Jump to content

instalatie gaz e38.


kuz_hs

Recommended Posts

N-ar fi mai potrivit sa cumperi o masina mai economica cu care sa circuli in oras?

 

Pai omul vrea sa aibe luxul unui 7-ar cu consumul unui Logan.

Care e problema ? Face ce vrea cu banii lui...

 

Decat luxul unui "septar" cu GPL, mai bine o masina de oras iar seria 7 pentru plimbari de seara si drumuri lungi.

Link to comment
Share on other sites

nu . nu de rusine e vorba . este vorba pe masina pe care pui . NU cred ca se preteaza gaz pe o "nava amiral" cum a fost numita mai devreme . Plus ca este o masina grea , care inspira putere , o masina care nu a fost gandita pentru consum mic ci pentru un comfort marit si care a fost destinata unei anumite grupe sociale .
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat e mobile.de, foarte multe E46 cu LPG, daca neamtu poate pune, noi de ce n-am pune, de rusine?

 

Nu de rusine.

 

Daca as merge atat de mult incat sa ma deranjeze consumul de benzina, as face un efort si mi-as lua ceva mai de oras.

 

M-am uitat e mobile.de, foarte multe E46 cu LPG, daca neamtu poate pune, noi de ce n-am pune, de rusine?

e o mica diferenta.neamtu pune GPL cu gandu' sa nu polueze.

 

Nu cred.

 

Germania nu este o tara plina de ecologisti. :twoup:

 

Cei care-si pun GPL au in minte aceleasi considerente pe care le au in minte romanii care-si pun GPL adica economia.

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat e mobile.de, foarte multe E46 cu LPG, daca neamtu poate pune, noi de ce n-am pune, de rusine?

e o mica diferenta.neamtu pune GPL cu gandu' sa nu polueze.

 

Nu cred, ai impresia ca pe ei nu ii ustura buzunarul? Eu am sesizat ca un om cu cat are mai multi bani (evident si ceva creier), e mult mai atent la cheltuielile care le are, unii spun ca sunt niste zgarciti, dar eu zic ca sunt rationali.

 

Uitate la americani, benzina e mult mai ieftina ca la noi, au salarii mai mari, merg 90% numai pe autostrada unde orice masina poate scoate lejer un 10-11% orice motor ar avea, si totusi sunt distrusi de costul benzinei. Cand faci zilnic 50 de mile dus si 50 de mile intors la servici si constati ca lunar bagi benzina de 5-600$, te speri.

Link to comment
Share on other sites

N-ar fi mai potrivit sa cumperi o masina mai economica cu care sa circuli in oras?

 

Eu am una de oras, Clio 1.2 consum de 6-7 in oras, dar deobicei imi impart timpul intre Valcea si Cluj, deci nu pot fi cu amandoua in acelasi timp.

 

O instalatie pentru 6 cilindri, secventiala cum spui tu, costa 3400 de lei, adica 10 plinuri de benzina cu care la un consum de 18% in oras faci 400 km/plin, adica un plin de benzina te tine cam o saptamana. Deci in 10 saptamani, mergand pe gaz, amortizezi jumatate din investitie, iar in 20 de saptamani esti la 0.

 

M-am uitat e mobile.de, foarte multe E46 cu LPG, daca neamtu poate pune, noi de ce n-am pune, de rusine?

E diferenta mare intre e46 si e38.....e38 face parte din alta clasa. Nu e o rusine sa ui gpl pe o masina obisnuita dar pe o limuzina mi se pare absurd, si daca stai sa te gandesti e 728i se misca greu ii mai bagi si gaz o gatui.

