Jump to content

ajutor evaluare BMW 320d !


vim78

Recommended Posts

sal,

 

Am gasit un 320d din 2000 la un mos care l-a tinut in garaj. Masina are 50.000km, piele, climatronic, volan 3 spite cu comenzi pe el, tempomat, sunroof, radio business, mag 6CD, pdc.

 

As putea sa-l iau la 11.000euro + drumul + taxa poluare cred ca ajung cu el la 12.000.

 

Intrebarea este daca se merita... ma incanta faptul ca arata ca noua si are 50.000km, dar totusi cred ca si pretul este maricel.

 

Alt aspect care ma ingrijoreaza este ca daca tin masina 1-2ani max si sa o vand la aprox 90.000km o sa pierd cam 4.000 cred.

 

Parerea voastra care este? Se merita sau nu? Eventual argumentati.

 

10x

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sari lejer de 12.000. Nu iti ajung 1000 de taxa+drum+nr......Nu prea merita masina deoarece are deja 8 ani, motor de 136, fara facelift......La banii astia iti gasesti mai bun.

P.S. pt o masina daca sta se strica mai repede decat daca umbla. Km oricum sunt f dubiosi, mai ales ca e si diesel. Daca e asa cum spune el de ce nu si-a luat benzia? trebuie sa te gandesti bine inainte sa iei o decizie, parerea mea

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

Am gasit un 320d din 2000 la un mos care l-a tinut in garaj. Masina are 50.000km, piele, climatronic, volan 3 spite cu comenzi pe el, tempomat, sunroof, radio business, mag 6CD, pdc.

 

As putea sa-l iau la 11.000euro + drumul + taxa poluare cred ca ajung cu el la 12.000.

 

Intrebarea este daca se merita... ma incanta faptul ca arata ca noua si are 50.000km, dar totusi cred ca si pretul este maricel.

 

Alt aspect care ma ingrijoreaza este ca daca tin masina 1-2ani max si sa o vand la aprox 90.000km o sa pierd cam 4.000 cred.

 

Parerea voastra care este? Se merita sau nu? Eventual argumentati.

 

10x

daca masina are intr-adevar 50 mii km se merita mai mult ca sigur.pretul e bun :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Masina sunt aproape sigur ca are 50.000km... am fost, am vazut-o, l-am cunoscut pe vanzator, in fine... km sunt reali.

 

Se gasesc foarte greu masini cu asa putini km, dar se gasesc...(cred ca tine mai mult de noroc si sa locuiesti acolo ca sa gasesti ocaziile in timp, ca sa te duci din RO sa pandesti ocazii... mai bine te muti acolo :twoup: )

 

ex concret1: cineva in Germania care are un C180 cupe din 2001 cu 50.000km .... mai avea o Laguna cu care isi facea treaba si C-ul statea mai mult in garaj.

ex concret2: parintii prietenului meu din Germania (batrani aprox 70 ani)... baba se duce la magazin 2km dus si 2 intors cu un Polo din 2004. Si in plus mai au in garaj un X3 2.0d pe care-l folosesc 1 data pe luna cand se duc 100km sa ia nepotii...

 

P.S. avea un teanc de acte de la masina cu carte de service cu tot

Edited by vim78
Link to comment
Share on other sites

Masina sunt aproape sigur ca are 50.000km... am fost, am vazut-o, l-am cunoscut pe vanzator, in fine... km sunt reali.

 

Se gasesc foarte greu masini cu asa putini km, dar se gasesc... ex concret: cineva in Germania care are un C180 cupe din 2001 cu 50.000km .... mai avea o Laguna cu care isi facea treaba si C-ul statea mai mult in garaj.

 

ideea e ca nu merita sa tii o masina in germania ..si sa platesti taxe, asigurari pt ea daca nu o folosesti destul de mult !...Ca sunt oameni care au si bani da ..asta e posibil !..dar majoritatea sunt clasa de mijloc !..

50 000 e practic rodaj ...masina ar trebui sa nu aiba nici cea mai mica urma de uzura in interior ...Lucru pe care l-am vazut si la masini de 200 k .,,,,fara carte service si istorie verificabila la BMW e doar o fantezie ....

 

PS ..eu nu as mai cumpara o masina fara minim 150 cai ..si in ceea ce priveste BMW fara DSC .....ASc este o gluma !...DSC e intr-adevar un sistem de siguranta serios ....eu le-am testat pe amandoua !..

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

..si in ceea ce priveste BMW fara DSC .....ASc este o gluma !...DSC e intr-adevar un sistem de siguranta serios ....eu le-am testat pe amandoua !..

 

ce bine era daca eram mai atent si citeam mai mult acum 1 luna... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

PS ..eu nu as mai cumpara o masina fara minim 150 cai ..si in ceea ce priveste BMW fara DSC .....ASc este o gluma !...DSC e intr-adevar un sistem de siguranta serios ....eu le-am testat pe amandoua !..

