Jump to content

se opreste motorul in trafic


Recommended Posts

buna,

acu 1 saptamana am adus un 318ti compact.

am mesc impecabil 2000km cu el pana am ajuns in tara. din a doua zi a inceput sa faca urat: are zvacniri, trage mai greu, cateodata se tureaza singura pana la 4mii ture pe 1-2 secunde si pe deasupra se opreste motorul in trafic - se aude un piuit, se aprind becurile rosii pe bord si daca scot masina din viteza si ridic piciorul de pe ambreaj franeaza de la sine, ma rog, problema e ca se opreste motorul. mi s-a spus ca poate fi de la benzina.. dar chiar asa - face nishte zvacniri si trepidatii dupa care se opreste; si e nevoie de 3-4 incercari ca sa-l pornesc din nou. :twoup: mi-e si frica sa ies cu ea pe strada.

nu ma pricep deloc la masini, poate imi dati un sfat care ar putea fi problema

:twoup:

multumesc

Link to comment
Share on other sites

buna,

acu 1 saptamana am adus un 318ti compact.

am mesc impecabil 2000km cu el pana am ajuns in tara. din a doua zi a inceput sa faca urat: are zvacniri, trage mai greu, cateodata se tureaza singura pana la 4mii ture pe 1-2 secunde si pe deasupra se opreste motorul in trafic - se aude un piuit, se aprind becurile rosii pe bord si daca scot masina din viteza si ridic piciorul de pe ambreaj franeaza de la sine, ma rog, problema e ca se opreste motorul. mi s-a spus ca poate fi de la benzina.. dar chiar asa - face nishte zvacniri si trepidatii dupa care se opreste; si e nevoie de 3-4 incercari ca sa-l pornesc din nou. :twoup: mi-e si frica sa ies cu ea pe strada.

nu ma pricep deloc la masini, poate imi dati un sfat care ar putea fi problema

:twoup:

multumesc

 

trebuie sa ajungi cu ea la un service

cauze pot fi multiple,pune-o pe tester

 

schimba-i toate filtrele,inclusiv cel de benzina

Link to comment
Share on other sites

Ma rog...

 

Nu oricine stie sa foloseasca cum trebuie un tester si sa interpreteze codurile de eroare.

In plus, conteaza foarte mult ce tester foloseste.

Un tester gen Carsoft care da cateodata erori nu este prea util.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ma rog...

 

Nu oricine stie sa foloseasca cum trebuie un tester si sa interpreteze codurile de eroare.

In plus, conteaza foarte mult ce tester foloseste.

Un tester gen Carsoft care da cateodata erori nu este prea util.

 

Nu stiu, nu mai zic nimic...

 

On topic : Cred ca problema este de la alimentare, verifica filtrul de bezina, incearca alta benzina.

 

Bafta in rezolvarea problemei ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu am observat ca multi dintre cei care merg la baiatu' cu tester fac apoi topic pentru ca baiatul nu stie sa interpreteze codurile de eroare, deci nu stiu cat l-ar ajuta sa mearga la el.

 

Pretul pentru testare mi se pare modic, nu te poti astepta ca la banii aia sa dea raspunsuri exacte de fiecare data.Se duc altii la reprezentante BMW si platesc triplu sau mai mult, uneori nici acolo nu se interpreteaza corect codurile.Cel putin asa reiese din anumite topicuri de pe acest forum.

 

ps

Avand in vedere ca faci frecvent reclama unui alt service/mecanic(vesnicul "ai pm"), este destul de urata interventia ta de a il denigra pe "baiatu cu testerul".

Daca era parerea cuiva care a fost acolo la testare si nu a fost multumit, era de inteles, asa insa...

Dupa cum am mai spus si in alt topic, tine de educatie si de bun simt. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi

am gasit pana la urma un tester care sa se priceapa si mi-a gasit problema la senzorii axa came; trebuie schimbati ambii. inca nu am gasit sa cumpar senzorii [poate imi spuneti vreun magazin prin bucuresti]

masina merge bine in starea in care este doar cand e soare afara, cum da un pic de ploaie incep problemele :twoup:

multumesc inca o data

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

la reprezentanta te costa 351ron un senzor!