Link to comment
Share on other sites

Ce o tot dati cu limuzina, E38 din 96 e o masina foarte veche, sunt multi care zic domne masina mea e impecabila, ca e ingrijita, ca bag bani, ca nu stiu ce, dar cand te uiti la ea iti vine sa razi. E o masina obosita, de 6-7 mii euro, care consuma o gramada si si-a trait veacul.
Link to comment
Share on other sites

Realy ? Cate masini din 2007-2008 mai scumpe cu 10 chiar 15 mii de euro se compara cu un e38 ? Si da daca chiar esti pasionat bagi bani in masina chiar daca e din 96....a mea e din 96 si tot am bagat forate multi bani in "fundul" ei pt ca tin la masina si nu imi place sa imi bat joc de ea si cu toate astea sunt altele mai scumpe care nu se compara la mers si la dotari nici macar 10%.
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca noi cei cu masini din anii 90 am trebui banati pt ca ele nu mai sunt BMW-uri nu ? Halal pasionati auto, vreau sa stiu si eu cate masini din 2007 se compara cu un 750iL la mers si la dotari ?

 

Romanul vrea masina de fitze si daca se poate GPL... Seria 7 ramane limuzina fie el ce o fi e32, e38 sau e65.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

cred ca nu m-am facut inteles . Era in favoarea e38-ului . Dupa mine bmw-urile noi sunt masini extraordinare de oras , de distractie de ce vrei , dar nu se compara cu cele vechi . Alea au un "ceva" special , ca sa nu mai vorbim de soliditatea lor . Masinile noi sunt o piata de consum , "pe vremuri" se faceau ca sa mearga pe strada nu la service .
Link to comment
Share on other sites

cred ca nu m-am facut inteles . Era in favoarea e38-ului . Dupa mine bmw-urile noi sunt masini extraordinare de oras , de distractie de ce vrei , dar nu se compara cu cele vechi . Alea au un "ceva" special , ca sa nu mai vorbim de soliditatea lor . Masinile noi sunt o piata de consum , "pe vremuri" se faceau ca sa mearga pe strada nu la service .

Postam in acelasi timp...

Link to comment
Share on other sites

Dupa mine, astia cu vederi inguste gen nu se pune GPL pe BMW, ar trebui "smotociti" :twoup:

 

Nici macar nu exista un argument contra GPL.

 

Cum domne, GPL pe BMW? Pai BMW-ul e BMW domne, cum sa ii pui GPL, e masina tare, si alea din 90 sunt mai tari ca astea din 2007.

 

Si daca ar fi pasionati de fenomenul auto, ar studia mai mult ce inseamna GPL pe masina inainte sa o arunce pe asta cu prestigiul BMW.

Link to comment
Share on other sites

asta este o discutie interminabila , mereu vor exista pareri pro si contra . Pentru ce sa iti pui gpl pe o masina greoaie ??? sa se miste si mai greu decat se misca (fiind un 728 am inteles) ? ziceai ca sunt multe e46 cu gpl in germania . Dar seria 7 cu gpl tot asa de multe sunt ?
Link to comment
Share on other sites

Depinde cat de mult folosesti masina respectiva. Poti sa iti iei o masina cu motor mare de distractie la inceput, si ajungi cu timpul sa o folosesti zilnic si realizezi ca ai costuri prea mari. Astea ca se strica motorul si nu stiu ce se mai intampla, sunt povesti, la un motor de 12 ani care deja a facut 2-300 si ceva de mii de km, ca ii pui gaz sau nu, deja e trecut de prima tinerete si oricum se va strica la un moment dat.

 

Daca 728i e gatuit la 193 de cai, 725tds sau 730d cum sunt, ca au mult mai putini cai.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma contrazic...o fi multe seria 3 in germania cu gpl insa gandul de limuzina pe gaz mi se pare ciudat... "smotociti" d c, ne-am zis doar parerea, mie nu mi-ar fi rusine sa ma duc cu un 3ar la pompa si sa ii zic "baga-i gaz" insa mi-ar fi rusine cu un seria 7.
Link to comment
Share on other sites

In primul rand multumiri oamenilor de pe forum,nu ciurucarilor.

WLF,Bavaria ,Ciupanezu ,multumiri pentru spectrul de a privi lucrurile.

Era o intrebare banala,dar care ar avea repecursiuni asupra buzunarului meu.

Cat despre"scapa-te de Bmw",mai lasa-ma,ce daca vrea lux intr-o masina mai economa?!Si nu ma dau seara cu ursul meu sau pisica mea tunata si disturb somnul multora.e o chestiune de gusturi,in fond.

