Jump to content

Recommended Posts

poate te ajuta info de aici ...:blink: ...euroasig sau bcr ...ambele au tarife mici ...le-am probat pe amndoua ..se misca f bine in caz de daune .

247568[/snapback]

BCR zici ca s-au apucat de ieri de asigurari. Unele puncte de constatare s-au desfiintat, iar de exemplu cel din incinta de la Radacini, nici nu au loc de parcare, lasi masina la vreo cateva zeci de metri distanta, pe unde apuci, si te plimbi cu constatatorul pana acolo ca sa iti faca o poza. Pe langa asta, ritmul in care se misca e cam de o persoana rezolvata la 30-45 de minute; daca sunt mai mult de 2 persoane inaintea ta, poti sa te lasi pagubas.

Intr-adevar, sunt ieftini :)

Link to comment
Share on other sites

BCR zici ca s-au apucat de ieri de asigurari. Unele puncte de constatare s-au desfiintat, iar de exemplu cel din incinta de la Radacini, nici nu au loc de parcare, lasi masina la vreo cateva zeci de metri distanta, pe unde apuci, si te plimbi cu constatatorul pana acolo ca sa iti faca o poza. Pe langa asta, ritmul in care se misca e cam de o persoana rezolvata la 30-45 de minute; daca sunt mai mult de 2 persoane inaintea ta, poti sa te lasi pagubas.

Intr-adevar, sunt ieftini :blink:

265940[/snapback]

 

 

stiu problemele ...asta e draga noastra Romanie !.....Atat statul cat si privatul functioneaza din inertie !..Poti crede ca am scos cazier la urgenta in 2 saptamani ???...trebuia sa iasa in 4 zile ....In schimb m-au purtat pe drumuri si ridicau din umeri de fiecare data ...In final am ajuns la IGP ...unde am dat de ceva civilizatie ...scuze si cazierul pe loc in 15 min ....

 

Cat despre Tiriac ..am avut casco la ei si aveam minim de dauna 300 E ...Asta a fost acum 2 ani ...In mod sigur la ei conteaza suma asigurata ..La mine era o suma mica 7500 E .Nu mai am contractul ....In schimb am la casa la ei o polita misto Integra ,,,in care intra si mici accidente de persoana in limita incintei si a strazilor din fata blocului ...la care am obtinut un discount bun pt ca am continuat de 4 ani la ei ......

 

 

offtopic ...Inca una despre serviciile private ...

Am depus o reclamatie la Carrefour Orhideea referitor la faptul ca in mom in care am intrat eu in parcare ..erau f multe carucioare in parcare ..si multe dintre ele rezemate efectiv de masini ..sau in deriva la vale ..Efectiv nu puteam parca ..Au chemat managerul care doar ridica din umeri invocand nesimtirea si lipsa de civilizatie a oamenilor ..dar in acelasi timp ignora faptul; ca daca tot venim si cheltuim destul in magazin ne-am bucura f mult sa plecam si cu masina intacta ....Deci lipsa de preocupare este maxima ..in toate domeniile ..

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

offtopic ...Inca una despre serviciile private ...

Am depus o reclamatie la Carrefour Orhideea referitor la faptul  ca  in mom in care am intrat eu in parcare ..erau f multe carucioare in parcare ..si multe dintre ele rezemate efectiv de  masini ..sau  in deriva la vale ..

eu am vazut live cum un carucior lasat in nesimtire de un retardat...a luat-o la vale in parcarea de la orhideea si s-a proptit in spoilerul unei octavia. am strigat ca marghioala dupa bou, care s-a intors s-a uitat si a plecat. :blink: astia suntem.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 10 months later...
Cu ce firma ati avut probleme? De care sunteti cel mai multumit? Daca aveti seria 1 eventual niste preturi informative. Eu is la BCR dar cunosc un prieten cu un ford care o avut probleme mari la ei. S-a calat motorul de la apa (inundatii) si ei refuza sa repare.
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic...

http://www.asirom.ro/repository/files/Decl...urare_CASCO.pdf

http://www.asirom.ro/index.php?lang=ro&amp...urance&id=1

 

scrie clar ca avariile pot fi provocate de ciocniri etc SAU de explozii, calamitati naturale...

firma de asigurari nu iti repara masina. ei doar iti fac constatarea. daca masina nu mai poate fi reparata, iti da dauna totala.

eu la ei am casco si nu am avut probleme pana acum. evita Asiban, ca-s jegosi rau de tot, d-asta au si asigurarile cele mai eftine.

multi spun ca alianz tiriac ar fi cei mai buni. vezi si tu unde e mai scumpa asigurarea. cu cat e mai scumpa, cu atat serviciile de care doamne fereste vei avea nevoie, vor fi mai bune.