Si eu i-am schimbat pe ambii, nu se merita sa iti iei din magazin la 150ron ca nu sunt piese de mecanica!

sfatul meu e sa cuperi tot ce tine de electonica si motor originali de la reprezentanta, senzorul de axa cu came de evacuare se schimba in 5 min cu un imbus de 5 iar cel de la admisie ceva mai greu ca tre sa scoti filtrul de aer si inca ceva!

Bafta!

 

slaut,

tipul care a pus testerul pe masina era de la un service [un prieten al unui prieten cu o cunostinta de'a mea :twoup: ] si mia aratat unde se afla senzorii -undeva in fatza la motor si cica pot sa-i schimb si singur fara sa fie nevoie de alte manevre. acum ramane de vazut, oricum nu ma bag eu, dar ziceam sa am senzorii cumparati inainte de a ma duce la mecanic pentru schimbare.

baiatul in cauza mi-a zis ca e 200ron un senzor si cica pot sa-i iau de oriunde gasesc, magazin bineinteles; dar se pare ca e nevoie de mai multa atentie :twoup:

multumesc

Link to comment
Share on other sites

la reprezentanta te costa 351ron un senzor!

Si eu i-am schimbat pe ambii, nu se merita sa iti iei din magazin la 150ron ca nu sunt piese de mecanica!

sfatul meu e sa cuperi tot ce tine de electonica si motor originali de la reprezentanta, senzorul de axa cu came de evacuare se schimba in 5 min cu un imbus de 5 iar cel de la admisie ceva mai greu ca tre sa scoti filtrul de aer si inca ceva!

Bafta!

Nelamurire : am schimbat senzor ax cu came zilele astea.Succes total , masina merge mult mai bine de cand pus altu` nou (dupa ce iesise la tester cu eroare cel vechi).Intrebarea si nelamurirea mea consta in faptu` ca nu stiu daca trebuie sau nu resetat computeru` de bord dupa schimbu` senzorului.Are cineva idee ?

Link to comment
Share on other sites

De o saptamana incerc sa fac rost de senzori dar am o problema cu cei de la Augsburd. Am vorbit de 3 ori cu 3 insi diferiti de la ei si fiecare are idei diferite in ceea ce priveste senzorii de care le-am zis sa-mi aduca.

Tipul de la service mi-a zis ca trebuie schimbati cei 2 senzori axe came. Aia de la magazin sustin ca am doar un singur senzor pentru cele 2 axe, dar ca sa stau eu linishtit, imi propun sa iau si senzorul de la arborele cotit, ca sa-mi fac "damblaua" si sa schimb 2 doua piese [daca tot a zis ala de la service ca sunt 2 senzori de schimbat].

Poate stie cineva unde este neintelegerea, caci sunt deja in ceata :twoup:

 

Repet ca e 318ti, motor 1995 cm, 143 cp

 

Multumesc :twoup:

Link to comment
Share on other sites

la reprezentanta te costa 351ron un senzor!

Si eu i-am schimbat pe ambii, nu se merita sa iti iei din magazin la 150ron ca nu sunt piese de mecanica!

sfatul meu e sa cuperi tot ce tine de electonica si motor originali de la reprezentanta, senzorul de axa cu came de evacuare se schimba in 5 min cu un imbus de 5 iar cel de la admisie ceva mai greu ca tre sa scoti filtrul de aer si inca ceva!

Bafta!

Nelamurire : am schimbat senzor ax cu came zilele astea.Succes total , masina merge mult mai bine de cand pus altu` nou (dupa ce iesise la tester cu eroare cel vechi).Intrebarea si nelamurirea mea consta in faptu` ca nu stiu daca trebuie sau nu resetat computeru` de bord dupa schimbu` senzorului.Are cineva idee ?

Pai unde ai schimbat senzorul? intr-un service? au pus testerul inainte sa il schimbe? au pus din nou testerul dupa ce l-au schimbat? sau l-ai schimbat si gata? de unde ai luat senzorul?

