Jump to content

318i sau 320i din 2002


lagunaseca2

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Sa incep prin a spune ca userul meu vechi "secalaguna" nu pot sa-l accesez deci am facut unul nou.

Acum vreau sa va intre si pe voi si va rog sa ma ajutati, ca am tot incercat sa caut informatii pe forum si nu am gasit nimic concret.

Vreau sa-mi cumpar un bmw din 2002-2003 E46

Problema este care varianta este mai avantajoasa 318i de 143 CP sau 320i 170CP, si ma refer din toate punctele de vedere, consum , viteza functionalitate, fiabilitate etc.Acum partea a doua 318i-ele are kitul de M optik 2, scaune piele alcantara, cu exceptia comenzilor pe volan. 320i are piele normala si nici scaune sport dar are comenzi volan. In res sunt cam identice in afara de bandourile de crom la 320i si de faptul ca nu are kit de M.

 

ce parere aveti ??

Link to comment
Share on other sites

la 320 poti pune bara m , scaune sport etc ..deci permite upgrade optic ...318 ..nu va avea niciodata motor de 170 hp ...asa ca vezi ce e mai important pt tine ..sa ai o masina puternica pe care daca vrei neaparat o poti cosmetiza ...sau un 318 machiat frumos dar care te va dezamagi uneori :twoup:
Link to comment
Share on other sites

318i are si avantaje ca are mai multe optiuni inclusiv kit m optic si scaune sport cu piele alcantara. pe cand 320 il iau cam chel sa fiu sincer..ca vreau sa plec in germnaia sa o cumpar..deci un sfat?

 

ia ce-ti place tie !..aici multi sunt la al 2lea sau al 3 lea Bmw ..normal ca vei primi sfaturi catre multi hp ..daca te satisface ala de 143 ..mergi pe mana ta .....nu e nici mult nici putin ..e pe la mijloc ..un fel de minim ca sa te simti bine si sa nu iei rusini grave de la logan sau mai stiu eu ce petarda de pe strada !...:twoup:

Link to comment
Share on other sites

mai ca sa fiu sincer nici eu nu sunt la primul bmw, am avut un 318i din 1999, apoi un 320i din 2001 150cp, iar ultimul un 316i din 1999, exact in ordinea asta din cauza faptului ca am pierdut niste bani pe la firma, apogeul a fost 320i-ul care era full. Iar acum ca am reusit sa string inca o data 15000 euro nu stiu ce sa fac, ca nici nu ma lafai in bani de aceea vreau sa fac alegerea corecta..si mai sunt si genul de om care daca vad ca se tine loganul dupa mine ma doare sufletul ca sa zic asa :twoup:

 

si ar mai fi ceva...ma bate gandul la un coupe din 2003 cel cu facelifting dar fara prea multe optiuni adica in afara de comp bord si clima nu are nimic..ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

In locul tau la banii aia as cauta un coupe , chiar si 318 , dar sa aiba scaune sport, clima si chestii din astea care se pot pune mai greu pe o masina , kit de m , jante ii poti pune dupa. Bafta la cumparat

 

 

Merci mult! tot ce vreau e sa nu-mi para rau pe ce dau banii...si stau si ma gandesc de vreo doua saptamani si nu am ajuns la nici o concluzie

 

1. bmw 318i din 2003 kit m optic 2 la 13500 euro

2. bmw 320i din 2004 scaune sport piele portocalie, comenzi volan etc 14900E

3. bmw 320i din 2003 scaune spor textil visiniu fara comenzi volan dar cu clima la 14800E

 

toate au jante pe 17, km pana in 100 000, cu carti service absolut tot tacamul.

 

ce parere aveti?

 

Cine mai stie apropo mai trebuie EUR 1 document ca sa aduci masina in tara? sau ce acte mai trebuie luate din germania ca sa nu ma trezesc cu TVA pe aici pe la noi???

