Jump to content

ce sa aleg


anonim

Recommended Posts

Salut

 

Sunt nou pe forum si as avea si eu o intrebare; daca ati avea 3800 euro ce ati alege SOLENZA sau un 316; despre solenza mi-am facut o parere si as sti la ce sa ma stept dar despre BMW nu stiu nimic (consum, probleme tehnice ,probleme cu rugina,intretinerea e scumpa), am vazut pe autovit multe 316 preturile incepand de la 1000 pana la 3000 neimatruculat, pe mine m-ar batea un gand sa cumpar unu la 2000euro plus taxa de vreo 300 oricum sa fie pana in 3800, dar nu stiu daca nu au vreo probleme la preturile astea, mentionez ca sunt in anul I deci m-ar inrteresa in primul rand sa nu consume mult (multa lume cand aude de BMW de prin 1993 zic ca au un consum exagerat) pentru mine un consum de 7/7,5 max% ar fi bun

 

Astept pareri din partea voastra si scuzati-ma daca nu am postat unde trebuie

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai trebuie sa fii nebun sa dai 3800 euro pe un E36 316 sedan.

 

Gasesti 318is coupe la 2600 euro la care mai adaugi 296 euro taxa.

Chiar ieri am luat unu pentru un amic.

 

Iar 316 nu este Euro 2 la RAR, iese Non-Euro.

 

Daca vrei sedan, tot 318is este alegerea cea mai buna.

 

Iar comparatia cu Solenza nu are rost, sunt masini complet diferite.

 

318is consuma in jur de 11% in oras.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Sunt nou pe forum si as avea si eu o intrebare; daca ati avea 3800 euro ce ati alege SOLENZA sau un 316; despre solenza mi-am facut o parere si as sti la ce sa ma stept dar despre BMW nu stiu nimic (consum, probleme tehnice ,probleme cu rugina,intretinerea e scumpa), am vazut pe autovit multe 316 preturile incepand de la 1000 pana la 3000 neimatruculat, pe mine m-ar batea un gand sa cumpar unu la 2000euro plus taxa de vreo 300 oricum sa fie pana in 3800, dar nu stiu daca nu au vreo probleme la preturile astea, mentionez ca sunt in anul I deci m-ar inrteresa in primul rand sa nu consume mult (multa lume cand aude de BMW de prin 1993 zic ca au un consum exagerat) pentru mine un consum de 7/7,5 max% ar fi bun

 

Astept pareri din partea voastra si scuzati-ma daca nu am postat unde trebuie

 

Multumesc anticipat

 

dilema e grava ,,,,ai facut topicul asta si pe dacia club ?

Link to comment
Share on other sites

Deci fara sa te superi anonim dar putin e deplasata intrebarea si poate fi interpretata in multe feluri rele. Oricum ca sa intelegi eu am si un golf 1 din 75 de 1100 si daca ai compara numa prin idee cu o solenta m-as simti jignit.

A si ca sa iti raspund si la intrebare. Daca vrei consum mic eu zic ca ai gresit putin masina cand vine vorba de BMW. Nu e masina cu care sa faci economii. Nu ti-o spun din proprie experienta intrucat n-am avut personal un BMW (acum vreau sa imi cumpar), dar cu ce m-am dat si ce am condus la prietenii mei, numai pe economie de combustibil nu se axa.

 

iar ca sa fiu rau putin iti recomand solenta diesel. :twoup:

Edited by cypor
Link to comment
Share on other sites

316i sedan din 94 cu motor m43 consuma cam 8-10% in oras (in functie de aglomeratie) si un 7% afara (daca nu te dai la ea). de 318is stiu doar ca fuge mai bine dar ca are si un consum mai mare. Nu iti recomand BMW daca vrei ceva cu intretinere ieftina.

intre solenta 2003 si pisic 91 as alege solenta :twoup: ...mult mai ieftina,consum bun,piesele sunt aproximativ la fel ca bani...insa consumul bata-l vina.... :twoup:....plus masina de 17 ani...nuu...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

fa un test drive cu solenza si apoi unul cu 316-ele...iti vei raspunde singur...ca masina are 17 ani sau 100 de ani nu conteaza atata vreme cat starea tehnica e buna....iar in ceea ce priveste intretinerea unei pisicute de acest fel nu e scump...mai ales ca se ia in calcul si varianta pieselor sh... ca si consum, intr-adevar, ar avea un minus...singurul de altfel in ceea ce ma priveste :twoup: .. eu as merge pe bmw...de fapt asta am si facut :twoup:

 

P.S. dc alegi bmw, inainte de a da banii pe ea, mergi la rar sa iti gaseasca ei exact norma de poluare...dureaza 10 minute dc e bunavointa...

Edited by dallexxis
Link to comment
Share on other sites

Multumesc celor car mi-au raspuns ......... chiar nimeni nu isi mai da cu parerea???