De la magazin dupa seria dupa codu` de la masina , fabricant etc.Pe el scria made in germany deci banuiesc ca e OEM.L-am schimbat eu dupa ce am fost cu ea la tester(cu imbusu` de rigoare , ceea ce nu mi s-a parut o problema de service).Sa o mai duc o data ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut,

am reusit intr-un final sa schimb senzorii axe came dupa care am pus testerul pe masina si am sters erorile. din momentul asta masina face la fel - adica se opreste motorul, iar testerul nu inregistreaza nici o eroare. a fost curatata si pompa de benzina fara nici un succes. am verificat si bateria, care merge bine. azi o sa fie a 4-a zi consecutiva in care o duc la tester. nu mai stiu ce sa-i fac si unde s-o duc. cred nu-i place de mine :twoup:

poate imi dati vreo idee ce sa-i mai verific

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

senzor vibrochen,schimba-l si pe ala,si update de soft eventual,in mod normal ar trebui sa apara la tester si senzorul de vibrochen da cine stie.A mai avut un prieten cu o berlina aceasi problema si senzorul de la vibrochen(sau volanta nu mai stiu) e undeva in spatele motorului spre cutie

 

edit:uite ce zice:Am remorcat masina pana la Bavaria si dupa ce a stat a acolo 5 zile sa vada oamenii de ce nu mai porneste, au schimbat senzorul de la vibrochen si a reinviat masina...desi cel mai ciudat lucru este ca pe tester nu arata niciun defect la acel senzor si nici pe bord nu s-a aprins vreodata check-ul.se pare ca nu apare la tester senzorul asa

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

am un service pe baicului; am ajuns acolo prin "recomandare". pana sa schimb senzorii, imi apareau erori de fiecare daca cand punea testeru pe ea. iar cu senzorii noi nu mai apare nimic, dar masina face la fel. tipul zice ca motorul merge perfect dupa cum ii arata calculatorul.. asa ca :twoup:

 

: )

Link to comment
Share on other sites

salut,

am reusit intr-un final sa schimb senzorii axe came dupa care am pus testerul pe masina si am sters erorile. din momentul asta masina face la fel - adica se opreste motorul, iar testerul nu inregistreaza nici o eroare. a fost curatata si pompa de benzina fara nici un succes. am verificat si bateria, care merge bine. azi o sa fie a 4-a zi consecutiva in care o duc la tester. nu mai stiu ce sa-i fac si unde s-o duc. cred nu-i place de mine :twoup:

poate imi dati vreo idee ce sa-i mai verific

 

multumesc

deci dupa ce schimbi sensoru` de la axa cu came , trebuie pus testeru` sa stearga erorile , sau ma poate lamurii cineva si pe mine ?

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la tester din nou - s-a stricat unul din senzorii axe came pe care i-am schimbat saptamana trecuta. poate face vreun scurt'circuit pe la cablurile electrice.. nu gasesc nici un specialist care sa stie ce are masina, umbla toti cu presupuneri.

poate imi dati vreo idee ce sa le zic sa mai verifice..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am fost azi la tester din nou - s-a stricat unul din senzorii axe came pe care i-am schimbat saptamana trecuta. poate face vreun scurt'circuit pe la cablurile electrice.. nu gasesc nici un specialist care sa stie ce are masina, umbla toti cu presupuneri.

poate imi dati vreo idee ce sa le zic sa mai verifice..

Problema asta cu opritul motorului in mers o aveam si eu.(am un 318D 2002)Am fost la un mecanic care mi-a curatat ceva pe la contact si acum merge struna ;d

Link to comment
Share on other sites

brother eu am tot compact ... am avut aceasi problema ...insa la mine s a rezolvat dupa schimbul senzorilor ... sunt 2 senzori, cam shaft si cram shaft ..stiu ca nu am scris corect dar asa se pronunta ...

 

legat de turatii, se decalibreaza nu stiu ce clapeta, trebuie resetatat ... mergi la DORMAG si fa tester, dar numai cu DORU ! sa nu lasi pe altcineva sa faca, roaga sa fie acolo Doru.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.