Jump to content

BMWurile si dezavantajele RWD


Cumnatu

Recommended Posts

e46 iarna
pilotat de Lech ÂŚlebioda (pilot profesionist). Drumul e acoperit cu zapada afanata, deci nici daca avea cauciucuri cu crampoane nu cred ca il tineau pe drum. DSC e off pe toata perioada, altfel nici nu reusea sa se miste asa tare. Omul are o mana ceva de speriat, la cateva faze am strans din fund de a parait scaunul sub mine. Enjoy.

PS. Vezi minutul 4:15 cand a intrat in supravirare pe asfalt relativ curat, cat de calm a iesit din kkt. Kudos.

Geniala tehnica, omul o tine intr-a 3-a mai tot timpul aproape de redline.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Iarna trecuta am avut destula zapada pe la Timisoara. M-am descurcat perfect cu "pisicuta" mea batrana, cu gume de vara ^^. A fost si prima iarna pentru mine. Am circulat zilnic cam 20 de kilometri. O singura data am lasat-o acasa pentru ca am parcat aiurea si am ramas inzapezit. Chiar nu am avut nicio problema.
Link to comment
Share on other sites

am intrat intr-o serpentina stransa rau,ploua si farurile era chioare...mai era si noapte.

 

aveam 60-70....rezultatul a fost un drift extraordinar,ma c@c@sem pe mine...am gandit repede,daca franam ma duceam sanie in parapet,daca viram ma rasturnam,asa ca le-am facut pe amandoua.

 

nici acum nu imi dau seama cum de am scapat,norocul prostului probabil.

 

in zilele urmatoare am schimbat faza scurta si am pus pe spate 225.

 

topicul initiat de @Romulus e util rau dar practica ne omoara,eu am reactionat din instinct care a fost bun dar daca nu aveam si noroc o beleam.

 

Probabil ca daca aveam garda mai jos nu mai fugea spatele,nici autoblocant nu am.

Link to comment
Share on other sites

eu am trecut prin 2 ierni cu cauciucuri de vara si a fost cat de cat ok , am ramas de vreo 2 ori intepenit dar sa rezolvat repede iar pe sosea incet si cu grija nu am avut nici o problema dar iarna asta nu ma mai risc si bag cauciucuri de iarna . am avut mai multe probleme cu bagatul in curte si invers ,era sa lovesc stalpii de la porti de cateva ori si fiind putin in panta ramaneam cu ea bagata jumate in curte :twoup:)
Link to comment
Share on other sites

ingineru a calcat acceleratia in prima parte a curbei pe ploaie, asta a a facut. Am intrat si eu tare dar masina a derapt f misto, echilibrat, toata, nu numai spatele....

Am folosit tehnica asta cand am intrat cu 90 in curba de 50 pe ploaie, altfel saream gardul, dar am calcat-o prea tare si a plecat mai mult decat era nevoie spatele, am intrat putin pe contrasens oarecum toata masina dea curmezisul drumului, am luat piciorul de pe acceleratie si am redresat usor din volan..

Noroc ca nu venea nimeni pe contranses, ma jucam pe o sosea pustie.

Daca era ceva subvirator saream parapetul sigur, cu tractiune spate ori scapam ori razuiam spatele bine de tot..

De data aia am scapat..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ce-mi place e ca fata de masinile FWD nu simti volanul ca ti se intareste si masina pleaca in toate directiile.Directia e destul de precisa mai ales cu gume bune si daca nu exagerezi.Ramane sa reusesti sa tii spatele pe traiectorie.Dar si asta se poate si devine chiar si distractiv cand te obisnuiesti.

La FWD volanul nu se intareste , ci din contra , se misca foarte usor , ca nu mai ai aderenta !

 

Nu am auzit de nici unul care sa foloseasca lanturi ... oare nimeni nu se risca ?

Link to comment
Share on other sites

no comment

Pai eu nu cred ca acel Q5 avea vre-un sistem activat si de asta s-a manifestat asa . Asta mi se pare mai mult un fel de anti-reclama ... si nu mi se pare prea fair-play , mai ales ca se vede clar ca este la un test-drive amenajat , nu ceva la intamplare . Apoi si "filon" are dreptate ... era vorba despre altceva in acest topic si anume BMW cu tractiune pe spate , nu 4x4 .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Astazi m-am rasucit pe dn3 fara voia mea :twoup: la 30 la ora , era oglinda jos , patinuar , si cauciucuri de iarna si degeaba , mare noroc ca nu a venit nimic din fata .

 

Niste nenorociti , masini in sant , era jale si tu nu dai cu nimic , astepti sa iasa soarele si sa se topeasca . Sefului de la drumuri cu siguranta nu-i mai trebuie porc acum de craciun , i-am dat la carne cat sa-i ajunga pana in 2012 .

Edited by Billy M
Link to comment
Share on other sites

Revenind ontopic cu premisele de mai sus : va rog sa exprimati cazuri REALE prin care v-ati descurcat cu propulsie pe : ploaie masiva, iarba uda, pietris, nisip, zapada, polei.

 

Acvaplanare face mai rau ca un FWD (cel putin asa consider eu).

Pe zapada si polei se comporta bine si foarte bine daca te adaptezi la masina. Daca ai anvelope foarte bune poti sa faci slalom la 150 km/h pe zapada. Totul este sa stii ce sa ceri de la masina. Comparativ cu FWD urci chiar mai bine; La vale este mai periculos (te poti ajuta mai putin de frana de motor).

 

Pe oriude am ajuns cu FWD am ajuns si cu BMW-ul. (ma refer la gheata si polei dar fara denivelari). Daca tractiunea este ok garda la sol este foarte mica (ca te vad ca ai vrea sa ajungi cu ea pe iarba, pe pietris nisip etc.). Nu iti recomand.

 

Eu am serie 3 nu 5.

 

http://www.silviu.info.ro/slideshow/fs_p005_1_2.jpg

http://www.silviu.info.ro/slideshow/fs_p005_1_9.jpg

http://www.silviu.info.ro/slideshow/fs_p005_1_19.jpg

http://www.silviu.info.ro/slideshow/fs_p005_1_23.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu am mers cu ~ 150 km/h pe zapada facand slalom printre masinile care mergeau mai incet. (banda 1, banda 2 si contrasens). Cu 70-80 am mers in zona herculane cand drumul era declarat inchis (acolo sunt si curbe si pante si rampe nu doar drum drept...). Restul mergeu cu 20-30 km/h.

 

Pe apa si eu am spus ca nu imi place cum se comporta (am delarat cinstit). Mai ales daca sunt balti situatia se inrautateste considerabil.

Link to comment
Share on other sites

Nu e nicio realizare. Doar am vrut sa evidentiez ca daca sti ce vrei de la masina BMW-ul contrar aparentelor este foarte bun iarna. Daca vara in mod constant aleg seatul (din mai multe motive) iarna imi place sa merg cu BMW-ul cand am ocazia.

Si din parcare eram singurul care ieseam fara sa dau zapada la lopata sau sa imi pun lanturi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.