Link to comment
Share on other sites

S-a calat motorul de la apa (inundatii) si ei refuza sa repare.

asta e o clauza speciala in polita de casco pentru care se plateste in plus

 

Deacord. Dar hai sa o luam simplu:

 

O masina de noua, de 1500km a trecut prin apa in centrul clujului si motorul sa calat. Is 3 variante:

 

1. plateste CASCO

2. plateste producatorul (ford) deoarece masina a avut un defect ( nu mi se pare normal ca la o apa care nu trece de grila sa fie chiar asa)

3. plateste statul deoarece nu is in stare sa asigure drumuri pentru care noi platim impozite (ca de altfel cu toate gropile)

 

Varianta 4. in care proprietarul plateste din cauza ca a avut ghinion exista numai la noi. Nu pot intelege partea asta.

Link to comment
Share on other sites

BCR sunt de (cenzurat). Am avut o aripa indoita si ei tot o tineau ca se indreapta, cand AB si Filaret ziceau ca nu. Le-am dus si in scris, da idiotu ala de inspector nu si nu, ca el stie ca in nush ce service obscur din Colentina se indreapta. Acum imi pare rau ca n-am trecut pe la ANPC, pana la urma mi-am platit aripa din banii mei. Deci BCR Asigurari = teapa!!

 

Cat despre ce a zis cineva mai sus, cu atat cu cat e mai scump, cu atat e mai bun, nu pot decat sa rad.

Edited by alex2000
Link to comment
Share on other sites

daca ab are contract de colaborare cu bcr asigurari, puteai sa te duci la ei sa iti faci reparatia. nu te duci unde te trimite inspectorul de daune, (el normal ca nu o sa te trimita intr-un service unde ora de manopera e 1 milion si piesele sunt toate originale) el te trimite unde vrea el, ca devizul sa fie mic si firma de asigurari sa plateasca cat mai putin. nu ai treaba cu protectia consumatorului, puteai pur si simplu sa ii spui ca ii faci reclamatie la firma si te rezolva instant. nu te cred ca ai dus tu ceva scris, pt ca nu aveai ce sa duci scris. :twoup: ma bucur ca te-am amuzat. ti-as fi recunoscator daca mi-ai recomanda tu niste servicii eftine si bune, indiferent de natura lor.
Link to comment
Share on other sites

daca ab are contract de colaborare cu bcr asigurari, puteai sa te duci la ei sa iti faci reparatia. nu te duci unde te trimite inspectorul de daune, (el normal ca nu o sa te trimita intr-un service unde ora de manopera e 1 milion si piesele sunt toate originale) el te trimite unde vrea el, ca devizul sa fie mic si firma de asigurari sa plateasca cat mai putin. nu ai treaba cu protectia consumatorului, puteai pur si simplu sa ii spui ca ii faci reclamatie la firma si te rezolva instant. nu te cred ca ai dus tu ceva scris, pt ca nu aveai ce sa duci scris. :twoup: ma bucur ca te-am amuzat. ti-as fi recunoscator daca mi-ai recomanda tu niste servicii eftine si bune, indiferent de natura lor.

 

Zici tu? Tu ti-ai reparat vreodata o masina? De la asigurare iti da foaia aia verde pe care el scrie ce iti va despagubi. O stii? Din pacate in Romania, tu esti pus la mijloc, ei nu vor sa se inteleaga intre ei (service-ul si asigurarile). Daca pe hartia aia scrie ca aripa este de indreptat, service-ul nu ti-o schimba decat pe cheltuiala ta, sau eventual o schimba si dupa aia asgiurarile nu o vor despagubi. Adica se ajunge la aceeasi cearta, pe care tu trebuie s-o rezolvi.

 

Reclamatie pur si simplu n-am avut unde sa fac, cand vroiam sa vorbesc cu un superior aia imi ziceau ca sunt in sedinte ca nu stiu ce, d-astea de pe la noi. De unde stii ca ma rezolvau instant? Ai CASCO la BCR?

 

Scris am dus o nota de constatare de la AB in care spunea ca aripa nu se poate indrepta si necesita inlocuire. Semnata si stampilata.

