Jump to content

problema motor ursulet 320i


Recommended Posts

am cumparat masina mai demult cu debitmetrul umblat in el, am schimbat cu unul sigilat si de atunci treptat am inceput sa am un zgomot la accelerari bruste fara sa dau treapta inferioara, zgomot metalic asemanator cu tacanitul avasului la dacia 1310, am reglat avansul cu stroboscopul dar zgomotul persista, si zgomotul apare doar dupa ce motorul e cald...de la ce poate sa fie acest zgomot?

 

a doua intrebare ar fii? la M20b20 am tacheti hidraulici sau normali? se pot regla?

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu se pot regla la tipu asta de motor ciar si cei hidraulici se pot (regla) , am pus in paranteza pt k nu e chiar reglaj se inlocuiesc niste pastile ce se afla in capul supapelor sub niste capacele .nu stiu exact din ce material sunt dar se uzeaza si apare bataia . in fine la tine e alta treaba pt k nu sunt hidraulici
Link to comment
Share on other sites

bine... zgomotul ar mai putea fi de la cuzineti dar ala nu prea e ''tacanit'' e o bataie mai serioasa asta depinde si de grdul lor de uzura

TREBUIE SA ASCULTI MOTORUL PE LOC CU CAPOTA RIDICATA NU IN MERS PENTRU CA ATUNCI ITI DAI SEAMA SIGUR DACA PROBLEMA E LA MOTOR ... DACA AI AUZIT TACANITUL DOAR IN MERS ATUNCI TREBUIE SA IEI IN CALCUL SI SISTEMUL DE TRANSMISIE CUTIE VITEZE+DIFERENTIAL CU TOATE CA SUNT SANSE MAI MICI. DACA IMI MAI DAI DETALII POATE TE AJUT SA REZOLVI PROBLEMA . RESPEECTE

Link to comment
Share on other sites

cu motorul pe loc, nu tacane deloc, doar in sarcina...cand sa zicem merg intro coloana cu viteza constanta si vreau so calc...de dus se duce dar tacane,sau cand urc in panta e si mai tare zgomotul...unii mi-au zis ca tacane pompita din avansul vacuumatic, sa reglez din nou avansul dar in sens invers de cum e acuma(e reglat cu stroboscopul pe 0)...sau sa pun benzina cu cifra octanica mare nu de '95...si face asa numai dupa ce e cald motorul...Poate imi functioneaza prost sistemu de avans vacuumatic...Ce se poate duce la el? Si la transmisie ce ar putea fii? Zgomotul nu e suierat, sa zic ca imi scapa aer pe undeva prin evacuare, nici huruit de transmisie, se aude clar ca din zona motorului si este identic cu sunetul de avans de dacie, dar e ciudat ca face numa dupa ce se incalzeste motorul...Adevarul e ca acum cu reglajul asta de avans trage bine dar si consuma mai mult... inainte sa reglez avansul tacanea si nu tragea bine, acuma trage dar tot tacane...ar putea fii zgomot de distributie? ca are deja aproape 70mii km, urmeaza so schimb zilele urmatoare....

Si inca ceva daca merg mult in coloane cu opriri porniri din metru in metru si e si cald afara de la un moment dat cand ii dau sa se miste se simte un tremurat(CRED CA II DAU FOC) Sau ii dau o forja pana zboara pistoanele din el,uneori ma deranjeaza tare zgomotul ala

Am sa incerc sa pun vechiul debitmetru inapoi sa vad daca persista zgomotul, asa voi stii daca e din reglaje sau so fii bulit ceva in motor intretimp.

