Jump to content

eroare neelucidata timp de 14 luni E46-HELP!


Recommended Posts

Deci , daca am ajuns sa stresez lumea pe forumuri inseamna ca nu mai am putere si nici nervi sa ma mai cert cu mecanici si reprezentante caci sincer incompetenta in Romania e la loc de vaza.

La al meu 318 ci din 2000 luna a 9 a acum fix 14 luni mi s-a aprins martorul motor din bord, de acolo a inceput al meu calvar . pe tester da amestec sarac/bogat (fuell trim , banking 1 error p0170).....prima piesa schimbata a fost debitmetrul..dupa doua zile s-a aprins din nou, urmatoarele au fost valvele de vacuum ( mare si mica) si furtunasele aferente de la admisie...iar s-a aprins, sonda lambda ...iar s-a aprins,garniturile de la injectoare...aprins, senzorul de la axa cu came ....iar aprins, alta galerie de admisie....normal ca tot aprins, injectoare date jos si curatate .. nici o diferenta, si din nou valva mare de vacuum..nimic, resoftare calculator...dupa nici o zi iar s-a aprins becul :twoup: ...............si ce e mai frumos e ca domnii mecanici dau din umeri aparent afectati si imi spun ca nu stiu ce are.....si ca au facut tot ce stiau . :twoup: am ajuns sa ma intreb daca nu cumva mi-am cumparat ozn....

Daca citeste postul meu vreun mester mare care are idee de cum si in ce fel functioneaza un motor de 318 ci il rog frumos si ii fac si cinste mare sa ma ajute pe langa faptul ca il declar pe loc taticul bmw-urilor din bucuresti si de ce nu romania.

 

va multumesc pentru rabdare

post-10392-1217232928_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca e infundat asta ar putea sa influenteze mult performantele.

 

Am avut eu problema asta si abia puteam de depasesc 80 km/h.

 

 

Am fost azi la Alex si m-am plans la el de toate alea pe care le-am schimbat la masina degeaba..omu a spus ca a mai intalnit genu asta de "apucaturi" si intradevar se iau pe "ghicite" dar ca lui i-a fost rusine sa ii puna pe inculpati sa cumpere atatea piese cum m-au pus pe mine respectabilii reprezentanti bmw si le-a zis ca nu poate sa ii rezolve...cel putin a fost corect.

Dupa ce a ascultat ce i-am zis ca am schimbat mi-a zis ca ar incerca sa schimbe vacuumul mic( nu ii stiu exact denumirea sry)de pe tija aia de tine injectoarele( de asemenea scuze limbajul tehnic) si ca atare a cautat una buna pe la el prin dulap si mi-a pus de 3,5 bari in loc de 3 bari cum aveam.....ce sa zic sper sa nu mi se para dar o simt mai intzepata pe Roshika..doamne ajuta sa nu mai mi se aprinda saracia aia de bec ca scot bordul si sparg ledu ala :twoup: .

 

Inca odata merci frumos

Link to comment
Share on other sites

Ai toate sansele sa se aprinda iarasi daca ai pus un regulator de presiune cu presiunea mai mare.

Iti baga mai multa benzina, creste un pic puterea dar si consumul si sonda lambda s-ar putea sa nu fie prea fericita si sa se planga la ECU :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ai toate sansele sa se aprinda iarasi daca ai pus un regulator de presiune cu presiunea mai mare.

Iti baga mai multa benzina, creste un pic puterea dar si consumul si sonda lambda s-ar putea sa nu fie prea fericita si sa se planga la ECU :twoup:

 

 

 

Cred ca ai dreptate...sau ma rog ..sper sa ai dreptate ca s-a aprins iar :twoup: ii cumpar unu de 3 bari si daca se mai aprinde..........

Link to comment
Share on other sites

Eroarea intr-adevar semnifica amestec necorespunzator, determinata dupa concentratia de oxigen din evacuare. Verifica sa nu iti traga aer fals pe traseul dintre debitmetru si motor si asigura-te ca ai presiune de combustibil corecta si ca injectoarele functioneaza OK. Daca totul e in regula aici e posibil ca senzorul de oxigen (sonda lambda) sa fie dus.
Link to comment
Share on other sites

Eroarea nu este legata de amestec si nici nu indica neaparat o defectiune la motor, ci o defectiune care poate avea ca efect cresterea emisiilor poluante.

