Jump to content

Recommended Posts

salutare tuturor,

 

 

Am o problema. In seara asta eram prin oras, m-am intalnit cu cineva. cand am urcat in masina am dat la cheie pana ma lasat bateria si nu a vrut sa porneasca. Treaba dubioasa este ca dupa ce am oprit masina a durat cam 10 min pana mam intors la masina si nu a vrut sa mai porneasca.

Mentionez ca acum o saptamana am schimbat uleiul cu toate filtrele. Am incercat sa o imping si nu avrut de nici o culoare. Ma poate ajuta cineva cu o parere, sfat de la ce ar putea fi asa din senin. Pana sa opresc masina, nu am avut nici o problema sau vreun semn, nimik.

Nu au montat ceva in service la loc? cand am fost in service, dupa ce a schimbat toate filtrele si uleiul nu vroia sa porneasca pana nu a turnat mecanicul motorina in filtru ( el zicea ca normal trebuie sa bage pompa si ca nu este neaparat sa toarne motorina in filtru )

 

Va rog ajutatima cu un sfat, parere, ceva

Ce as putea verifica? Miine e duminika si toate servisurile sunt inchise

Am nevoie de masina ca de aer.

 

Va multumesc Anticipat tuturor

Link to comment
Share on other sites

salutare. si eu tot 520d am...bine asta nu inseamna ca ''sunt mecanic'' :twoup:

Din ce spui tu pare sa fie o problema cu alimentarea...nu primeste motorina...dar si asa este dubios avand in vedere ca de cand ai schimbat filtrul a trecut o saptamana si de atunci banuiesc ca nu e prima data cand o opresti :D

Daca ii dai la automat si invarte si la bord nu exista nici un martos care sa iti indice vreo defectiune....mai amorseaza odata filtrul...

Repet, nu sunt mecanic, e doar un sfat :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nici eu nu prea ma pricep. ce inseamna sa amorsez?

 

desfac capacul de deasupra filtrului si torn motorina?

cam asta inseamna da.

daca are aer pe coloana de aceea nu mai porneste. Din ce spui oricum asta pare sa fie cea mai plauzibila problema.

Ceea ce e un pic ciudata este ca a trecut o saptamana (dupa cum tu ai spus) de camd ai schimbat filtrul si trebuia sa iti cam faca faza asta pana acum....

Daca ai vazut cum a procedat mecanicul cand a pus motorina in filtru fa si tu la fel.

Poate o ia...nu stiu ce sa zic

Link to comment
Share on other sites

o sa incerc miine, sper sa fie asta problema.

 

stiu ca de obicei la faza asta toti zic ca e pompa de motorina. Dar la mine masina a mers super ok pana sa o opresc, fara nici o zmuncitura sau ceva de genu.

 

 

 

mersi pentru sfat

se poate sa fie si pompa asa este...

sa speram ca nu e si scapi usor.

cu placere...bafta

Link to comment
Share on other sites

Filtrul nu trebuie amorsat sau umplut cu motorina nici la schimbare.Doar pus contactul si pompele baga si se umple singur.

Nu ai nici un capac deasupra filtrului deci ca urmare mai bine nu desfa si nu turna motorina acolo.

Ai pe furtunul de tur o portiune transparenta unde poti vedea daca vine motorina si/sau aer.Inceraca sa vezi daca porneste dimineata la rece si daca nu rezolvi nimic in fata blocului neaparat pune-o pe tester.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul nu trebuie amorsat sau umplut cu motorina nici la schimbare.Doar pus contactul si pompele baga si se umple singur.

Nu ai nici un capac deasupra filtrului deci ca urmare mai bine nu desfa si nu turna motorina acolo.

Ai pe furtunul de tur o portiune transparenta unde poti vedea daca vine motorina si/sau aer.Inceraca sa vezi daca porneste dimineata la rece si daca nu rezolvi nimic in fata blocului neaparat pune-o pe tester.

Bafta.

mda...cam are dreptate 'florin33'.

Deci nu te lua dupa mine :twoup:

Link to comment
Share on other sites

unde as putea sa o pun pe tester?

 

terter = diagnoza???