 

Pe seria 3, ASC a fost inlocuit cu DSC din 2000, deci in ca cazul de fata are :twoup:

Link to comment
Share on other sites

PS ..eu nu as mai cumpara o masina fara minim 150 cai ..si in ceea ce priveste BMW fara DSC .....ASc este o gluma !...DSC e intr-adevar un sistem de siguranta serios ....eu le-am testat pe amandoua !..

 

Nu e diferenta mare intre motorul de 150 de cai si cel de 136, ambele sunt masini mediocre destul de puturoase, dar economice. Daca soferul este bou sau are opinci in loc de cauciucuri poti sa ai DSC 10 si degeaba. DSC este imperios necesar la benzinarele mari nu la jucariile astea.

Link to comment
Share on other sites

E o mare diferenÞã pentru cine le-a avut pe ambele :twoup: Unu e common rail altu nu e

 

Deci sa inteleg ca e din alta galaxie :twoup: . Trebuie sa fi cel putin dus cu capul sa dai 11k pe un 320 cu 150 de mii la bord cand poti lua o masina practic noua cum e asta. O iau o resoftez la 163cp si ii dau fum din orice pozitie rampei tale comune. Sa overclockezi o masina care are 150-200k trebuie sa ai cojones nu gluma.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai ĂŽnĂželes ideea. De ce celui de 150 cp ĂŽi dai din start 150 mii km ? Comparam tehnologia...

 

La 11k doar asta gasesti, din 2004. Tehnologia este alta insa aduce mici avantaje nu reinventeaza motorul Diesel, mai ales ca este vorba de acelasi model E46 in cazul de fata. Masina de fata are 8 ani iar 50 de mii de km sunt ca si zero, merita cumparata cu ochii inchisi, vorbim de BMW nu Citroen.

 

LE:Un BMW(de garaj) cu putini km e nou si la 30 de ani, tot la fel de adevarat este ca il poti transforma in epava dupa doi ani. Am vazut ieri un E90, ziceai ca l-a cunoscut pe Burebista.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

PS ..eu nu as mai cumpara o masina fara minim 150 cai ..si in ceea ce priveste BMW fara DSC .....ASc este o gluma !...DSC e intr-adevar un sistem de siguranta serios ....eu le-am testat pe amandoua !..

 

Pe seria 3, ASC a fost inlocuit cu DSC din 2000, deci in ca cazul de fata are :twoup:

 

 

lol

 

 

 

 

PS ..eu nu as mai cumpara o masina fara minim 150 cai ..si in ceea ce priveste BMW fara DSC .....ASc este o gluma !...DSC e intr-adevar un sistem de siguranta serios ....eu le-am testat pe amandoua !..

 

Nu e diferenta mare intre motorul de 150 de cai si cel de 136, ambele sunt masini mediocre destul de puturoase, dar economice. Daca soferul este bou sau are opinci in loc de cauciucuri poti sa ai DSC 10 si degeaba. DSC este imperios necesar la benzinarele mari nu la jucariile astea.

 

 

ma intreb ce s-ar intampla daca toata lumea ar merge cu el off ...asa jucarie cum e te tranteste imdiat !..

Link to comment
Share on other sites

PS ..eu nu as mai cumpara o masina fara minim 150 cai ..si in ceea ce priveste BMW fara DSC .....ASc este o gluma !...DSC e intr-adevar un sistem de siguranta serios ....eu le-am testat pe amandoua !..

 

Nu e diferenta mare intre motorul de 150 de cai si cel de 136, ambele sunt masini mediocre destul de puturoase, dar economice. Daca soferul este bou sau are opinci in loc de cauciucuri poti sa ai DSC 10 si degeaba. DSC este imperios necesar la benzinarele mari nu la jucariile astea.

 

Fals.

 

Diferenta este imensa intre ASC si DSC.

 

Poti pierde controlul masinii si daca are 100 cp.

Copacul/stalpul/santul sunt la fel de daunatoare si pentru o masina mai slaba ca putere. :twoup:

 

@vim78: Ai poze cu masina?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Fals.

 

Diferenta este imensa intre ASC si DSC.

 

Poti pierde controlul masinii si daca are 100 cp.

Copacul/stalpul/santul sunt la fel de daunatoare si pentru o masina mai slaba ca putere. :twoup:

 

@vim78: Ai poze cu masina?