 

Si inca o data pentru Google, BCR Asigurari e teapa mizerie inselatorie

Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceeasi problema cu asiban, cu rca'ul celui care m-a lovit, nu cu casco. eu am casco la asirom. am avut aripa indoita, si eu vroiam una noua. inspectorul mi-a zis ca se poate repara si ca el nu imi da mie aripa noua. dupa ce m-am certat cu el, m-am dus la directorul sucursalei, i-am spus problema mea, l-a sunat pe inspectorul de daune, a venit cu masina si m-a luat si am mers la service-ul unde era masina. a facut din nou poze, a scris o nota de re constatare, si mi-a dat aripa noua. apoi a dat cu piciorul in aripa veche, ca sa fie el sigur ca o indoaie de tot si nu fac eu vreo magarie cu aia de la service, sau pur si simplu de nervi, nu stiu ce a fost in capul lui.

 

daca tu ai avut bani sa iti iei aripa noua din banii tai, desi era dreptul tau sa beneficiezi de asigurare, e problema ta, sunt banii tai. dar decat sa dau 300 de euro pe o aripa, mai bine ma cert putin cu ei si o rezolv asa. nu exista "Reclamatie pur si simplu n-am avut unde sa fac, cand vroiam sa vorbesc cu un superior aia imi ziceau ca sunt in sedinte ca nu stiu ce, d-astea de pe la noi". tu esti frustrat ca ai fost tratat prost de un dobitoc. "Zici tu? Tu ti-ai reparat vreodata o masina? De la asigurare iti da foaia aia verde pe care el scrie ce iti va despagubi. O stii?" trebuia sa fii asa tare in gura cu inspectorul de daune, si sa faci misto de el, nu de mine.

Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceeasi problema cu asiban, cu rca'ul celui care m-a lovit, nu cu casco. eu am casco la asirom. am avut aripa indoita, si eu vroiam una noua. inspectorul mi-a zis ca se poate repara si ca el nu imi da mie aripa noua. dupa ce m-am certat cu el, m-am dus la directorul sucursalei, i-am spus problema mea, l-a sunat pe inspectorul de daune, a venit cu masina si m-a luat si am mers la service-ul unde era masina. a facut din nou poze, a scris o nota de re constatare, si mi-a dat aripa noua. apoi a dat cu piciorul in aripa veche, ca sa fie el sigur ca o indoaie de tot si nu fac eu vreo magarie cu aia de la service, sau pur si simplu de nervi, nu stiu ce a fost in capul lui.

 

daca tu ai avut bani sa iti iei aripa noua din banii tai, desi era dreptul tau sa beneficiezi de asigurare, e problema ta, sunt banii tai. dar decat sa dau 300 de euro pe o aripa, mai bine ma cert putin cu ei si o rezolv asa. nu exista "Reclamatie pur si simplu n-am avut unde sa fac, cand vroiam sa vorbesc cu un superior aia imi ziceau ca sunt in sedinte ca nu stiu ce, d-astea de pe la noi". tu esti frustrat ca ai fost tratat prost de un dobitoc. "Zici tu? Tu ti-ai reparat vreodata o masina? De la asigurare iti da foaia aia verde pe care el scrie ce iti va despagubi. O stii?" trebuia sa fii asa tare in gura cu inspectorul de daune, si sa faci misto de el, nu de mine.

 

Da pai tocmai d-aia mi-am luat-o din banii mei ca ma saturasem sa ma cert. De certat m-am certat cu inspectoru, n-am reusit sa vorbesc acolo la fata locului cu vreun superior.

 

Cat despre ce ziceai mai devreme cu serviciile, e o problema de logica. Evident nu exista servicii ieftine si bune, dar asta nu inseamna ca cele scumpe sunt bune. Deci bun => scump, dar nu si invers.

 

Ma rog, pe langa asta, centrul ala de daune din Vitan al lu BCR e o mare bomba in care toti se cearta cu fufele alea nesimtite de la intrare, toti sunt nemultumiti, se jura acolo ca nu-si mai fac niciodata asigurare la ei. Constatarea merge extrem de incet avand in vedere ca centrul e pentru tot Bucurestiul. Adica e de evitat.

Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceeasi problema cu asiban, cu rca'ul celui care m-a lovit, nu cu casco. eu am casco la asirom. am avut aripa indoita, si eu vroiam una noua. inspectorul mi-a zis ca se poate repara si ca el nu imi da mie aripa noua. dupa ce m-am certat cu el, m-am dus la directorul sucursalei, i-am spus problema mea, l-a sunat pe inspectorul de daune, a venit cu masina si m-a luat si am mers la service-ul unde era masina. a facut din nou poze, a scris o nota de re constatare, si mi-a dat aripa noua. apoi a dat cu piciorul in aripa veche, ca sa fie el sigur ca o indoaie de tot si nu fac eu vreo magarie cu aia de la service, sau pur si simplu de nervi, nu stiu ce a fost in capul lui.

 

daca tu ai avut bani sa iti iei aripa noua din banii tai, desi era dreptul tau sa beneficiezi de asigurare, e problema ta, sunt banii tai. dar decat sa dau 300 de euro pe o aripa, mai bine ma cert putin cu ei si o rezolv asa. nu exista "Reclamatie pur si simplu n-am avut unde sa fac, cand vroiam sa vorbesc cu un superior aia imi ziceau ca sunt in sedinte ca nu stiu ce, d-astea de pe la noi". tu esti frustrat ca ai fost tratat prost de un dobitoc. "Zici tu? Tu ti-ai reparat vreodata o masina? De la asigurare iti da foaia aia verde pe care el scrie ce iti va despagubi. O stii?" trebuia sa fii asa tare in gura cu inspectorul de daune, si sa faci misto de el, nu de mine.

 

Da pai tocmai d-aia mi-am luat-o din banii mei ca ma saturasem sa ma cert. De certat m-am certat cu inspectoru, n-am reusit sa vorbesc acolo la fata locului cu vreun superior.

 

Cat despre ce ziceai mai devreme cu serviciile, e o problema de logica. Evident nu exista servicii ieftine si bune, dar asta nu inseamna ca cele scumpe sunt bune. Deci bun => scump, dar nu si invers.

 

Ma rog, pe langa asta, centrul ala de daune din Vitan al lu BCR e o mare bomba in care toti se cearta cu fufele alea nesimtite de la intrare, toti sunt nemultumiti, se jura acolo ca nu-si mai fac niciodata asigurare la ei. Constatarea merge extrem de incet avand in vedere ca centrul e pentru tot Bucurestiul. Adica e de evitat.

 

 

Deci BCR nu e de laudat in concluzie :twoup:

Alliantz?

Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceeasi problema cu asiban, cu rca'ul celui care m-a lovit, nu cu casco. eu am casco la asirom. am avut aripa indoita, si eu vroiam una noua. inspectorul mi-a zis ca se poate repara si ca el nu imi da mie aripa noua. dupa ce m-am certat cu el, m-am dus la directorul sucursalei, i-am spus problema mea, l-a sunat pe inspectorul de daune, a venit cu masina si m-a luat si am mers la service-ul unde era masina. a facut din nou poze, a scris o nota de re constatare, si mi-a dat aripa noua. apoi a dat cu piciorul in aripa veche, ca sa fie el sigur ca o indoaie de tot si nu fac eu vreo magarie cu aia de la service, sau pur si simplu de nervi, nu stiu ce a fost in capul lui.

 

daca tu ai avut bani sa iti iei aripa noua din banii tai, desi era dreptul tau sa beneficiezi de asigurare, e problema ta, sunt banii tai. dar decat sa dau 300 de euro pe o aripa, mai bine ma cert putin cu ei si o rezolv asa. nu exista "Reclamatie pur si simplu n-am avut unde sa fac, cand vroiam sa vorbesc cu un superior aia imi ziceau ca sunt in sedinte ca nu stiu ce, d-astea de pe la noi". tu esti frustrat ca ai fost tratat prost de un dobitoc. "Zici tu? Tu ti-ai reparat vreodata o masina? De la asigurare iti da foaia aia verde pe care el scrie ce iti va despagubi. O stii?" trebuia sa fii asa tare in gura cu inspectorul de daune, si sa faci misto de el, nu de mine.

 

Da pai tocmai d-aia mi-am luat-o din banii mei ca ma saturasem sa ma cert. De certat m-am certat cu inspectoru, n-am reusit sa vorbesc acolo la fata locului cu vreun superior.

 

Cat despre ce ziceai mai devreme cu serviciile, e o problema de logica. Evident nu exista servicii ieftine si bune, dar asta nu inseamna ca cele scumpe sunt bune. Deci bun => scump, dar nu si invers.

