Jump to content

un sfat sau un service BUN?


ceaun

Recommended Posts

Am mai facut un topic legat de problema asta cu ceva timp in urma si am primit niste pareri care au coincis cu cele ale mecanicului(nu stiu cat de bun.... :twoup: )si am crezut problema rezolvata,dar vad ca nu e chiar asa.....

Pe scurt ce problema am:am adus masina(un 316i din 99,berlina)din hamburg in aprilie,si dupa nici 1 luna m-i sa aprins la bord martorul de motor(in carte scrie engine warning,si arata ca un robinet pe bord).In prima faza m-am cam speriat,dar ducandu-ma la mai multe serviceuri si punandu-l pe tester imi dadea ca eroare "amestec combustibil....".Mecanicul imi spune ca ar fi supapa PCV(sau epurator gaze arse recirculate),si ca sa nu-mi fac probleme ca e un defect foarte des intalnit care apare la 80%din bmw-uri(vorbim de e46),si ca dupa ce schimb supapa nu o sa mai apara nimic.In momentul asta am facut un topic aici si toate raspunsurile m-au indrumat catre aceeasi supapa buclucasa...Asa ca am batut la usa celebrului Filaret,am cumparat supapa cu cele 2 furtune aferente si m-am dus la service sa mi-o scimbe.Dupa schimbare si eroarea anulata am plecat f multumit,stiind ca masina nu mai are nimic,dar surpriza dupa vreo 100 km becul la bord sa aprins iar(ma refer la martorul motor).Mentionez ca masina merge perfect,cu un consum normal si fara probleme(poate un usor tremurat la relanti,dar ff usor).Pe tester imi arata ca debitmetrul functioneaza in valori f bune,doar sondele lambda ar fi putin "obosite".

Dati-mi un sfat sau un service bun ca nu as vrea sa-i schimb toate piesele motorului ca sa aflu care e problema.Nu de alta dar pana la urma supapa aia cred ca era buna si nu era aia problema,asa ca cred ca am dat degeaba 400 ron si nu am rezolvat nimic.In ritmul asta schimb bmw-ul numai din piese.... :D

Exista vreun service sau tester care sa-mi spuna exact care e problema??Sau un mecanic bun,care sa stie ce face???

Multumesc anticipat de raspuns..... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

aceeas problema o am si eu de 1 an de zile, am pus-o pe n-spe testere diferite si mi-a dat aceas eroare fuel suplly sistem (aka error 171) care este cauzata de debitmetru sau pompa de benzina (valva PCV a fost prima care am schimbat-o dar eroarea a reaparut dupa ~500km ) acum urmeaza sa fac o proba cu un debitmetru sa vad daca intradevar este de la el, daca nu,inseamna ca pompa de benzina s-a infundat si nu mai baga presiunea care trebuie (3 bari).

ps : pe tester mi-a dat de fiecare data ca debitmetru , catalizatorul sonda lamda,injectoarele sunt ok, dar cica debitmetru este o piesa mai buclucasa care poate sa insele.... in concluzie o sa schimb debitmetru .

Link to comment
Share on other sites

ce vrei tu nu prea exista !..practic testerul citeste eroarea ...care poate fi cauzata de la sonde pana la catalizator , debitmetru ..valva PCV era cea mai ieftina varianta!...Si daca faci tester la Filaret ai sa urmezi acelasi traseu ..schimbi piesa dupa piesa fctie de ce arata testerul !..Cel mai bine ar fi sa testezi cu un debitmetru de la cineva .sa vezi daca se stinge !.

La tine se aprinde si se mai stinge ?,,,Sau ramane aprins pana la primul tester ?

Link to comment
Share on other sites

aceeas problema o am si eu de 1 an de zile, am pus-o pe n-spe testere diferite si mi-a dat aceas eroare fuel suplly sistem (aka error 171) care este cauzata de debitmetru sau pompa de benzina (valva PCV a fost prima care am schimbat-o dar eroarea a reaparut dupa ~500km ) acum urmeaza sa fac o proba cu un debitmetru sa vad daca intradevar este de la el, daca nu,inseamna ca pompa de benzina s-a infundat si nu mai baga presiunea care trebuie (3 bari).

ps : pe tester mi-a dat de fiecare data ca debitmetru , catalizatorul sonda lamda,injectoarele sunt ok, dar cica debitmetru este o piesa mai buclucasa care poate sa insele.... in concluzie o sa schimb debitmetru .

Sarpe nu te avnta sa dai banii aiurea pe debitmetru,ca la ala face de obicei urat motorul daca e defect...Daca ai de unde ia unul si fa-i o proba...Vezi ca iti dau un pm...

