Jump to content

Turbina la E60 mai proasta ca la E39?


costinlogin

Procentaj turbo picat la E60  

83 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

sa mi se modifice votul,azi mi-a picat si mie turbina 530d e39 2001

 

 

la cati km ? ai desfacut turbina sa vezi ce e pe acolo ? cum se prezinta ? cauze ?

275000km,inca n-am desfacut,urmeaza maine..cauze,dc as sti:)..poate maine aflu ceva

 

 

hmmm oare a mai fost schimbata sau a rezistat 275mii km ? mi se pare bun nr. de km daca e asa ...oricum imi pare rau ..poate reusesti s-o reconditionezi cum scria cineva pe aici.

mie mi se pare putin,am un prieten care a facut cu motorul asta 500000km si nu i-a picat turbo;a luat-o cand avea 200de mii;si eu am masina de vreo 60000km deci nu a mai fost schimbata(cred);

o sa vad ce solutie tehnica o sa aleg..

Link to comment
Share on other sites

Tinand cont ca e primul meu poll sper sa-mi acordati clementa daca am gresit cu ceva exprimarea sau nu m-am facut inteles prea exact. Ca viitor posesor de e60 ma "tem" de aceasta problema tehnica mai ales ca si cunosc 2 persoane care au avut probleme cu turbina la e60. Asa ca doresc sa vad ce procentaj dintre posesorii de e60 diesel de pe forum au schimbat turbina (+ DPF eventual), specificati va rog la cati km s-a intamplat beleaua si daca considerati a fi din cauza stilului de condus sau pur si simplu defect de fabricatie. Pe cei care au avut inainte si e39 diesel ii rog la fel sa specifice daca au auvut probleme cu turbo si la ce km? Multumesc.

 

Nu stiu cine va spus ca are probleme cu turbina la E60. Am vorbit cu cineva care lucreaza acolo de ani de zile si zicea nu a avut nici un E60 la care sa-i pice turbo. A avut 2 masini la care li s-a dus debitmetru da in rest pb cu motoarele nu au fost. Zicea ca seria 1 - motoare de 1,6 benzina is cu pb si pe seria 7 motoare de 4,5 benzina. Zicea ca is printre cele mai reusite Bmw-uri - E 60-ul. Asa ca daca vrei sa o cumperi nu-ti face griji de motor. L-am intrebat ca ce anume se strica in general la astea si zicea ca doar drumurile noastre il strica - bucsi, telescoape, minuni dinastea. La al meu tre sa schimb pe spate si pe o parte si pe alta bucsile sferice. Nu simt deloc la condus da' la revizie asa au zis ca au putin joc.

Asa ca alege ce anume iti place...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Turbina de cele mai multe ori se strica din cauza stilului de condus precum si o intretinere necorespunzatoare a masinii.

Daca se respecta cele 4 reguli de aur ale conducatorului de diesel (bine unele puncte se aplica si la benzina):

 

1) Nu forta motoru pana nu ajunge la temp optima de functionare (nu schimba prea sus in ture, fara WOT)

2) Nu opri niciodata motoru brusc dupa ce mergi tare si in turatie (turbina ramane fara ulei instantaneu si pana se opreste ea de la ~150 000 RPM merge pe uscat)

3) Niciodata pedala la podea (WOT) sub 2000RPM, inclusiv atunci cand motorul este cald, mai bine schimbi inferioara si-ti faci treaba

4) Schimb de ulei la timp, ulei de calitate bineinteles

 

...turbina va merge mult si bine fara probleme.

 

Punctul 3 se aplica doar la manuala, la automata stie ea sa protejeze motoru si retrogradeaza singura.

 

Eu am un 330xd de 184cp (acelasi motor de pe e39) cu remap agresiv undeva la 220cp si 500Nm. Masina are ~270 000 KM iar remap-ul de aproape 80-90 000 KM.

Si ghici turbina e perfecta. Cum mi-am dat seama? Ma luase nebunia s-o dau jos s-o curat acum 3 luni si mi-a zis baiatul care s-a ocupat ca este impecabila (nici macar joc in ax nu are). Nici depuneri nu avea. Turbina nu a fost schimbata niciodata, este fabricatie 2000 (masina este 2001 - luata de mine personal din Germania).

 

Stil de condus? In Bucuresti destul de calm dar si cu scapari (seara mai ales)....iar extraurban? Fiecare depasire schimbat ~4000RPM in 90% din cauzuri.

 

Parerea mea ca in 90% in cauzuri turbinele se strica din cauza nerespectarii regurilor de mai sus si in timp turbina pica.

 

Un punct care l-am omis, un fel de 5) Nu mergeti subturat tot timpul chiar daca e diesel, tot stresul cade pe turbina pentru a compensa lipsa de turatie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.