Jump to content

318i sau 320i din 2002


lagunaseca2

Recommended Posts

Vreau sa va mai arat inca ceva si sa va pun o itrebare...320ci din 2001 tot 2171cc 170cp ce euro are 3 sau 4?

Am gasit un coupe din 2001 superb ce parere aveti despre el? si ce euro are, pe mobile scrie 4 green stiker nu stiu daca are relevanta sau nu....deci care e euro ce il are?

post-12703-1217029707_thumb.jpg

post-12703-1217029712_thumb.jpg

post-12703-1217029717_thumb.jpg

post-12703-1217029722_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

si inca ceva 120000 km pentru un 320i din 2003 e mult...cum ti se pare ca ar fi km astia?

 

 

ar mai fi asta care am mia gasit-o la 14500 euro cu 120 000 km si arata bine dar nu stiu ce sa zic la km aia...oricum uite poze

 

 

pfuuu .. masina asta e vis. km sunt putini. nu iti face probleme in privinta lor.

 

 

orice masina ai alege.. alege sa aiba optiuni care se pun foarte greu pe ea (Hk, Navi mare....).

un exemplu: comenzi pe volan se pun usor si destul de ieftin. deci nu te crampona de chestia asta.

 

bafta. eu as alege ultima varianta. asta cu 120000 km.

Link to comment
Share on other sites

pfai cum arata :-o nu imi vine sa cred.. si in ce bani ?

 

aaaaaa apropo :twoup: cosmin .. si sunt nou aici .. adik de azi .. si tot citesc am ochii cat cepele... :D

 

cand vrei sa iti iei masina ? te duci personal in germania ? nu ma iei si pe mine ? :twoup:

 

salut

 

 

Salut

 

vreau sa plec in maximum 3 saptamni, ca pana atunci nu pot sa plec de la servici...nu stiu daca sa ma hotarasc asupra bmw-ului din 2001 pentru ca nu are face lifting si mi-e frica ca nu o mai pote vinde peste cativa ani cand o sa-mi iau alta :D

 

si inca ceva 120000 km pentru un 320i din 2003 e mult...cum ti se pare ca ar fi km astia?

 

 

ar mai fi asta care am mia gasit-o la 14500 euro cu 120 000 km si arata bine dar nu stiu ce sa zic la km aia...oricum uite poze

 

 

pfuuu .. masina asta e vis. km sunt putini. nu iti face probleme in privinta lor.

 

 

orice masina ai alege.. alege sa aiba optiuni care se pun foarte greu pe ea (Hk, Navi mare....).

un exemplu: comenzi pe volan se pun usor si destul de ieftin. deci nu te crampona de chestia asta.

 

bafta. eu as alege ultima varianta. asta cu 120000 km.

 

merci mult din pacate am sunat dupa ea si se vanduse..greseala mea a fost ca am dat la cautare criteriu pana in 100 000km pe mobile.de si nu o vazusem asta e sper sa mai gasesc alta:)

 

 

dar de coupe-ul asta gri cu kit de M si fara facelifting ce parere aveti?

 

 

totusi ce norma de poluare are 320i din 2001 coupe de 170 cp si 2171cc ???? imi poate spune cineva?

