Jump to content

back to BMW...535d


Dizlpower

Recommended Posts

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

....o sa pun unul, cand am mers in Germania, unde este legal sa atingi viteza asta pe drumurile publice....<_<

 

p.s.: schimbat la ea: ulei, filtre + un capat de bara pe stanga, dupa care facut geometria la Autosoft, pe Fundeni (baiatul priceput, treaba facuta repede...bine ca pe spate totul era ok)

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

toata lumea zice ca dupa chip tuning zici ca ai muscle car :)

 

fara limitare cica ar prinde 280km/h, acum nu stiu exact cum se scoate definitiv. daca ajung in germania, poate ma interesez.

 

eu am pe X3 versiunea de 286 de cai (e stock) si tot fuge frumos. la tine trebuie sa mearga si mai tare. estimez un 80-180 pe la 10s <_< - poate cauta fiecare cam ce masini au acest timp.

 

legat de costuri, e absurd sa iei o masina si sa te astepti sute de mii de km sa nu cada nimic la ea, mai ales in romania, unde motorina e mai proasta, drumurile supun masina la solicitari considerabile, e mult praf etc.

 

oricum la cat costa initial, nu mi se pare un capat de lume sa mai dai 10k€ la 150k km si sa mai mergi inca pe atat cu ea.

 

discurile si placutele tin in functie de cum ai grija de ele, in mod normal cam 50k km, deci mi se pare acceptabil pretul. si chiar tin. sa nu uitam ca niste frane adevarate costa cat un logan.

 

turbinele, impreuna, iar nu costa prea mult daca stai bine sa te gandesti.

 

alte probleme, gen valva, asta e. pacat ca nu stai la granita cu ungaria, te duci la nemti intr-o zi si rezolvi problema.

 

masina asta ca si performanta/consum e un vis aproape in orice situatie. si mai tare e ca 3.0 biturbo diesel pe X3, cu 200kg mai greu si xdrive, consuma cam la fel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Ia auzi poveste cu turbina mica la 535d...

 

Am mers la "Trado Motors" in Iasi, solicitand schimbul fluidelor si filtrelor. De o bucata de vreme a aparut un fluierat ceva de pe la motor, atunci cand accelerez, simtindu-se mai clar la plecarea de pe loc (initial am crezut ca scapa presiune prin vreun furtun de la intercooler sau ceva). Deci le-am spus celor de la service sa se uite si sa-mi spuna de la ce poate fi. Acestia au spus ca turbina mica e "lată", ca nu mai are mult, ca o strică și pe cea mare și că, ce noroc pe mine, ei au una pe stoc la 3.100 lei.

Am mers apoi la un mecanic mai de incredea al meu și l-am rugat să se uite la mașină. Problema a fost localizată foarte repede, toat chestia fiind o garnitura de la galeria de evacuare, care e puțin ciupită și sufla foarte puțin, dar destul cât să scoata acel zgomot.

 

Povestea completa este cam asa:

 

Acum ceva timp, m-am intanit cu niste domni, veniti din Germania, care lucrau pentru o firma de audit din Germania, firma cu care BMW A.G. a incheiat un contract, pentru testa calitatea serviciilor reprezentanțelor BMW din Europa de Est.

 

Oamenii se plimba pe la toate service-urile din cadrul reprezentanțelor, gasesc pe cineva din zonă cu un BMW, ĂŽi dau acestuia 2.000 lei (suma care este suficienta pentru o verificare completa și schimbul consumabilelor) și ĂŽl roaga pe om să mearga la service, ca un client obișnuit, fiind atent la comportamentul lucrătorilor de acolo și la calitatea serviciilor.

 

Ce uitasem sa precizez, este că ĂŽnainte de a merge la service, băieții din Germania iți provoacă la mașină câteva mici defecte, pe care le notează și fotografiază ĂŽn timp ce lucrează la ele. Mie mi-au scos niste lichid de la servodirecție (cat să fie sub limita din vas, dar totuși să nu se aprindă ĂŽn bord martorul), au schimbay niste becuri pe ici, pe colo, punand unele arse ĂŽn loc etc. Binențeles, dacă cei de la service nu le detectau, aceștia refăceau tot.

 

Le-am zis acestora ca vreau să schimb fluide plus filtre, ei mi-au recomandat și uleiul din grup și am fost de acord. La plecare mi-au turnat-o pe aia cu turbina mică care e pe moarte și binențeles că lichid la servodirecție nici nu s-au obosit să pună. Eu suspectez că nu au schimbat nici uleiul din motor, nici ala din grup, noroc ca cel din motor era schimbat de curand....apoi ies vorbe ca pică turbinele și alte chestii, dacă tu mergi acasă bun bazat ca ai uleiul schimbat și mai mergi cateva zeci de mii așa....

 

Cand am ajuns inapoi la băieții de m-au trimis, am completat o groaza de chestionare cu ĂŽntrebari referitoare la modul cum s-au comportat cei de la service și despre cât de mulțumit sau de nemulțumit am fost de serviciile lor.

 

M-au rugat să merg la service ĂŽnapoi și să le spun de lichidul de la servo. Am mers și baiatul de acolo a spus ca era lichid :)), dar ĂŽn final a zis ca asta e, completăm imediat, doar ca trebuie să cumpăr un bidon DE 1 L (ce costa vreo 140 lei) ca să completez 30 ml...Le-am zis că nu mă interesează de unde, poate să-l fure, să spargă magazia să-l scoată de la mașina lui sau a sefului, dar să-mi completeze fără să mai aibă pretenție la vreun ban. Ăn final a apărut cu un bidon și mi-a completat.

