Jump to content

probleme cu climatronicul ,ajutor


Recommended Posts

cu informatia despre freon ,nu este suficient? de unde puteam sa aflu de altundeva?cand ai nevoie de un sfat nimeni nu te ajuta,informatia e cea mai scumpa.

 

 

hai sa vedem daca te pot ajuta eu.....

 

0722467022 - Mishu

 

este un super meserias care cred ca te poate ajuta. Lucreaza cu BMW destul de bine. Recomandat de un prieten de-al meu

Valabil pt toata lumea :twoup:

Nu stiu preturi, locatie undeva in Bucuresti...

Merita un telefon

Sper sa rezolvi repede. Stiu ce inseamna sa ai probleme cu clima... sapt trecuta am venit cu masina de serviciu de la Sibiu cu probleme la clima.. avea un randament de 50%.... am slabit 3 kilograme pe putin :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

b50xxl- daca la mine te referi ,m-am documentat si asa e,dar ti-am spus ca nu deaia am deschis topicul.intai am pus senzorul respectiv pe masina (l-am imprumutat de la un amic) si clima face la fel.inainte sa pierd acel senzor aveam aceeasi problema.

oricum mai sunt 6 zile si trece si canicula ,ajung si la reprez bmw de la baneasa si poate ca se rezolva.

Link to comment
Share on other sites

te recunosti?

"am citit in mai multe topicuri pe aici despre legatura dintre senzorul de temperatura exterioara si climatronic si partea naspa e ca nu au nici o legatura,adica functioneaza perfect unul fara celalalt.

"fanatic-ai dreptate si la e 46 este la fel dar depinde de varianta de soft care este pe masina.

la a doua varianta de soft (upgrade) are o legatura foarte stransa adica nu mere clima fara senzorul acela"

 

nu ti se pare ca te contrazici, iar de la atata "documentatie" te-ai zapacit si tu incat nu mai stii ce sa crezi despre nemernicul ala de climatronic?!

 

in plus, spui ca doar la a doua varianta de soft (???) clima e dependenta de acel senzor de temperatura exterioara... in opinia ta, e mai bine sau mai rau?

 

daca e mai rau, atunci cum dreaq s-a ajuns la o varianta upgradata (adica la imbunatatirea unor performante), daca lucrurile stau mai naspa ca inainte?

 

poti sa ne spui si noua care ar fi prima varianta de soft, totusi ?

 

nu de alta, dar sunt tare curios sa stiu de unde ai informatiile astea atat de "precise si confidentiale"...

 

no offence, dar chiar te-ai zapacit in atatea detalii incat nu mai stii ce sa crezi...

 

succes!

Link to comment
Share on other sites

la fel cum tu dai sfaturi ,si altii la randul lot dau sfaturi ,asa am aflat de chestia cu softul upgradat.

care parte nu ai inteles-o,daca e mai bine sau mai rau cand senzorul exterior are legatura cu clima?

in prima varianta de soft nu are nicio legatura clima cu senzorul,in varianta upgrade probabil pentru a face legatura intre temperatura de afara si cea pe care trebuie sa o faca in interior au luat in calcul inca o variabila "senzorul de temperatura exterioara".

 

"daca e mai rau, atunci cum dreaq s-a ajuns la o varianta upgradata (adica la imbunatatirea unor performante), daca lucrurile stau mai naspa ca inainte?

eu nu am spus ca e mai rau ca nu am de unde sa stiu daca e mai bine sau mai rau,e mai bine probabil ptr buna functionare a climei si mai rau pentru proprietarul de bmw care tre sa cumpere piesa.

ti-am transmis si mai inainte ca nu am deschis topicul sa ma cert cu cei de teapa ta care considera ca ei au inventat bmw-ul si nu le-a scapat nimic din documentatie.daca erai atent ,mai devreme cu cateva posturi si doreai sa dai un sfat pertinent ,am spus exact care e problema cu clima" in instalatie se face o presiune prea mare ,adica de 20 bari" ,nu te mai agitai atat cu senzorul ala de temperatura ext.ti-am spus ca l-am schimbat si face tot la fel.

eu chiar nu te inteleg ,cu asta te ocupi tu,cu contraziceri prostesti care nu au nimic in comun cu subiectul acestei probleme?

sau vrei sa sustii ca senzoru de temperatura exterioara face presiunea din instalatia mea de a.c. sa creasca ?

