Jump to content

BMW 320 D 2004


MOTANUL

Recommended Posts

Estetic sunt de acord cu propunerile tale. Folia ma avantajeaza pe mine dar ii incurca pe restul participantilor la trafic.

Distantierii arata mai bine estetic - dar schimba unghiurile la care suspensia e proiectata sa lucreze. (modifica offsetul rotii).

Rabda baba la frumusete - dar cand e vorba de siguranta nu prea fac exceptii.

 

De pus pe ea as mai pune:

1. Footrest

2. Cotiera

 

Pai zic eu ca daca ai pune din fata pana in spate cea mai deschisa folie neautorizata nu ar deranja pe nimeni nici macar politia.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cand ma pun langa o masina cu folie si trebuie sa ma uit prin geamurile lui la un cedeaza trecerea de exemplu - ma deranjeaza daca are folie.

Sunt soferi de BMW care dau geamul jos cand vor sa se asigure sau sa-ti faca semn sa ii lasi (eu am patit de cateva ori). Adica isi pun folie atat de neagra la geamurile de la sofer ca ii deranjeaza si pe ei.

 

Eu vreau sa nu incurc pe nimeni - chiar daca asta inseamna sa am masina mai putin estetica (recunosc ca ar arata mai bine cu folie). Nu e nevoie de argumente - ai dreptate.

 

Cam asta inseamna democratia in alte tari - sa faci ce vrei tu in limita legii si in masura in care nu ii deranjezi pe cei din jur.

Multi considera ca are politia ceva cu ei - fara sa analizeze corect situatia.

Link to comment
Share on other sites

Eu cand ma pun langa o masina cu folie si trebuie sa ma uit prin geamurile lui la un cedeaza trecerea de exemplu - ma deranjeaza daca are folie.

Sunt soferi de BMW care dau geamul jos cand vor sa se asigure sau sa-ti faca semn sa ii lasi (eu am patit de cateva ori). Adica isi pun folie atat de neagra la geamurile de la sofer ca ii deranjeaza si pe ei.

 

Eu vreau sa nu incurc pe nimeni - chiar daca asta inseamna sa am masina mai putin estetica (recunosc ca ar arata mai bine cu folie). Nu e nevoie de argumente - ai dreptate.

 

Cam asta inseamna democratia in alte tari - sa faci ce vrei tu in limita legii si in masura in care nu ii deranjezi pe cei din jur.

Multi considera ca are politia ceva cu ei - fara sa analizeze corect situatia.

 

Ai dreptate.

Link to comment
Share on other sites

Un pic de ceara si cateva contraste interesante:

 

http://lh3.ggpht.com/_QhJNp8bUly8/S_AlgykLRkI/AAAAAAAAC5A/pk0Z5NhZqL4/s912/20100516_0039.JPG

 

http://lh6.ggpht.com/_QhJNp8bUly8/S_AlhSW0IBI/AAAAAAAAC5I/UZHzHaLVx4I/s912/20100516_0043.JPG

 

Acum am inteles;

 

In curtea unui vecin de-al unei cunostinte (din Cernica) care are multe premii ACR pentru restaurare.

 

Pe langa cele restaurate probabil ieseam prost :twoup: Apreciez foarte mult o masina veche restaurata cum trebuie.

(sunt foarte putine).

Link to comment
Share on other sites

Arata prea bine masina pentru tara asta si un parazit s-a gandit sa o indigenizeze si mai mult (nu erau suficiente zabrelele de la oglinzi). Si din lipsa de alta ocupatie mai inteligenta a smuls emblemele de pe capota si hayon. (dand dovada de o foarte mare migala - adica 2-3 zgarieturi de surubelnita adanci in vopsea). :twoup:

Ma vad nevoit sa vopsesc si capota si haionul. Chiar daca voi cumpara emblemele le voi tine in casa - nu le mai pun pe masina pana nu o vand.

Nu de alta - dar poate mai trece specimenul si cu alta ocazie pe aceeasi strada.

 

Am aruncat un ochi si nu prea mai gasesc vopsitorii cu vopsea alchidica (cred ca sunt pe cale de disparitie).

Majoritatea sunt acum pe baza de apa. In mod sigur o sa se cunoasca diferenta (fie ca e pe baza de apa - fie alchidica). As fi preferat vopseaua veche care din punctul meu de vedere este un pic mai buna.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau pentru masina ta, la spcimenele astea le-as strange in menghina degetelele nu mult, asa pentru o jumatate de ora.

 

Vopsea alchidica se gaseste in Brasov eu am facut pe cod la masina mea, dar e pe cale de disparite.

