Jump to content

320d/automata e46 2003 nu trage liniar LAG intre 2900 si 3000


Recommended Posts

prima problema

1). de ceva timp 2 luni sa zicem cand ii dau in gura :P si este intr-o viteza superioara a 4-a sau a 5-a si ajunge pe la 3000 de ture, pentru o secunda sau doua nu se mai duce :twoup: , se dezaccelereaza pana la 2900 ture(pedala fiind blana) si apoi isi revine si merge normal in continuare :) .

2). mai nou acum 2 zile in timp ce mergem prin oras am simtit ca nu mai are vlaga :twoup: , se accelera FORTAT, o tinea ceva, ca si cum asi tracta o alta masina de 2 tone :D si s-a comportat asa pe o distanta de 1 km maxim apoi si-a revenit :D . La fel am patit si ieri dar pe o distanta mult mai scurta.

Daca a mai trecut cineva prin ceva asemanator pls help, orice sfat e bine venit.

MULTUMESC :D

Link to comment
Share on other sites

scoate-i mufa debitmetrului, vezi ce zice :D

nu stiu unde se afla :twoup:

Nu e debitmetrul. Posibil pompa de benzina/motorina.

 

scoate-i mufa debitmetrului, vezi ce zice :D

nu stiu unde se afla :twoup:

Nu e debitmetrul. Posibil pompa de benzina/motorina.

Turbina?

Link to comment
Share on other sites

scoate-i mufa debitmetrului, vezi ce zice :twoup:

nu stiu unde se afla :twoup:

Nu e debitmetrul. Posibil pompa de benzina/motorina.

dar fix la 3000 de ture sa se dezaccelereze panna la 2900 si dupa aia merge perfect ???????? ciudat

 

tehnologia asta e de vina

 

prea multa electronica in orice piesa

 

referitor la turbina

acum 5 luni imi suera groazic dar problema s-a rezolvat prin demontarea ei, desfacerea ei in bucati si montarea la loc, constatandu-se ca turbina are uzura cca 10%

probabil un furtun care nu era etans, explicatia lu' peste prajit de la FILARET

 

apropo ... de cand am luat masina acum 9 luni se umezeste de ulei intercoolerul in partea dreapta joc cum stai la volan, dar asta nu a influentat cu nimic in rau mersul masinii

Link to comment
Share on other sites

scoate-i mufa debitmetrului, vezi ce zice :twoup:

nu stiu unde se afla :twoup:

Nu e debitmetrul. Posibil pompa de benzina/motorina.

dar fix la 3000 de ture sa se dezaccelereze panna la 2900 si dupa aia merge perfect ???????? ciudat

 

tehnologia asta e de vina

 

prea multa electronica in orice piesa

 

referitor la turbina

acum 5 luni imi suera groazic dar problema s-a rezolvat prin demontarea ei, desfacerea ei in bucati si montarea la loc, constatandu-se ca turbina are uzura cca 10%

probabil un furtun care nu era etans, explicatia lu' peste prajit de la FILARET

Diesel si cutie automata. Mai complicat nu se putea. Gestiunea electronica cutie-motor??

Link to comment
Share on other sites

cred ca nu citeste cine trebuie topicul asta

pompa ..este...

si eu am simptomele astea... cateodata...dupa ce merg o perioada cu ea mai lunga.

Exact aceleasi simptome.... apas acceleratia ...impreisa e ca se ingreuneaza acceleratia .... si apoi ...parca o ia tare dintr-odata

 

 

am fost la tester... si era eroare de la pompa de motorina

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

cred ca nu citeste cine trebuie topicul asta

pompa ..este...

si eu am simptomele astea... cateodata...dupa ce merg o perioada cu ea mai lunga.

Exact aceleasi simptome.... apas acceleratia ...impreisa e ca se ingreuneaza acceleratia .... si apoi ...parca o ia tare dintr-odata

 

 

am fost la tester... si era eroare de la pompa de motorina

care dintre ele?

Link to comment
Share on other sites

cred ca nu citeste cine trebuie topicul asta

pompa ..este...

si eu am simptomele astea... cateodata...dupa ce merg o perioada cu ea mai lunga.

Exact aceleasi simptome.... apas acceleratia ...impreisa e ca se ingreuneaza acceleratia .... si apoi ...parca o ia tare dintr-odata

 

 

am fost la tester... si era eroare de la pompa de motorina

 

si eu am avut simptomele redate de tine insa fara nici o eroare la diagnoza

 

am schimbat debitmetrul si totul e ok

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la tester la FILARET si a dat o eroare la o valva de langa turbina

Cred ca asta e eroarea 4521 Change-air pressure control - negative control deviation/charge - air pressure too high, Frequency - 3.

Sa inteleg ca baga prea multa presune in turbina si intra in limp mode?

Iar referitor la "Frequency - 3" azi e a treia oara cand imi face faza asta => "mai nou acum 2 zile in timp ce mergem prin oras am simtit ca nu mai are vlaga , se accelera FORTAT, o tinea ceva, ca si cum asi tracta o alta masina de 2 tone si s-a comportat asa pe o distanta de 1 km maxim apoi si-a revenit "

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa s-au rezolvat toate problemele... :twoup: :twoup:

am schimbat cele doua CONVERTOARE DE PRESIUNE (EGR) si un furtunas de la unu dintre ele la dormag 752 ron + manopera 385 ron + diagnoza 85 ron

Ce sprintena e... parfummmm

Link to comment
Share on other sites

AIA DE LA FILARET OR Avea ei scule dar nu au oameni profesionisti, sunt tilicari

 

oameni profesionisti sunt aia care lucreaza la serviceuri din astea mai de nisa

de ex. cand am fost sa imi schimb discurile de frana la un service din crangasi, si am iesit in probe dupa cu mecanicul, mi-a zis ca am probleme cu EGR-ul si asa a fost!!!!...deci?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.