Jump to content

Zgomot de fond


Recommended Posts

Bun, se ia un e39, se monteaza head unit Pioneer, bunicel, cabluri RCA Dietz (bunicele), cabluri de sunet bune, difuzoare noi, bune, DLS si SPL, doua amplificatoare, unul pentru difuzoare, pe 4 canale, si unul pentru subwooferul (kicker) din portbagaj. Plus un condensator.

 

Se fac legaturile foarte bine, si, dupa, ...surpriza:

 

- daca se porneste motorul si casetofonul are fata aia detasabila scoasa, in difuzoare se aude un bazait ca de viespi, enervant, deranjant si foarte...pregnant. Daca se monteaza fata aia, scade spre insesizabil, insa tot mai e acolo. Daca se da drumul la muzica, trebuie dat volumul cat mai tare, bazaitul e "acolo" si-si face enervanta datorie.

 

- daca se inchide motorul, si casetofonul e inchis, cu sau fara fata, se aude PANA SI USA CAND O DESCHID sa ma dau jos, bazaind in difuzoare.

 

- daca, de exemplu, motorul e pornit, si casetofonul nu are fata montata, tiuitul este...foarte trident, si-si schimba tonalitatile dupa acceleratie. Nu mai spun in ce hal face cand pornesc motorul....

 

Extraordinar de enervant este ca, prima oara cand i-am facut proba Pioneerului, NU BAZAIA absolut deloc. Nu pot sa accept ( :twoup: ) explicatii de genul "asa-i la BMW, asa fac RCA-urile, ca s-au ...incarcat?! ca ai motor diesel". Legaturile cablurilor sunt absolut identice.

 

Am doua cabluri RCA, unul pe 4 ... canale, si unul pe doua, pentru statia subului. Pioneerul are 2 iesiri RCA, una o folosesc pentru difuzoare (statia imi permite sa le amplific pe toate 4, nu mai am fader), cealalta pentru subwoofer si amplificatorul lui.

 

 

Am tot schimbat pozitia cablurilor, am tras de ele, etc...

 

SFATUUUURI???? Multumesc anticipat. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

In niste instructiuni de montaj de la un amplif, citisem ca e bine sa tragi alimentarea la amplif pe o parte a masinii si rca-urile pe cealalta parte, ca sa nu fie nimic electric pe langa rca-uri ca altfel bruiaza.
Link to comment
Share on other sites

- daca se porneste motorul si casetofonul are fata aia detasabila scoasa, in difuzoare se aude un bazait ca de viespi, enervant, deranjant si foarte...pregnant. Daca se monteaza fata aia, scade spre insesizabil, insa tot mai e acolo. Daca se da drumul la muzica, trebuie dat volumul cat mai tare, bazaitul e "acolo" si-si face enervanta datorie.

- daca se inchide motorul, si casetofonul e inchis, cu sau fara fata, se aude PANA SI USA CAND O DESCHID sa ma dau jos, bazaind in difuzoare.

- daca, de exemplu, motorul e pornit, si casetofonul nu are fata montata, tiuitul este...foarte trident, si-si schimba tonalitatile dupa acceleratie. Nu mai spun in ce hal face cand pornesc motorul....

 

Toate astea se intampla cu contactul in pozitia 1, nu?

Daca scoti cheia din contact se mai aude?

 

Daca nu atunci sigur este pe partea de alimentare, ori alimentarea amplificatoarelor, ori e la remote.

Link to comment
Share on other sites

Bavaria: cum sa aflu? Bazaitul se aude in difuzoare, insa, din cate stiu, chiar daca ar fi de vina amplificatorul sau RCA-ul subwooferului, ala e mai putin "sensibil", si nu s-ar auzi asa, ca in difuzoare (banuiesc ca din cauza ca tiuitul ala are o frecventa destul de rtidicata)

 

Calin: perfect adevarat, totul "incepe" de la pozitia 1. Daca scot cheia din contact (motor oprit), fata detasabila scoasa, se mai aude in difuzoare bazaitul in cauza exact cat dureaza chestiile alea din bord (de la clima) sa se opreasca.

Alimentarea: e mai mult decat OK, cabluri din cele bune, ( nu mai stiu exact, minim 30) siguranta de 140.

 

INSA: cu remote...m-ai prins. Practic am un fel de legatura pe care o fac si desfac de pe o borna a condensatorului... La partea cu remote m-am cam blocat, nu stiu la e39 de unde sa iau semnalul, undeva din zona portbagajului...

 

Orice sfat ar fi binevenit, am pe cine "sa chinui", montarea sistemului am facut-o cu un amic, eu "invatand" pe parcurs, pentru mine ca o relaxare, pentru el ca o...munca.

Link to comment
Share on other sites

INSA: cu remote...m-ai prins. Practic am un fel de legatura pe care o fac si desfac de pe o borna a condensatorului... La partea cu remote m-am cam blocat, nu stiu la e39 de unde sa iau semnalul, undeva din zona portbagajului...

 

Depinde ce configuratie ai pe masina.In principiu modulul radio este in portbagaj partea dreapta, acolo gasesti si firul de remote.

M-am gandit ca poate un amplificator provoaca toate problemele.Daca este posibil incearca sa le deconectezi pe rand, sa fie conectat un singur amplificator de fiecare data cand faci proba.

Link to comment
Share on other sites

INSA: cu remote...m-ai prins. Practic am un fel de legatura pe care o fac si desfac de pe o borna a condensatorului... La partea cu remote m-am cam blocat, nu stiu la e39 de unde sa iau semnalul, undeva din zona portbagajului...

 

Depinde ce configuratie ai pe masina.In principiu modulul radio este in portbagaj partea dreapta, acolo gasesti si firul de remote.

M-am gandit ca poate un amplificator provoaca toate problemele.Daca este posibil incearca sa le deconectezi pe rand, sa fie conectat un singur amplificator de fiecare data cand faci proba.

 

cred ca totusi modulul radio se afla in stanga in portbagaj. Firul + pt. remote il gasesti usor, cu o lampa de proba .

La mine era firul mov si la un prieten i-am montat un amplif si firul de remote avea tot aceeasi culoare.

Asta-i firul

post-8540-1216620265_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai n-am modul radio. Ala era (sau ceva similar lui) in casetofonul business, la care am renuntat. Acolo mai am doar magazia de CD-uri, pe care acum n-o mai folosesc.

 

Atunci ia + de remote de la Hu pe care l-ai montat. Are + pt. antena electrica, poti sa-l folosesti pe ala. De regula firul albastru de la mufa.

Link to comment
Share on other sites

Calin, asta ar insemna sa desfac iarasi toata masina, asta pentru ca atunci cand am tras cablurile initial, am fost suficient de "inteligent" sa uit de asta... Citisem pe undeva ca se poate lua remote de la modulul de antena, parca am mai intrebat pe undeva, pe forum, nu stiam pe care din stalpii din spate este. Tu stii ceva?

 

Daca trebuie sa iau de la casetofon, m-am ars. Cred ca ma las pagubas.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Am si eu un e39 din 2001 cu statie montata si am aceeasi problema, adica un bazait in difuzoare cand e motorul pornit. Am incercat sa conectez statia si prin filtre HI-Lo (RCA) si prin intrarile de putere (direct din iesirile de boxe ale masini) zgomotul e acelas. Cum ati rezolvat problema? HELP
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.