Jump to content

Ce motorina folositi ?


Myx

ce motorina folositi!  

1850 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

OMV, din cauza ca e cea mai scumpa de pe piata....

 

P.S. Am avut probleme cu fosta masina care o alimentam doar de la MOL ( GOLF V ), de atunci am trecut pe OMV, si nu am gasit motorina mai buna nici in exterior.

 

nu stiu daca e cea mai scumpa, dar motorina difera de la o statie la alta mai mult, si asta din grija angajatilor!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
OMV, din cauza ca e cea mai scumpa de pe piata....

 

P.S. Am avut probleme cu fosta masina care o alimentam doar de la MOL ( GOLF V ), de atunci am trecut pe OMV, si nu am gasit motorina mai buna nici in exterior.

 

nu stiu daca e cea mai scumpa, dar motorina difera de la o statie la alta mai mult, si asta din grija angajatilor!!

 

 

 

Asta am observat cu parere de rau :bashwall:....asta este sunt nesimtiti....

 

Ps: OMV este cea mai tare + aditiv ptr cresterea cifrei cetanice " Diesel Power " <_< :) :unsure::D:D

Daca bag de la petrom sau rompetrom sau chiar Mol....trage varza...urca prost in turatii adica incet si motorul are cu totul alt sound....nu mai bagati de la altele inafara de OMV.... as putea spune ca este o diferenta de 35-40 % intre OMV si restul....

Link to comment
Share on other sites

placebo..+camere mai multe la pompa unde alimentezi tu ..<_< ,,pot sa-ti spun ca la OMV trafic greu nu misca un deget angajatii .ii scalpeaza seful daca-i prinde ...Tot ce poti suspecta e cisterna :) dar si aia vine sigilata
Link to comment
Share on other sites

eu bag de la mol ca acolo am card.

 

si e diferenta de la mol diesel si mol evo diesel cu evo diesel am ajuns la 260km/h si cu diesel normal am ajuns la 250km/h

 

dar am inteles ca evo diesel nu ar fi prea buna pt masina mea care e euro 4, asa ca de cele mai multe ori le combin.

 

mol si omv sunt cele mai bune de pe piata.

Link to comment
Share on other sites

In episodul de aseara de la fifth gear au testat motorina pe un citroen : supermaket diesel - 155 bhp, bp ultimate si shell v power - 161 bhp

 

Am remarcat si eu diferenta asta in Grecia ...cand am alimentat de la Shel masina s-a transformat in racheta , la intoarcere am bagat BP si intradevar tragea putin mai greu ....

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

placebo..+camere mai multe la pompa unde alimentezi tu ..:) ,,pot sa-ti spun ca la OMV trafic greu nu misca un deget angajatii .ii scalpeaza seful daca-i prinde ...Tot ce poti suspecta e cisterna :bashwall: dar si aia vine sigilata

 

 

Cine este placebo asta este neam cu tine ? <_< Cred ca tu l-ai inventat pe acest " curent " ... nu prea se intelege ce vrei sa spui in reply dar ma rog...treaba este testat si paratestata ... baga tu de la unde vrei... eu bag de unde am testat si merge ff bine, dat dovada fiind si rezultatul pool-ului...

Link to comment
Share on other sites

Dar tot mai proşti sunt combustibilii de la noi. <_<

 

 

Asta se stie...nu ne comparam

 

Treaba cu OMV cumpara de la Petrom...am auzit si eu de treaba asta ca cisternele OMV "parcheaza" la Petrobrazi si cica doar sortimentul Premium Diesel este adusa din Austria...ma rog ideea este ca motorina cand ajunge in benzinarie este aditivata in cisterna de angajatii fiecarei sucursale ca sa zic asa si aici se face diferentierea de calitate ( felul cum o aditiveaza fiecare), nu contest ca nu este aceeasi ca la Petrom dar... se simte destul de mult diferenta asta de aditiv...

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Din acest motiv nu cred nici eu faza cu importul de combustibili.

 

 

Eu stiu pe un sef de statie de la OMV si asa mi-a spus ca Premium Diesel este adus special din Austria dar stii cum este..in ziua de azi si in Romania nu mai ai incredere ...