 

daca da, ma poate ajuta cineva cu o diagnoza ( contra cost )

 

nustiu la ce service sa o duc

 

imi poate recomanda cineva un service unde sa stie baietii treaba adica sa nu ma puna sa schimb jumate de masina pana se rezolva problema

 

 

multumesc tuturor

Link to comment
Share on other sites

Verifica siguranta pompei de carburant. Apoi daca aceasta functioneaza - vezi daca iti vine motorina in borcanul filtrului. Daca iti vine, gandeste-te la pompa de injectie sau la injectoare. Iti doresc sa ma insel. Cati km are masina? Ii cunosti istoricul?
Link to comment
Share on other sites

Chiar te inseli. :twoup:

 

Ori pompa din rezervor ori cea de sub scaunul soferului.

 

E o problema comuna la E39 diesel asa ca nu stiu ce ai vrea sa afli din istoricul masinii.

 

Imi spui si mie ce cod are pompa de sub scaunul soferului la un E39 520D? Eventual un link catre RealOEM

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu problema aceasta la fostul meu E39, pur si simplu am oprit masina si dupa cateva minute nu a mai pornit. Eu zic ca e 100% pompa de motorina pe care o gasesti sub bancheta din spate. (apropo acea pomba cand functioneaza are un anumit zgomot atunci cand pui contactul, iar cand nu a mai pornit facea un zgomot mai ciudat ....parca se rupea un lemn...si asat in prima faza dupa ce am dat de vreo 10 ori la automat nu mai facea nici un zgomot). Eu nu am pus masina la nici un tester am chemat un mecanic care a ascultat cum face cand pui contactul si care mi-a dat verdictul. Pompa m-a costat 450 Ron si am luat-o de la un magazin de piese oarecare (o zi durat sa vina si cateva ore sa schimbe piesa).
Link to comment
Share on other sites

salutare

 

ieri toata ziua am incercat sa o pornesc. nu am reusit

Invarte dar nu porneste. Am scos furtunele de la filtrul de motorina si cand ii pun contactul nu scoate deloc motorina deci tind sa cred ca e ceva cu pompa de motorina sau sa infundat ceva pe la rezervor sau conducte.

cand pun contactul pompa se aude ( un bazait vreo 3 sec ) daca nu ma insel.

masina are 220.000 km. eu am masina de 8 luni si nu am avut nici o problema cu ea decat filtre si ulei.

masina o cunosc de 2 ani si nu a avut probleme mari sau sa o fi cumparat cu probleme ascunse ( a fost a fratelui meu :twoup: )

 

Eu am auzit ca la 520D este doar o pompa in rezervor, sub scaun sau prag la acest motor nu exista pompa.

de la 525D in sus are 2 pompe ( posibil sa gresesc )

 

Cine imi poate spune ce nr are siguranta de la pompa de motorina la 520D 136cai

 

Multumesc anticipat tuturor

Edited by ahiile
Link to comment
Share on other sites

Chiar te inseli. :twoup:

 

Ori pompa din rezervor ori cea de sub scaunul soferului.

 

E o problema comuna la E39 diesel asa ca nu stiu ce ai vrea sa afli din istoricul masinii.

 

Imi spui si mie ce cod are pompa de sub scaunul soferului la un E39 520D? Eventual un link catre RealOEM

 

Acum am vazut ca e 520d.

 

Fiind fara common rail, are doar pompa de sub bancheta din spate.

 

Banuiala mea este ca aceea este stricata.

 

Eu am auzit ca la 520D este doar o pompa in rezervor, sub scaun sau prag la acest motor nu exista pompa.

de la 525D in sus are 2 pompe ( posibil sa gresesc )

 

La 520d exista doar pompa din rezervor, la 525d si 530d exista 3 pompe: de joasa presiune in portbagaj, de medie presiune sub scaunul soferului si de inalta presiune la motor.

Link to comment
Share on other sites

Am scos furtunele de la filtrul de motorina si cand ii pun contactul nu scoate deloc motorina

 

Cine imi poate spune ce nr are siguranta de la pompa de motorina la 520D 136cai

 

Multumesc anticipat tuturor

 

Foarte bine ai procedat si f bine dpdv financiar. Daca se aude acel bazait, siguranta o ai intreaga, doar ca pompa nu mai lucreaza cum trebuie. In tabloul de sigurante ar trebui sa ai o lista cu acestea si cu numarul fiecareia. Uita-te si verifica, eu cred ca totusi este intreaga, dar pompa nu isi mai face treaba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.