 

am atasat pozele cu ce vreau sa aleg...320i-ul argintiu cu kit m optic a aprut chiar acum pe mobile.de sub ochii mei in seara asta :twoup:

 

deci care ste parerea voastra?

post-12703-1216937338_thumb.jpg

post-12703-1216937343_thumb.jpg

post-12703-1216937350_thumb.jpg

post-12703-1216937355_thumb.jpg

post-12703-1216937361_thumb.jpg

post-12703-1216937367_thumb.jpg

post-12703-1216937374_thumb.jpg

post-12703-1216937378_thumb.jpg

post-12703-1216937383_thumb.jpg

post-12703-1216937387_thumb.jpg

Edited by lagunaseca2
Link to comment
Share on other sites

Cu actele nu te pot ajuta , dar eu din cele trei masni as alege cea mai "dotata" la interior, sa faci un interior cu scaune sport, volan de M, clima te ajunge ceva bani, un kit cu 1000 de euro il ai pus. Si kitul nu sporeste confortul, degeaba ai kit de M, daca stai in niste scaune ca si mine, adica de 316, si invarti ditamai volanul :twoup:. Cel putin asta e parerea mea.
Link to comment
Share on other sites

nu nu era vorba chiar de scaune normale si volanul ala mare si clasic de bmw fara optiuni..cel mai rau caz il vad cu scaune sport din panza si volan ala in 3 spite finut, nu prea ma bate gantul la scaune si normale si pnza deloc..ca sa fiu sincer..ce parere ai de masinile care le-am gasit pe mobile?
Link to comment
Share on other sites

Ca masina cel mai mult imi place coupe-ul albastru, argintiu e cam comun, si ca interior cel cu piele alb-negru, desi cred ca e interiorul de la coupeul albastru:). Desi ma uitam acum la toate masinile si toate atarta bine, dar tot pe coupe as merge. Si interiorul ala visiniu e interesant, cel mai urat mi se pare cel cu piele crem, nu e pe gustul meu. Eu nu prea apreciez pielea in masina, nu am nimic impotriva unor scaune din piele dar asta nu ar fi o prioritate sa zic asa in alegerea unei masini. Ceea ce iti zic sunt parerile mele, mai asteapta sa vezi ce mai zic si baietii. Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Ca masina cel mai mult imi place coupe-ul albastru, argintiu e cam comun, si ca interior cel cu piele alb-negru, desi cred ca e interiorul de la coupeul albastru:)

 

 

da chiar ai dreptate interiorul cu alb este de la coupeul albastru :twoup: sincer tot spre ala ma orientasem si eu numai ma inebuneste si cel cu interior portocaliu..

Link to comment
Share on other sites

si inca ceva 120000 km pentru un 320i din 2003 e mult...cum ti se pare ca ar fi km astia?

 

 

ar mai fi asta care am mia gasit-o la 14500 euro cu 120 000 km si arata bine dar nu stiu ce sa zic la km aia...oricum uite poze

post-12703-1216938249_thumb.jpg

post-12703-1216938253_thumb.jpg

Edited by lagunaseca2
Link to comment
Share on other sites

eu la kilometrii ma abtin, a mea avea 119 000 cand am cumparat-o si era din 99 :twoup:. In Germania nu prea conteaza ca are 120 000 sau 180 000 cel putin asta e parerea mea, acolo serviceurile sunt cum sunt, drumurile sunt cum sunt, prefer sa merg cu cineva care chiar se pricepe la masini, si sa faca un fel de constatare, motor, zgomate si chestii din astea. Nu stiu cat de reali sunt kilometrii chiar si pe masinile din Germania. Si gandeste-te ca piata ofera din ce in ce mai putin, si la ei au crescut preturile, nu mai gasesti masini bune, ca acum un an, doi. Cand am luat eu masina, adica prin decembrie anul trecut un 318ci il gaseai si pe la 7000 unul cu climatronic si nu prea multe optiuni. Acum aceiasi masina o gasesti undeva pe la 7800-8300, si ei au din ce in ce mai putine masini de vanzare.

 

 

LE masina arata superbine, pare intretinuta interiorul e mijto, nu e colorat mie imi place. Singurul lucru acre ma deranjeaza este ca e argintie

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

dar asa ce se merita mai mult? 320i sau 318i? sau care din masinile din poze vi se par mai interesante?

 

eu unul ma indrept foarte mult spre 318i acela negru..are si consum mai mic si arata ff bine plus ca e cel mai ieftin din toate..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.