 

nu exista comparatie ..daca vrei sa apari pe strada cu o dacie ia solnita ...masina romaneasca , insipida , fara nici o siguranta , o trotineta pe roti , prestanta zero, de la 120 in sus esti in paza bisericii ..mai exact ce te atrage pe tine la o solnita ?>

in schimb ai putea gasi un bmw in stare buna ..sa te incadrezi in bani , sa nu fii ca un pensionar cu dacia si etc !...aici nu vei primi pareri pro dacia in caz ca asta doreai !...multi de aici au schimbat multe marci , unele de top , si au ramas la BMw ..

Uite parere ...nici un model de dacia , solnita , nova , logan , sandero , si 10 modele care vor iesi ..nu vor putea egala vreun BMW e36 cu dotari maxime ..ma refer la climatronic , trapa , scaune sport , .....................Se spune ca BMW e un microb ..daca-l iei nu mai scapi de el ...Nu pot decat sa-ti spun ca e adevarat !...sa incepi cu e36 e bine ...unii au luat=o de la ursuleti .....

Succes la achizitii ..ia BMW ..lasa prostiile :twoup:

 

Am un prieten si-a adus de curand un 320 i ...cu scaune sport si dublu climatronic ..o piesa care a costat 3000 E cu tot cu inmatriculare aici ...in stare excelenta ..nici nu se mai da jos din ea ... ..

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Pai trebuie sa fii nebun sa dai 3800 euro pe un E36 316 sedan.

 

Gasesti 318is coupe la 2600 euro la care mai adaugi 296 euro taxa.

Chiar ieri am luat unu pentru un amic.

 

Iar 316 nu este Euro 2 la RAR, iese Non-Euro.

 

Daca vrei sedan, tot 318is este alegerea cea mai buna.

 

Iar comparatia cu Solenza nu are rost, sunt masini complet diferite.

 

318is consuma in jur de 11% in oras.

nu stiu de ce tot recomanzi tu 318is,e un motor foarte rar cu piese foarte scumpe,nu se preteaza,consumul e identic cu al unui 320 la care gasesti mult mai usor si mai ieftin

316 e o porcarie,consuma mai mult decat un 318,si in caz ca vrei sa te dai si tu un pic la ea te pomenesti ca te fac loganurile de 1.6...

un bmw e mai greu de intretinut indiferent de an...daca stii ca nu iti permiti sa intretii o asemenea masina sau consumu e prea mare(prin oras la un mers mai sportiv trece usor de 14 un 318/320) nu iti lua,mergi pe solenza,sunt masini bune

mai bine ia`ti o solenza acum si cand stai mai bine d.p.d.v. financiar treci la un bmw,fie el si e36 sau e30...e o masina care provoaca dependenta

daca totusi te hotarasti sa ramai la bmw,nu te arunca la 1.8is,mai fiabil 1.8 normal sau un 320,6 cilindri :X

Edited by susp3ctu
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Sunt nou pe forum si as avea si eu o intrebare; daca ati avea 3800 euro ce ati alege SOLENZA sau un 316; despre solenza mi-am facut o parere si as sti la ce sa ma stept dar despre BMW nu stiu nimic (consum, probleme tehnice ,probleme cu rugina,intretinerea e scumpa), am vazut pe autovit multe 316 preturile incepand de la 1000 pana la 3000 neimatruculat, pe mine m-ar batea un gand sa cumpar unu la 2000euro plus taxa de vreo 300 oricum sa fie pana in 3800, dar nu stiu daca nu au vreo probleme la preturile astea, mentionez ca sunt in anul I deci m-ar inrteresa in primul rand sa nu consume mult (multa lume cand aude de BMW de prin 1993 zic ca au un consum exagerat) pentru mine un consum de 7/7,5 max% ar fi bun

 

Astept pareri din partea voastra si scuzati-ma daca nu am postat unde trebuie

 

Multumesc anticipat

ia BMW, dar la comsum o sa fie problema, :twoup: , nu stiu ce motor pe benzin de la BMW consuma 7,5 % max.

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Sunt nou pe forum si as avea si eu o intrebare; daca ati avea 3800 euro ce ati alege SOLENZA sau un 316; despre solenza mi-am facut o parere si as sti la ce sa ma stept dar despre BMW nu stiu nimic (consum, probleme tehnice ,probleme cu rugina,intretinerea e scumpa), am vazut pe autovit multe 316 preturile incepand de la 1000 pana la 3000 neimatruculat, pe mine m-ar batea un gand sa cumpar unu la 2000euro plus taxa de vreo 300 oricum sa fie pana in 3800, dar nu stiu daca nu au vreo probleme la preturile astea, mentionez ca sunt in anul I deci m-ar inrteresa in primul rand sa nu consume mult (multa lume cand aude de BMW de prin 1993 zic ca au un consum exagerat) pentru mine un consum de 7/7,5 max% ar fi bun

 

Astept pareri din partea voastra si scuzati-ma daca nu am postat unde trebuie

 

Multumesc anticipat

ia BMW, dar la comsum o sa fie problema, :twoup: , nu stiu ce motor pe benzin de la BMW consuma 7,5 % max.

destule dar pe afara :twoup:

