Jump to content

Ce motorina folositi ?


Myx

ce motorina folositi!  

1850 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Mol Evo Diesel - de f multi ani si nu am avut nici o problema pana acum. Din ce stiu EVO e adusa din Austria. Totodata e si recomandarea mecanicului la care ma duc de peste 10 ani - mai sparge din cand in cand cate un filtru de motorina pentru a verifica apa adunata :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

eu am vazut un tip cu un X5 E70 3.0d care turna in rezervor 1 bidon de ulei 2T de la Lukoil... m-a intrigat mai mult pt ca eram la alimentare in Rompetrol si normal ca l-am intrebat de ce ii pune aditiv

 

cica "nu e aditiv, e ulei 2T pt pompa si alte cele si o fac preventiv de cand am luat masina" [avea peste 400 tkm] ca, vezi Doamne, motorina nu mai e asa de "gresata" (citez)...

 

l-am lasat in pace, ca deh, fiecare cu pasarelele lui :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

posibil acest lucru sa nu afecteze cu nimic la o masina non-euro sau similar cu injectie mecanica, dar la un motor modern cu DPF sunt sigur ca nu este in regula

 

P.S. Stiu ca unii pun ulei in motorina pentru a compensa nivelul scazut de sulf din motorina moderna, cu toate ca sulful a fost eliminat din combustibil pentru scaderea noxelor cancerigene

Edited by cosmin1012
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Evo Diesel de la Mol - deși Mol cumpĂŁrĂŁ motorina de la rafinĂŁriile noastre, calitatea aditivilor mĂŁ gâdilĂŁ la interes. Ce cred este ĂŽnsĂŁ cĂŁ e mult placebo.

Am tot pus motorina asta și ĂŽn fostul A6 2.0 CommonRail și toate au fost bune și frumoase pânĂŁ la 210000km. VĂŁd cĂŁ nici N47 nu se supĂŁrĂŁ cu ea; pare sĂŁ ĂŽi placĂŁ :)

Link to comment
Share on other sites

Eu de obicei schimb filtru de motorina o data la 2 ani ,ieri m-am plictisit si am zis sa il schimb cu toate ca inca nu a trecut 2 ani de la ultimul schimb (cam 1.5 ani), singur l-am schimbat ca nu e mare chestie. Filtrul de pe masina a fost MANN si l-am schimbat cu unul BOSCH , dupa schimb am zis sa tai din el si sa il deschid sa vad ce este inauntru, pe langa ca materialul filtrant era foarte inegrit (doar pe partea unde intra motorina in el , pe cealalta parte era mult mai deschis) am mai gasit niste depuneri in carcasa care cred ca erau prea grele sa le traga in materialul filtrant. M-am gandi sa ii fac poza doar dupa ce am aruncat materialul din filtru .Mentionez ca am alimentat doar de la pompa si de la benzinariile mari Petrom si OMV iar in strainatate OMV si Shell. Avand in vedere cat de negru era pe acolo, o sa incer sa il schimb o data pe an de fiecare data cand fac si schimbul de ulei ca in Romania nu poti sa fii prea sigur.

 

http://i63.tinypic.com/es40n6.jpg

 

http://i65.tinypic.com/wjw17o.jpg

 

Filtrul care este acuma pe masina:

 

http://i64.tinypic.com/2qd0svm.jpg

Edited by OPaul
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pacat ca exista inca oameni care schimba filtrul de motorina la 2 ani...

 

Nu stiu ce ai vrut sa zici cu asta ... Daca vrei sa pari mai interesant ca tu iti schimbi filtru de motorina la fel de des precum sosetele , ei bine nu esti. Intervalul de schimb la filtru de motorina este de 2 ani la fel ca si lichidu de frana si filtru de polen.

Acest interval dat de BMW este ceva generic si foarte relativ in functie de mediul in care folosesti masina. Unu care locuieste in Dubai o sa schimbe filtru de aer/polen mai des de cat ala din Europa, (te las pe tine sa ne zici din ce motive)

PS , cand ai schimbat ultima data filtru hydraulic de la caseta de directie ?

 

 

si... merge/trage bine?

 

Nu stiu daca esti ironic sau nu ... Nu am simtit nici o diferenta la cum merge sau trage motorul , la fel pot sa zic si cand am facut schimbu la filtru de aer.

 

Eu doar am vrut sa arat ce am gasit in filtru si ca motorina nu este asa curata cum am stiut eu sau altii , fiecare face cum crede. ( la cum am vazut filtru ca este construit nu o sa treaca nimica prin el si dupa 3-4 ani , doar ca o sa se chinuie pompele sa traga si sa impinga prin el motorina.

 

Filtru se schimba la numarul de km. nu la ani vechime.