 

Nu m-ai inteles, nu am zis ca nu e util DSC, insa nu e un capat de tara daca ai doar ASC, nu toti exploateaza masina la limita. Stiu caz de 530xd (E60) facut muci dupa 5 luni de la achizitie, si mai stiu caz de ursulet(323i) care desi are 20 de ani nu a lovit nicio musca. 320d are cuplu la turatie scazuta, nu la 5-6000 rpm (la aceste turatii un benzinar are viteza mare, rupe aderenta foarte usor si e foarte greu de controlat chiar cu DSC). Si va rog nu-mi mai tineti discurs ca DSC face minuni, acum 8 luni am avut dauna totala cu tot cu el activ, am avut victima 10 m de gard, teava groasa de cea mai buna calitate :twoup: .

 

vim78 cumpara masina, fa-i o revizie totala, cumpara-i cele mai bune cauciucuri si te vei bucura multi ani de ea, practic e o masina noua. Cauciucurile sunt la fel de importante ca cel mai bun sistem de siguranta activa, pana la urma este fizica, puterea e nimic fara control.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

PS ..eu nu as mai cumpara o masina fara minim 150 cai ..si in ceea ce priveste BMW fara DSC .....ASc este o gluma !...DSC e intr-adevar un sistem de siguranta serios ....eu le-am testat pe amandoua !..

 

Nu e diferenta mare intre motorul de 150 de cai si cel de 136, ambele sunt masini mediocre destul de puturoase, dar economice. Daca soferul este bou sau are opinci in loc de cauciucuri poti sa ai DSC 10 si degeaba. DSC este imperios necesar la benzinarele mari nu la jucariile astea.

 

E o mare diferenÞã pentru cine le-a avut pe ambele :twoup: Unu e common rail altu nu e

 

 

am condus ambele modele. daca nu faci multi km cu ambele sa iti dai seama ce poate fiecare in diferite situatii nu iti dai seama de diferente.

 

eu zic ca este un pret bun pe masina daca are intr-adevar km aia. practic este noua.

Link to comment
Share on other sites

PS ..eu nu as mai cumpara o masina fara minim 150 cai ..si in ceea ce priveste BMW fara DSC .....ASc este o gluma !...DSC e intr-adevar un sistem de siguranta serios ....eu le-am testat pe amandoua !..

 

Nu e diferenta mare intre motorul de 150 de cai si cel de 136, ambele sunt masini mediocre destul de puturoase, dar economice. Daca soferul este bou sau are opinci in loc de cauciucuri poti sa ai DSC 10 si degeaba. DSC este imperios necesar la benzinarele mari nu la jucariile astea.

 

E o mare diferenţă pentru cine le-a avut pe ambele :twoup: Unu e common rail altu nu e

 

 

am condus ambele modele. daca nu faci multi km cu ambele sa iti dai seama ce poate fiecare in diferite situatii nu iti dai seama de diferente.

 

eu zic ca este un pret bun pe masina daca are intr-adevar km aia. practic este noua.

 

 

eu mi-am dat seama in 2 zile de la cumpararea facelift .... dupa 100 km facuti ! ..

DSc schimba total masina ..ce o tot aburiti !...

 

Cumpara ce vrei tu ..deja ai auzit destule pareri ! pertinente sau nu ..!...Un lucru e clar ...cxand vei vinde masina nu te va crede absolut nimeni ca ai luat-o la 50k ...si etc ...poti sa-i arati mama cartii ...Succes la cumparare ! Sper ca nu te-ai sucit si-ti iei Audi !:twoup:

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

eu mi-am dat seama in 2 zile de la cumpararea facelift .... dupa 100 km facuti ! ..

DSc schimba total masina ..ce o tot aburiti !...

 

Cumpara ce vrei tu ..deja ai auzit destule pareri ! pertinente sau nu ..!...Un lucru e clar ...cxand vei vinde masina nu te va crede absolut nimeni ca ai luat-o la 50k ...si etc ...poti sa-i arati mama cartii ...Succes la cumparare ! Sper ca nu te-ai sucit si-ti iei Audi !:twoup:

 

DSC schimba total masina daca fortezi nota, eu am simtit DSC de cateva ori ca a lucrat, situatii generate de mine. Cel mai mult simt cum lucreaza controlul tractiunii, la linii de tramvai si la zone diferite de aderenta la acceleratii puternice in trepte inferioare. Sunt ars cu DSC-ul, deci tractiunea spate este stapanita doar de soferii adevarati.

Cand spui de revanzare vorbesti ca samsarii, e ca si cum ai zice sa nu mananc ca imi vine foame iarasi. La anul o sa scada dramatic preturile la toate E46, apare facelift la E90 si va urma o scadere considerabila de preturi. Eu sunt pus in aceeasi situatie, vreau sa imi schimb masina dar astept facelift la E90, chiar daca asta implica scaderea pretului la E46-le meu, mai mult am doua deci pierd de doua ori, dar pana atunci ma bucur de fiecare km la volanul lor. Masina topicului nostru merita cumparata pentru faptul ca e un BMW si e practic noua.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.