Jump to content

Tot E46


crst_g

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am ajuns la concluzia ca astia cu 316 si 318 nu sunt oameni realisti, se imbata cu apa rece.

 

Cum e posibil sa bagi 12 litri la suta intr-o masina de 105 cai, mi se pare ridicol. Am avut 316i, era chiar foarte frumos, dar ca performante era absolut jenant. Si da, te chinui si cu depasirea loganurilor la drum lung, cine umbla mult in afara stie ca nu se dau la o parte nici morti din fata unui bmw. Si cine zicea ca merge 99% in oras cu el si n-are nevoie de putere mai mare, eu zic sa isi ia un Matiz.

 

Crezi ca motorasul ala nu stie sa stea in 5500-6000 de ture??????

La drum lung ( gen autostrada ) sa stii ca sta al naibi de bine-linistit in 5500-6000, asta la o viteza de 180-200 km/h. ( de la 160-170 incepi sa impingi loganurile de la state ).

Incep sa ma indoiesc de faptul ca ai avut un 316.

Apropo, al meu cazan e din 1995 toamna. ( 230.000 km ), si culmea........... merge cu 180 de nu ai treaba. Ce chestie!!!!!!!!!!!!!!

 

Uiti ca sunt pline forumurile de posesori de 316 care spun ca aveau 210 pe autostrada si mai aveau talpa :twoup: , sau care afirma ca 316 e o masina prea buna de liniute.

 

In orice caz, 316 nu exceleaza cu nimic la capitolul performante, este o masina corecta.

 

iti dau perfecta dreptate.nu cred ca cine isi cumpara 316 sau 318 il cumpara pentru liniute sau raliuri.eu l-am cumparat pentru ca iubesc aceasta marca si pentru ca nu am avut bani mai multi .eu oricum sunt multumit de masina.primul bmw pe care l-am condus era un ursulet in 1993 si de atunci m-am indragostit de aceasta marca.

Link to comment
Share on other sites

Mah.. chiar nu sesizeaza nimeni? De cand este 316i la acelasi pret cu 320d? Ca vad ca puneti in aceeasi oala (din punct de vedere al pretului) 316i, 318i si 320d. Primele doua sunt apropiate, dar 320d? Cred ca e mai scump si decat 320i. Eu dintre cele 3 as alege 318i. Iar daca as avea bani de 320d, as alege 320i :twoup: As merge pe diesel daca: 1. As face mai mult de 30k km pe an sau 2. Mi-ar place atat de mult smuciturile ca sa merite sa dau un ban in plus pt placerea asta (pt ca, in timp ce la benzina simti cum trage progresiv (vezi graficul cuplului), la motorina te smuceste nitel la 2000 de ture si apoi la revedere, alta treapta..

 

Acum am 318i, de vreo 2 luni. Am dat pe el 8500E inmatriculat. Peste 2-3 ani probabil o sa-mi iau 320i. Deocamdata, la 21 de ani, 318i este suficient si este ce-mi permit.

Link to comment
Share on other sites

imi expun parerea chiar daca se vor enerva probabil unii dintre colegii de pe forum.

in urma cu vreo 3 ani aveam cca 9000 euro sa cumpar o masina si imi doream mult un e46,asa ca am inceput sa caut.

Am testat un 316 an 2000 105 cai benzina si pot sa spun ca nu m-a incantat deloc mersul desi am urcat pana la 4000 de ture(stiu cuplu si caii la cat se ating dar nu era masina mea....),si cum nu imi permiteam una mai puternica (si aia era oricum 9500 pret final) am zis ca mai bine cumpar alta masina pana o sa iau un e46 pe gustul meu.si asa am facut ,iar in martie 2008 am cumparat e46 din 2004.08 dar tot fara un motor pra nervos ,318D,doar 116 cai...insa cuplul motor de 280Nm conteaza rau.(plus ca daca ma plictisesc de 116 cai o resoftez si fac 140+)

 

 

nu vorbesc de 318 i de 116 cai ca nu am mers ca sa imi dau cu parerea.

Edited by robert77
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt multumit de a mea.Desi am avut posibilitatea sa o schimb nu am facut-o.Chit ca e numai un 318 de 118 cai.Si sincer nici vreun logan nu mi-a stat in fata la drum cu tot cu rotile pe 17.Nu e nici vreo racheta ... dar nici cum spui tu WLF.Sincer cred ca nu ai dreptate.Nu esti obiectiv.
Link to comment
Share on other sites

Am un 316i de 115 cai. E o masina corecta cum spunea cineva mai devreme. Tocmai am venit dintr-un drum de peste 5000 km si s-a

comportat bine desi era incarcata. Cand e nevoie poti depasi masini mult mai puternice decat Logan.

Acum de, cine isi permite mai mult bravo lui, dar si ursuletu' isi face treaba.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am un 316i de 115 cai. E o masina corecta cum spunea cineva mai devreme. Tocmai am venit dintr-un drum de peste 5000 km si s-a

comportat bine desi era incarcata. Cand e nevoie poti depasi masini mult mai puternice decat Logan.

Acum de, cine isi permite mai mult bravo lui, dar si ursuletu' isi face treaba.

 

316i are 115 cai? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Recomand Logan-uri pentru toti nemultumitii de 316 sau 318 sau 320d. Defapt i-as pedepsi pe toti sa conduca GOLANU timp 15 ani de zile pentru ca au jignit niste masini (316 318 etc). Conduceti cat mai mult si invatati despre motoare mai multe ... O masina e mult mai mult de cai putere si consum ...
Link to comment
Share on other sites

Am un 316i de 115 cai. E o masina corecta cum spunea cineva mai devreme. Tocmai am venit dintr-un drum de peste 5000 km si s-a

comportat bine desi era incarcata. Cand e nevoie poti depasi masini mult mai puternice decat Logan.

Acum de, cine isi permite mai mult bravo lui, dar si ursuletu' isi face treaba.

 

316i are 115 cai? :twoup:

da ! facelift`ul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.