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea vor spune ca BMW ul adevarat este de la 6 cilindri in sus . Eu am cam trecut asa , de la un 318 i E 36 la 316 E 46 , apoi la 525i E 39 si acuma la 318 2.0 E 46 , 143 CP . No comment pt 525 i 24 V , dar la un consum pe masura 15 % la mers decent . Ce pot sa iti spun este ca pur si simplu iubesc E 46 actual , la 143 Cp , 16 V nu este vreun bolid dar sigur nu dezamageste in situatii limita sau pe strada in cazul in care esti amator de liniute cu "petardele " nationale de asta sa fi sigur. V max , in Germania 230 km/h , 0-100 km/h destul de rapid , niciodata nu l-am cronometrat si toate astea la un consum sub 10 l / 100 km vara , iarna max 12 l / 100 km . Cat despre 120 000 km de Germania , cu carte service nu sunt multi deloc ,am condus BMW uri cu 250 000 km pe acolo si crede-ma ca puteam sa jur ca a dat km inainte,masina era perfecta :twoup:) . Din pozele de mai sus e greu sa te decizi , una mai mandra ca alta :twoup: . Bafta la alegere !
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea vor spune ca BMW ul adevarat este de la 6 cilindri in sus . Eu am cam trecut asa , de la un 318 i E 36 la 316 E 46 , apoi la 525i E 39 si acuma la 318 2.0 E 46 , 143 CP . No comment pt 525 i 24 V , dar la un consum pe masura 15 % la mers decent . Ce pot sa iti spun este ca pur si simplu iubesc E 46 actual , la 143 Cp , 16 V nu este vreun bolid dar sigur nu dezamageste in situatii limita sau pe strada in cazul in care esti amator de liniute cu "petardele " nationale de asta sa fi sigur. V max , in Germania 230 km/h , 0-100 km/h destul de rapid , niciodata nu l-am cronometrat si toate astea la un consum sub 10 l / 100 km vara , iarna max 12 l / 100 km . Cat despre 120 000 km de Germania , cu carte service nu sunt multi deloc ,am condus BMW uri cu 250 000 km pe acolo si crede-ma ca puteam sa jur ca a dat km inainte,masina era perfecta :twoup:) . Din pozele de mai sus e greu sa te decizi , una mai mandra ca alta :twoup: . Bafta la alegere !

 

 

merci pentru ajutor..chiar ajuta in decizie...acum sunt chiar curios ce euro este 320i din 2001 euro 3 sau 4??? stie cineva?

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea vor spune ca BMW ul adevarat este de la 6 cilindri in sus . Eu am cam trecut asa , de la un 318 i E 36 la 316 E 46 , apoi la 525i E 39 si acuma la 318 2.0 E 46 , 143 CP . No comment pt 525 i 24 V , dar la un consum pe masura 15 % la mers decent . Ce pot sa iti spun este ca pur si simplu iubesc E 46 actual , la 143 Cp , 16 V nu este vreun bolid dar sigur nu dezamageste in situatii limita sau pe strada in cazul in care esti amator de liniute cu "petardele " nationale de asta sa fi sigur. V max , in Germania 230 km/h , 0-100 km/h destul de rapid , niciodata nu l-am cronometrat si toate astea la un consum sub 10 l / 100 km vara , iarna max 12 l / 100 km . Cat despre 120 000 km de Germania , cu carte service nu sunt multi deloc ,am condus BMW uri cu 250 000 km pe acolo si crede-ma ca puteam sa jur ca a dat km inainte,masina era perfecta :twoup:) . Din pozele de mai sus e greu sa te decizi , una mai mandra ca alta :twoup: . Bafta la alegere !

 

 

merci pentru ajutor..chiar ajuta in decizie...acum sunt chiar curios ce euro este 320i din 2001 euro 3 sau 4??? stie cineva?

eu stiu ca din 2002 e euro4...cel putin am auzit tot pe ceva forum dar nu-ti pot garanta...dar din 2001 m-as indoi.

Apropo, daca te hotaresti pe 320i am eu unul de vanzare si pretul e bun...ti musai din germania?

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea vor spune ca BMW ul adevarat este de la 6 cilindri in sus . Eu am cam trecut asa , de la un 318 i E 36 la 316 E 46 , apoi la 525i E 39 si acuma la 318 2.0 E 46 , 143 CP . No comment pt 525 i 24 V , dar la un consum pe masura 15 % la mers decent . Ce pot sa iti spun este ca pur si simplu iubesc E 46 actual , la 143 Cp , 16 V nu este vreun bolid dar sigur nu dezamageste in situatii limita sau pe strada in cazul in care esti amator de liniute cu "petardele " nationale de asta sa fi sigur. V max , in Germania 230 km/h , 0-100 km/h destul de rapid , niciodata nu l-am cronometrat si toate astea la un consum sub 10 l / 100 km vara , iarna max 12 l / 100 km . Cat despre 120 000 km de Germania , cu carte service nu sunt multi deloc ,am condus BMW uri cu 250 000 km pe acolo si crede-ma ca puteam sa jur ca a dat km inainte,masina era perfecta :twoup:) . Din pozele de mai sus e greu sa te decizi , una mai mandra ca alta :twoup: . Bafta la alegere !