Link to comment
Share on other sites

Vopsea gasesc. Dar pe unde am intrebat nu vor sa mai lucreze decat cu vopsea pe baza de apa.

 

http://www.novacolor.ro/detaliiProdus.aspx?id=41 Bucuresti

http://www.spectraltrust.ro/displayProduct...ntru_retus_auto iasi

http://www.emex.ro/aplicare-email.html bucuresti

 

Nu stiu cat costa emblemele - ma bate gandul sa nu mai deschid nici un dosar si sa fac reparatia pe banii mei.

(daca la penuria asta de vopsitorii mai adaug si constrangerile legate de asigurator si conventiile legate de acesta am sanse zero sa o fac bine).

 

Vopseaua pe baza de apa fiind mai ieftina.

 

Pentru embleme am gasit aici noi la un pret foarte bun - si nu sunt tip stiker:

http://tuningcox.blogspot.com/2010/05/embl...-5-7-la-30.html

La VW o emblema de centru roata (mai mica e 50 ron la reprezentanta). 4 cate imi trebuiau mie costau 200.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Am sunat si e nasoala treaba. Eu credeam ca merg pe vopsele pe baza de apa din cauza costurilor mai mici.

1. Din pacate este ilegal sa mai foloseasca vopseaua pe baza de ulei. A zis ca pot sa comand dar intrebarea sa sune: Aveti vopsea pentru metal pentru echipamente industriale pe baza de ulei?

Si in acest caz raspunsul va fi da. Problema este ca nu le este doar lor interzis sa le comercializeze.

2. Atelierele de vopsitorie au si ele interzis sa o aplice. Adica as cumpara vopseaua si ma uit la ea.

3. Nu este asa usor ca la vopseaua pe baza de apa sa combine nuantele. Cand am inceput eu cu albastru mystic.... Au zis ca se baga sa imi dea nuanta dorita la cantitati de 10-25 de litrii.

 

In unul din cele 3 locuri fac si cantitati mai mici - gen 200-300g (da nu e pe baza de ulei e pe baza de rasini alchidice). Dar tot asa nu mai au voie sa le mai aplice nici pe astea. Sa incerc prin targ a zis... Deci e clar.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Am sunat si e nasoala treaba. Eu credeam ca merg pe vopsele pe baza de apa din cauza costurilor mai mici.

1. Din pacate este ilegal sa mai foloseasca vopseaua pe baza de ulei. A zis ca pot sa comand dar intrebarea sa sune: Aveti vopsea pentru metal pentru echipamente industriale pe baza de ulei?

Si in acest caz raspunsul va fi da. Problema este ca nu le este doar lor interzis sa le comercializeze.

2. Atelierele de vopsitorie au si ele interzis sa o aplice. Adica as cumpara vopseaua si ma uit la ea.

3. Nu este asa usor ca la vopseaua pe baza de apa sa combine nuantele. Cand am inceput eu cu albastru mystic.... Au zis ca se baga sa imi dea nuanta dorita la cantitati de 10-25 de litrii.

 

In unul din cele 3 locuri fac si cantitati mai mici - gen 200-300g (da nu e pe baza de ulei e pe baza de rasini alchidice). Dar tot asa nu mai au voie sa le mai aplice nici pe astea. Sa incerc prin targ a zis... Deci e clar.

IN TRAGOVISTE STIU EU PE BAZA DE DILUANT....sau cum naiba se spune.cred ca la asta te referi.mi-am facut eu acum o saptamana pentru eleronul de luneta.daca vrei suna-ma 0727.668.908 sau 0768.000.068

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pana la urma am gasit tot ce imi trebuie sa o vopsesc pe baza de rasini alchidice si am vopsit-o pe baza de apa :twoup: :)

Vopsitorii au spus ca 19 masini din 20 le fac pe baza de apa si se simt mult mai confortabil sa o vopseasca asa. Stiu pigmentii mai bine, cum sa o scoata sa nu fie diferente. Si le-am dat liber sa o faca cum stiu ei - dar sa iasa bine. Compozitia si culoarea au iesit bine. E firesc ca vopseaua noua e o tenta mai inchisa (restul a fost batuta de soare 6 ani).

 

Tot au dat un pic cu bata in bara - vopsitorul a intrat fara costum (cu hainele din atelier) si au aparut 3 fire de praf. Au zis ca sunt mici si o sa iasa la polish. Unul e mai mare si am dubii.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai pune atat la suflet din cauza unui gunoi pe vopsea.