 

PS: Daca vorbim de benzina, Top Premium99+ de la Petrom e cea mai tare...eu uitasem ca ai benzina <_<

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca mai este vreun combustibil adus de afara.

totul este made in romania.

 

apoi rompetrol si cei de la petromv/omv(sunt aceeasi branza) au un contract prin care se ajuta intre ei cu aprovizionarea de combustibil.

 

presupunand ca rompetrol au un centru logistic la iasi iar petrom abia la focsani, benzinariile din lantul petrom/omv localizate in iasi, botosani, suceava de ex, se aprovizioneaza de la centrul logistic rompetrol si isi aditiveaza combustibilul dupa reteta proprie.

 

practic , tot combustibilul de la noi din romania se rafineaza la navodari si ploiesti. difera doar aditivii adaugati de cele 6 lantui mari de benzinarii.

 

apoi, benzinariile ce inca se mai numesc Petrom , nu apartin de petromv/omw ci sunt francize.

petromul detine doar lantul omv/petromv iar cele ce se numesc petrom apartin unor flacai ce platesc taxe austriecilor.

 

nu sunt sigur 100% de cele expuse aici, ci sunt auzite de la diverse surse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Acum am observat insa ca nu mai au decat motorina Euro5 si am auzit ca nu ar fi extrem de indicata pt un motor Euro4 - ar fi mai uscata si nu face tocmai bine motorului.

Stiti mai multe despre asta? E intr-adevar posibil sa dauneze sau sunt doar povesti?

 

Nu iti dauneaza. Dimpotriva, avand un continut mai slab de sulf, este mai "abraziva" (sau "uscata" - cum scrii tu). Teoretic, tu ai sistemul de alimentare curat folosind o motorina cu un indice Euro mai mare.

 

 

Edit: Personal, alimentez de cativa ani doar cu Euro5 (masina mea fiind Euro3). Drumuri bune!

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as pune de la ei nici daca ar trebui sa imping masina.... Instalatii vechi (neretehnologizate), produse necertificate, statii neomologate etc etc etc... Cred ca diferenta dintre EuroDiesel si SuperEuroDiesel este de cifra cetanica, repet: CRED!
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca mai este vreun combustibil adus de afara.

totul este made in romania.

 

apoi rompetrol si cei de la petromv/omv(sunt aceeasi branza) au un contract prin care se ajuta intre ei cu aprovizionarea de combustibil.

 

presupunand ca rompetrol au un centru logistic la iasi iar petrom abia la focsani, benzinariile din lantul petrom/omv localizate in iasi, botosani, suceava de ex, se aprovizioneaza de la centrul logistic rompetrol si isi aditiveaza combustibilul dupa reteta proprie.

 

practic , tot combustibilul de la noi din romania se rafineaza la navodari si ploiesti. difera doar aditivii adaugati de cele 6 lantui mari de benzinarii.

 

apoi, benzinariile ce inca se mai numesc Petrom , nu apartin de petromv/omw ci sunt francize.

petromul detine doar lantul omv/petromv iar cele ce se numesc petrom apartin unor flacai ce platesc taxe austriecilor.

 

nu sunt sigur 100% de cele expuse aici, ci sunt auzite de la diverse surse.

Motorina mai scumpa de la OMV este adusa din Austria

Link to comment
Share on other sites

Nu am patit niciodata nimic negativ cu motorina luk oil.

 

Vei patii <_<))

 

Vad ca primesc mesaje si oamenii cer explicatii. NU compania lukOIL este cea cu probleme ci angajatii comapniei care pun apa in containerele de motorina sau ce-or mai pune ei, deoarece personal am 2 prieteni carora li s-a stricat injectoarele datorita faptului ca au alimentat cu motorina de la lukOIL,un altul era aproape pe rosu si a alimentat cu 15 litri , dupa numai 30 km i s-a oprit masina si nu a mai vrut sa porneasca sub nici-o forma ...a dus-o pe platforma la primul service , ia schimbat filtrul de motorina si toata motorina din rezervor (AVEA APA) ... surpriza, masina functioneaza si acum dupa 1 an fara nici-o problema .

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.