Jump to content

faruri E60


Recommended Posts

salutare tuturor!

 

am si eu nevoie sa stiu pentru schimbarea farurilor, ar trebui sa stiu si altceva inafara de a demonta cele trei suruburi cu cap torx? ar fi vreo chestie ce ar trebui sa stiu, de genul decuplarea curentului de la baterie? sau chestii de genul!

 

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Bun... acum am venit de la masina, am dat jos farul, are 4 suruburi de prindere, tip torx doua sus ce se vad si cele de jos in spatele farului care sunt mai greu de desfacut daca nu ai scule adecvate :twoup:

acuma nu am scos mufa de la far pentru ca mie teama sa nu ma trezesc cu ceva erori in bord pe urma, de acea am intrebat daca ar fi de facut ceva daca scot mufa de la far sau nu se intampla nimic?

Link to comment
Share on other sites

asa ma gandesc si eu, acuma pana vineri mai am timp sa ma interesez, pe vineri imi ajung farurile si o sa le schimb, intrebam deoarece sub far stau 2 cutiute una ar fi descarcatorul de tensiune sau cum ii zice,balastul!! si cealalta nu stiu ce este, astea 2 chestii trebuie sa le demontez si sa le pun pe farurile noi, ca vin fara, de aia mie frica de erori!
Link to comment
Share on other sites

vestea buna este ca farurile au ajuns in cluj, pe curierat intregi si nevatamate :twoup: , acuma ramane inca un drum de 1500 km pana sa ajunga la mine in italia, o sa revin cu amanunte si cu poze de la montat demontat si pe urma vedem daca merge sau nu :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Din moment ce totul e oprit...nu cred ca o sa ai erori de la far... e o treaba bolt-on. Nici nu trebuie sa fie scoasa bateria :twoup:

 

E imposibl sa ramane eroare.

Daca ar fi asa, atunci cand ti se arde un bec ar trebui sa mergi la tester pentru resetare. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

,,sos,, Le-am schimbat deoarece cele vechi ,unul avea o mica fisura in partea de jos si nu mai mergea spranceana din cauza ca ajunsese apa la ea, si celalalt este ok doar ca este putin matuit din cauza pietrelor dar o sai fac un tratament de polis si o sa fie ca nou si de rezerva(sper sa nu fie cazul) :twoup: ah si de vreo 2 saptamani nu mai functiona nici angeleys-ul in cel crapat. ala este bun pentru alte manevre :twoup:

 

,,ciupanezu,, am intrebat deoarece trebuie sa demontez balastul de la xenon si inca o chestie ce este langa balast care nu stiu ce rol are si de aia intrebam daca raman erori, am citit pe undeva ca ar fi calculator de lumini, ala pe unde mai este?

 

 

stiti cumva la farurile de pe LCI ....am vazut ca angeleys este mai puternic, este doar becul mai puternic sau tehnologie mai noua, merita sa schimb becurile de la angeleys cu leduri sau ce se gaseste in comert, arata bine? eu mam jucat cu lanterna cu leduri, am dat jos becul de la angeleys si am pus lanterna in locul becului, si asa cercurile aveau o lumina alba frumoasa si puternica !

Edited by sergiulean
Link to comment
Share on other sites

stiti cumva la farurile de pe LCI ....am vazut ca angeleys este mai puternic, este doar becul mai puternic sau tehnologie mai noua, merita sa schimb becurile de la angeleys cu leduri sau ce se gaseste in comert, arata bine? eu mam jucat cu lanterna cu leduri, am dat jos becul de la angeleys si am pus lanterna in locul becului, si asa cercurile aveau o lumina alba frumoasa si puternica !

 

Farurile de LCI sunt diferite.

 

Pentru angel eyes: http://forums.e60.net/index.php?showtopic=21916

Link to comment
Share on other sites

Farurile de LCI sunt diferite.

 

Pentru angel eyes: http://forums.e60.net/index.php?showtopic=21916

 

prefer oem , numi place alea ca sunt parca prea puternice de nu se mai intelege nimic in far, asa ca le prefer normale oem, sau cele V.2.0 cred ca era codul, acuma tre sa vad ce gasesc prin comert aici in italia.

 

 

farurile de LCI au bec halogen h7 la angel eyes. :twoup:

pai pun si io :twoup: ......

glumeam :D

 

da oare nu se topeste nimic acolo la fibra optica ca un bec h7 emana ceva caldura?

Link to comment
Share on other sites

farurile miau ajuns in italia in sfarsit dar bineinteles ca nu am eu norocul sa nu se intample nimica si in consecinta din cauza transportului neadegvat unul dintre faruri a patit o mica chestie dar care sa remediat fara prea multe probleme, era iesit unul din gidajele care regleaza lumina farului in stanga si dreapta.

Si bineinteles ca ghinionul continua, am dat jos farurile de pe masina ca sa le montez pe cele noi, dar surpriza! nu potriveste balastul de xenon, si soclul becului pe faza scurta, in rest toate sunt ok. Acuma astept sa vad daca gasesc de cumparat balasturile ca sa pot sa-mi montez si eu farurile.

atasez si ceva poze cu E60 fara faruri! :twoup:

 

si o poza cu mufa piesei caremi da batae de cap!