 

Ma rog, pe langa asta, centrul ala de daune din Vitan al lu BCR e o mare bomba in care toti se cearta cu fufele alea nesimtite de la intrare, toti sunt nemultumiti, se jura acolo ca nu-si mai fac niciodata asigurare la ei. Constatarea merge extrem de incet avand in vedere ca centrul e pentru tot Bucurestiul. Adica e de evitat.

 

 

Deci BCR nu e de laudat in concluzie :twoup:

Alliantz?

Alliantz este ok atata timp cat iti convine ce fransize pe eveniment iti baga.

toate firmele care nu au fransiza obligatorie pe eveniment dupa parerea mea sunt de evitat.

eu dupa cum am mai spus si in alt topic lucrez la Omniasig si in mare parte clientii mei au fost multumiti de serviciile prestate la daune, ca nu ai cum sa iti dai seama cat de buna e o firma decat atunci cand ai o problema si trebuie sa te rezolve, ca de luat banii ti iau toti la fel de usor.

Ideea e ca eu va recomand Omniasigul ,allianz, generali (a nu se confunda cu FATA GENERALI)

Eu fiind angajat la Omniasig , daca cineva are o problema cu daunele chiar il rog sa imi dea un PM sa vad daca pot sa il ajut.

Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceeasi problema cu asiban, cu rca'ul celui care m-a lovit, nu cu casco. eu am casco la asirom. am avut aripa indoita, si eu vroiam una noua. inspectorul mi-a zis ca se poate repara si ca el nu imi da mie aripa noua. dupa ce m-am certat cu el, m-am dus la directorul sucursalei, i-am spus problema mea, l-a sunat pe inspectorul de daune, a venit cu masina si m-a luat si am mers la service-ul unde era masina. a facut din nou poze, a scris o nota de re constatare, si mi-a dat aripa noua. apoi a dat cu piciorul in aripa veche, ca sa fie el sigur ca o indoaie de tot si nu fac eu vreo magarie cu aia de la service, sau pur si simplu de nervi, nu stiu ce a fost in capul lui.

 

daca tu ai avut bani sa iti iei aripa noua din banii tai, desi era dreptul tau sa beneficiezi de asigurare, e problema ta, sunt banii tai. dar decat sa dau 300 de euro pe o aripa, mai bine ma cert putin cu ei si o rezolv asa. nu exista "Reclamatie pur si simplu n-am avut unde sa fac, cand vroiam sa vorbesc cu un superior aia imi ziceau ca sunt in sedinte ca nu stiu ce, d-astea de pe la noi". tu esti frustrat ca ai fost tratat prost de un dobitoc. "Zici tu? Tu ti-ai reparat vreodata o masina? De la asigurare iti da foaia aia verde pe care el scrie ce iti va despagubi. O stii?" trebuia sa fii asa tare in gura cu inspectorul de daune, si sa faci misto de el, nu de mine.

 

Da pai tocmai d-aia mi-am luat-o din banii mei ca ma saturasem sa ma cert. De certat m-am certat cu inspectoru, n-am reusit sa vorbesc acolo la fata locului cu vreun superior.

 

Cat despre ce ziceai mai devreme cu serviciile, e o problema de logica. Evident nu exista servicii ieftine si bune, dar asta nu inseamna ca cele scumpe sunt bune. Deci bun => scump, dar nu si invers.

 

Ma rog, pe langa asta, centrul ala de daune din Vitan al lu BCR e o mare bomba in care toti se cearta cu fufele alea nesimtite de la intrare, toti sunt nemultumiti, se jura acolo ca nu-si mai fac niciodata asigurare la ei. Constatarea merge extrem de incet avand in vedere ca centrul e pentru tot Bucurestiul. Adica e de evitat.

 

 

Deci BCR nu e de laudat in concluzie :twoup:

Alliantz?

Alliantz este ok atata timp cat iti convine ce fransize pe eveniment iti baga.

toate firmele care nu au fransiza obligatorie pe eveniment dupa parerea mea sunt de evitat.

eu dupa cum am mai spus si in alt topic lucrez la Omniasig si in mare parte clientii mei au fost multumiti de serviciile prestate la daune, ca nu ai cum sa iti dai seama cat de buna e o firma decat atunci cand ai o problema si trebuie sa te rezolve, ca de luat banii ti iau toti la fel de usor.

Ideea e ca eu va recomand Omniasigul ,allianz, generali (a nu se confunda cu FATA GENERALI)

Eu fiind angajat la Omniasig , daca cineva are o problema cu daunele chiar il rog sa imi dea un PM sa vad daca pot sa il ajut.

 

 

Unde locuiesti? Buc?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.