AM CREZUT CA ACEST FORUM ESTE PENTRU A DISCUTA SI AJUTA DACA POTI ,NU PENTRU A PRODUCE DISCUTII CONTRADICTORII SI A NE LAUDA .

TEORIE STIE TOT POPORUL,DAR PRACTICA NE OMOARA PE TOTI.... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

hai sa lamurim o chestie si cu asta am incheiat:

 

te afli pe forum pentru a discuta, sa afli opinii, pareri, sa obtii sfaturi cand ai probleme... insa e bine ca si afirmatiile tale sa fie PERTINENTE, nu sa incepi sa aberezi cu varianta 1.0 de soft sau cu varianta 2.0... nu ti se pare curios ca nimeni nu iti sustine aceasta teorie?!

 

in plus, daca te ajuta cu ceva, eu chiar nu ma "consider ca am inventat bmw-ul si nu mi-a scapat nimic din documentatie" si cu atat mai mult nu ma ocup cu "contraziceri prostesti"... am avut foarte multe de invatat de la colegii de pe forum, dar in special de la cei pregatiti sa dea sfaturi... tu faci cum vrei...

 

asa ca te rog sa ramai in parametrii tai visatori si sa nu incerci sa imi mai aduci vreo jignire de genul celor pe ccare le-ai debitat mai sus, pt ca atunci chiar ne suparam... si nu o sa ma cert cu tine aici, in vazul lumii !

 

on-topic: ma bucur ca defectul masinii tale nu e senzorul de temperatura exterioara, nu de alta dar sa nu te simti in vreun fel anume...

 

bafta !

Link to comment
Share on other sites

ma bucur ca in sfarsit am reusit sa ajungem la un consens,adica sa nu ne mai contrazicem prosteste.

referitor la ceea ce am afirmat mai sus repet ,asa cum tu dai sfaturi ,si altii mi-au dat sfaturi iar acele persoane lucreaza in service ,din pacate ei nu m-au putut ajuta sa dezleg misterul climei mele ,dar mi-au spus din documentatia pe care o detineau la service ca masina mea are o varianta de soft mai veche si ca degeaba cumpar acel senzor de temp exterioara ca nu are legatura.

drept urmare ,ca sa ma conving am pus asa cum am descris mai inainte un senzor imprumutat de la un amic de pe masina si clima mea face la fel.

oricum nu am rezolvat nimic si oricum in afara de tine nu prea a mai postat nimeni pareri in ultima vreme,sper ca macar aia de la bmw sa rezolve problema.

p.s. nu am avut in intentie sa te jignesc sau sa te atac in vreun fel dar tu ai sustinut o parere pe care eu deja o testasem pe masina mea fara rezultat .

Link to comment
Share on other sites

ma bucur ca in sfarsit am reusit sa ajungem la un consens,adica sa nu ne mai contrazicem prosteste.

referitor la ceea ce am afirmat mai sus repet ,asa cum tu dai sfaturi ,si altii mi-au dat sfaturi iar acele persoane lucreaza in service ,din pacate ei nu m-au putut ajuta sa dezleg misterul climei mele ,dar mi-au spus din documentatia pe care o detineau la service ca masina mea are o varianta de soft mai veche si ca degeaba cumpar acel senzor de temp exterioara ca nu are legatura.

drept urmare ,ca sa ma conving am pus asa cum am descris mai inainte un senzor imprumutat de la un amic de pe masina si clima mea face la fel.

oricum nu am rezolvat nimic si oricum in afara de tine nu prea a mai postat nimeni pareri in ultima vreme,sper ca macar aia de la bmw sa rezolve problema.

p.s. nu am avut in intentie sa te jignesc sau sa te atac in vreun fel dar tu ai sustinut o parere pe care eu deja o testasem pe masina mea fara rezultat .

jajait in bord- baga 10 min apoi nu mai baga? cine vrei sa inteleaga ce? cei de la service nu o pot rezolva? un contact imperfect? unde?

Link to comment
Share on other sites

swimmer---

1.nimeni nu poate sa imi spuna ce are ptr ca nu e un defect permanent ,adica nu se opreste la o perioada determinata ,si nimeni nu este dispus sa stea o zi ca sa prinda momentul cand nu merge.