 

 

merci pentru ajutor..chiar ajuta in decizie...acum sunt chiar curios ce euro este 320i din 2001 euro 3 sau 4??? stie cineva?

eu stiu ca din 2002 e euro4...cel putin am auzit tot pe ceva forum dar nu-ti pot garanta...dar din 2001 m-as indoi.

Apropo, daca te hotaresti pe 320i am eu unul de vanzare si pretul e bun...ti musai din germania?

 

 

sincer sa fiu tin musai din germania ai poza cu masina ta ca sa o vad si eu?

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea vor spune ca BMW ul adevarat este de la 6 cilindri in sus . Eu am cam trecut asa , de la un 318 i E 36 la 316 E 46 , apoi la 525i E 39 si acuma la 318 2.0 E 46 , 143 CP . No comment pt 525 i 24 V , dar la un consum pe masura 15 % la mers decent . Ce pot sa iti spun este ca pur si simplu iubesc E 46 actual , la 143 Cp , 16 V nu este vreun bolid dar sigur nu dezamageste in situatii limita sau pe strada in cazul in care esti amator de liniute cu "petardele " nationale de asta sa fi sigur. V max , in Germania 230 km/h , 0-100 km/h destul de rapid , niciodata nu l-am cronometrat si toate astea la un consum sub 10 l / 100 km vara , iarna max 12 l / 100 km . Cat despre 120 000 km de Germania , cu carte service nu sunt multi deloc ,am condus BMW uri cu 250 000 km pe acolo si crede-ma ca puteam sa jur ca a dat km inainte,masina era perfecta :twoup:) . Din pozele de mai sus e greu sa te decizi , una mai mandra ca alta :twoup: . Bafta la alegere !

 

 

merci pentru ajutor..chiar ajuta in decizie...acum sunt chiar curios ce euro este 320i din 2001 euro 3 sau 4??? stie cineva?

eu stiu ca din 2002 e euro4...cel putin am auzit tot pe ceva forum dar nu-ti pot garanta...dar din 2001 m-as indoi.

Apropo, daca te hotaresti pe 320i am eu unul de vanzare si pretul e bun...ti musai din germania?

 

 

sincer sa fiu tin musai din germania ai poza cu masina ta ca sa o vad si eu?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...=36497&st=0

13800 ti se pare mult pentru un 320i/2004?musai sa ma apuc de ceva investitii ca sincer o sterg mai des ca si pe pantofii mei :D

Link to comment
Share on other sites

Din 2002 stiu si eu . Din 2001 s-ar putea sa aiba D4 . Ah si atentie la ce zice neamtu , eu am patito , avea D4 si mi-a spus E 4 , asta pana am primit actele prin fax .

 

Deci asta a ta din 2002 318i-le ce euro are E4 sau D4? As vrea sa aflu daca 320i 2200cc 170cp ce are E4 sau D4?

Deci va sa zica tu esti multumit de 318 :twoup:

 

 

Majoritatea vor spune ca BMW ul adevarat este de la 6 cilindri in sus . Eu am cam trecut asa , de la un 318 i E 36 la 316 E 46 , apoi la 525i E 39 si acuma la 318 2.0 E 46 , 143 CP . No comment pt 525 i 24 V , dar la un consum pe masura 15 % la mers decent . Ce pot sa iti spun este ca pur si simplu iubesc E 46 actual , la 143 Cp , 16 V nu este vreun bolid dar sigur nu dezamageste in situatii limita sau pe strada in cazul in care esti amator de liniute cu "petardele " nationale de asta sa fi sigur. V max , in Germania 230 km/h , 0-100 km/h destul de rapid , niciodata nu l-am cronometrat si toate astea la un consum sub 10 l / 100 km vara , iarna max 12 l / 100 km . Cat despre 120 000 km de Germania , cu carte service nu sunt multi deloc ,am condus BMW uri cu 250 000 km pe acolo si crede-ma ca puteam sa jur ca a dat km inainte,masina era perfecta :twoup:) . Din pozele de mai sus e greu sa te decizi , una mai mandra ca alta :D . Bafta la alegere !