 

Oricum, oamenii au spus ca ăștia de la Iași au fost printre cei mai nesimțiți din toată țara.

 

Treaba s-a incehiat și, acum ceva vreme, m-a sunat o tipa de la Trado Motors, rugându-mă ca, ĂŽn calitate de client, să o ajut să completeze un chestionar. Vă dați seama cam ce note le-am dat. M-a mai sunat si directorul de calitate de la Trado, dar le-m zis că nu vreau să mai trec pe la ei sub nici o formă...pur și simplu nu vreau să-i mai vad.

 

Tu cand ai intrat acolo, ei te vad deja ca pe o gasca proasta și ĂŽți vorbesc ca și cum, dacă nu lucrezi la ei, nu ai nici cele mai elementare noțiuni de mecanică...au și un aer de oameni conștienți că ei sunt "miezul" și că nu ai unde merge ĂŽn altă parte....

 

Oricum, cică o sa se indesească controalele de genul acesta și eu nu pot decât să mă bucur....

 

 

 

*** Ămi cer scuze față de musafiri, că nu am stat pe acasă....n-am mai scos limitarea...mașina se comporta ĂŽn continuare foarte bine, nu bate nimic, alearga ca gandul...:lol:...

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Tu cand ai intrat acolo, ei te vad deja ca pe o gasca proasta și ĂŽți vorbesc ca și cum, dacĂŁ nu lucrezi la ei, nu ai nici cele mai elementare noțiuni de mecanicĂŁ...au și un aer de oameni conștienți cĂŁ ei sunt "miezul" și cĂŁ nu ai unde merge ĂŽn altĂŁ parte....

tipic romanessc, zici ca ei sunt miezul.... ft bine le-ai(u) facut :)

Link to comment
Share on other sites

De o bucata de vreme a aparut un fluierat ceva de pe la motor, atunci cand accelerez, simtindu-se mai clar la plecarea de pe loc (initial am crezut ca scapa presiune prin vreun furtun de la intercooler sau ceva)

Dizlpower, poti detalia, te rog, in legatura cu acea garnitura ciupita, ma intereseaza locul in care se afla. Se pare ca am aceeasi problema cu suieratul asta, si, tot asa, nimeni nu i-a dat de cap. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

O sa-i fac si o poza, daca apuc, astazi, daca nu, maine....oricum, ridici capota și te uiți ĂŽn partea stângă, mi-a innegrit și o cunducta care e de la retur, dacă nu mă ĂŽnșel...o să trebuiască să demontez, doar că am ceva emoții, odata ce mă apuc de desfăcut pe acolo....

 

 

Domnii aceia au spus că printre cei mai profesioniști au fost cei de la MHS Militari....eu nu știu exact ce să cred, un prieten de-al meu a plătit schimb de ulei si consumabile la ei și filtrul de aer nu ĂŽl schimbaseră ĂŽn mod sigur....

 

ihearto, e posibil să fie crapată vreo conducta metalica sau o imbinare ceva de pe la intercooler....am mai avut problema asta la un Volvo, tot se crapa un furtun și sufla...doar că atunci sesizam și o pierdere de putere, pe cand acum trage la fel și scapa pe la evacuare și nu pe la admisie...

 

filon, acu vazui...:))) se pare că ai dat tu de mine :lol:)...cred că e un semn și ne luăm și cate un M5 :)

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

@dizlpower: Poti verifica daca au schimbat uleiul de motor,pur si simplu te uitit la joja ,daca e alb uleiul dupa ce iesi din service.

Eu am fost dincolo in Ungaria intrun service micut intrun orasel ,primul soc l-am avut cand am vazut ca se urca unu la volan si au verificat toate becurile,

apoi au verificat nivelul de ulei in cutie si in diferential,si dupa ce terminau o operatie bifau ca si operatiune completa intrun carnetel.

La noi probabil pana nu este problema nu se verifica nimic.

Link to comment
Share on other sites

@dizlpower: Poti verifica daca au schimbat uleiul de motor,pur si simplu te uitit la joja ,daca e alb uleiul dupa ce iesi din service.

Eu am fost dincolo in Ungaria intrun service micut intrun orasel ,primul soc l-am avut cand am vazut ca se urca unu la volan si au verificat toate becurile,

apoi au verificat nivelul de ulei in cutie si in diferential,si dupa ce terminau o operatie bifau ca si operatiune completa intrun carnetel.

La noi probabil pana nu este problema nu se verifica nimic.

 

la nemti mi-au dat o hartie care atesta ca masina a fost verificata si ca nu are probleme. in ea au trecut pana si cati mm uzura au anvelopele. nu cred ca ne putem compara vreodata.

 

 

Cred ca se refera la culoarea uleiului cand e nou...

 

Si cei care nu au joja ce fac? :)

 

asa e, cand e nou a diesel sta foarte putin mai "clar" uleiul, dar isi schimba culoarea repede.

daca nu exista joja, stai langa ei cand il schimba.

 

 

...aaa, uitasem, nici nu au scris nimic in cartea de service....dar nici nu mai merg pentru atat...:)

 

nici la mine reviziile neoficiale nu sunt trecute :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.