Jump to content

Coeficientul aerodinamic...


test225

Recommended Posts

Sint curios daca intre o masina cu bodykit M si una standard sint diferente. Adica, ajuta cu ceva kitul ala M sau este doar de impresie artistica? Ma refer doar la ce include kitul M standard (adica bara fata, praguri, bara spate, difuzor), fara eleroane si alte prostii. Daca se poate, as vrea sa limitam discutia doar la ce se poate lua standard de la BMW. Ma intereseaza pt. un E92 dar discutia cred ca e valabila cam la toate modelele BMW. Deci? Pareri? Edited by test225
Link to comment
Share on other sites

Normal, insa pe circuit simti diferenta. Elementele din carbon modifica centrul de greutate si imping masina pe sosea iar spoilerul fata ajuta la aerodinamica....bla bla. In concluzie pe u o sa te ajute foarte mult cu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NIMIC :twoup:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Sint curios daca intre o masina cu bodykit M si una standard sint diferente. Adica, ajuta cu ceva kitul ala M sau este doar de impresie artistica? Ma refer doar la ce include kitul M standard (adica bara fata, praguri, bara spate, difuzor), fara eleroane si alte prostii. Daca se poate, as vrea sa limitam discutia doar la ce se poate lua standard de la BMW. Ma intereseaza pt. un E92 dar discutia cred ca e valabila cam la toate modelele BMW. Deci? Pareri?

Parerea mea este ca un seria 3 E90 sau E91 (la acestea sunt in tema privind dotarile pe care le presupune pachetul M Sport, dar problema se pune la fel si pentru E92) in varianta pachet M Sport este efectiv ALTA MASINA. Fiecare element in parte din dotarile respective "spune ceva", dar valoarea echiparii sta in combinatia armonioasa intre toate elementele!

-Culoarea Blue Le Mans merge cel mai bine datorita contrastului cu negrul de la Shadow Line si de la difuzorul negru din spate

(si eventual cu geamurile fumurii si barele negre in varianta touring) dar merge bine si albul sau argintiul metalizat;

-Barele fata, spate si pragurile care dau o nota dinamica (bara spate, spre deosebire de bara normala, fiind mai stransa pe lateral, vine cu o nota de "rautate dinamica", eliminand acea rotunjire mai blanda de la varianta normala):

-Rotile inegale (255/40R17 spate cu 225/45R17 fata) cu jante tip 194, imbunatatesc comportamentul dinamic al masinii in curbe iar masina arata nemaipomenit vazuta dintr-un anumit unghi din spate lateral! (dupa mine este cel mai important element al pachetului!)

-Volanul M sport, schimbator Shortshifter, ornamente interioare Aluminium, capitonaj plafon Anthracite, geamuri spate si lateral fumurii, tapiterie piele negru sau mixt Blue Shadow/Alcantara Anthracite. Si fara navigatie, I drive, X drive si alte "fite"

Si bineinteles un motor pe benzina in 6 cilindrii: 325i, 330i sau 335i (!!!)

Link to comment
Share on other sites

Sint curios daca intre o masina cu bodykit M si una standard sint diferente. Adica, ajuta cu ceva kitul ala M sau este doar de impresie artistica? Ma refer doar la ce include kitul M standard (adica bara fata, praguri, bara spate, difuzor), fara eleroane si alte prostii. Daca se poate, as vrea sa limitam discutia doar la ce se poate lua standard de la BMW. Ma intereseaza pt. un E92 dar discutia cred ca e valabila cam la toate modelele BMW. Deci? Pareri?

 

Are un rol mai degraba estetic decat practic.

Link to comment
Share on other sites

Sint curios daca intre o masina cu bodykit M si una standard sint diferente. Adica, ajuta cu ceva kitul ala M sau este doar de impresie artistica? Ma refer doar la ce include kitul M standard (adica bara fata, praguri, bara spate, difuzor), fara eleroane si alte prostii. Daca se poate, as vrea sa limitam discutia doar la ce se poate lua standard de la BMW. Ma intereseaza pt. un E92 dar discutia cred ca e valabila cam la toate modelele BMW. Deci? Pareri?

 

Are un rol mai degraba estetic decat practic.