Cat despre motor mic,nu stiu cati dintre voi ati mers cu 728i,chiar nu e deloc gatuit.

Daca ii pana acolo,chiar si 730d e mult mai gatuit,ce sa mai zic de 725tds.

 

 

Am mers si cu 750 IL,ala nu l-as pune pe gaz,in cazul aluia as merita smotrocit.

E cu totul altceva.Probabil ca nu-mi plac tobele voastre de pe e30-urile modificate.

Deci,gasewsc cu 1 000 o instalatie?

Link to comment
Share on other sites

In primul rand multumiri oamenilor de pe forum,nu ciurucarilor.

WLF,Bavaria ,Ciupanezu ,multumiri pentru spectrul de a privi lucrurile.

Era o intrebare banala,dar care ar avea repecursiuni asupra buzunarului meu.

Cat despre"scapa-te de Bmw",mai lasa-ma,ce daca vrea lux intr-o masina mai economa?!Si nu ma dau seara cu ursul meu sau pisica mea tunata si disturb somnul multora.e o chestiune de gusturi,in fond.

Cat despre motor mic,nu stiu cati dintre voi ati mers cu 728i,chiar nu e deloc gatuit.

Daca ii pana acolo,chiar si 730d e mult mai gatuit,ce sa mai zic de 725tds.

 

 

Am mers si cu 750 IL,ala nu l-as pune pe gaz,in cazul aluia as merita smotrocit.

E cu totul altceva.Probabil ca nu-mi plac tobele voastre de pe e30-urile modificate.

Deci,gasewsc cu 1 000 o instalatie?

Ar fi o ideea sa nu mai jicnesti in masa, poate chiar sa iti gasesti o alta ocupatie domnule ciurucar.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Domnule Duxter,nici macar nu merita sa-mi irosesc timpul si pielea de pe degete sa tastez ceva in ofensiva ta.

La fel de mult ca si pe fratele care nu l-am avut.

Nu admit ca-i cunosc pe toti ca oameni,dar poti creea lejer un tablou sablonard cu clasa de bmw-isti puri sange.

Voi sunteti domn`le.clasa de top.Clasa care-i cere lu tata bani sa-si faca revizia.

De astia mi-i sila,cine are ochii deschisi intelege.

Iar apropo de "jicniri in masa",uita-te la raspunsurile haitei,PARDON,CIURDEI,voastre.toate la fel.

Ti-as multumi daca ai tacea.Uite,multumesc,anticipat.

 

 

 

 

Revenind la subiect,nu exista nici un posesor,macar ex,care sa fi avut pe un E38 LPG?

Sau oameni care s-au confruntat cu ideea macar 1 data?

Link to comment
Share on other sites

Ce mandrie aveti in voi :D , doar pentru ca baga GPL gata ii spuneti sa se lase de BMW, cu ce strica GPL-ul in afara faptului ca ar avea o butelie in portbagaj, cost pe jumatate la carburant, si performante putin mai slabe :twoup: . Este masina omului face ce vrea cu ea si in plus nu am auzit de vreo masina cu motorul stricat din cauza GPL-ului, astea sunt doar povesti :twoup:
Link to comment
Share on other sites

am vazut din posturi ca nu vrei ca sa pui GPL pe masina pt beneficiile pe care acesta le ofera ( autonomie mai buna , emisii mai bune ) vrei ceva ieftin , pana in 10 mil ?!

 

dupa ce ca vrei gpl , mai vrei sa faci si compromisuri ?? wtf???

fara suparare , daca nu iti permiti consumul unei limuzine , cum iti permiti intretinerea ?????

 

ce vei face cand pica un brat ???? sau cand trebuie sa-i scimbi discurile de frana ???

Edited by thecreator88
Link to comment
Share on other sites

Bratul nou ZF=5 500 000,iar reconditionatul e 500 mii.

Daca iti zic ca in 5 luni am bagat 25 mil. vechi benzina si la mers doar seara in oras,tinand cont ca mai am si masina de firma....te sperii.

In fine,cu intretinerea e alta chestie.am luat masina in stare f. buna,cu multiple noi,care ma duc la stilul meu peste3-4 ani.

Asta e.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.