Jump to content

BMW E46 318i


negru13

Recommended Posts

Salut prieteni,

 

As dori ca prin octombrie sa achizitionez o astfel de masina dar nu sunt hotarat ce sa aleg...

Am la dispozitie cca 11.000 E si urmatoarele alegeri de facut :

 

E46 318i nonfacelift 118CP an fabricatie 1999-2000 Germania

sau

E46 1.8i facelift 143CP an fabricatie 2002-2003 Romania

 

Acum se complica putin lucrurile... daca a 2a varianta pare mai avantajoasa si din punct de vedere al anului de fabricatie dar si al CP are un dezavantaj zic eu destul de mare :Romania (si aici intra multe lucruri in joc dupa cum bine stiti)

 

Eu m-am gandit in felul urmator: pentru varianta Germania sa scot din buzunar maxim 9000E, iar restul de 2000E sa fie cheltuieli de drum taxe si intretinere.

Am vazut pe forum ca se recomanda schimbarea lichidelor dupa achizitie.

 

Daca ar fi sa aleg Romania as putea sa o iau direct la 11.000 facelift dar sunt un pic cam sceptic in ceea ce priveste parcul auto din RO si plus de asta fara prea multe optiuni.

 

Ma gandesc ca la pretul de 9000E in Germania gasesc ceva dragut cu cateva optiuni care la mine sunt destul de importante (scaune sport din piele, climatronic, geamuri electrice fata-spate, comenzi volan, xenon, etc.).

Tin sa precizez ca pun mai mult accent pe confort si optiuni decat pe CP.

 

Voi ce ziceti?

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

atat afara cat si aici optiunile costa ...In principiu e bine sa iei o masina cat mai noua ca an de fabricatie ...

 

desi spui ca nu te intereseaza hp ..ai sa vezi ca BMW fara motor ..e doar o caroserie :twoup: ..

Spun asta pt ca si eu am plecat de la 105 HP

Link to comment
Share on other sites

facelift all the way!. chiar daca este din romania. gasesti masini bune si in romania.

faceliftul aduce foarte multe imbunatatiri . nu numai sub capota. si in rest. btw motorul de pe 318i facelift 143hp a castigat premiul international "motorul anului in 2002". :twoup:

mai este vorba si de ani. este diferenta de 2-3 ani .. in care se pot intampla multe la o masina.

 

eu nu m-as mai gandi la varianta non-facelift in locul tau.

 

oricum te felicit pentru ca vrei sa iei un benzinar :twoup: . esti printre putinii care vor sa cumpere benzina :D.nu o sa regreti alegerea.

 

PS. Hmmm prin octombrie?? cam pe atunci as vrea sa vand eu masina :D. poate te intereseaza.

.....ca sa zic asa: o tin in puf .

Link to comment
Share on other sites

vezi k poti gasi 320 la bani buni. si da subscriu la faza ca bmw fara motor e doar croserie.

 

Nici nu as vrea sa stiu cum e sa ma indrept asa da bucuros catre portiera sa o deschid, sa am ochii umezi de fericire ca e a mea si apoi.. sa vad ca intr-o depasire.. nu ma difera nimic fata de un fiat punto 1,6 16v, care ude pui ca ma poate si face, fiind mai usor.

 

dar,, na .. piata trebuie acoperita si ca marketing erau nevoiti sa adopte soluti asta, daca piata le-ar fi "permis" fiti siguri ca bmw nu ar fi scos ever asa ceva.. 105 hp.

 

no offence guyz, my opinion. Nu vreau sa jignesc pe nimeni. Sa fim sanitari cu totii.

 

p.s 318 - 143 PS este cel mai bun compromis consum/performanta.

Edited by Sinner
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! :D

 

Eu zic ca pentru inceput daca ar fi sa aleg 318i 143HP as fi multumit de performante.

Diferente prea mari nu cred ca sunt intre 150HP si 143...(320i 2.0 si 318i 2.0)

 

Chestia care ma descurajeaza la facelift este ca la banii de care dispun nu am optiunile pe care le am la varianta nonfacelift..

 

Majoritatea sunt "chele" ca sa zic asa, unde mai pui ca sunt si neinmatriculate dar totodata si rulate la noi in tara...chiar ma face sa deschid din nou pagina mobile.de unde mi se ofera 118HP :D

Pe de alta parte imi surade ideea de 143HP, DSC si anul fabricatiei. :twoup:

 

Mai sunt si alte lucruri de care ar trebui sa tin cont?Merita chiar asa mult aceasta varianta facelift chiar si fara optiuni?

 

Va salut si numai bine,

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! :D

 

Eu zic ca pentru inceput daca ar fi sa aleg 318i 143HP as fi multumit de performante.

Diferente prea mari nu cred ca sunt intre 150HP si 143...(320i 2.0 si 318i 2.0)

 

Chestia care ma descurajeaza la facelift este ca la banii de care dispun nu am optiunile pe care le am la varianta nonfacelift..

 

Majoritatea sunt "chele" ca sa zic asa, unde mai pui ca sunt si neinmatriculate dar totodata si rulate la noi in tara...chiar ma face sa deschid din nou pagina mobile.de unde mi se ofera 118HP :D

Pe de alta parte imi surade ideea de 143HP, DSC si anul fabricatiei. :twoup:

 

Mai sunt si alte lucruri de care ar trebui sa tin cont?Merita chiar asa mult aceasta varianta facelift chiar si fara optiuni?

