Jump to content

probleme instalatie racire


Recommended Posts

pe autostrada bucuresti-pitesti, aproape de intrarea in capitala, dupa o tura de cateva minute cu 180 km/h, am avut NEPLACUTA surpriza sa mi se supraincalzeasca motorul. :twoup: am redus viteza pe la 110 km/h si acul s-a repozitionat la locul sau.

dupa vreo 5 km de mers prin bucuresti, acul a luat-o fulminant spre rosu. am tras imediat pe dreapta.mentionez ca, pana sa opresc, mi s-a parut ca nu mai trage aproape deloc.

am stat 15 min, am incercat sa va daca am apa in vas (apropo, se poate verifica nivelul apei fara sa deschizi busonul ??) a dat putin pe afara (era oricum supraincalzita), am mai pus niste apa - vreo 150-200 ml - pana s-a ridicat tija aia cu plutitorul.

am plecat spre casa si am mers vreo 7 km fara probleme. e adevarat ca am mers super cuminte.

o alta problema super nasoala, la acelasi drum> aerul conditionat a dat in permanenta rateuri. daca la inceputul cursei a functionat aproape normal, dupa cativa zeci de km nu mai baga rece pret de aproximativ 1 minut, iar pornea...si tot asa.

ceva sugestii?

multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Pot fi mai multe cauze.

Poate pompa de apa...

 

E normal sa nu mearga aerul conditionat atunci cand sistemul de racire nu face fata.

 

 

ok, sunt de acord.

dar mie mi-a facut figuri intai aerul conditionat...

mi-a spus cineva ca ar putea fi mizeriile dintre cele doua radiatoare.

altii ca ar putea fi vascocupla..

termostatul cica ar face figuri in primele minute, pana se incalzeste tot circuitul...

Link to comment
Share on other sites

pe autostrada bucuresti-pitesti, aproape de intrarea in capitala, dupa o tura de cateva minute cu 180 km/h, am avut NEPLACUTA surpriza sa mi se supraincalzeasca motorul. :twoup: am redus viteza pe la 110 km/h si acul s-a repozitionat la locul sau.

dupa vreo 5 km de mers prin bucuresti, acul a luat-o fulminant spre rosu. am tras imediat pe dreapta.mentionez ca, pana sa opresc, mi s-a parut ca nu mai trage aproape deloc.

am stat 15 min, am incercat sa va daca am apa in vas (apropo, se poate verifica nivelul apei fara sa deschizi busonul ??) a dat putin pe afara (era oricum supraincalzita), am mai pus niste apa - vreo 150-200 ml - pana s-a ridicat tija aia cu plutitorul.

am plecat spre casa si am mers vreo 7 km fara probleme. e adevarat ca am mers super cuminte.

o alta problema super nasoala, la acelasi drum> aerul conditionat a dat in permanenta rateuri. daca la inceputul cursei a functionat aproape normal, dupa cativa zeci de km nu mai baga rece pret de aproximativ 1 minut, iar pornea...si tot asa.

ceva sugestii?

multumesc anticipat.

 

 

si eu cu al meu 1.6, din 1800 toamna, am facut A1 dus ( 160-180 ) - transfagarasean- intors tot A1 (160-180 ).....si nimic....acul nu trece de jumatea ceasului, si la voi cu modele noi....belele la greu.

 

mai e cineva pe aici cu un BMW 323 Ci 2.5L 170 CP care tot la fel.

 

 

Cum mergeti cu ele?

Pe bordul ala va mai uitati si voi?

Edited by wind316
Link to comment
Share on other sites

@wind316 ... marturisesc ca ma uit foarte rar in bord pentru ca nu prea am ce sa urmaresc , nu e ceva care sa ma intereseze in mod constant... cand aveam dacia intr-adevar stateam cu ochii numai pe acul de la apa si cateodata si pe cel de la ulei pentru ca o mai luau razna... sincer acuma pentru ce as sta cu ochii in bord?
Link to comment
Share on other sites

Este posibil sa ai radiatoarele infundate, am si eu aceeasi problema in acest moment.

 

Le voi curata saptamana viitoare..

 

dimineata, in drum spre serviciu, nu am patit nimic. ulterior am facut un drum de 10 km (pe caldura amiezii) si iar, toate la locul lor. am fost la george, colegul de forum, mi-a pus-o pe tester si nu a iesit nimic grav, in afara de presiune mica la freon (deci e clar ca trebuie completat) si debitmetru busit...deci fara legatura cu speta noastra.

am curatat radiatoarele pe exterior, cu jet de apa si o solutie speciala. se pare ca erau imbacsite cu mizerie. mergand inca vreo 15 km cu aerul pornit, totul a decurs normal. maine oricum pun freon.

sa fi fost oare de la cele doua radiatoare murdare? ma refer la supraincalzirea motorului...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.