Jump to content

normal sau nu


stranger

Recommended Posts

maine testez ambele masini si cea de 136 cp si cea de 150. hai sa zicem ca la a mea ar fi posibil ca e cam obosita de la drum da cea de 150 bag mana unde vreti ca nu gafaie daca iei de volan. nici la a mea n am vazut asta da sa zicem ca oboseala ar avea un cuvant de spus. ma conving eu maine.
Link to comment
Share on other sites

maine testez ambele masini si cea de 136 cp si cea de 150. hai sa zicem ca la a mea ar fi posibil ca e cam obosita de la drum da cea de 150 bag mana unde vreti ca nu gafaie daca iei de volan. nici la a mea n am vazut asta da sa zicem ca oboseala ar avea un cuvant de spus. ma conving eu maine.

 

asa e la 150 nu face miau ...la 105 facea

Link to comment
Share on other sites

maine testez ambele masini si cea de 136 cp si cea de 150. hai sa zicem ca la a mea ar fi posibil ca e cam obosita de la drum da cea de 150 bag mana unde vreti ca nu gafaie daca iei de volan. nici la a mea n am vazut asta da sa zicem ca oboseala ar avea un cuvant de spus. ma conving eu maine.

 

asa e la 150 nu face miau ...la 105 facea

a mea are 2000cmc 150cp, scade da nu rau, v-am intrebat ca a sta de 2 luni masina si ma gandeam ca s-o fi bulit ceva.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.