Jump to content

Probleme E38 TDS


capitanu

Recommended Posts

Am o problema cu un E38 adus din Germania, motor 2500 tds.

Masina a stat multisor, am adus o in Ro in mare graba, iar in Bucuresti am observat ca mi a scos mai tot uleiul din baie afara prin vasul de expansiune.

Pot sa fie si alte cauze inafara de o garnitura de _chiulasa_ arsa sau _chiulasa_ ovalizata(mai putin probabil deoarece acul la apa nu a trecut niciodata de 90 de grade).

Cineva imi zicea ceva de un racitor de ulei...

Link to comment
Share on other sites

Frate-miu (ady325, a lui este masina) are dreptate.Am mers cu masina si eu zic ca nu e nevoie de mai multa putere.

Parerea mea este ca daca vrei o masina cu veleitati sportive te axezi pe un urs sau pe o pisica, motor 2.5 neaparat.

Daca vrei consum decent si confort iti iei seria 7 sau seria 5 diesel.

Oricum motorul nu il schimb, iar daca aveti idei ce ma pot ajuta sunt mai mult decat interesat sa le aud.

Link to comment
Share on other sites

Fratilor... e limuzina nu e sport.

 

Nici un 730d nu este sport insa trage mult mai bine. :twoup:

 

Parerea mea este ca daca vrei o masina cu veleitati sportive te axezi pe un urs sau pe o pisica, motor 2.5 neaparat.

 

Ai mers vreodata cu un E38 750il?

Iti garantez ca te impresioneaza mult mai mult decat un E30 325i sau un E36 325i.

 

Oricum motorul nu il schimb, iar daca aveti idei ce ma pot ajuta sunt mai mult decat interesat sa le aud.

 

Esti din Bucuresti?

Link to comment
Share on other sites

Sunt din Suceava dar locuiesc in Bucuresti.Sunt convins ca un motor de 3000 ar fi mult mai potrivit pe aceasta masina dar pe mine ma multumeste asa cum e ea.

Nu va contrazic dar topicul l am pornit cu scopul de a afla date suplimentare despre motorul 2500 tds, si nu de a discuta care motor se preteaza mai bine pe aceasta masina.

Ciupanezu, nu stiu cum merge un 750 dar nu cred ca o sa ma impresioneze asa puternic, mi am luat de curand un ursulet mtor de 2500 benzina, cu ax cu came sport, suspensie sport, serpisori si evac Borla, autoblocant scurt si resoftat de Rabane (masina a fost a lui), si masina sunt convins ca face orice seria 7 la liniuta asa ca imi mentin parerea, daca vrei sport iti iei masina mica.

Scuze Dan daca te am suparat.

Edited by capitanu
Link to comment
Share on other sites

Stiu despre ce urs zici, si e grava masina... Se cam pipi/caca pe un 750 Ciupane... Insa ce e impresionant la un 750 este faptul ca un apartament pe roti se poate misca cu un talent neinchipuit si contreaza si dovedeste relativ usor masini cu pretentii sportive si cu impresii mari. Cred ca mai mult la asta se referea Ciupanu'

a ? :twoup: Ce e asa mare scoala un mot de 2,5 pe un e30 ? Un tractoras(330d) ii da 3 tiruri....

Link to comment
Share on other sites

Ms WLF pt comentariul on-topic, intradevar am deschis topicul pt problemele la tds.

Ursul pe care il am acum nu stiu in cat face 100 (o sa incerc si va spun), si eu stiam ca are ceva pe la 220-240 cai tops.Diful e de 3,64.

Oricum nu cred ca are cum sa ma impresioneze un seria 7 la capitolul demaraj.

Link to comment
Share on other sites

Da asa este, masina a venit din Germania intr un foc, la intrare in tara sa oprit, a verificat uleiul, apa, si totul era ok.Cand a ajuns in Bucuresti am deschis capota din prostie si am descoperit ulei aruncat pe la capacul de la vasul de expansiune.Apa nu sa ridicat deoarece (banuiesc eu) fisura e foarte mica, uleiul nu este contaminat cu apa.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e fisurata garnitura de _chiulasa_ undeva,daca trece in lichidul de racire uleiul trebuie sa merga si invers lichid in ulei,daca e asa sa nu mai umbli cu masina pt ca uleiul i-si pierde proprietatile de ungere odata contaminat cu apa si poti sa-ti gripezi motorul.Daca se scurge pe la racirea de ulei nu ajunge in vasul de expansiune,ar trebui sa pornesti motorul si sa vezi unde anume se scurge uleiul.Verifica si compresia pe pistoane ca asa cum zic si altii si eu is de parere ca 2500 pe tancul asta al tau e cam putin si daca ai si multi km inseamna ca a fost birjelit motorul la greu.2500 e putin pt motor nu pt tine in sensul ca acel motor e prea solicitat pt o asemenea caroserie.Nu trebuie neaparat sa-ti fiarba apa daca e dus-a garnitura de _chiulasa_,asta mi-a zis un mecanic...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Da am rezolvat, era garnitura de _chiulasa_ piscata putin, dar acum se incalzeste motorul si cateodata se opreste dein mers si nu mai porneste pana nu se raceste ;Banuiesc ca e infundat pe undeva circuitul de racire.

 

 

Asta suna mai degraba a cap hidraulic dus daca am inteles bine ce ai scris.

Link to comment
Share on other sites

Ti-au strans _chiulasa_ la loc ca la carte ? adica cu cheie dinamometrica si la valorile date de cartea service ? Motorul se opreste pt ca se incalzeste prea tare si ai o piesa care e protectia contra supraincalzire si aceea i-ti decupleaza....Incearca sa aierisesti instalatia de racire deschizandu-ti dopul de la vasul de expansiune cand e motorul la relanti,eu am patit asa mai demult cand am schimbat tot lichidul de racire si a ramas aer in instalatie.Dupa ce a iesit am completat lichidul la nivel si gata.....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.