Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

scurgeri pompa injectie e34


Recommended Posts

Imi curge motorina din pompa de injecti pe undeva, gasesc dimineata pata sub masina si asta doar cand se raceste motorul .De pornit porneste la sfert fara probleme ,iar pana ajung la mecanic se incalzeste si nu mai curge !undeva in partea catre bloc curge ,daca cineva a avut vreo pompa de injectie in mana si poate da detalii pls!merci
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Imi curge motorina din pompa de injecti pe undeva, gasesc dimineata pata sub masina si asta doar cand se raceste motorul .De pornit porneste la sfert fara probleme ,iar pana ajung la mecanic se incalzeste si nu mai curge !undeva in partea catre bloc curge ,daca cineva a avut vreo pompa de injectie in mana si poate da detalii pls!merci

 

Si mie imi curgea si mi-au schimbat garniturile.Acum nu mai curge de loc.

Link to comment
Share on other sites

daca esti dragut ne spui si noua ce implica aceasta operatie ? trebuie demontata pompa de pe masina? cam ce pretz au garniturile manopera ....ma cam ingrijoreaza faptul ca dupa demontare sa nu mai fie pusa bine la punct sa scoata fum sa nu porneasca usor si chestii deastea ....merci mult!

 

Eu am o problema cu fluctuatiile turatiei la ralanti,in momentul in care pornesc farurile sau orice alt consumator.Si am fost la un service care se ocupa numai de sisteme de injectie aici in Cluj ca sa imi regleze putin pompa de injectie(lucru care nu e asa complicat si poti sa il faci si singur).Toata treaba ma costat 150 lei.In asta a fost inclus:reglaj avans pompa,schimbat garnituri(sunt doua),schimbat toate furtunele de retur la injectoare si refacerea firului de la injectorul de comanda(mi l-au prins niste fraieri cu o flansa de la admisie).Asa ca nu stiu exact cat costa.

Ca operatiune trebuie data jos galeria de admisie si o sa aveti destul spatiu sa lucra-ti la pompa.Nu trebuie data jos de pe motor pompa.Ea are un capac (1)prins in patru suruburi cu cap hexagon care are o garnitura si mai are inca un corp(2) pe care vine prinsa mufa de la comanda elecronica,care de aseamenea se desface si are si el o garnitura.

Cam asta ar fii.Am atasat un desen de pe realoem cu pomapa ca sa va dati seama despre ce vorbesc.

Sper sa va fie de folos.

Apropo.

Voi nu aveti probleme cu turatia la ralanti?

Link to comment
Share on other sites

daca esti dragut ne spui si noua ce implica aceasta operatie ? trebuie demontata pompa de pe masina? cam ce pretz au garniturile manopera ....ma cam ingrijoreaza faptul ca dupa demontare sa nu mai fie pusa bine la punct sa scoata fum sa nu porneasca usor si chestii deastea ....merci mult!

 

Eu am o problema cu fluctuatiile turatiei la ralanti,in momentul in care pornesc farurile sau orice alt consumator.Si am fost la un service care se ocupa numai de sisteme de injectie aici in Cluj ca sa imi regleze putin pompa de injectie(lucru care nu e asa complicat si poti sa il faci si singur).Toata treaba ma costat 150 lei.In asta a fost inclus:reglaj avans pompa,schimbat garnituri(sunt doua),schimbat toate furtunele de retur la injectoare si refacerea firului de la injectorul de comanda(mi l-au prins niste fraieri cu o flansa de la admisie).Asa ca nu stiu exact cat costa.

Ca operatiune trebuie data jos galeria de admisie si o sa aveti destul spatiu sa lucra-ti la pompa.Nu trebuie data jos de pe motor pompa.Ea are un capac (1)prins in patru suruburi cu cap hexagon care are o garnitura si mai are inca un corp(2) pe care vine prinsa mufa de la comanda elecronica,care de aseamenea se desface si are si el o garnitura.

Cam asta ar fii.Am atasat un desen de pe realoem cu pomapa ca sa va dati seama despre ce vorbesc.

Sper sa va fie de folos.

Apropo.

Voi nu aveti probleme cu turatia la ralanti?

merci foarte mult ptr informatii (dau o bere cand trec prin cj )wekend placut!

 

referitor la trepidatiile cand motorul e la relanti am avut si eu ceva simptome prima impresie, am zis ca poate de la motorina culmea cateodata trepida cateodata nu pana la urma ce observ, pornesc clima trepideaza ...aer rece no, ridic capota verific sigurantele una arsa schimb siguranta si problema se rezolva .!

Link to comment
Share on other sites

eu ma duc maine la service ...ca nu era de la furtunele de retur ...e undeva pe la pompa ca e balta de motorina acolo :)

exact aceiasi operatie am efectuato si eu ...prima concluzie furtune retur pana am depistat ca de fapt pompa inca nu am remediat defectiunea daca mergi la service si poti face niste poze sau ceva detalii pls .Daca nu necesita demontarea pompei am sa-mi remediez eu defectiunea!Ce sa zic bafta si reparatia sa fie de durata sa nu mai ai treaba cu ea decat ulei si motorina!

Link to comment
Share on other sites

din pacate azi nu am reusit ca nu a putut mecanicul , dar din cate am, vazut noi acolo...motorina curge pe undeva pe la un capac al pompei , sau pe la comanda electronica a pompei, ideea este ca m-am uitat pe microfise si nu am gasit garnituri la capacele pompei ...am gasit doar pompa intreaga , care este nici mai mult nici mai putiun de 9600 de lei :). O sa incerc maine dimineata sa ajung la service .

O sa va spun ce si cum.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

daca ai scurgeri pe la capacul pompei de inejctie, verifica sa fie strans bine acel capac (cel mare - care e prins in 3 suruburi torx).

 

daca tot mai curge motorina, atunci probabil trebuie schimbate garniturile la cele 2 capace de la pompa (cel mare si cel mai micut care se prinde in 4 suruburi pe cel mare).

Link to comment
Share on other sites

Salutare sa stiti ca si eu am avut aceas problema la e34 si am mers la un service si mia desfacut un capac din spatele pompei a schimbat un inel si sa rezolvat problema si ma costat numai 20 lei ;) . Asa ca la mine asa sa rezolvat problema :lol: . Va doresc sa rezolvati cat mai repede problemele voastre si numa bine :)
Link to comment
Share on other sites

Salutare sa stiti ca si eu am avut aceas problema la e34 si am mers la un service si mia desfacut un capac din spatele pompei a schimbat un inel si sa rezolvat problema si ma costat numai 20 lei ;) . Asa ca la mine asa sa rezolvat problema :lol: . Va doresc sa rezolvati cat mai repede problemele voastre si numa bine :)

baniesc ca-ci conductele de motorina care duc la injectoare trebuie demontate!

Link to comment
Share on other sites

Gata ,am rezolvat .

Erau garniturile din partea de sus a pompei, si au costat cu tot cu manopera 150 de lei. Am rezolvat la serviceul de la Cutitul de Argint , la Taji , un arab care numai diesel face.

Toata operatiunea a durat 1.5 ore si a costat 150 de lei , iar din spsele mecanicilor de acolo , daca era sa schimbe garniturile la toata pompa , cu demontat de pe masina , etc , dura o zi intreaga si costa 500 de lei. ricum oamenii sunt meseriasi in nceea ce fac si poti vedea exact ce iti fac la masina , si in plus de asta , au toate piesele po stoc.

Eu zic ca este un pret rezonabil , mai ales ca este destul de compliat cu pompa aia de injectie.

Nr de telefon de acolo este : 021/337.19.07 sau 0744.87.55.31

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.