Jump to content

DILEMA ALEGERE AMORTIZOARE SI FLANSE


scara_211084

Recommended Posts

Salut!

Am si eu mare nevoie de un sfat in ceea ce priveste cumpararea flansei de la amortizor piesa 11 din schema de mai jos :http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=31_0243&hg=31&fg=10 .

Masina pe care o am are pachet M din fabrica.Intr-adevar bara stabilizatoare fata(si cea din spate) sunt de M, cu diametrele mai mari, 26 fata in loc de 23 cea standard, respectiv spatele 18 in loc de 15 standard.

Buuun...baiatul de la magazin mi-a spus ca daca am pachet M, nu se potrivesc flanse si amortizoare "normale", ca trebuiesc unele speciale, adica muult mai scumpe si de asemenea inexistente pe stoc...

Mi s-a spus sa merg la Bavaria sa le comand...

Pe flansa de pe masina, m-am dus si m-am uitat si scrie un alt cod 31331090678.

Stie cineva daca intr-adevar e diferenta intre codul acela de piesa si cel de pe RealOem 31336769585 ??

A mai schimbat cineva pe E36 318is pachet M ,flansele, respectiv amortizoarele??

 

Va multumesc anticipat!

 

Toate bune !

Catalin

Edited by scara_211084
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am si eu mare nevoie de un sfat in ceea ce priveste cumpararea flansei de la amortizor piesa 11 din schema de mai jos :http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=31_0243&hg=31&fg=10 .

Masina pe care o am are pachet M din fabrica.Intr-adevar bara stabilizatoare fata(si cea din spate) sunt de M, cu diametrele mai mari, 26 fata in loc de 23 cea standard, respectiv spatele 18 in loc de 15 standard.

Buuun...baiatul de la magazin mi-a spus ca daca am pachet M, nu se potrivesc flanse si amortizoare "normale", ca trebuiesc unele speciale, adica muult mai scumpe si de asemenea inexistente pe stoc...

Mi s-a spus sa merg la Bavaria sa le comand...

Pe flansa de pe masina, m-am dus si m-am uitat si scrie un alt cod 31331090678.

Stie cineva daca intr-adevar e diferenta intre codul acela de piesa si cel de pe RealOem 31336769585 ??

A mai schimbat cineva pe E36 318is pachet M ,flansele, respectiv amortizoarele??

 

Va multumesc anticipat!

 

Toate bune !

Catalin

Nu a schimbat nimeni flansele de la amortizoare??

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca pachetul de M a fost pus ulterior si nu de fabrica, altfel iti apareau reperele specifice M si pe realoem.

in consecinta, e posibil ca toate modificarile sa fi fost facute fara sa mai corespunda cu ce poti gasi tu in baza de date a fabricantului cautand dupa terminatia seriei de caroserie... pentru ca te va duce exclusiv la reperele unui 318is normal, nu cu pachet M !!!

ar fi ok daca ai incerca sa cauti dupa model, an fabricatie etc...

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&...18is&arch=0

cam asa ceva, si continui tu cu datele pe care le are masina... si abia atunci vezi cam unde te situezi, si de ce difera codurile de piesa intre ele.

bafta !

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am si eu mare nevoie de un sfat in ceea ce priveste cumpararea flansei de la amortizor piesa 11 din schema de mai jos :http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=31_0243&hg=31&fg=10 .

Masina pe care o am are pachet M din fabrica.Intr-adevar bara stabilizatoare fata(si cea din spate) sunt de M, cu diametrele mai mari, 26 fata in loc de 23 cea standard, respectiv spatele 18 in loc de 15 standard.

Buuun...baiatul de la magazin mi-a spus ca daca am pachet M, nu se potrivesc flanse si amortizoare "normale", ca trebuiesc unele speciale, adica muult mai scumpe si de asemenea inexistente pe stoc...

Mi s-a spus sa merg la Bavaria sa le comand...

Pe flansa de pe masina, m-am dus si m-am uitat si scrie un alt cod 31331090678.

Stie cineva daca intr-adevar e diferenta intre codul acela de piesa si cel de pe RealOem 31336769585 ??

A mai schimbat cineva pe E36 318is pachet M ,flansele, respectiv amortizoarele??

 

Va multumesc anticipat!

 

Toate bune !

Catalin

de ce nu i da i celui de la magazin codurile de pe flansele existente pe masina??