 

Va salut si numai bine,

:twoup:

 

DSC-ul face toti banii iarna (atata timp cat ai anvelope bune). daca masina ar avea doar ASC nu as misca-o din parcare iarna. anul fabricatiei conteaza mult.gandeste-te ca daca iei o masina din 2000 si o vinzi peste 2 ani sa zicem . iti va fi destul de greu sa vinzi un bmw vechi de 10 ani (la varsta asta ii iese caroseria din garantie). cel putin asa gandesc eu.

acum depinde si de optiuni. cat de chel e faceliftul de l-ai gasit? pune niste exemple.

Link to comment
Share on other sites

si intre 150 de cai si 143 de cai uiti sa socotesti cuplul :twoup:. Oricum, geamuri pe fatza, DSC, 143 Hp, ai AC, ai oglinzile electrice.. e ok.. ai minim necesar.

foget about the 118 hp. + anul fabricatiei nu mia zic :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am gasit ceva care la prima vedere merita toti banii. :twoup:

2002 face lift

Dar asa ceva nu prea..

tot 2002 face lift

Cred ca aleg face lift din RO.

Masina o voi tine cativa ani buni nu ma gandesc sa o vand.

 

Ulterior se pot monta scaune sport?Cam care ar fi costurile?

Daca da si la un pret rezonabil voi incepe sa ma uit si la masini fara dar cu celelalte optiuni (geamuri electrice fata-spate, climatronic, DSC, incalzire scaune, comenzi volan etc.).

 

Comenzi pe volan am vazut ca se pot monta asa ca nu mai intreb. :twoup:

 

Numai bine,

Link to comment
Share on other sites

pt sinner: nu ma mir ca te uiti doar dupa cai putere si cuplu cand am vazut ca ai 25 de ani.nu cred ca la o masina trebuie sa ai in calcul doar puterea masinii.dar in fine fiecare gandeste dupa cum il duce capul.ce este deranjant este faptul ca hulesti bmw-ul de 105 cai si majoritatea celor care au bmw au 318,316 din 99-01.eu cand mi-am cumparat masina nu m-am uitat cat este de puternica.tu ce faci cu 192 de cai unde ii folosesti asa de mult,si nu cred ca i-ai folosit pe toti?si eu la varsta ta aveam fluturi cu viteza dar cu timpul o sa-ti treaca.chesti de genul "daca iti cumperi bmw trebuie sa aiba multi cai" mi-i se pare o copilarie.

succese

Link to comment
Share on other sites

nu te cunosc si nu ma cunosti, dar prezinti usoare semne de frustrare. Nu am nimic cu nimeni, dar atata timp cat te apuci sa imi expui parerile tale vis a vis de mine, fara sa iti fi cerut cineva asta, ma vad nevoit sa te lamuresc..

 

Dragule afla ca adrenalina nu mi-o iau de pe sosele, drumuri publice. Am 25 de ani si la varsta mea TOT ceea ce am, am pe carca MEA si pe munca MEA. Nu mami, nu tati sau alte terte situatii (combinari cu femei bogate etc)

Am 2 motoare si mai nou am reusit sa imi aduc in pacare o masina asa cum o voiam de mult.

Pentru un motociclist, masina nu mai reprezinta nici o senzatie tare.. Pentru asta merg pe pista, cu un motor aranjat pt asa ceva, in locuri special amenajate pentru asta. Daca imi rup gatul stiu ca nu mai trag si pe altii dupa mine, iar daca e sa cad.. stiu ca de pe contrasens nu vine basculanta sa ma calce.

 

Pt. mine BMW este masina pe care o ador sa o scald cu privirea, si sa o simt cum "traieste", am avut destule masini cuminti si la locul lor, care si-au facut treaba cinstit si cum trebuie, dar cand am zis vreau BMW, in nici un caz nu am pus problema de 105 cai.. ramaneam pe Focus, macar am o scuza cand pleaca un logan mai tare de la stop.

Si nu, telul meu in viata nu e sa fac liniute la semafor, tocmai ti-am spus mai sus de unde imi culeg adrenalina, dar sunt situatii in care reactionezi pentru fun, evident totul are o limita si tre sa stii si cand te opresti..

 

Asadar, inainte de a trage concluzii in legatura cu cineva pe are nu cunosti, invata sa respecti parerile lor. Nu am spus ca te desconsider pe tine ca ai BMW de 105 cai, am spus ca eu nu consider ca ala de 105 cai este BMW.

 

Sanatate si sa te bucuri de el.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! :D

 

Eu zic ca pentru inceput daca ar fi sa aleg 318i 143HP as fi multumit de performante.

Diferente prea mari nu cred ca sunt intre 150HP si 143...(320i 2.0 si 318i 2.0)

 

Chestia care ma descurajeaza la facelift este ca la banii de care dispun nu am optiunile pe care le am la varianta nonfacelift..

 

Majoritatea sunt "chele" ca sa zic asa, unde mai pui ca sunt si neinmatriculate dar totodata si rulate la noi in tara...chiar ma face sa deschid din nou pagina mobile.de unde mi se ofera 118HP :)

Pe de alta parte imi surade ideea de 143HP, DSC si anul fabricatiei. :twoup:

 

Mai sunt si alte lucruri de care ar trebui sa tin cont?Merita chiar asa mult aceasta varianta facelift chiar si fara optiuni?

 

Va salut si numai bine,

:twoup:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=460536

 

categoric merita ales varianta cu facelift :D

fii cu ochii pe net pt ca ai sanse bune sa poti lua unul asemanator cu a mea la un pret super bun

bafta la achizitie :D

Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.