Jump to content

Masina mea


Calin

Recommended Posts

Cu asta ma dau de cand am dat e39-le.

Nissan TerranoII, motor 2.7td, 125 cai, sept. 2003.

Optiuni are cam ce-mi trebuie mie, clima, central, geamuri electrice,abs, oglinzi electrice incalzite, faruri electrice. Are reductor, diferntial blocant si cam atat.

In plu fata de astea i-am mai montat un cd-changer. Urmeaza sa-i mai schimb cauciucurile si sa-i vopsesc barile.

Pun si ceva poze cu tractoru

post-8540-1216754943_thumb.jpg

post-8540-1216754960_thumb.jpg

post-8540-1216754982_thumb.jpg

post-8540-1216755002_thumb.jpg

post-8540-1216755016_thumb.jpg

post-8540-1216755069_thumb.jpg

post-8540-1216755089_thumb.jpg

post-8540-1216755123_thumb.jpg

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Cu asta ma dau de cand am dat e39-le.

Nissan TerranoII, motor 2.7td, 125 cai, sept. 2003.

Optiuni are cam ce-mi trebuie mie, clima, central, geamuri electrice,abs, oglinzi electrice incalzite, faruri electrice. Are reductor, diferntial blocant si cam atat.

In plu fata de astea i-am mai montat un cd-changer. Urmeaza sa-i mai schimb cauciucurile si sa-i vopsesc barile.

Pun si ceva poze cu tractoru

 

arata intretinut

mie imi da o senzatie de instabilitate modelul asta,dar sunt convins ca e doar o parere

 

cat a fost?sau ai dat e 39 la schimb?

Link to comment
Share on other sites

arata intretinut

 

mie imi da o senzatie de instabilitate modelul asta,dar sunt convins ca e doar o parere

 

asa si asa. Se putea si mai bine

Cat despre stabilitate, da, nu prea exceleaza la capitolul asta. Are garda destul de inalta si e mai ingust decat un e39.

N-am luat-o pt. performante dar ce-mi place la ea ca este foarte simpla. Motor diesel clasic, foarte fiabil.

Link to comment
Share on other sites

G-klasse ar fi fost altceva, stiu ca vroiai..

 

...si sigur o sa am candva unul. As fi putut sa-mi iau acuma dar sint prins cu constructia unei hale si treaba asta ma costa destul de mult.

Oricum nu tin mult nissan-ul, poate pana in primavara. Poate pana atunci termin si hala (vreau sa deschid un depozit de materiale de constructii) si atunci sper ca o sa-mi vina ceva banuti mai multi. Atunci o sa-mi iau un mertz.

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca de multe ori tu te iei dupa wikipedia si nu de putine ori informatiile de acolo sunt eronate cand vine vorba de masini...sa bagi G-ul la categoria SUV mi se pare cam aiurea, in opinia mea masina asta este intr-o clasa proprie, in nic un caz n-are treaba cu ML, X5 , Range etc...doar o opinie... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Stiu foarte bine ca G-klasse este cu mult peste X5, ML, Cayenne, etc. insa vroiam sa-i ofer un argument. :twoup:

 

Cu toate acestea, G-klasse este in clasa SUV. :twoup:

 

P.S: Stiu ca wikipedia nu ofera informatii foarte de incredere insa faptul ca G-klasse este un SUV nu este chiar un secret.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Acum vad ca Defenderul nu este degradat de Wikipedia ca G-ul, scrie Off-Road vehicle. :twoup:

 

Problema este ca Wikipedia este in marea parte scris de americani, si toti stim, ca americanii nu sunt celebri pentru cultura lor generala.

 

Stiai ca G-klasse este fabricat incepand de 1979, fara multe modificari. Atunci nu exista numele SUV. Poate de aia i-au dat numele din fabrica G-klasse, incepand cu G, care venea din cuvantul "Geländewagen", care inseamna masina de teren in Germana.

 

Cei care sunt un pic mai destepti decat americanii, nu scriu SUV la categoria lui G-klasse.

 

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Dacă şi G-klasse e SUV...:twoup:....e printre foarte puţinele maşini cu 3 diferenţiale blocabile manual...greutatea e singurul lucru care o trage ĂŽn jos, ĂŽn rest este extrem de capabilă şi, din câte ştiu, are şasiu separat, deci...nici vorbă de SUV....

La off-road, Toyota e la varf, ĂŽnsă Jeep cred ca e foarte departe de ea.....Să nu neglijăm Land Rover, Nissan Patrol.....

 

Ştiţi cine face legea la concursurile de off-road ?....sau cel puţin la cel de la Buzău a facut-o, Suzuki Samurai....e departe cea mai fiabilă din toate (mai toţi schimbă motorul de pe samurai, cu ceva de pe la Toyota parca....) şi trece pe unde alte nume de prestigiu se cam incurcă....

 

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

pai pana la urma cred ca 'offroader autentic' e un compliment mai bun decat 'SUV'. si hyundai tucson e SUV, dar nu m-as baga nici pe o strada neasfaltata pe care a plouat torential in asa ceva... pentru mine termenul de SUV = masina de familie, cu garda la sol marita, inutila pe asfalt la viteze mari, inutila in offroad in majoritatea situatiilor, greu de parcat, scump de rulat, de multe ori emblema de prost gust... etc. :twoup: (don't get me started)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.