Jump to content

Seria 5


norbbi77

Recommended Posts

Hello!Am un BMW 518 E12 cu blocul motor crapat.Din cauza asta imi intra apa in baia de ulei...dupa cum arata blocul cred ca a ramas ulei in filetul unde intra prezonul chiulasei si asa a strans-o fostul proprietar.Unii zic ca o garnitura noua ar rezolva problema...voi ce parere aveti?Eventual...are cineva un motor de 1.8 (dintr-un E12 sau E21) de vanzare? (pana in 100 EU,doar blocul motor sa fie O.K. si sa aiba acte).

Legat de acte:se mai leaga R.A.R.-ul de seriile de motor?Sau doar se uita in baza de date daca nu e cumva furat,si chiar daca nu am acte la el,mi-l trec in cartea de identitate?

Multumesc in avans pentru ajutor!

post-943-1132835110_thumb.jpg

post-943-1132835141_thumb.jpg

post-943-1132835176_thumb.jpg

post-943-1132835197_thumb.jpg

post-943-1132835254_thumb.jpg

post-943-1132835321_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

La RAR trebuie omologat motorul. Este omologare artizanala pentru motoare diferite de serie ( exemplu: motor de urs pe E34), si omologare normala pentru motoar care a fost de serie. Pentru asta trebuie mers la RAR, se uita la seria motor, iti dau fisa cu care trebuie mers la Politie la Furturi Auto pentru a primi avizul lor. Iti trebuie factura si act vamal pe motor daca e importat. Apoi mergi inapoi la RAR, si ei iti completeaza inca o rubrica in carte cu un nou numar de omologare si cu o noua serie de motor.

 

Nu mai poti rezolva nimic cu fisura. Motorul e terminat. Eu am patit exact aceeasi chestie, la o schimbare de garnitura de chiulasa 520i cu motor M20, a ramas mizerie in gaura de la un prezon si mi-a fisurat blocul intre apa si cilindru, asa ca imi dadea compresie in apa, fierbea motorul instant.

Link to comment
Share on other sites

WLF,nu ai incercat sa pui o garnitura noua?La mine practic nu se intersecteaza apa cu uleiul la fisuri,pentru ca la fisuri circula doar uleiul...m-am gandit ca din cauza fisurii sa se fi slabit chiulasa...si de aici sa mi se traga problemele...

57882[/snapback]

 

Pai asa se intampla si la mine, se desfaceau prezoanele, le strangeai cu cheia dinamometrica la o anumita presiune, si dupa o vreme, erau slabite. Fisurile incepeau din gaura de la prezon inspre apa. Am gresit cand am spus ca de la apa la cilindru.

Link to comment
Share on other sites

Daca si asa e knockout motorul,ce ar fi sa pun ceva adziv pe filet cand strang chiulasa?Sunt tot felul de adezivi pentru filet care nu lasa surubul sa se slabeasca...

57885[/snapback]

 

Nu stiu, nu am auzit, daca stiam de asa ceva atunci, probabil ca incercam si eu.

Link to comment
Share on other sites

Daca si asa e knockout motorul,ce ar fi sa pun ceva adziv pe filet cand strang chiulasa?Sunt tot felul de adezivi pentru filet care nu lasa surubul sa se slabeasca...

57885[/snapback]

 

E inutil sa incerci sa lipesti blocul.

Temperatura si presiunile sint extrem de mari si nici un adeziv nu ar face fata.

Tine cont si de ciclurile de incalzire / racire si de dilatatia aferenta a blocului care ar distruge rapid orice adeziv.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.