2.legat de chestia cu jajaitul din bord ,nu stiam cum sa descriu acest sunet :incearca sa pronunti litera J lung timp de cateva secunde si o sa intelegi cum se aude in bordul meu.clima functioneaza pentru o perioada pe care o stabileste ea apoi se opreste (poate sa stea oprita 10 minute sau 1 ora sau toata ziua la alegerea ei)

3.nici macar cei de la automobile bavaria nu au reusit sa inteleaga ce are dupa ce au tinut-o in service 8 ore.nu ca imi par mie niste supermani dar totusi ma asteptam la mai mult din partea lor . iar la final cand am scos masina din service de la ei mi s-a spus ca ar trebui sa fiu fericit ca m-au primit ptr ca ei nu repare masini deastea vechi cum este a mea di 2001. pacat ca o firma cu un renume asa mare nu stie sa isi trateze clientii..este normal oare ca firma AUTOMOBILE BAVARIA in calitate de reprezentant si service BMW sa selecteze daca te primeste cu bmw-ul sau nu in functie de valoarea masinii?suna a DISCRIMINARE.

4.la final ,lasand deoparte sunetele din bord sau alte ozenisme ale masinii mele concluzia este ca nu merge clima . merge ,se opreste si compresorul si gmv-ul ,apoi peste catva timp merge iar si asa mai departe.

 

stie careva : daca seria 3 -e46 are vreun releu care comanda a doua treapta de la gmv?

ce rol are senzorul de temperatura de pe compresor?

cine face gmv-ul sa porneasca pe treapta a doua?

Link to comment
Share on other sites

N-am citit in intregime tot topicul insa daca te ajuta cu ceva mai e un senzor de temperatura in carcasa radiatorului opentru caldura...poti sa ajungi la el daca demontezi scrumiera si compartimentul de depozitare de deasupra......Stiu de el ca am umblat pe acolo cand mia-m montat 2din-ul.
Link to comment
Share on other sites

swimmer---

1.nimeni nu poate sa imi spuna ce are ptr ca nu e un defect permanent ,adica nu se opreste la o perioada determinata ,si nimeni nu este dispus sa stea o zi ca sa prinda momentul cand nu merge.

2.legat de chestia cu jajaitul din bord ,nu stiam cum sa descriu acest sunet :incearca sa pronunti litera J lung timp de cateva secunde si o sa intelegi cum se aude in bordul meu.clima functioneaza pentru o perioada pe care o stabileste ea apoi se opreste (poate sa stea oprita 10 minute sau 1 ora sau toata ziua la alegerea ei)

3.nici macar cei de la automobile bavaria nu au reusit sa inteleaga ce are dupa ce au tinut-o in service 8 ore.nu ca imi par mie niste supermani dar totusi ma asteptam la mai mult din partea lor . iar la final cand am scos masina din service de la ei mi s-a spus ca ar trebui sa fiu fericit ca m-au primit ptr ca ei nu repare masini deastea vechi cum este a mea di 2001. pacat ca o firma cu un renume asa mare nu stie sa isi trateze clientii..este normal oare ca firma AUTOMOBILE BAVARIA in calitate de reprezentant si service BMW sa selecteze daca te primeste cu bmw-ul sau nu in functie de valoarea masinii?suna a DISCRIMINARE.

4.la final ,lasand deoparte sunetele din bord sau alte ozenisme ale masinii mele concluzia este ca nu merge clima . merge ,se opreste si compresorul si gmv-ul ,apoi peste catva timp merge iar si asa mai departe.

 

stie careva : daca seria 3 -e46 are vreun releu care comanda a doua treapta de la gmv?

ce rol are senzorul de temperatura de pe compresor?

cine face gmv-ul sa porneasca pe treapta a doua?

ceva de genul masina e prea veche sau prea ieftina ca sa mai poata fi reparata, sigla e de BMW nu? atunci care e problema? si acum 6 sau 8 ani ce faceau acolo la auo bavaria? se ocupau de masini ca a ta sau a mea deci au experienta. ar fi trebuit sa gasesca problema cu ocii inchisi. sau genul asta de raspuns ii transforma in niste incompetenti...

