisurat.L-am schimbat si e totul OK.Cost racord cumparat de la BMW este de 83 LEI+TVA.

Incearca sa te uti si tu la nervurile racordului(tip acordeon)

Link to comment
Share on other sites

e buna indicatia cu racordul de cauciuc debitmetru dar ar mai si si debitmetru...care ar putea sa faca figuri.o varianta simpla:atunci cand nu mai vrea sa porneasca scoate mufa de la luft(debitmetr) cea rotunda si incearca sa o pornesti asa cu mufa scoasa.daca porneste asa inseamna ca ala ii baiu, daca nu pornesc inseamna ca e baiu din aprindere: bujii, fise+bobine sau cel mai mare bai ar putea sa fie calculatorul(pentru a verifica care din acestea sunt de bai inlocuiestele pe toate pe rand...daca ai avea pe cineva cu o masina identica care sa mearga perfect ar fi ideal
Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru sfaturi, m-am uitat la racordul de aer (burduful ala dintre debitmetru si admisie) si pare cam imbatranit-il voi schimba cat de curand ca ma asteapta un drum lung si nu vreau sa am surprize, apoi am inteles ca e o valva de recirculare gaze din capacul supapelor, in care intra furtunul ala care iese din capac supape. cica aia ar putea fi infundata.

aveti idee se poate curata ? sau se schimba cu una noua ?

 

multumesc pentru raspunsurile voastre de pana acum, inca nu am rezolvat problema, dar sper sa o rezolv curand.

 

mai astept pareri.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

s-a rezolvat problema: era din galeria de admisie, vacumaticul care deschide clapeta si o inchide era spart, a fortat in clapeta a rupt axu su a cazut clapeta si infunda o conducta de admise la un piston, deci masina mergea in 3 pistoane de aceea facea asa.

 

acum totul este ok

 

multumesc frumos pentru sfaturi

 

 

se poate inchide!

Edited by ct-xx-cda
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.