Jump to content

Modificare de la 163 CP la 177 CP?


CataD

Recommended Posts

Salut,

 

stie cineva daca pentru 320d E90 - modelul 2008 cu 177 CP - cresterea de putere s-a facut doar prin setari de soft sau si prin modificari de motor (alezaj, injectie etc) ?

Pentru motoarele "vechi" de 163 CP se pot face modificari la AB sau altundeva fara pierderea garantiei?

 

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
oare merita o astfel de modificare? pe mine m-ar incanta ideea sa cresc de la 163 la 200 (fara sa-mi vand vreun organ bineinteles) dar am auzit ca odata cu puterea creste si consumu foarte mult & se scurteaza viata motorului. minciuni sau adevaruri? ce parere aveti?
Link to comment
Share on other sites

Eu aveam standard pe masina 136cp si dupa soft+presiune in turbina marita are 171cp . Masina are 1 an jumate de cand are softu si aprox 40k km si nici macar o problema , merge perfect .

 

Consumul nu stiu ce sa zic ...... in oras cam 8-8.5 fara clima si undeva la 9-9.5 cu clima si afara la fel , cam 5-5.2 fara clima si 5.8-6 cu clima , mers 120-140-160 aprox. Consumul eu nu l-am sesizat sa creasca , ba dimpotriva , mie mi se pare ca a scazut o idee.....

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Ciupanezu & Stefann.

Ma gandeam la 177 CP pentru ca noile 320d vin la puterea asta. Stiu ca nu sunt facute modificari hardware la motor, totul e remapare. Masina fiind in garantie, preferam sa fac la ei (AB) modificarea asta. Nu m-as risca sa pierd garantia. :twoup:

 

Banuiam ca motorul de 2 litri suporta mai mult de 177 CP dar nu stiu care sunt efectele secundare sau riscurile.

 

Merci.

 

PS Ciupanezu, linkul dat de tine nu merge. Il mai postezi o data?

Edited by CataD
Link to comment
Share on other sites

Daca apelezi la un tuner oficial iti prelungeste garantia la piesele care sunt mai mult solicitate.

 

Oricum nu e cazul.....e vb de un 320d , nu e vreun 335i sau M3 sa zici ca o faci bucati.

 

 

Salut Stefann,

 

recomandari de tuneri oficiali? Am vazut ca tu pe 320d ai 170 CP. Inteleg ca e remapat.

Link to comment
Share on other sites

AC Schnitzer preia garanĂžia dupĂŁ resoftare ĂŽnsĂŁ acolo costĂŁ 2000 euro o resoftare.

 

Intradevar asa e.

 

Oricum , nu cred sa ai vreo problema cu masina , un 320d dupa un soft de la 163cp la 200cp . Eu zic ca e decent si nu vei avea nici un fel de problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ma gandeam la 177 CP pentru ca noile 320d vin la puterea asta. Stiu ca nu sunt facute modificari hardware la motor, totul e remapare.

 

Din pacate sunt modificari mecanice. A scazut si consumul, nu crescut numai puterea. Am citit ca sunt niste injectoare de generatie noua la motor sau ceva de genul asta, plus alte chestii. La benzina e si mai si, de la 150 de cai la 170 de cai s-a ajuns dar motorul e foarte diferit (are injectie directa).

 

Niciodata cand BMW creste puterea unui motor nu o creste doar din soft pentru ca sunt suficient de destepti sa faca un soft ok "din prima" pentru ansamblul mecanic respectiv. Se schimba uneori soft-ul pentru a remedia niste probleme, dar nu pentru a creste puterea. Cand creste puterea in general inseamna ca au gasit noi tehnologii mecanice care sa faca asta posibil pastrand parametrii de noxe, consum, etc.

Link to comment
Share on other sites

Niciodata cand BMW creste puterea unui motor nu o creste doar din soft pentru ca sunt suficient de destepti sa faca un soft ok "din prima" pentru ansamblul mecanic respectiv. Se schimba uneori soft-ul pentru a remedia niste probleme, dar nu pentru a creste puterea. Cand creste puterea in general inseamna ca au gasit noi tehnologii mecanice care sa faca asta posibil pastrand parametrii de noxe, consum, etc.

 

Nu neapărat.

 

Un exemplu ar fi motorul N52 la care diferă doar softul şi admisia.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Niciodata cand BMW creste puterea unui motor nu o creste doar din soft pentru ca sunt suficient de destepti sa faca un soft ok "din prima" pentru ansamblul mecanic respectiv. Se schimba uneori soft-ul pentru a remedia niste probleme, dar nu pentru a creste puterea. Cand creste puterea in general inseamna ca au gasit noi tehnologii mecanice care sa faca asta posibil pastrand parametrii de noxe, consum, etc.

 

Nu neapĂŁrat.

 

Un exemplu ar fi motorul N52 la care diferĂŁ doar softul Âşi admisia.

 

E un examplu foarte bun N52-ul, sa vezi ce diferente sunt intre motorul de la 325 fata de cel de la 330 (40 de cai diferenta):

 

Admisia e ditamai chestia, e vorba de admisia de aer + carburant. Cu 3 stagii la 330i fara de 1 la 325. Iar altii ziceau ca sunt si alte diferente la motor: nu stiu ce valve DISA care sunt numai la 330i si nu la 325, arbori cu came diferiti. Sunt si alte diferente la masini: ambreiaj mai mare la 330i, frane mai mari.

 

Ar fi chiar culmea daca BMW-ul ar vinde un 325 si te-ar lasa sa faci din el un 330 cu o simpla resoftare. Cine ar mai cumpara 330...

 

La fel si cu celelalte motoare.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
Asta de 177 cai are generatia a treia de common rail presiune marita de la 1600 la 1800bari alte injectoare ,alt Egr , filtru de particule standard si cam atat am reusit sa ma documentez.Si bineinteles alt soft <_< Turbo si cutia de viteze par la fel. Ideea e ca nu e aceasi treaba .....nici pe departe.
Link to comment
Share on other sites

Interesant e sa-l aduci de la 177cp la 204cp, adica din x20d sa-l faci x23d.

 

Eu m-am uitat si sigura diferenta mecanica este turbina care e twin... Atat !

 

Nu am apucat sa ma uit si la partea de senzori dar banui ca e un alt ECU motor si poate niste senzori diferiti...

Link to comment
Share on other sites

Interesant e sa-l aduci de la 177cp la 204cp, adica din x20d sa-l faci x23d.

 

Eu m-am uitat si sigura diferenta mecanica este turbina care e twin... Atat !

 

Nu am apucat sa ma uit si la partea de senzori dar banui ca e un alt ECU motor si poate niste senzori diferiti...

Dap cam asa ceva dar e alta cutie de viteze cu rapoarte ceva mai scurte si avand in vedere ca are 2 turbine e clar ca turbinele sunt mai protejate pt ca la turatii mici lucreaza una la turatii mari alta.Am vazut filmulet pe youtube cu 123d si sigur iti spun ca are alta cutie de viteze.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

salutare! am un e60 Lci din 2008 cu 163CP, motor 2.0D N47...motorul meu este identic cu cel de 177cp...nu se poate pune un soft de 177cp cum au majoritatea cu motorul ca si al meu?

De ce nu? Cauta pe cineva care se pricepe foarte bine la asta.... sa faci treaba buna. Vezi ca avem pe unul george pe forum care e foarte recomandat..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.