Link to comment
Share on other sites

La solenta nu pot sa zic ca ma atrage ceva in mod deosebit dar m-am gandit ca e totusi o masina mai noua in comparatie cu bmw iar in legatura de consum la bmw nu sunt genu sa merg sportiv (ma gandesc ca asa as putea sa scot un consum de 7,5), iar la bani de care dispun nu gasesc o masina straina sa imi placa (doar BMW), iar cu masina daca voi face vreo 12000km pe an (voi merge c ea la facultate)
Link to comment
Share on other sites

La solenta nu pot sa zic ca ma atrage ceva in mod deosebit dar m-am gandit ca e totusi o masina mai noua in comparatie cu bmw iar in legatura de consum la bmw nu sunt genu sa merg sportiv (ma gandesc ca asa as putea sa scot un consum de 7,5), iar la bani de care dispun nu gasesc o masina straina sa imi placa (doar BMW), iar cu masina daca voi face vreo 12000km pe an (voi merge c ea la facultate)

 

 

vei face senzatie la facultate ....cu solnita vei fi penibil :twoup:

Link to comment
Share on other sites

dupa cazul descris de tine (masina de mers la facultate, nu prea ai bani daca incep sa pice chestii pe ea etc) eu as merge pe solenza. Peste 1-2 ani cand te mai pui pe picioare financiar, treci la altceva. Nu are rost sa te arunci la o masina pe care nu ti-o permiti (aici ma gandesc la "tot pachetul", intretinere, combustibil etc, nu doar cumparare).

 

vei face senzatie la facultate ....cu solnita vei fi penibil :twoup:

Pfai, ne-ai deschis ochii.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc celor car mi-au raspuns ......... chiar nimeni nu isi mai da cu parerea???

 

nu exista comparatie ..daca vrei sa apari pe strada cu o dacie ia solnita ...masina romaneasca , insipida , fara nici o siguranta , o trotineta pe roti , prestanta zero, de la 120 in sus esti in paza bisericii ..mai exact ce te atrage pe tine la o solnita ?>

 

mie mi se pare un timp bun 0-120... :twoup: viteza maxima legala in ro este 130....in plus solenta in a-3a ia 140...pe ceas nu stiu pe gps... :D

 

vei face senzatie la facultate ....cu solnita vei fi penibil :D

 

la ce facultati te duci tu...?!?

 

 

ca io la care am fost...numai masini de lux de la 2004 in sus am vazut...sa numai vorbesc de femei ce masini au...deci pentru cine sa faci senzatie cu un pisic...?!? :twoup:

 

cred ca mai de senzatie e un urs aranjat bine...ca nu prea mai vad pe sosele...

 

p.s. mie mi se pare ca e46=le meu din 2004 /09....e cea mai banala masina prin bucuresti...ar trebuii sa fie mai de senzatie decat un pisic...sau nu?!?

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

 eu la bani de care dispun nici nu ma gandesc la senzatie

exact...o masina de 3000-4000 de euro nu poate fi o masina de senzatie... :twoup:

 

p.s. ai grija la un amanunt...cand iei o masina SH obligat tre sa ai niste bani pentru viitoarele reparatii...la solenta esti mai sigur... :twoup:

 

p.p.s daca iei pisic e36 316i ....si il iei d-afara ,Germania, tre sa iei in calcul si drumul ,cazarea ,mancarea....si poate nu gasesti ceva sa iti placa...deci vei cheltuii bani extra peste 3800de ieuroi...eu stiu cum e sa fi student si sa nu ai bani....

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Mersi pt sfat ...dar daca eu o cumpar de aici si doar sa o imatriculez

 

 

aceeasi masina aici costa mai mult decat daca te-ai duce sa o iei...la pretul pe care il are, diferenta nu crek e mare..stiu si eu, vreo 300 de euro ar fi rezonabil...adec, o masina de 3000 aici te-ar duce la 2700 dc ai merge sa o iei din germania (pretul de acolo + drumul ( e parerea mea, rog sa fiu corectat dc ma insel ) ) ... avantaje dc o iei de aici...dc nu ai pe cineva acolo, aici intelegi ce iti spune vanzatorul...poti merge cu ea la vreun mecanic sa verifice kestiile generale...articulatii , informatii de la rar etc..plus ca mai e varianta testerului...lucrurile astea sunt valabile si dc o iei de acolo dar e mai dificil cu limba, esti presat un pic de timp pentru ca dc stai prea mult, keltuielile de cazare, mancare etc fac sa ridice pretul total al masinii (repet, parere personala ). ar fi bine totusi dc o iei de aici sa fie recent adusa...ca mai sunt cazuri in care oamenii aduc masinile, le tin pana la 5-6000 de km si apoi le dau...de ce le vand? poate ca vor altceva, poate ca e business, poate ca incep sa faca zgomote...nu stiu ... pe de alta parte, o masina s h mai e si de noroc..dc e sa te intepi o poti face si in germania si in rom la fel cum dc e sa ai noroc ai si acolo si aici... indiferent de alegere, tu trebe sa fii multumit ...subiectivismul joaca un rol destul de important...in fond, este o vorba "fiecare cioara spune ca puiul ei e cel mai frumos din lume" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.