 

Ai dreptate , dar trebuie sa completez ... o data la 2 ani sau cand atingi un anumit numar de km , nu mai stiu exact , 50.000km parca... acel material filtrant se degradeaza si cand sta prea mult , nu numai cand trece motorina prin el.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca esti ironic sau nu ... Nu am simtit nici o diferenta la cum merge sau trage motorul , la fel pot sa zic si cand am facut schimbu la filtru de aer.

 

Eu doar am vrut sa arat ce am gasit in filtru si ca motorina nu este asa curata cum am stiut eu sau altii , fiecare face cum crede. ( la cum am vazut filtru ca este construit nu o sa treaca nimica prin el si dupa 3-4 ani , doar ca o sa se chinuie pompele sa traga si sa impinga prin el motorina.

 

 

ironic, nu... dar se chinuie pompele :download: . si din cate stiu, cu cat continutul de biodiesel e mai mare in carburant, cu atat mai repede se infunda filtrul.

Link to comment
Share on other sites

Evo Diesel de la Mol - deși Mol cumpĂŁrĂŁ motorina de la rafinĂŁriile noastre, calitatea aditivilor mĂŁ gâdilĂŁ la interes. Ce cred este ĂŽnsĂŁ cĂŁ e mult placebo.

Am tot pus motorina asta și ĂŽn fostul A6 2.0 CommonRail și toate au fost bune și frumoase pânĂŁ la 210000km. VĂŁd cĂŁ nici N47 nu se supĂŁrĂŁ cu ea; pare sĂŁ ĂŽi placĂŁ :)

 

Imi scapa acum masina, dar au facut oamenii test la benzina care se gaseste la noi, la masina de 600cp, pe dyno. Cea de la MOL, cu aditivi (varianta mai scumpa), a scis pe dyno 650cp. La diesel nu stiu de dyno, dar atat eu, cat si persoanele care alimenteaza de acolo sunt convinsi ca masina trage mai tare si ca e mai "usoara la pedala". Stiu persoane la care masina scotea fum la relanti, iar cu motorina de la MOL, problem gone. Eu am 300.000 la un a3 8P 2.0tdi, motorul merge minunat :)

Edited by derutatu
Link to comment
Share on other sites

de asemenea, niste baieti de la CNVC au facut test la tot ce inseamna benzina la noi cu marketing de 98 cifra octanica...alto 101 de la rompetrol a fost singura cu 97 ..restul..dezastru ..ce e combustibil, mancare, piese auto, etc pentru europa de est, e dezastru ..nu mai comparati la cat recomanda un producator de masini sa schimbi uleiul sau filtrele, pentru ca nu se refera la conditiile de la noi, indiferent ca tin de vreme, curatenie, sau calitatea vietii Edited by derutatu
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce ai vrut sa zici cu asta ... Daca vrei sa pari mai interesant ca tu iti schimbi filtru de motorina la fel de des precum sosetele , ei bine nu esti. Intervalul de schimb la filtru de motorina este de 2 ani la fel ca si lichidu de frana si filtru de polen.

Acest interval dat de BMW este ceva generic si foarte relativ in functie de mediul in care folosesti masina. Unu care locuieste in Dubai o sa schimbe filtru de aer/polen mai des de cat ala din Europa, (te las pe tine sa ne zici din ce motive)

PS , cand ai schimbat ultima data filtru hydraulic de la caseta de directie ?

 

 

 

 

Nu stiu daca esti ironic sau nu ... Nu am simtit nici o diferenta la cum merge sau trage motorul , la fel pot sa zic si cand am facut schimbu la filtru de aer.

 

Eu doar am vrut sa arat ce am gasit in filtru si ca motorina nu este asa curata cum am stiut eu sau altii , fiecare face cum crede. ( la cum am vazut filtru ca este construit nu o sa treaca nimica prin el si dupa 3-4 ani , doar ca o sa se chinuie pompele sa traga si sa impinga prin el motorina.

 

 

 

Ai dreptate , dar trebuie sa completez ... o data la 2 ani sau cand atingi un anumit numar de km , nu mai stiu exact , 50.000km parca... acel material filtrant se degradeaza si cand sta prea mult , nu numai cand trece motorina prin el.

 

 

Nu am vrut sa te jignesc, nu am vrut sa te enervez, insa orice ar spune producatorul, nu cred ca schimbi uleiul la 30.000 km/1 an? Daca ar insemna sa asculti de ce spune producatorul ai face exact cum spune si anume filtrul de polen (2 buc) la 1 an/filtru de aer si uleiul la 30.000 km/1an.

Daca uleiul il schimbi mai devreme ca sa ai mai multa grija de motor nu inteleg de ce filtrul de motorina il schimbi la 2 ani sau l-ai schimbat la 2 ani.Nu cred ca daca schimbi filtrul de motorina si de 3 ori pe an esti mai interesant, nu e asta motiv de mandrie pana la urma deoarece nu e vreo suma in primul rand, alfel nu vad cum ai putea fi interesant ca schimbi filtrul de motorina mai des decat spune producatorul.

 

Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun ca sa nu mai facem off topic.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.