Link to comment
Share on other sites

Exista doua tipuri de suspensie la BMW, pt 4 cilindri si pt 6 cilindri. Nu bag mana in foc dar cred ca M-ul se incadreaza la suspensia de 6 cilindri.

Eu am suspensie de 6 cilindri si de curand tocmai am schimbat pt ca cea veche era praf.

Am inlocuit-o cu una sport si vreau sa zic ca exact cu piesa 11 am avut probleme ... nu se pupa din cauza ca nu-mi iesea capatul amortizorului sus ca sa-i pot infileta piulita in capat, flansa era mult mai inalta ... piesa nr 18 lipsea cu desavarsire si arcul statea direct pe flansa veche. Deci suspensia veche era mai mult ca sigur pt motoarele cu 4 pistoane, care sunt mult mai usoare. Mai pe scurt fostul propietar facuse o gainarie sa iasa mai ieftin. Pana la urma am comandat doua flanse noi originale de 325 + piesa nr 18 de tabla si s-au potrivit perfect.

 

Am cautat dupa codul piesei dupa masina si pe un sit apare ca e pt toate 318, 325, 328, Z3 iar pe alt sit ca e doar pt 328. http://www.ystcl.com.tw/front/bin/ptdetail...W&PreView=1 si http://web.asiaforging.com/buyer_class.asp?SKID=18.

 

Cel mai bine cand comanzi flansa si mergi sa o ridici mergi cu amortizorul in magazin si vezi daca iti iese pe sus ca sa-i poti infileta piulita si presupun ca cele 3 gauri care se prinde flansa in caroserie este la fel. Eu cel putin asa am facut. o flansa era undeva pe la 160ron (bucata, sau amandoua, nu mai tin bine minte)

 

Deci din propia experienta flansa pt motoarele cu 4 cilindri(318) este ceva mai lunga (pt amortizoarele cu un filet mai mare) si cele de 6 cilindri (325, probabil si M) sunt ceva mai scurte pt amortizoare cu filet mai scurt.

Link to comment
Share on other sites

Exista doua tipuri de suspensie la BMW, pt 4 cilindri si pt 6 cilindri. Nu bag mana in foc dar cred ca M-ul se incadreaza la suspensia de 6 cilindri.

Eu am suspensie de 6 cilindri si de curand tocmai am schimbat pt ca cea veche era praf.

Am inlocuit-o cu una sport si vreau sa zic ca exact cu piesa 11 am avut probleme ... nu se pupa din cauza ca nu-mi iesea capatul amortizorului sus ca sa-i pot infileta piulita in capat, flansa era mult mai inalta ... piesa nr 18 lipsea cu desavarsire si arcul statea direct pe flansa veche. Deci suspensia veche era mai mult ca sigur pt motoarele cu 4 pistoane, care sunt mult mai usoare. Mai pe scurt fostul propietar facuse o gainarie sa iasa mai ieftin. Pana la urma am comandat doua flanse noi originale de 325 + piesa nr 18 de tabla si s-au potrivit perfect.

 

Am cautat dupa codul piesei dupa masina si pe un sit apare ca e pt toate 318, 325, 328, Z3 iar pe alt sit ca e doar pt 328. http://www.ystcl.com.tw/front/bin/ptdetail...W&PreView=1 si http://web.asiaforging.com/buyer_class.asp?SKID=18.

 

Cel mai bine cand comanzi flansa si mergi sa o ridici mergi cu amortizorul in magazin si vezi daca iti iese pe sus ca sa-i poti infileta piulita si presupun ca cele 3 gauri care se prinde flansa in caroserie este la fel. Eu cel putin asa am facut. o flansa era undeva pe la 160ron (bucata, sau amandoua, nu mai tin bine minte)

 

Deci din propia experienta flansa pt motoarele cu 4 cilindri(318) este ceva mai lunga (pt amortizoarele cu un filet mai mare) si cele de 6 cilindri (325, probabil si M) sunt ceva mai scurte pt amortizoare cu filet mai scurt.

 

Ahaa...am inteles...

Ce suspensie sport ai luat?Cat te-a costat si de unde ai luat-o?

te intreb ca ma bate si pe mine gandul sa o schimb..dc tot umblu la flanse...as schimba tot ...

Multumesc anticipat,

 

 

Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

Suspensia am luat-o de la Synkro, Weitec sport SH a costat undeva pe la 9-10mil. Super baiat, super masina, super suspensia ... desi e joasa are si putin confort in ea.