Link to comment
Share on other sites

user008 - azi l-am schimbat si pe acela ,ms pt sfat dar tot asa face....marti imi vine senzorul de presiune si o sa il schimb si pe acela,apoi daca face la fel ..ramane compresorul

 

 

swimmer - da, asa este .. dupa cum se spune "prima impresie e mereu gresita" cand am vorbit cu ei la tel pentru programare au fost niste amabili si chiar discutam ca nu ii suporta pe cei ce posteaza despre ei cuvinte de rau pe forumuri ,ca de fapt ei sunt niste profesionisti ,etc .parerea mea este ca si-au demonstrat incompetenta si lipsa de interes in rezolvarea problemei...

Link to comment
Share on other sites

dar "ariciul" adica piesa cu tepi in ce stare este ??

 

ariciu regleaza doar turatia ventilatorului din bord pe baza comenzii date de climatronic

 

releul care comanda electrobobna de la compresor

 

daca repet scuze :twoup:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
azi mi-a aparut si mie o problema la aerul conditionat la un bmw 318 tds din 1995. are clima automatica, care pana astazi a functionat foarte bine. Can am pornit azi motorul a inceput sa porneasca ventilatorul direct la putere maxima chiar daca era setat pe cea mai mica treapta de pompare a aerului in masina. orice treapta as alege imi baga aer la putere maxima si nu stiu care ar fi problema...m-am gandit ca ar putea fi o eroare de "gandire" a procesorului de la aerul conditionat asa ca am decuplat alimentarea la baterie dar tot degeaba :) ...am verificat si sigurantele si nici la ele n usunt probleme. Care sa fie problema?? :)
Link to comment
Share on other sites

azi mi-a aparut si mie o problema la aerul conditionat la un bmw 318 tds din 1995. are clima automatica, care pana astazi a functionat foarte bine. Can am pornit azi motorul a inceput sa porneasca ventilatorul direct la putere maxima chiar daca era setat pe cea mai mica treapta de pompare a aerului in masina. orice treapta as alege imi baga aer la putere maxima si nu stiu care ar fi problema...m-am gandit ca ar putea fi o eroare de "gandire" a procesorului de la aerul conditionat asa ca am decuplat alimentarea la baterie dar tot degeaba :) ...am verificat si sigurantele si nici la ele n usunt probleme. Care sa fie problema?? :)

 

inteleg ca e clima automatica... ai verificat senzorii? poate o fi de acolo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

si eu am o problema asemanatoare:

Am un 320d E46 din 98 si am o problema cu sistemul de climatizare (climatronic). Mai exact...dau drumul la clima (ac) si se aude un zumzait ca sa-i spun asa in ton cu turatia motorului, ceva in genul cam cum era cu vechiile Dacii cand se auzea in boxe turatia de la motor (nu stiu cat de explicit am fost). Asta ar fi o problema...a doua este ca nu baga aer rece mereu, chiar daca e dat drumul la ac, adica cateodata baga...cateodata nu, cam cand are el chef (am mers vreo 60 de km de autostrada cu ac pornit si abia dupaia a inceput sa bage rece, in Bucuresti am oprit masina si cand am pornit nu a mai bagat rece chiar daca era pornit ac). Si o alta problema e...ca de exemplu daca merg jumate de autostrada (A1) cu AC, la un moment dat nu mai baga (nu mai sufla aer) chiar daca il dau la maxim la viteza de bagat, se aude ca baga (zgomotul acela de suflare), dar se aude undeva in interiorul bordului, numai ca nu sufla pe gurile de ventilatie (nici la bord, nici la parbriz, nici la picioare). Daca opresc masina si o las 10 min....si dupa aceea o pornesc, merge normal, adica sufla cu putere pe gurile acelea din bord, parbriz sau picioare.

Care ar fi problema? a mai avut cineva o astfel de problema? Faza cu zgomotul de la compresor (sau ventilator, nu-mi dau seama exact) si cu bagatul ac (mentionez ca am bagat freon in urma cu 1 luna si nu a aratat ca ar avea pierderi) cand vrea chiar daca este ac pornit si faza cu bagatul/nebagatul aerului pe gurile de ventilatie din bord.

 

O sa mai verific o data nivelul de freon din instalatie, poate a pierdut pe undeva...si dupaia n-am decat sa vad daca e de la piesa cu tepi, electroventilator sau compresor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.