La unele modele poate fi provocata chiar si doar de neetansietatea capacului de la rezervor.

Link to comment
Share on other sites

"Fuel trim" se traduce prin "dozaj combustibil"; evident ca si emisiile poluante pot fi un rezultat al unui amestec gresit, insa semnalarea e importanta pentru functionarea motorului. Amestec prea sarac = temperaturi mai mari in camera de ardere si gaze acide ce ataca supapele de evacuare, bujiile, pistoanele etc; amestec prea bogat = consum crescut, depuneri anormale in camera de ardere. Ambele situatii duc la pierderi de putere peste o anumita limita.

 

Etanseitatea capacului de la rezervor poate influenta presiunea de combustibil din rampa de injectie prin intermediul traseului de retur, schimband cantitatea de combustibil injectata.

Link to comment
Share on other sites

Etanseitatea capacului de la rezervor poate influenta presiunea de combustibil din rampa de injectie prin intermediul traseului de retur, schimband cantitatea de combustibil injectata.

 

Etanseitatea capacului de la rezervor nu are nici o legatura cu presiunea de combustibil.Exista un sistem separat care controleaza vaporii de benzina.

 

 

ii cumpar unu de 3 bari si daca se mai aprinde..........

 

Pentru a nu schimba piese pana se rezolva problema ar trebui sa vezi pe un tester care sunt adaptatiile computerului de injectie.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Etanseitatea capacului de la rezervor poate influenta presiunea de combustibil din rampa de injectie prin intermediul traseului de retur, schimband cantitatea de combustibil injectata.

 

Etanseitatea capacului de la rezervor nu are nici o legatura cu presiunea de combustibil.Exista un sistem separat care controleaza vaporii de benzina.

 

 

ii cumpar unu de 3 bari si daca se mai aprinde..........

 

Pentru a nu schimba piese pana se rezolva problema ar trebui sa vezi pe un tester care sunt adaptatiile computerului de injectie.

 

deci ma dau prins :twoup: in august am lasat masina la service cat am fost in concediu...oamenii au zis ca se ocupa ca au timp suficient sa ii dea de cap etc...ma intorc din concediu....ma trezesc cu 3 furtunase schimbate ( alea de la valva de vacuum de 3 bari)..cica : e gata masina nu s-a mai aprins becul! ...mda..am mers fix o zi si pac!!! iar aprins :twoup: am zis totusi valva aia care mi-a dat-o alex intermediara de 3,5 bari nu o fi de acolo...si da am luat una noua bosh de 3 bari...am mers 23 km si e la fel de aprins....nici nu stiu ce sa mai zic si sa mai fac...alea 14 luni s-au facut 16... :D ultima duma a baietilor de la service: "domne' nu mai are ce sa fie ..io cred ca e de la injectoare...." a uitat probabil ca acu 6 luni tot ei le-au dat jos si le-au pus la curatat si verificat si au zis ca nu au nimic...deh! alea nu le schimbasem.

 

unde vad si pe ce tester care e treaba cu al meu computer de injectie?

 

tx a lot

Link to comment
Share on other sites

unde vad si pe ce tester care e treaba cu al meu computer de injectie?

 

 

Incearca si tu la o reprezentanta BMW, acolo ai ceva sanse sa o repari mai repede.

 

Aici nu stiu cat ajutor poti primi.

 

 

sincer nu am vrut sa dau nume si persoane..dar pana acum toate neintamplatele mele s-au petrecut la reprezentante...

Link to comment
Share on other sites

unde vad si pe ce tester care e treaba cu al meu computer de injectie?

 

 

Incearca si tu la o reprezentanta BMW, acolo ai ceva sanse sa o repari mai repede.

 

Aici nu stiu cat ajutor poti primi.

 

 

sincer nu am vrut sa dau nume si persoane..dar pana acum toate neintamplatele mele s-au petrecut la reprezentante...

 

Daca ai fost la o reprezentanta BMW adica un service autorizat de BMW, nu trebuia sa iei masina inapoi fara sa fie reparata, sau fara un deviz.

Link to comment
Share on other sites

vad ca ai doi senzori i-ai verifiact pe amandoi ?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=10&hl=13

 

pompa, filtru furtune le-ai verificat ?

 

EMISSION CONTROL-AIR PUMP

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.