A explicat intr-o emisiune Tiff Nedel parca rolul kit-ului M, si nu e nicidecum estetic :twoup: ma rog...e si estetic dar roul principal e aerodinamic.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
eu cred ca acel "kit" exterior M, este intr-o mare masura elaborat si gandit, luand in considerare atat performantele dianamice ale masinii din punct de vedere al motorizarii cat si tinand seama de elementele care transfera puterea de la motor la roti si de la roti la asfalt, deci si suspensia masinii cu toate elementele ei.
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca se simte diferenta in momentul cand masina ruleaza cu viteze mari.....de la 200 km/h in sus....eu vad ca e schimbata treaba la 200 km/h, la modul ca pot face depasiri, pe care alta data le faceam la 170 km/h, dar nu stiu in ce procent e e meritul suspensiilor si directiei si cat e de la aerodinamicitate.....de vreme ce a fost gandit pentru seria M, nu cred ca au facut ei kitul doar pentru design.....
Link to comment
Share on other sites

Apropo. Noile BMW-uri cu efficient dynamics, au schimbat si aspectul exterior in sensul imbunatatirii aerodinamicii? Banuiesc ca un coeficient mai mic inseamna si un consum mai bun.

 

Nu.

 

Seria 1 cu Efficient Dynamics arata cam la fel cu cea fara Efficient Dynamics.

 

Plus ca am vazut o prezentare la MHS despre ED si nu s-au referit la aerodinamica.

Link to comment
Share on other sites

Ba da. Am citit ceva, zice si ceva de aerodinamica, dar nu specifica exact.

 

Efficient Dynamics este un program dezvoltat de BMW ce include tehnologii precum injecĂžie de combustibil de ĂŽnaltĂŁ precizie, sistemele „Auto Start-Stop”, regenerarea energiei prin frânare, aerodinamicĂŁ activĂŁ, servodirecĂžie electricĂŁ, indicator al schimbĂŁrii optime a treptei de vitezĂŁ Âşi pneuri cu rezistenÞã de rulare scĂŁzutĂŁ.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Unele modele, chiar daca arata aprox la fel ca unele mai vechi, s-ar putea sa fie totusi mai eficiente. La chestii banale, cum ar fi pneurile. Am o revista, nu mai tin minte acum repede cum o cheama, imi vine la firma... e despre tehnologie auto. Sint acolo articole despre ce se face la researchul de anvelope de ex. ca sa fie mai eficiente la rulare, sa mearga mai usor, rezultind economii de combustibil importante. Asa ca, eu banuiam ca si kitul M are astfel de efecte. Dar... nu stiu sigur. De asta vroiam pareri.

 

aerodinamică activă

Eu cred ca se refera de ex. la capacul de sub grila motorului. De ex. la 5-ul care l-am avut, clapele alea se deschideau doar cind motorul avea nevoie de aer. Am inteles ca este exact pentru asta, pentru a imbunatati aerodinamica.

Edited by test225
Link to comment
Share on other sites

Pai nu cred ca e chestie de aerodinamica. Jaluzelele acelea sunt comandate hidraulic de termostat, nu permit racirea radiatorului daca temperatura e mica, se deschid o data cu pornirea ventilatorului. E ceva de genul cartoanelor care se puneau la dacie in fata radiatorului iarna.
Link to comment
Share on other sites

Sint curios daca intre o masina cu bodykit M si una standard sint diferente. Adica, ajuta cu ceva kitul ala M sau este doar de impresie artistica? Ma refer doar la ce include kitul M standard (adica bara fata, praguri, bara spate, difuzor), fara eleroane si alte prostii. Daca se poate, as vrea sa limitam discutia doar la ce se poate lua standard de la BMW. Ma intereseaza pt. un E92 dar discutia cred ca e valabila cam la toate modelele BMW. Deci? Pareri?

 

Are un rol mai degraba estetic decat practic.

A explicat intr-o emisiune Tiff Nedel parca rolul kit-ului M, si nu e nicidecum estetic :twoup: ma rog...e si estetic dar roul principal e aerodinamic.

 

Pai un avantaj al pachetului M ar fi racirea mai eficienta datorita design-ului barelor, cel putin teoretic. Insa nu cred ca e o mare diferenta.

Probabil ca o masina cu pachet M este mai aerodinamica decat una fara pachet M insa asta nu te ajuta decat la viteze mari nu cand mergi in oras.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.