Sub masina incape exact un pachet de tigari si sta super bine pe curbe ... si culmea e ca nu se simt gropile prea tare. Singura daca cand am atins-o a fost la rar cand sa intru pe rampa. Desi unii spun ca amortizoarele Weitec curg dupa o perioada sper sa nu am probleme in viitor. Si ca sa schimbi o suspensie la BMW ... numai amortizoarele stock costa undeva pe la 12 milioane.

 

Masina albastra e masina lui ... si cea argintie e a mea

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 years later...

Se vede in poza de mai jos ca difera adancimea intre cei 2 suporti (31331090678 original care nu prea se gaseste pe de o parte si 31336779613, 31336769585,31336764947, 31336759871, 31331092885, 31331090467, 31331135582 pe de alta parte care se gasesc acum la vanzare).

 

http://s018.radikal.ru/i501/1307/ef/ec08dbb15fed.jpg

 

Multi se plang ca le sta masina mai ridicata cu piesa noua sau ca nu se potriveste bine amortizorul cum s-a mai scris mai sus.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Cumva exista flanse de ĂŽnĂŁlțimi diferite pt aceeasi masina ? Sau cumva flansele after market sunt mai inalte fata de cele originale ale masinii?

 

Ma confrunt cu urmatoarea problema : dupa schimbarea pe fata a amortizoarelor, arcurilor si flanselor masina are faÞa mai ridicatã decât spatele. A trecut un an si 20k km dar tot nu s-a lãsat suspensia. Montarea a fost fãcutã corect, la fel si alegerea pieselor, dupa seria de sasiu. Este un e87 120d din 2006.

 

BĂŁnuiesc a fi flansele de vina.

Vreo sugestie?

Link to comment
Share on other sites

Cumva exista flanse de ĂŽnĂŁlțimi diferite pt aceeasi masina ? Sau cumva flansele after market sunt mai inalte fata de cele originale ale masinii?

 

Ma confrunt cu urmatoarea problema : dupa schimbarea pe fata a amortizoarelor, arcurilor si flanselor masina are faÞa mai ridicatã decât spatele. A trecut un an si 20k km dar tot nu s-a lãsat suspensia. Montarea a fost fãcutã corect, la fel si alegerea pieselor, dupa seria de sasiu. Este un e87 120d din 2006.

 

BĂŁnuiesc a fi flansele de vina.

Vreo sugestie?

Nu stiu exact la ce flanse te referi dar masina nu sta pe flanse ci pe arcuri. Arcurile pot fi mai tari.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bănuiesc a fi flansele de vina.

Vreo sugestie?

Nu am citit ce au scris si altii. Probabil ca si inaltimea flanselor daca difera, masina se mai poate ridica sau cobora avand in vedere lungimea ansamblului arc-flansa-amortizor.

 

Dar, eu am pastrat flansele vechi! Pareau bune, (nu facea zgomot nu erau jocuri) si cu toate astea nici la mine nu a coborat masina dupa mai bine de un an. Am pus Bilstein (cerut) arcuri standard, similare cu, ce a avut masina - fata s-a lasat insesizabil; dar a ramas mai sus decat originalul.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Dupa un an si jumatate de la montarea amortizoarelor, arcurilor si flanselor noi masina tot nu a coborat de fata. Am parcurs peste 40k km dar fata masinii sta tot mai sus decat spatele, nu s-a lasat deloc ĂŽn perioada asta. Mai mult decat atat nu pot regla unghiul de cadere pe fata, el fiind inchis. Mi-a aparut uzura pe partea exterioara a anvelopelor si zgomot ciudat la rulare (uzura in dinti de fierastrau). Faptul acesta m-a facut sa studiez iar problema, am hotarat sa schimb arcurile (kyb) cu unele originale, dar second hand, alese dupa codul de pe eticheta celui original care s-a rupt (C4).

Surpriza! Masina sta la fel, nu s-a lasat fata si nici unghiul de cadere nu s-a modificat. Rotile fata ruleaza pe partea lor exterioara.

Are cineva idee ce piesa ar trebui sa inlocuiesc ca sa revina unghiul de cadere la normal(sa se deschidĂŁ) si sa se mai lase partea din fata a masinii??

(acum am arcuri OEM C4, amortizoare bilstein si flanse noi, nu stiu firma)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.