 

 

merci pentru ajutor..chiar ajuta in decizie...acum sunt chiar curios ce euro este 320i din 2001 euro 3 sau 4??? stie cineva?

eu stiu ca din 2002 e euro4...cel putin am auzit tot pe ceva forum dar nu-ti pot garanta...dar din 2001 m-as indoi.

Apropo, daca te hotaresti pe 320i am eu unul de vanzare si pretul e bun...ti musai din germania?

 

 

sincer sa fiu tin musai din germania ai poza cu masina ta ca sa o vad si eu?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...=36497&st=0

13800 ti se pare mult pentru un 320i/2004?musai sa ma apuc de ceva investitii ca sincer o sterg mai des ca si pe pantofii mei :D

 

 

dragutza masina dar nu e ceea ce vreau eu ...bafta la vanzare!

Link to comment
Share on other sites

A mea este fabricata 12.2002 cu Euro 4 scris in Brief ( talon german ). Nu sunt sigur poate spun prostii dar eu stiu ca la nemti e cam tot una E 4 sau D 4 ( Deutche norm ? ) cred ca de la asta vine . In Romania ai nevoie de norma Euro 4 . D 4 este o norma strict germana , nu stiu de ce unele au D 4 si unele E 4 . Sunt foarte multumit de masina , se comporta excelent , o am de 1 an in RO , eu am aduso la 130 000 km, am facut 18 000 km si am schimbat doar consumabile . Este un motor excelent cu performante bune la un consum mai mult decat decent . Cu DSC ul decuplat complet poti face niste chestii interesante :twoup: daca esti amator . Ah si felicitari ca iti doresti un benzinar !
Link to comment
Share on other sites

A mea este fabricata 12.2002 cu Euro 4 scris in Brief ( talon german ). Nu sunt sigur poate spun prostii dar eu stiu ca la nemti e cam tot una E 4 sau D 4 ( Deutche norm ? ) cred ca de la asta vine . In Romania ai nevoie de norma Euro 4 . D 4 este o norma strict germana , nu stiu de ce unele au D 4 si unele E 4 . Sunt foarte multumit de masina , se comporta excelent , o am de 1 an in RO , eu am aduso la 130 000 km, am facut 18 000 km si am schimbat doar consumabile . Este un motor excelent cu performante bune la un consum mai mult decat decent . Cu DSC ul decuplat complet poti face niste chestii interesante :twoup: daca esti amator . Ah si felicitari ca iti doresti un benzinar !

 

nici nu ma gandesc la motorina..nu am avut niciodata si nici nu vreau...ai poze cu masina ta? cum arata la 130 000km? am gasit si eu un 320i din 2002 cu 130000km si nu stiu e mai ieftina adica 13750 euro cu kit M2 optik...dar mi s-au parut cam multi km, nu se vad km astia? se simt? adica masina e obosita?

Link to comment
Share on other sites

Am condus un BMW E 90 , 2.0 de 150 cai cu 12 000 km . Pe urma am conduso pe a mea si in afara de pozitia la volan si bordul cu habitaclul schimbat nu am simtit nici o diferenta . Si repet E 90 , 150 HP , 12 000 km Vs E 46 143 HP ajutati de un sistem de evacuare Remus :twoup: si 140 000 km . Am pus si cateva poze care le am cu masina .
Link to comment
Share on other sites

