Jump to content

Probleme Motor


bynf

Recommended Posts

Salut baieti, am oproblema care ma framanta si cer ajutorul vosrtu, daca puteti sa ma ajutat cumva.Eu am un BMW 318i E36 din 93, recent achizitionat,si de cand au scazut cata temeraturile am sesizat o problema dimineatza la motorul rece, dupa ce pornesc plec cu masina si imi face ceva figuri de genul unei masini infundate (nu stiu exact cum sa va explic sa ma intelegeti ).Se scutura ca si cum nu ar as ramane fara benzna (benzina am, daci nu asta e problema).Asta face doar cand ii rece, dupa 5 minute, aproximativ, dupa ce se incalzeste motorul nu mai face figurile astea.Alta problema care am sesizat-o, la 2000 de ture constant face cam tot la fel dar nu asa de tare ca si dimineata cand e rece motorul.Eu sunt dn Resita si aici nu prea sunt testere asa ca lumea, deci daca ar fi sa ma duc nu stiui daca ar depista ceva si cred ca as da banii degeaba.Problemele astea pot fi cauzate din cauza bobinei de inductie sau a bujiilor?Eu cam asa imi explic, pot sa ma insel, de aceea va intreb pe voi, poate ati mai patit careva si stiti care e problema, dn cate am citit pe forum nu am gasit prea multe, doar la cineva care avea o problema asemanatoare dar la un E46d, si a spus ca devina era o bujie, desi nu prea imi explic cum ca la diesel bujiile sunt incandescente, nu vad cu ar putea cauza innecurile astea?Sau poate de la filtru de benzina?

Va multumesc anticipat pentru ajutor si pareri.

Link to comment
Share on other sites

-tind sa cred ca de la debitmetru iti face asa-dimineata cand sa pleci cu masina,scoatei mufa si vezi cum se comporta motorul.

Dar daca ii scot mufa de la debitmetru, nu este afectat motorul ?Am mai vazut discutii si cam multi se temeau sa scoata mufa.

Care este defapt rolul debitmetrului ? Regleaza amestecul de aer cu benzina ?

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

-tind sa cred ca de la debitmetru iti face asa-dimineata cand sa pleci cu masina,scoatei mufa si vezi cum se comporta motorul.

Dar daca ii scot mufa de la debitmetru, nu este afectat motorul ?Am mai vazut discutii si cam multi se temeau sa scoata mufa.

Care este defapt rolul debitmetrului ? Regleaza amestecul de aer cu benzina ?

Mersi.

 

pe baza cantitatii de aer care trece pe la debitmetru se regleaza cantitatea de combustibil

 

dar nu e singurul senzor care contribuie la reglare mai e si sonda lambda din galeria de evacuare care insa masoara cantitatea de oxigen rezultata in urma arderii

 

pe baza masuratorilor furnizate, ECU motor face ajustari

 

nu strici nimica daca scoti mufa de la debitmetru

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.