 

ce vrei tu nu prea exista !..practic testerul citeste eroarea ...care poate fi cauzata de la sonde pana la catalizator , debitmetru ..valva PCV era cea mai ieftina varianta!...Si daca faci tester la Filaret ai sa urmezi acelasi traseu ..schimbi piesa dupa piesa fctie de ce arata testerul !..Cel mai bine ar fi sa testezi cu un debitmetru de la cineva .sa vezi daca se stinge !.

La tine se aprinde si se mai stinge ?,,,Sau ramane aprins pana la primul tester ?

Nu se mai stinge decat daca ii bag testerul si ii anulez eroarea,si se reaprinde dupa vreo 100km(da nu mai stiu unde citisem sau auzisem ca s-ar putea aprinde daca turezi motorul tare,ca la asta nu am mai fost atent daca asa e)....Stii care e cea mai tare faza ca am facut vreo 9000 km pana acum cu becul asta nenorocit aprins si nu are nici o problema masina.Nu da vreun semn de boala...M-am gandit si la varianta cu vreun scurt la bec....

Link to comment
Share on other sites

la fel si la mine, dispare decat la reset pe tester.

in schimb la mine se simte o intarziere in pedala cand merg mai sportiv de aceea tind sa cerd ca este debitmetru.

 

LE: un lucru pe care l-am omis: inainte aveam consum mixt 8,9 de cand mi s-a aprins check engie ul nu a scazut sub 10,3-10,4 .

Edited by S A R P E
Link to comment
Share on other sites

la fel si la mine, dispare decat la reset pe tester.

in schimb la mine se simte o intarziere in pedala cand merg mai sportiv de aceea tind sa cerd ca este debitmetru.

asa si la mine,cand e rece si bag piciorul in ea parca e trabant....da sa moara,da dupa ce se incalzeste merge mai bine,spun mai bine pt ca atunci cand bag piciorul in ea are o intarziere in demaraj si parca ar merge un pic inecata...

Link to comment
Share on other sites

Ma tot gandesc cam de la ce ar putea fi..Ideea e ca nu vreau sa tot schimb piese pana gasesc defectul..Sa ma apuc sa cumpar debitmetru,sonde lambda...ma duce pe la 2000ron si nici nu stiu daca alea sunt de vina..Daca ramane in continuare becul aprins???Cum ziceam masina merge perfect...Se poate sa fie un scurt la bec???Cu toate ca testerul mi-l stinge si dupa vreo 100 de km se aprinde iar...Ma bate gandul sa-l anulez(sa-i scot firul sau chiar ledul)si sa o vand.Si asa vroiam seria 5 ca dupa aia plecasem....
Link to comment
Share on other sites

Ma tot gandesc cam de la ce ar putea fi..Ideea e ca nu vreau sa tot schimb piese pana gasesc defectul..Sa ma apuc sa cumpar debitmetru,sonde lambda...ma duce pe la 2000ron si nici nu stiu daca alea sunt de vina..Daca ramane in continuare becul aprins???Cum ziceam masina merge perfect...Se poate sa fie un scurt la bec???Cu toate ca testerul mi-l stinge si dupa vreo 100 de km se aprinde iar...Ma bate gandul sa-l anulez(sa-i scot firul sau chiar ledul)si sa o vand.Si asa vroiam seria 5 ca dupa aia plecasem....

-scoatei mufa de la debitmetru si vezi cum se comporta masina,la demaraj ma refer.

Link to comment
Share on other sites

-la mine cand era rece abia tragea masina,apasam degeaba pe pedala,iar cand se incalzea,tragea dar dand indicatii eronate nu mai erau toti caii,nu puteam sa-l depasesc pe unu cu o solenta-daca e defect,cand scoti mufa ar trebui sa ai demaraj mai bun si sa nu ai intarzieri in accelerare.
Link to comment
Share on other sites

Da zii si mie masina iti mergea bine?Constant,fara trepidatii???

I-am scos si eu mufa de la debitmetru si trage mult mai bine....Dar din cate stiu si am vazut,atunci cand debitmetru e stricat face urat,si nu e constanta la relanti....

Link to comment
Share on other sites

Pai nu am cum sa-l fac sa se stinga si deja incepe sa ma dispere......Si cum am mai zis parca nu prea imi vine sa bag cateva zeci de milioane doar sa vad de unde ar putea fi si sa mai si schimb niste piese care cel mai probabil sunt bune....Asa ca mai bine il scot(ledu) si o bag la vanzare...

Apropo dupa ce ai scimbat debitmetru si-a revenit???

Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.