A mea este fabricata 12.2002 cu Euro 4 scris in Brief ( talon german ). Nu sunt sigur poate spun prostii dar eu stiu ca la nemti e cam tot una E 4 sau D 4 ( Deutche norm ? ) cred ca de la asta vine . In Romania ai nevoie de norma Euro 4 . D 4 este o norma strict germana , nu stiu de ce unele au D 4 si unele E 4 . Sunt foarte multumit de masina , se comporta excelent , o am de 1 an in RO , eu am aduso la 130 000 km, am facut 18 000 km si am schimbat doar consumabile . Este un motor excelent cu performante bune la un consum mai mult decat decent . Cu DSC ul decuplat complet poti face niste chestii interesante :twoup: daca esti amator . Ah si felicitari ca iti doresti un benzinar !

 

nici nu ma gandesc la motorina..nu am avut niciodata si nici nu vreau...ai poze cu masina ta? cum arata la 130 000km? am gasit si eu un 320i din 2002 cu 130000km si nu stiu e mai ieftina adica 13750 euro cu kit M2 optik...dar mi s-au parut cam multi km, nu se vad km astia? se simt? adica masina e obosita?

 

 

nu se simt km astia! sunt foarte putini.

 

 

Merci . Vad ca am pus 2 poze la fel , vroiam sa pun asta...ora e de vina .

 

 

teava aia de esapament este oribila. fa-i ceva. arunc-o!si schimba si jantele .

in rest e frumoasa masina.

 

no offence.

 

Subiectivitate maxima. :D

 

P.S: Frumoasa masina! :twoup:

 

 

pffuuu .... nici macar o data nu te-ai urcat intr-un 318i cu motor de 143hp nu?

cei 7 cai in plus de la E90 (cuplul este exact la fel) nu fac nici o diferenta. cel putin nu o simti. si spun asta pt ca am condus un 320i E90.

Link to comment
Share on other sites

Subiectivitate maxima. :twoup:

P.S: Frumoasa masina! :twoup:

pffuuu .... nici macar o data nu te-ai urcat intr-un 318i cu motor de 143hp nu?

cei 7 cai in plus de la E90 (cuplul este exact la fel) nu fac nici o diferenta. cel putin nu o simti. si spun asta pt ca am condus un 320i E90.

 

Am si condus..

 

Insa nu poti fi decat subiectiv cand spui ca nu este nici o diferenta intre E46 si E90.

Link to comment
Share on other sites

Omul a intrebat daca se simt cei 140 000 de km . Nu este nici o diferenta intre 12 000 km cat avea E 90 ul si 140 000 km cat are a mea daca masina este intretinuta, asta trebuia sa se inteleaga .Plus ca am avut ocazia sa testez un E 90 de aici si comparatia. Ca E 90 ul este complet restilizat am spus . In rest eu chiar nu simt vreo diferenta, eventual mirosul de masina noua :twoup:. Sau poate era un E 90 cu motor de E 46 care este identic , atat ca are 7 cai in plus :twoup:

 

Cat despre teava aia (face parte dintr-un sistem de evacuare destul de scump dupa facturile neamtului, si mai e si pentru modelul asta de masina , cum dracu au proiectato , nu stiu ) dar asta a fost primul impuls, sa o arunc ! Dar sunetul........... Nici nu o mai vad acum cat e de urata :D

Link to comment
Share on other sites

Poate nu se vede uzura daca masina este intretinuta insa am condus si eu E90 si mi se pare peste E46 la orice capitol.

 

Ar fi absurd sa nu fie mai bun un model superior . Cred ca nu intelegi raspunsul meu , sau nu vrei . Era vorba doar de acei km despre care omul care a deschis acest topic a intrebat daca sunt multi / se simt / se vad . Nu vorbim despre performante , tinuta de drum , fiabilitate etc intre cele 2 modele . Sa nu deviem de la subiect . mai bine ai raspunde la intrebarea omului cu pareri si date concrete . Sunt multi sau nu 100 000 -130 000 km pt un BMW E46 facuti in Germania ? Raspunsul meu este NU , masina nu simte acei km daca a fost intretinuta .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.