Edited by sergiulean
Link to comment
Share on other sites

Eu am vrut sa-mi schimb un far pe casco fiindca are o mica ciobitura de la o piatra cam cat capul de la chibrit.

Am fost la cei de la BMW si mi-au spus ca de schimbat nu e problema dar ca va trebui umblat si la soft si ca cica trebuie sa se puna masina pe tester...

 

In final am renuntat sa-l schimb acum pe casco. Mai astept sa se adune :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg ce ar trebui sa umble la soft, uite! eu am dat jos farurile de pe masina, am demontat si balastul si inca o chestie ce este langa balast sub far, si le-am montat la loc am pus farul sus si nu este nici o problema de genul sa nu functioneze corect merge brici tot, eventual ma gandesc ca trebuie pusa pe calculator masina , daca se schimba computerul de lumini dar nu este cazul sal schimbi si ala , ala nici macar nu vine odata cu farul nou se vinde separat

probabil aia de la bmw nu aveau niciun chef de lucru, de te-au descurajat asa, eu am patit o faza la fel cand m-am dus la bmw sa intreb in ce consta schimbarea unui far si am primit raspuns ceva de genul: ,,da stiti cat costa un far nou domnu???,, :twoup: si atunci i-am zis ca nu prea ma intereseaza pe mine, cat ii intereseaza pe firma de asigurari!!!

 

stai un pic asa ca io am vazut mai tarziu ca tu ai LCI, probabil la tine ii alta treaba !!!

Edited by sergiulean
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
nu stiu daca este chiar asa de usor, stiam ca trebuie sa fie spart, si ai nevoie de hartie de la politie si pe urma tre sa mergi la casco, ca sa iti deschida dosar de dauna si pe urma tre sa mergi la service pentru schimbat, eu unul asa stiu ca este procedura, daca stie careva altceva sa ma lamuriti si pe mine, de jante la fel doar in cazul in care sunt indoite sau rupte, si eu tre sa fac ceva ca miau ridicat masina pentru parcare neregulamentara si miau zgariat foarte tare jantele, eu le am asigurate separat pe casco, dar cred ca este la fel, tre sa fie indoite tare sau rupte, daca sunt doar zgariate nu cred ca iti accepta schimbare.
Link to comment
Share on other sites

La casco trebuie ca avaria sa se vada in poze. In rest depinde de asigurator.

 

Daca o janta este strambata si nu se mai poate folosi, se poate schimba pe casco.

 

Nu inteleg?! Ti-au ridicat masina si ti-au zgariat-o? Pai nu poti sa-i faci cumva sa plateasca pt asta? Chiar asa o zgarie si nu patesc nimic?

Link to comment
Share on other sites

La casco trebuie ca avaria sa se vada in poze. In rest depinde de asigurator.

 

Daca o janta este strambata si nu se mai poate folosi, se poate schimba pe casco.

 

Nu inteleg?! Ti-au ridicat masina si ti-au zgariat-o? Pai nu poti sa-i faci cumva sa plateasca pt asta? Chiar asa o zgarie si nu patesc nimic?

 

Mi-au ridicat masina aici in italia, pentru vreo 20 de amenzi neplatite, m-au vanata vreo saptamana pana sa-mi prinda masina, si o ridicato de roti si mi-a zgariat jantele , habar nu am cum au reusit, o trebuit sa le si platesc 150 de euro ca mio carat masina 3 km, plus alti 700 de euro, pentru ca imi era sechestrata masina de politie pentru amenzile neplatite. casco nu cuprinde din cate stiu daune cauzate de ridicare autoturismului sau ceva de genul.

Link to comment
Share on other sites

Zici cĂŁ aÂşa ai gĂŁsit-o la casco Âşi gata.

 

nu stiu in ce masura mi le schimba din moment ce nu schimba performantele de functionare ci au doar cateva sgarieturi,

nu stiu oricum tre sa ma interesez deoarece sunt alea de M6 care sunt gri si atunci iti dai seama ce urat se vad sgarieturile pe ele.

Link to comment
Share on other sites

Zici cĂŁ aÂşa ai gĂŁsit-o la casco Âşi gata.

 

nu stiu in ce masura mi le schimba din moment ce nu schimba performantele de functionare ci au doar cateva sgarieturi,

nu stiu oricum tre sa ma interesez deoarece sunt alea de M6 care sunt gri si atunci iti dai seama ce urat se vad sgarieturile pe ele.

 

scuzama daca am gresit tastele, dar daca te uiti pe tastatura z uste imediat sub s, si de obicei nu am obiceiu sa recitesc ce am scris, si cred ca nu se intapla des sa gresesc...

 

oricum daca se poate schimba jantele pentru zgarieturi o sa le schimb, am vazut un model de jante pe LCI tot pe gri si aratau mortale, trebuie sa caut sa vad cat costa, daca ma incadrez in suma asigurata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.