Jump to content

Turbina la E60 mai proasta ca la E39?


costinlogin

Procentaj turbo picat la E60  

83 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tinand cont ca e primul meu poll sper sa-mi acordati clementa daca am gresit cu ceva exprimarea sau nu m-am facut inteles prea exact. Ca viitor posesor de e60 ma "tem" de aceasta problema tehnica mai ales ca si cunosc 2 persoane care au avut probleme cu turbina la e60. Asa ca doresc sa vad ce procentaj dintre posesorii de e60 diesel de pe forum au schimbat turbina (+ DPF eventual), specificati va rog la cati km s-a intamplat beleaua si daca considerati a fi din cauza stilului de condus sau pur si simplu defect de fabricatie. Pe cei care au avut inainte si e39 diesel ii rog la fel sa specifice daca au auvut probleme cu turbo si la ce km? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Eu am votat nu...

Nu am schimbat turbina .. nici la Audi .. BMW cu turbina nu am avut :twoup:

 

Pai, ai votat degeaba...

Ai ciitit intrebarea topicului ? E legata de turbina, E39 si E60....tu ai Audi... :twoup:

 

e39 schimbat turbina 155 000 km

Link to comment
Share on other sites

Popularul 3.0d , o fi fost un caz izolat cine Âştie, alĂžii au schimbat doar una

 

 

Mda si ceilalti doi amici de care vb c-au schimbat deja turbinele la e60 tot 3.0d aveau ...hmmm oare sa fie motorizarea cu belea sau doar e mai des intalnit e60 cu 3.0D decat e60 cu 2.5d ?

Link to comment
Share on other sites

Si totusi desi sunt mai putine e60 decat e39 ...desi sunt mai noi ..deci cu mai putini km ...am auzit pentru prima data de turbina picata la e60 si nu la e39 :twoup: ...Da ...desigur sunt multi factori care pot influenta turbina. Eu sper sa nimeresc una la fel de buna ca actualul e39 :twoup: ...Noapte buna.
Link to comment
Share on other sites

eu am reparat controlerul de pe turbina si nu a fost necesara inlocuirea ei .. adica mai degraba am curatat angrenajul melc pinion si am sters cititorul din controler

masina are 112000 si merge super .. e 530d

din cate stiu eu la e60 se schimba ptr ca se defecteaza acest controler si nu ptr ca se distruge fizic turbina ..

cam rare cazurile cand se distruge din cauze mecanice

Link to comment
Share on other sites

ultimele 3 persoane cu e60 3.0d, pe care le-au cunoscut schimbasera urmatoarele piese la masina:

- primul, doua turbine, fiind deci la a 3-a....si cutia de viteze;

- al doilea doar turbina;

- al treilea, turbina si cutia, masina fiind din 2007.....

O fi e60 mai fiabil decat e39, dar...cu 3.0d cred ca au gresit-o putin.....graba strica treaba, cred....

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca un E60 e mai putin fiabil decat un E39.

Te razgandisi? :twoup:

 

Argumente tehnice si mecanice vad ca le aduc altii.

Eu pur si simplu din prejudecata cred ca modelele noi sunt mai putin fiabile, si mai mult superficiale/artificiale

 

Exemplu: abureala..abureala..consum redus de la 5.5 la 5 L/100Km, ceea ce inseamna randament mai bun cu aproape 10%

* testat pe drum drept, treapta 6-a, viteza 90Km/ora fara vant, fara ploaie, presiune in pneuri de x atm......aaa, si noul filtrul de motorina se schimba la 15 mii de Km si costa 200EUR fara TVA, deci tu fa economie de carburant, ca de matematica ne ocupam noi..hi hi...)

Link to comment
Share on other sites

Ca fapt divers....am luat un e60, tot ce pot face este sa sper ca nu se lipesc belele si bug-urile de mine....ca sa nu risc cu 3.0 d cu o turbina, am luat 3.0d cu doua turbine, poate ca sunt altfel construite si testate.....initial, daca nu ma insel, motorul 3.0 d biturbo, stiu ca a fost testat in Paris Dakar....
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca un E60 e mai putin fiabil decat un E39.

Te razgandisi? :twoup:

Nu. :twoup:

 

Sunt de parere ca E39 si E60 sunt cam la fel de fiabile.

 

Ma refer la fiabilitatea modelelor E39 din primii ani comparata cu E60-urile din primii ani, respectiv modelele mai recente.

Link to comment
Share on other sites

ultimele 3 persoane cu e60 3.0d, pe care le-au cunoscut schimbasera urmatoarele piese la masina:

- primul, doua turbine, fiind deci la a 3-a....si cutia de viteze;

- al doilea doar turbina;

- al treilea, turbina si cutia, masina fiind din 2007.....

O fi e60 mai fiabil decat e39, dar...cu 3.0d cred ca au gresit-o putin.....graba strica treaba, cred....

 

Ce tip de cutie de viteze aveau?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
sa mi se modifice votul,azi mi-a picat si mie turbina 530d e39 2001

 

 

la cati km ? ai desfacut turbina sa vezi ce e pe acolo ? cum se prezinta ? cauze ?

275000km,inca n-am desfacut,urmeaza maine..cauze,dc as sti:)..poate maine aflu ceva

 

 

hmmm oare a mai fost schimbata sau a rezistat 275mii km ? mi se pare bun nr. de km daca e asa ...oricum imi pare rau ..poate reusesti s-o reconditionezi cum scria cineva pe aici.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.