 

Daca te consoleaza cu ceva... mie mi-au dat cu cheia din fata pana in spate pe toata partea dreapta a masinii. Si dusmani nu am, simplu, ii impusc. Am pistol cu apa :twoup:

Am aflat ca in zona aia e ceva obisnuit sa fie zgariate masinile... doh, Romanica.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu mai pun la suflet. O las asa badgeless si nu o mai dau cu ceara. (am ajuns la concluzia ca nu ii prinde bine sa iasa in evidenta...)

 

Cat a stat vreo 2 saptamani si era praful pe ea de 1 cm nu au mai scos emblemele ca se murdareau pe degetele :)

Asa curata le-au smuls de drag. Si nici nu au putut politistul sa ia amprentele de ceara mea :)

Lose-lose situation. :(

 

Si dusmani nu am, simplu, ii impusc. Am pistol cu apa :(

 

Eu traiesc cu senzatia ca se inmultesc mai repede decat ii impusti tu. :twoup: Ca nu par sa scada.

 

Si pe caldura asta o sa faca coada la pistolul cu apa... E bun de folosit doar iarna.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ma cam exaspereaza furturile de pe BMW E46.

Dupa oglinzi si badgelessul fortat din mai 2010 au urmat senzorii de parcare (acum am gauri si niste fire atarnand pe sub masina). :twoup:

 

Nu cred ca voi rezista terorii furturilor si la urmatoarea masina; o sa evit sa mai cumpar BMW din acest motiv.

De pe seat (care sta parcat in aceeasi zona) nu au furat nimic. Si sta cu bluetoothul pe bord; are oglinzile originale fara zabrele etc.

 

Chiar devine stresant. In 18 ani "scapasem" cu o pereche de stergatoare, un radio-cass.

Acum, in mai putin de 2 ani am deja 3 furturi. Masina asta parca atrage hotii ca un aspirator.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bune:

- Tinuta de drum

- consumul redus la viteze mari

- nu are nici un greieras (incredibil pt. o masina de 172.000 km)

- volanul de piele arata ca nou

- scaunele cu reglaj lombar si sport confortabile la drum lung

- elasticitate motor

- tractiune buna iarna echipata corespunzator

- spatiile special amenajate in porbagaj

- fiabilitate buna la motor-tractiune

 

Minusuri:

- Forma butonului de reglat oglinzile electrice; butoanele de ridicat-coborat geamurile amplasate aiurea.

- foot restul

- cuplul maxim atins abia pe la 2500; Nu trage cum m-as fi asteptat la turatii mai mici.

- usile se inchid greu

- afiseajul BC arata ca in epoca de piatra si nu ofera informatii suficiente

- tempomatul cu prea multe butoane

- inaltimea plafonului prea mica pentru persoanele mai inalte

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

S-a ars si al doilea balast de la angel eyes. :twoup:

 

Lucrurile au stat asa:

dec 2008 cumparat; garantie 1 an

Pe stanga s-a stricat in mai 2010

Pe dreapta in septembrie 2010

 

Retrospectiv vorbind (tot patitul e priceput) mai bine luam cu garantie 2 ani (ar fi trebuit sa platesc mai mult).

 

De data asta - am luat unul in plus sa am pe stoc. (120 au costat amandoua).

Arata bine - dar cele after market sunt un fel de "pain in the ass".

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am montat senzori after market.

Senzorii vechi dadeau erori din cand in cand. In sensul ca 1 data din 10- imi piuiau continuu fara sa am nici un obstacol in spate.

Am mers cu ei sa ii verifice si la atelier nu faceau nici batuti - verifica doar de 2-3 ori, vedea ca merg; ii punea si pe tester si nu erau erori inregistrate. Nu au domnule nimic.

E adevarat ca nici eu nu m-am dus decat de 2 ori si am abandonat.

 

Acum daca au mai si furat 2 din 4 am decis sa schimb sistemul complet.

Cost 1 senzor nou BMW 100 euro. Cost sistem complet made in china (4 senzori, difuzor, unitate centrala, garantie 2 ani) ~ 25 euro.

 

Cu 240 ron am avut sistremul montat pe masina. Din prima zi am constat ca nici asta nu mergea ok. (exact ca la BMW-din cand in cand piuia fara sa am obstacol). Am mers a 2-a zi si a schimbat un senzor (nu s-a intamplat nimic bun) si apoi unitatea centrala. De atunci nu am mai avut erori nefondate (daca e mizerie pe ei sau ploua se mai abereaza-dar asta consider ca este normal). Cam de 1 luna merg cu ei si acum sunt multumit.

 

Avantaje:

Nu sunt necesare alte gauri

Cost mic - garantie la tot sistemul

Montaj plug & play (in partea dreapta cumdeschizi porbagajul - au abordat firul de marsarier pentru alimentare electrica.