Edited by adrian_pintea
Link to comment
Share on other sites

:twoup: sa stii ca mi-ai dat de gandit. in mod normal daca problema e la motor ar trebui sa se auda si cand nu e in sarcina macar ceva cand o turezi cu mana de la tija aia pe care e prins cablul de acceleratie. DAR nefiind io expert se poate sa nu fi intalnit asa ceva . DECI lasa deoparte treaba cu focul :twoup: si cu debitmetrul ala in care s-a umblat si verifica pe rand jocul la tacheti , desfaci capacu ala mare cu BMW apoi invarti arborele cu o cheie de 19 parca si verifica pe rand tachetii daca nu au cursa moarta ... daca ai avea un set de lere ar fi si mai bine dar nu stiu exact masura ca eu i-am reglat fara lere doar cu o feliuta de tabla subtire. pe urma faci un semn unde e acum reglat avansul la 0 si incearca si de la avans ;si mai sus si mai jos dar fara exagerari ; daca nu rezolvi nici asa pui avansul inapoi la semn, dai jos baia de ulei si verifici cuzinetii de biela daca nu cumva au joc. ACUM CRED CA DEJA TI-AM DAT PREA MULT DE LUCRU . BINE TOATE ASTEA DACA AI UNDE SI CU CE... PS la mine doar un cuzinet era dereglat si tacanea de ma scotea din minti.
Link to comment
Share on other sites

:twoup: sa stii ca mi-ai dat de gandit. in mod normal daca problema e la motor ar trebui sa se auda si cand nu e in sarcina macar ceva cand o turezi cu mana de la tija aia pe care e prins cablul de acceleratie. DAR nefiind io expert se poate sa nu fi intalnit asa ceva . DECI lasa deoparte treaba cu focul :twoup: si cu debitmetrul ala in care s-a umblat si verifica pe rand jocul la tacheti , desfaci capacu ala mare cu BMW apoi invarti arborele cu o cheie de 19 parca si verifica pe rand tachetii daca nu au cursa moarta ... daca ai avea un set de lere ar fi si mai bine dar nu stiu exact masura ca eu i-am reglat fara lere doar cu o feliuta de tabla subtire. pe urma faci un semn unde e acum reglat avansul la 0 si incearca si de la avans ;si mai sus si mai jos dar fara exagerari ; daca nu rezolvi nici asa pui avansul inapoi la semn, dai jos baia de ulei si verifici cuzinetii de biela daca nu cumva au joc. ACUM CRED CA DEJA TI-AM DAT PREA MULT DE LUCRU . BINE TOATE ASTEA DACA AI UNDE SI CU CE... PS la mine doar un cuzinet era dereglat si tacanea de ma scotea din minti.

 

bataie de cuzineti nu cred ca este...cum ai zis si tu sa verifice jocul tachetilor e bun spus...dar spunei si ordinea de aprindere ca altfel nu se pot regla tachetii aia....asta am avut eu de adaugat.....deshi cred ca daca s-ar auzi tachetii s-ar auzi si la relanti cand au joc mare....am patit la un golf tot asha...numai in sarcina se auzea tacanitul...cand ii luam din avans nu se mai auzea dar nici nu mergea bine....daca ii mai dadeam avans mergea bine dar tacanea....pana la urma m-am apucat sa reglez tot de la a la z si am eliminat tacaneala...

Link to comment
Share on other sites

Era de la avans problema, s-a rezolvat am tot invartit de delcou in stanga si dreapta si tot mers in proba pana am gasit o pozitie in care trage si nu tacane...M-am chinuit un pic, nu stiu de ce, dar foarte greu se invartea delcoul si nu puteam sa-l invart fin...O sa-mi fac si un reglaj de tacheti cand schimb distributia saptamana viitoare, si la cuzineti o sa ma uit cand schimb uleiul... Edited by adrian_pintea
Link to comment
Share on other sites

ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema. doar vointa sa fie; in general motoarele BMW au o mecanica relativ simpla ...DAR EFICIENTA.

P.S. dupa ce mi-am luat ursul m-am imbolnavit de mecanica, nu stiam nici ce e ala piston :twoup: ,dar au inceput problemele si voiam la fiecare problema sa stiu "de ce" si sa vad eu cum se rezolva ...data urmatoare o rezolvam singur. ei uite asa am invatat. si mi se pare aiurea ca acum dau sfaturi dar sper ca ti-au folosit. te salut!! numai bine!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.