Jump to content

sfat revizie la 140000km E60


Recommended Posts

salutare,

deschid acest topic pentru ca am o mica problema, si anume in acceleratie, cand ajung la 4000 ture, parca se pune in cap, parca da un rateu ceva de genul cand intra dtc foarte scurt, pe urma urca din nou in ture, si daca insist pana la zona rosie mai face figura asta, ce ar putea fi??? debitmetru a fost prima chestie la care mam gandit.. :twoup:

 

si acum ca sa ma lamuresc si ca sa nu mai deschid inca un topic va intreb urmatoarele:

ce ar trebui schimbat la 140000km, inafara consumabilelor de genul placute ulei motor si filtre!

masina este la mine de la 120000 si nu am apucat sa ii schimb mare lucru in afara consumabilelor amintite mai sus, la directie am facut o verificare si mi-au spus ca totul este ok, de ceva timp parca se simpte o bataie in volan daca este virat in dreapta aproape de maxim si masina este in miscare doar asta legat de directie.

curele??? ar trebui schimbat ceva?

bujii?

ulei cutie?

se schimba filtru de combustibil la benzinare?? imi aduc aminte ca ultima data cand am schimbat uleiul la motor i-am intrebat pe cei de la serviceul respectiv unde este filtrul de combustibil si l-au cautat o juma de ora fara nici un rezultat, nu ca ar fi un service auto de doi bani dar iau sunat pe cei de la autotransilvania sai intrebe unde se afla filtru de combustibil si aia au zis c-ai in spate inainte de roata din stanga, vezi de treaba ca nu era nimic acolo.

ok acuma astept parerile si sfaturile voastre privind la ce ar trebui sa fiu atent la urmatoarea revizie care o sa fie foarte curand pentru ca ma enerveaza foarte tare treaba cu intreruperile de putere la acceleratie.

Link to comment
Share on other sites

Despre problema la 4000rpm, am deschis si eu un topic mai demult: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry284695

Eu am schimbat tipul de benzina si si-a revenit.

 

Filtrul de benzina se schimba pe la 80k-100k km si se afla sub bancheta din spate in partea stanga. Unul nou e pe undeva la 500-600 ron.

Bujiile tot pe la 100k km trebuie schimbate.

Uleiul din cutie este lifetime daca nu ma insel, deci teoretic nu ar trebui schimbat.

Link to comment
Share on other sites

salutare,

deschid acest topic pentru ca am o mica problema, si anume in acceleratie, cand ajung la 4000 ture, parca se pune in cap, parca da un rateu ceva de genul cand intra dtc foarte scurt, pe urma urca din nou in ture, si daca insist pana la zona rosie mai face figura asta, ce ar putea fi??? debitmetru a fost prima chestie la care mam gandit.. :twoup:

 

\

 

Probabil valva DISA defecta.

Link to comment
Share on other sites

salutare,

deschid acest topic pentru ca am o mica problema, si anume in acceleratie, cand ajung la 4000 ture, parca se pune in cap, parca da un rateu ceva de genul cand intra dtc foarte scurt, pe urma urca din nou in ture, si daca insist pana la zona rosie mai face figura asta, ce ar putea fi??? debitmetru a fost prima chestie la care mam gandit.. :twoup:

 

\

 

Probabil valva DISA defecta.

 

 

uite azi am facut o calatorie putin mai lunga 200km mai mult pe autostrada, si am mers mai mult acolo pe la 4000 ture sa vad mai exact cum se manifesta, si azi am observat ca daca insist de exemplu in treapta 2, insist dupa 4000 de ture urca dar greu si cu scuturaturi enervant, si frustrant.

apropo cat costa valva asta DISA???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

au trecut inca cateva mii de km si revizia inca nu am apucat sa o fac, in schimb se mai adauga ceva la lista cu ce trebuie sai fac si anume schimbat lichidul de frana cel putin asa imi zice in idrive,

la problema cu intreruperile intradevar daca am schimbat benzina cu cea de 98, nu mai face nicio figura, si asta ma bucura tare,

acum singura chestie este sa apuc sai fac aceasta revizie, daca aveti ceva sugestii pentru revizie la 150 000km astept pareri si sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

au trecut inca cateva mii de km si revizia inca nu am apucat sa o fac, in schimb se mai adauga ceva la lista cu ce trebuie sai fac si anume schimbat lichidul de frana cel putin asa imi zice in idrive,

la problema cu intreruperile intradevar daca am schimbat benzina cu cea de 98, nu mai face nicio figura, si asta ma bucura tare,

acum singura chestie este sa apuc sai fac aceasta revizie, daca aveti ceva sugestii pentru revizie la 150 000km astept pareri si sfaturi.

Sal si eu am un e60 dar este motorina si am luat-o undeva la 100k km,cand am luat-o am schimbat toate consumabilele inclusiv filtrul de combustibil,ceea ce ar trebui sa faci si tu,daca filtrul de benzina este vechii si nu mai furnizeaza aceiasi presiuni in pompa poate avea simptomele amintite de tine,si nu este scump filtrul mai ales la benzina care este mai ieftin decat motorina.Filtrul meu era undeav sub masina in partea stanga la jumatate sub usa de la sofer si are niste protectii deasupra ,nu se poate vedea fara acele protectii date jos.Bafta si sper sa iti rezolvi problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
de ceva timp parca se simpte o bataie in volan daca este virat in dreapta aproape de maxim si masina este in miscare doar asta legat de directie.

 

Cum ai rezolvat problema asta? ptr ca o intampin si eu ...

 

nu am rezolvat, problema este joc in caseta de directie, remediu- schimbata caseta :)

 

la directie cum am zis si mai sus am joc in caseta de directie, din cauza gropilor de pe strazile noastre si a rotilor pe 19, in rest totul este ok, si am uitat miam comandat bucsile la bara stabilizatoare si saboti la frana de mana

Edited by sergiulean
Link to comment
Share on other sites

au trecut inca cateva mii de km si revizia inca nu am apucat sa o fac, in schimb se mai adauga ceva la lista cu ce trebuie sai fac si anume schimbat lichidul de frana cel putin asa imi zice in idrive,

la problema cu intreruperile intradevar daca am schimbat benzina cu cea de 98, nu mai face nicio figura, si asta ma bucura tare,

acum singura chestie este sa apuc sai fac aceasta revizie, daca aveti ceva sugestii pentru revizie la 150 000km astept pareri si sfaturi.

 

Placute frana, lichid frana, antigel, filtre (aer, benzina, ulei), ulei motor, curele AC si alternator, fulie arbore, bujii...si cam atat. daca imi mai aduc aminte ceva zic. Poate uleiul din cutie...ar fi o idee, dar aici e cu dus-intors.

 

PS: Basitii de la Filaret BMW, mi-au spus ca E60 nu are filtru de benzina...si nu l-am schimbat randul trecut, dar acum ma duc cu el in brate.

Link to comment
Share on other sites

azi la 14 ma duc sa imi schimbe bucsile la bara stabilizatoare si saboti de la frana de mana(nu tinea frana de mana), in Idrive imi spunea sa schimb lichidul la frane, dar mecanicul a spus sa il las asa cum ii pentru ca nu gasesc lichid mai bun pe piata decat este in sistemul de frana acum, eventual o sa imi iau din germania ca si asa trebuie sa ma duc pana la sfarsitul anului de bujii mia spus acelasi lucru, nu de alta dar a patit-o nu odata ca dupa ce a schimbat bujiile masina sa merga foarte prost, asta la benzinare,
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.