Difuzurul nu am vrut sa fie vizibil si nici afiseajul (stau undeva in spatele torpedoului). Initial l-am lasat in porbagaj dar se auzea prea incet (in special cand ascultam muzica).

 

Dezavantaje: estetic arata un pic mai urat senzorii;

 

Atasez si poze cu senzorii gata montati:(arata mai bine cu un pic de praf :twoup: )

http://img254.imageshack.us/img254/1870/imgc201010190022.th.jpg

 

http://img217.imageshack.us/img217/6254/imgc201010190024.th.jpg

 

http://img189.imageshack.us/img189/2034/imgc201010190025.th.jpg

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am montat senzori after market.

Senzorii vechi dadeau erori din cand in cand. In sensul ca 1 data din 10- imi piuiau continuu fara sa am nici un obstacol in spate.

Am mers cu ei sa ii verifice si la atelier nu faceau nici batuti - verifica doar de 2-3 ori, vedea ca merg; ii punea si pe tester si nu erau erori inregistrate. Nu au domnule nimic.

E adevarat ca nici eu nu m-am dus decat de 2 ori si am abandonat.

 

Acum daca au mai si furat 2 din 4 am decis sa schimb sistemul complet.

Cost 1 senzor nou BMW 100 euro. Cost sistem complet made in china (4 senzori, difuzor, unitate centrala, garantie 2 ani) ~ 25 euro.

 

Cu 240 ron am avut sistremul montat pe masina. Din prima zi am constat ca nici asta nu mergea ok. (exact ca la BMW-din cand in cand piuia fara sa am obstacol). Am mers a 2-a zi si a schimbat un senzor (nu s-a intamplat nimic bun) si apoi unitatea centrala. De atunci nu am mai avut erori nefondate (daca e mizerie pe ei sau ploua se mai abereaza-dar asta consider ca este normal). Cam de 1 luna merg cu ei si acum sunt multumit.

 

Avantaje:

Nu sunt necesare alte gauri

Cost mic - garantie la tot sistemul

Montaj plug & play (in partea dreapta cumdeschizi porbagajul - au abordat firul de marsarier pentru alimentare electrica.

Difuzurul nu am vrut sa fie vizibil si nici afiseajul (stau undeva in spatele torpedoului). Initial l-am lasat in porbagaj dar se auzea prea incet (in special cand ascultam muzica).

 

Dezavantaje: estetic arata un pic mai urat senzorii;

 

Atasez si poze cu senzorii gata montati:(arata mai bine cu un pic de praf :twoup: )

http://img254.imageshack.us/img254/1870/imgc201010190022.th.jpg

 

http://img217.imageshack.us/img217/6254/imgc201010190024.th.jpg

 

http://img189.imageshack.us/img189/2034/imgc201010190025.th.jpg

 

 

Senzori aftermarket fara afisaj (cu afisaj optional), foarte buni am avut eu pusi pe E60 si functionau perfect si cu gheata pe ei, sunt de la Directed Electronics si ii gasesti in Bucuresti la Falcon. Sper sa nu se considere reclama.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am gasit inca un drum forestier interesant; BMW-ul s-a comportat conform asteptarilor. Drumul era pustiu - nu m-am intersectat cu nici o masina. (doar camioane cu lemne)

 

Au fost niste rampe + curbe in varf de ac foarte interesante - dar evident nu-mi ardea de poze in zonele respective.

 

 

P2180018.JPG

 

P2180032.JPG

 

P2180037.JPG

 

P2180040.JPG

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De data asta bimmerul a avut parte doar de vreo 2x400m de drum greu. In rest s-a rasfatat pe autostrada si drum european unde este in largul lui. Am trecut la rotile de vara.

http://www.silviu.info.ro/Pestera%20Polovragi/Pestera%20Polovragi%20002.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

A aparut si prima cheltuiala neasteptata. Desi sa schimbi basculele prima oara la 180.000 km nu este in nici un caz un motiv de nemultumire. Dimpotriva.

 

In rest masina nu avea joc pe nicaieri (nici in capetele de bara, bielete, articulatii punte spate). Daca stau sa compar bucsele de la bascula mea cu ce am vazut pe net - situatia lor era super-buna. Cea de pe dreapta avea un joc simtitor mai mare decat cea nou-nouta. Cea de pe stanga era cat de cat aproape.

 

Multumesc pe aceasta cale lui @claudiuBWR si @bmw-utu (primului pentru piese si celui de-al doilea pentru montaj).

 

Cu aceasta ocazie am aerisit si eu frana cu dispozitivul special si pedala a urcat simtitor (prinzand mult mai sus pot sa franez mai gradual). :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.